abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 13:39:29 #1
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27480511
Ja het is verslavend
  maandag 30 mei 2005 @ 13:45:15 #3
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27480554
wat is rarity? dat zie ik staan bij de 360 modena...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  maandag 30 mei 2005 @ 13:46:00 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27480574
zeldzaamheid.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_27481159
quote:
Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is rarity? dat zie ik staan bij de 360 modena...
Staat bij alle auto's hoor
  maandag 30 mei 2005 @ 14:48:30 #6
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27482291
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef truSteh het volgende:

[..]

Staat bij alle auto's hoor
ja zal best maar ik verwijs ff naar het plaatje wat bij de op staat.

dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
pi_27482602
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
Hangt ervan af hoever je hem opvoert.
Ik denk dat mijn 206 GTI wel een hogere rarity heeft dan die stock 360 modena.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_27482633
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

als je de auto tuned gaat de rarity ook omhoog
  maandag 30 mei 2005 @ 15:00:58 #9
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27482666
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

aha, op die fiets kun je het omhoog halen...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:10:49 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27502423
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

aha, op die fiets kun je het omhoog halen...
Nee op die auto.
The truth was in here.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:11:33 #11
8372 Bastard
Persona non grata
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:08:59 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27508771
super verslavend dit spel
The line is a dot to you!
pi_27526924
TVP, mijn oranje Porsche GT3 r0x .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:43:31 #14
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27528225
Mijn ferrari 360 gaat 400

Toevallig net die gearings goed weten te tunen, voor dat ik daaran zat ging hij maar 310
pi_27533061
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

Plus dat het afhangt van de regio die je kiest. Een modena is in Europa noet zo heel erg bijzonder als b.v. een Skyline of Viper.
Maar in Japa/Amerika heeft de Modena (standaard) weer een hogere waarde.

Een hoge rariry levert ook meer geld op als je wint, daarbij is het weer duurder om buitenlandse auto's te kopen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27541861
Zo eindelijk weer level 30. Voor de 2de keer Hopelijk is me savegame nu weer niet ineens pleitte
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:41:47 #17
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27562258
Ik heb nou een tijdje het stuurtje van Fanatec. Het stuurtje dat iig door fanatec aangeraden word om voor Forza te gebruiken. Ik heb dit hier nog een tijdje stil gehouden omdat ik het eerst ff vrij goed wilde testen.

Als eerste is het hier in Nederland vrij lastig om er aan te komen. Ik heb hem in nog geen 1 winkel zien liggen. Alleen psxshop heeft hem in zijn arsortiment. Maar of dat hun hem al binnen hebben weet ik niet. Ik heb iig besteld via de site van fanatec. Nadeel daarvan is dat je wel met een credit card moet betalen. Maar iedereen heeft tegenwoordig wel een kennis met een CC. Voordeel is dat hij hier nog 5 euro goedkoper is met verzend kosten dan bij de psxshop zonder. Al heb ik ook van andere gehoor dat er nog goedkoper aan te komen is. Over de levering heb ik niks te klagen gehad. Na een week lag er een kaartje in mijn hal dat mijn stuurtje bij de buren lag.

Dus ik zo snel mogelijk mijn stuurtje opgehaald en uitgepakt. Daarna alles aansluiten en spelen maar.In het begin kwam ik nergens. Maar goed, ik had ook niet verwacht dat ik niet een beetje zou moeten oefenen.

Inmiddels heb ik er al aardig wat uurtejs op zitten en lukt het rijden met het stuur wel vrij goed. Al blijft het lastig als je spint. Op de controller kun je dat pookje heel makkelijk en snel naar de andere kant gooien. Nou kun je ook wel een ruk aan het stuur geven maar dat is toch minder snel en het leverd soms een enge krak op. Dat is nou een paar keer voor gekomen en alles werkt nog perfect. Al verwacht ik dat hij over een tijdje wel een keer kapot gaat. Maar ja, er zit een jaar garantie op. Als hij het dat jaar volhoud dan is ie zijn geld wel waard geweest, tegen die tijd ga ik denk ik toch voor een Xbox 360 waar dit stuurtje waarschijnlijk niet op aangesloten zal kunnen worden. En mocht hij binnen een jaar kapot gaan dan gaat hij gewoon retour afzender.

Maar raced het nou fijner?
Dat ligt er aan. Een groot nadeel vind ik dat het moeilijjker word door het schokken, het probleem is dat de auto weer op die schokken reageerd. Maar gelukkig kun je op dit stuur veel instellen dus kunje het schokken ook minder zetten. Hierdoor voel je alleen weer niet dat wanneer je banden blokkeren of spinnen. In Forza is dit weer op te lossen door wat hulpjes aan te zetten maar dat is toch eigenlijk niet wat je wil. Zeker niet met een stuurtje.
het is met het stuurtje wel weer een heel stuk makkelijker om gedoseerd te sturen. Zeker op ovals is dat van groot belang.

Mijn conclusie binnen Forza is dat dit stuurtje het wel een stuk leuker maakt maar dat je er niet echt sneller door word. Alleen op de ovals en in andere lange snelle bochten.

Maar er zijn meer spellen op de Xbox. Op de site van Fanatec zijn voor veel spellen aanbevolen instellingen te vinden. Deze kun je altijd nog aanpassen op wat je zelf fijn vind. En dan rijd het eigenlijk in alle spellen wel fijn met het stuurtje. Dus voor race fans is dit zeker geen slechte aankoop. Voor 1 spel is hij net te duur, ookal is dat spel Forza of PGR2.

Ik kan niet alleen maar positief zijn over dit stuur, er zijn namelijk aantal dingen die niet goed zijn. Het is heel makkelijk dat je de hendels achter het stuur zelf in kan stellen, bijvoorbeeld om mee te schakelen, of voor een boost of handrem. Het nadeel is dat je er maar twee hebt. Dus als je zelf wil schakelen en je hebt de handrem ook nog regelmatig nodig kom je er 1 te kort.
Alle knoppen zitten ook wel in het midden van het stuur. Alleen zijn deze gewoon te slecht voor zo'n stuur. Als je ze niet op precies de goede plaats indrukt dan reageren ze niet. Dus je moet soms vaker op een knop drukken voordat deze reageerd. Om iets in te stellen kan dat nog wel. Maar tijdens het spelen zou dat absoluut niet mogen vind ik. Ook is het in de menu's op den duur vrij irritand. Als je een spel hebt waar je in het spel de A en B toets nodig hebt dan zijn de meeste menu's ook vrij simpel omdat je dan de hendels kan gebruiken.

Iets anders wat ik matig vind is dan als je in het stuur naar het menutje gaat om de instellingen van het stuurtje te veranderen dat alle knoppen die je dan indrukt ook invloed hebben op je spel. In Forza betekend dat voor mij dat ik nogal vaak van nummer en vlolume verander. Maar zeker met het instellen van de handels moet je uitkijken. Ik kan me voorstellen dat het ooit een keer voor komt dat je eerst een aantal keer op opzij drukt om bij het instellen te komen. En dan voor het instellen van X op een hendel moet je een keer de X indrukken. Als je pech hebt zou je dan wel eens perongeluk iets kunnen verweideren. Wat ze beter hadden kunnen doen is dat als je aan het instellen bent dat er dan geen singaal naar je Xbox gaat. Maar ja dat is niet het ergste punt van kritiek.

Het gene waar ik me tot nu toe het meeste aan gestoord heb is de bevestigings beugel. Deze kun je onder aan het stuur klikken en dan kun je hem op een tafel vast zetten. Nadeel 1 is dat deze niet echt goed vast klikt en dat je daarom nog wel eens met je stuur in je handen zit. Dan is 1 goede duw wel weer voldoende om hem weer vast te zetten voor een tijdje. Maar toch, eigenlijk had je die klem met een schroefje vast moeten kunnen zetten.
Een ander nadeel van die klem is dat hij van plastic is. Als je de schroef aandraait kun je lang door blijven draaien. De klem buigt namelijk heel vrolijk mee. Op zich zit het stuurtje wel goed genoeg vast dus echt een ramp is het niet. Toch had ik liever gezien dat ze die klem van aliluminium hadden gemaakt.

Dus ik denk dat over een tijdje een keer naar de bouwmarkt ga en daar een paar lijm klemmen ga kopen en die vervolgens vast ga maken aan mijn stuur om hem daarmee vast te kunnen zetten op mijn playseat.

Al met al is het een heel leuk stuurtje dat door de vele instellinge bij bijna alle race games past. Voor race fans is hij zijn geld wel waard. Mocht je 1 of 2 race spelletjes wel leuk vinden dan raad ik je aan om die gewoon met de controller te spelen.
Als je wil weten wat je allemaal in kan stellen moet je op de site van Fanatec kijken ( www.fanatec.de ) Als raport cijfer zou ik hem een 7.5 geven.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met andere stuurtjes.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:59:10 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27564099
Op de site staat 2 jaar garantie. Ziet er mooi uit op de site, hopelijk zijn die paar minpunten nog te verhelpen door de fabrikant.
  donderdag 2 juni 2005 @ 02:42:02 #19
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27565584
Word flink zat van die Nurburgring.
En dan nog wel 2 rondes.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 2 juni 2005 @ 07:13:21 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27566098
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:42 schreef gijsje79 het volgende:
Word flink zat van die Nurburgring.
En dan nog wel 2 rondes.
EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGE
The truth was in here.
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:24:09 #21
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27571107
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 07:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGE
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:55:18 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27573850
Hoe deel ik mijn "prachtige" skins met anderen? :$
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:42:33 #23
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27575465
Is die optie er dan.
Dacht alleen auto's verkopen.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:41:18 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27579705
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef gijsje79 het volgende:
Is die optie er dan.
Dacht alleen auto's verkopen.
Ja ik ga er gewoon van uit
Ik bedoel je wilt toch dingen met je vrienden delen, maar gezien het geringe enthousiasme van de andere forumusers op mijn reactie zal het wel niet kunnen
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:46:59 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27579915
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden). Klaagbaak
pi_27580244
Told ya
Idem met die Tuscan S races, net zo plezierig om te rijden

Wel raar, de Shelby was in PGR2 1 van mijn favoriete auto's, in forza.... 1 van de auto's die ze als eerste mogen gebruiken voor de fun elementen van een top gear aflevering.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:19:30 #27
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27581053
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef twi het volgende:
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden). Klaagbaak
Ja ik moet ook nog 2 races met die bak doen.
Je word er niet echt vrolijk van.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:55:08 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27582165
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:

Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.

Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade

Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer
pi_27583488
Jaaa vet snel heb ik die gereden heh . En dan had ik niet eens de ervaring van 70 rondjes Tokyo in 1 week rijden

Mijn auto was ook helemaal total, rondje 18 ging ik in de fout..
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:36:50 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27589940
As a closing thought, if your aim is to eventually own all the 231 cars in the
game, then it will cost you 32,330,000 credits!!!!!

The truth was in here.
pi_27589947
Rondje 20

Langste race voor mij tot nu toe is 5 ronden geweest
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:06:22 #32
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27593087
Alle races die ik nou nog rij is het een kwestie van foutloos rijden. Een fout en er is altijd wel iemand die je inhaald. En hun dan nog in halen is bijna onmogelijk.

Ze zouden eens een racespel moeten maken dat gebruik maakt van de drivatar techniek voor je tegenstanders. Gewoon dat hij continu kijkt hoe jij bochten maakt en dat de AI dan die bochten net een paar procent beter maakt. Zodat het wel een uitdaging blijft maar het eigenlijk nooit onmogelijk word.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 01:54:52 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27596296
Iik weet 't, ik weet 't, ik trek vaak m'n grote muil open, maar ik zit na wat online potjes nog wat races te rijden in de A klasse van 't Championship niveau, en ik moet het toch even kwijt omdat ik er errug trots op ben

Championship Series - Class A - Test Track Infield (3 laps)

vrijdag 3 juni 2005 @ 07:23:01 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27597260
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
The truth was in here.
pi_27598112
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:

Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.

Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade

Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer
Hehe ik had precies hetzelfde Ik heb het ook in die knik net voor de finish zegmaar, waar je tussen die 2 hobbeldingen doormoet.. kom ik daar met een pokke snelheid aanzetten, "ach dat lukt wel".. raak een bobbel, stukje muur, andere muur, vlieg ff over de kop... euh tjah. toen deed me auto het niet meer echt
pi_27598391
Haha leuke (herkenbare) verhalen hier...

Weet er iemand of het mogelijk is om zelf andere soundtracks toe te voegen, en hoe ?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:31:03 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27600337
In 't Xbox dashboard moet je dan zijn. Doe een audio cd in je Xbox en ga dan naar het deel waar je dieaudio kunt afspelen, dan staat er ook een record otie. Later kun je dan in de game zelf die gemaakte soundtrack selecteren.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:09:22 #38
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27601476
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:15:19 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27601657
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef kepler het volgende:

[..]

maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:21:11 #40
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27601850
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
je hebt wel gelijk denk ik, maar PGR2 is idd meer een arcade-spel en zat ook veel afwisseling in. Maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaak tot nu toe met Forza Voor mij staan ze beide bovenaan.

En over die auto's in Xbox Live, je kunt gewoon een stock-car uitkiezen toch?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:46:46 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27602894
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:

pi_27602982
Forza is beter, PGR2 is leuker (vind ik). Komt mooi overeen met het 'vroegah was alles beter' topic . Overigens denk ik dat PGR2 iets leuker is offline (!) doordat de races in forza soms lang zijn, maar bovenal frustrerender zonder ruimte voor fouten.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:52:04 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27603080
Bastard heeft wel deels gelijk. Ik zit echt niet te wachten op 15% korting op schokdempers als ik net m'n stinkende best heb gedaan om van level 43 naar level 44 te gaan
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:11:18 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27603849
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb toch niet echt met geldzorgen gezeten in het spel.. zeker niet na zoveel % als je lekker wat geld verdient met de races.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:30:26 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27604530
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:37:49 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27604751
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef twi het volgende:
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
Ah daar doel je op.. nou ik heb toch zeker 5x wel een auto verkocht om aan geld te komen hoor...
Niet dat ik glitchte voor 5 miljoen ofzo..
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:41:50 #47
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27604865

en voor de mensen die denken wtf is dat, tis een ninja gaiden bak hier de echte logos :

RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:48:38 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27605072
quote:
Goed gemaakt inderdaad... zal zelf ook eens wat foto's maken van en paar auto's om te sjowen.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:58:13 #49
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27607170
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:09:28 #50
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27607560
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef gijsje79 het volgende:
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
thnx
tis zoiezo een enorm geklooi om wat op je motorbak te zetten,
de camera staat er nooit goed voor, en als je de auto van voren bekijkt is naar boven bewegen naar rechts op je controller enzo
ik geloof dat die voorkant uit iets van 25 a 30 layers bestaat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')