Ja ik moet ook nog 2 races met die bak doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef twi het volgende:
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden).![]()
Klaagbaak
![]()
Hehe ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:
Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.
Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade
Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer![]()
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
je hebt wel gelijk denk ik, maar PGR2 is idd meer een arcade-spel en zat ook veel afwisseling in. Maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaak tot nu toe met Forzaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
Ik heb toch niet echt met geldzorgen gezeten in het spel.. zeker niet na zoveel % als je lekker wat geld verdient met de races.quote:
Ah daar doel je op.. nou ik heb toch zeker 5x wel een auto verkocht om aan geld te komen hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef twi het volgende:
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
Goed gemaakt inderdaad... zal zelf ook eens wat foto's maken van en paar auto's om te sjowen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img157.echo.cx/img157/2198/ninjagaiden8io.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/6365/ninjagaiden23bp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/5835/ninjagaiden39bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
en voor de mensen die denken wtf is dat, tis een ninja gaiden bak hier de echte logos :
[afbeelding]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/6046/ngleft9jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
thnxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef gijsje79 het volgende:
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |