idd, zo denk ik er ook over. Ik speel het helemaal niet zoveel als ik dacht dat ik zou doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef DinoPK het volgende:
Forza is beter, PGR2 is leuker (vind ik). Komt mooi overeen met het 'vroegah was alles beter' topic. Overigens denk ik dat PGR2 iets leuker is offline (!) doordat de races in forza soms lang zijn, maar bovenal frustrerender zonder ruimte voor fouten.
+75& geloof ik. Alles uit behalve de abs nog.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
Ik zit op level 27 nu
Begint nu wat pittiger te worden. Op welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eik? Ik zit op +60%
hij is dan ook erg mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 11:07 schreef DinoPK het volgende:
65%, de Singleplayer is echt niet te doen als je na 50% je difficulty nog op hard hebt staan.
Overigens:
die microtransactions pakken nu toch wel anders uit dan ik had verwacht...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8196993927&rd=1
Triest, maar wel slim.
vrij nutteloos, als mensen geld willen verdienen ingame doen ze het yetta truukje wel,quote:Op zondag 5 juni 2005 15:26 schreef DinoPK het volgende:
Mwah kan het niet meer dan aardig noemen eigenlijk, erg veel werk zit er ook niet in. Ik hoop ook echt dat niemand biedt (en er dan nog eens 5 verkopen ook...). Gewoon ingame het aantal credits kunnen opgeven was een veel mooiere oplossing geweest, met een publieke verkoopsplaats ipv p2p sessies.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat gaat dan ten koste van de snelheid.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Ook TCM niet meer? Waarom heb je dan een stuurtje gekocht?... Juist met een stuur en stm en tcm uit heb je een erg realistische rijervaring.
niet nodig ook imoquote:Op zondag 5 juni 2005 18:08 schreef DinoPK het volgende:
Er is nog niet echt een onderlinge handel hier op fok qua auto skins is mij opgevallen?..
je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:58 schreef Heintje het volgende:
De decals heb ik al opgegeven.
Ik hou het gewoon bij zwart.
Wel jammer dat je bij sommige auto's niet de strepen ook kan kleuren. (Bijvoorbeeld bij de Vipers)
Zit op 60% onderhandquote:Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu op 80%.
Als je eenmaal de enzo en de saleen hebt gaat het wel lekker vlot.
Es zien hoever ik kan komen tot aan dinsdag dan, want dan is het tijd voor GTA.
Mee eens. Maar het zo makkelijker zijn als je die ook gewoon kon kleuren net als een motorkap of spiegels.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Heintje het volgende:
Welke pestkop bij Microsoft heeft naast het bedenken van het Test Track Infield ook nog eens bedacht dat je er ook de andere kant op kan rijden.
Of het circuis 1 kant op leren al niet genoeg werk is.
Geen last van hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.
Ja, ik heb dus een ton in die C6 gestopt, maar die mogen ze van me houden, ik ga het morgen wel idd met die goude corvette proberen, is dat btw niet de sledgehammer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef truSteh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met die corvette racesVind ze zelfs vrij makkelijk. Heb die goud/bruine corvette gebruikt, alle mogelijk upgrades of dingen erbij gedaan en ik won met 2 vingers in me neus.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wat dacht je van gewoon automaat rijden, en die stress niet hebben van schakelen.
Dat was inderdaad wat ik deed, viel me op dat ik op het laatst de meeste bochten maar in z'n 4 namquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:16 schreef twi het volgende:
Bij die Corvette C6 moet je gewoon schakelen zodra je voelt dat je 'm kwijt raakt bij 't optrekken achter. Niet zo netjes maar 't werktwel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |