al verandert hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wilde deel 4 niet openen omdat ik te lui ben een OP te maken, maar dit is wel heel karig.
Plaatje anyone?.
Ja je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Klonk het volgende:
ik zal maar toegeven dat ik vanmiddag bij de free record shop, stiekumpjes even bij de F heb gekeken
mischien wel, maar dan ben ik ook een wijf, is namelijk iets waar ik me uren mee bezig kan houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
Nee want dat heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
tactisch aantikken soms wel soms niet, gebeurt meestal in de hitte van de strijd, dat je gewoon zo gebrand bent op die plaats, subtiel tikje aan de achterkant, maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef pkwarts het volgende:
De reden trouwens dat ik vroeg of tactisch aantikken 'not done' is of niet is omdat ze vaak bij mij nog weleens willen eindigen in dit dus:
Ik niet...... winnen is winnen !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.
quote:
ligt er ook een beetje aan, als je met een paar maten aan het racen bent doe je het sneller, maar als je serieus over live ofzo aan het racen bent dan vind ik het eigenlijk not done.quote:
die muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Coole movies !!! http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_2385/nl/moviedownload.htm
Helemaal de New York movie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |