2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is slechts 11 minuten werk ofzo
Nope.. maar dat is toch wel veel in de SP.. veel van het zelfde, dan weer 6 rondjes daar, volgende league weer 7 rondjes. Niet echt grappig meer maar meer irritant aan het worden. Krijg er beetje het gevoel van "Opschieten, heb ik die ook weer klaar" en dat gamed kut vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.
Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uurquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef twi het volgende:
WTF die laatste endurance is 8 rondjes Nurburgring met een P1
Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uur
Dat is precies een uur, mooi toch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8
Ik zit er ook over te denken, het schiet niet bepaald op zo, hoewel ik de auto's op deze manier wel geod leer kennenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik ga de A.I. nu op medium zetten, ik heb geen zin meer om zoveel moeite te doen voor telkens dezelfde races, ik wil nu gewoon de brute bakken unlocken. Zit pas op level 37 dus dat gaat nog wel even duren.
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
Super frustrerend, heb ik eindelijk die K-U-T Corvette een beetje onder de knie, een kwestie van rustig gas geven en sturen en heeeeeeel erg ruim van te voren remmen.
Rijd ik goed, voorop gaat lekker, wordt ik ineens keihard van achter de baan af geramd door een of andere debiele Viper die schijnbaar veel te hard de bocht door ging.
Ik begin sterk het gevoel te krijgen dat de AI cheat. Ik heb de race al 100'en keren gerestart voor ik uberhaupt 3 bochten ben doorgekomen, rijd ik in de een na laatste ronde gebeurt dit.
Zuur.
Ze rijden niet alleen hard, wat trouwens wel meevalt, ze beuken gewoon als een gek. Alsof ze je niet zien ze lijken gewoon door je heen te willen rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
Die Lingerfelter vind ik niet de moeite waard, die heb ik verkocht en een Viper voor gekocht, rijdt ietsjes beter maar is ook niet vooruit te branden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef rockstah het volgende:
Aan iedereen die moeite heeft met de corvette races, de Corvette ---->Z06<---- nemen en absoluut niet de C6. En vervolgens idd rustig gas geven. En als het echt niet wil lukken kan je altijd nog overwegen die lingenfelter een subtiel tikje te geven. Voor de corvette vs. viper races is het of de viper comp. coupe of nog steeds de Z06.
ik word ook vaak gebeukt hoor door de AI echt irritant, ze zetten me soms ook gewoon achterstevorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Bastard het volgende:
@Piet_pelle, kheb er nooit last van dat ze me beuken, ik beuk ze zelf namelijk ook nooit, en dat lijkt te schelen.
idd ja, ik probeer ze ook vaak achteruit te zetten als ze me weer naaien, maar dat lukt vaak niet, mijn neus draait eerder weg dan hun achterkantquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef peristilius het volgende:
Ja en ze zijn zelf achterlijk stabiel, dat is nog het vervelendste. Het lijkt net of zij in vuilniswagens rijden en jij in een mini.
Ik heb ze bijna altijd achter me liggen, als ik ingehaald word begin ik meestal opnieuw omdat ik dan ergens naast de baan lig en ik ze nooit meer in kan halen. Ik beuk hun dus alleen uit wraak als ze me weer in de laatste ronde de bocht uit duwen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef twi het volgende:
Ik beuk ze ook nauwelijks, maar ze zijn wel listig. Ze tikken je zo in de rondte en soms inderdaad beuken ze soms keihard van achter
Volgens mij rijdt de AI gewoon met ABS, STM (ofzoiets) en TCM aan.. dan kan je gewoon vrij laat remmen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:34 schreef gijsje79 het volgende:
Je haalt alleen de snelheden er niet mee.
http://www.gamespot.com/xbox/driving/forzamotorsport/hints.htmlquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?
Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks?*hoopt op enzo*
Nee je wint geen auto's mee,r dus je ziet de balk ook niet meer lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?
Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks?*hoopt op enzo*
Neh, die bak staat gewoon zo bekendquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:38 schreef twi het volgende:
Tegenvaller dat ze trouwens die TVR Speed Twelve weer als "hoogste" auto hebben gezet. Baggerbak. Zou TVR Microsoft een hoop extra geld toeschuiven ofzo?
Mn droom!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef kletskop het volgende:
waarom zou je de corrado willen unlocken!! bagger auto![]()
STOP STALKIN' ME!!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef kletskop het volgende:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef StofjeB het volgende:
Laten we het zo zeggen: Hij ook soms iets op lip en dan inhaleert via neus.
mn held!
wat doe je!
![]()
dude.. je valt in herhaling..![]()
In een woord, jaquote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).
Natuurlijk is GTA SA er nu, maar de online sessies lijken ineens over..
kheb geen tijd helaasquote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).
Eerst GTA en dan kijk ik wel es verder.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Ja dat heb ik ook tis veel van hetzelfde.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef peristilius het volgende:
Ik was Forza ook gewoon een beetje zat
Ja kwestie van opvoeden he.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef DinoPK het volgende:
Och dat limited kan me geen fuck schelen, kost precies hetzelfde, wat wel balen is dat de verkoopswaarde nu een stuk lager is
En als het dan 1 keer gebeurt, maar dit is het 2e xbox spel, inmiddels ook enkele dvd's verknalt qua hoes, tig schijfjes gebruikt om de vloer mee te verfraaien met de vervelende kant naar beneden etc. Irritante rotwezens af en toe die kinderen, luisteren ho maar, constant opletten... Kreng staat nu dus op de tafel te springen ....
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef DinoPK het volgende:
Nog een waarschuwing voor mensen die kinderen willen enzo: niet doen! Of je moet bereid zijn al je kostbare dingen op te slaan boven de 1.5 meter hoog. Waarom? hierom:
[afbeelding]
Waarom denk je dat ik overdags noooit game... juistem. Tis gewoon een rete irritante bui die dat jochie al 2 weken heeft, kan geen 10 minuten even rustig achter de pc gaan zitten (notabene in de huiskamer) of er wordt al weer wat gesloopt achter mij of een hond invalide gemaakt door paardje rij bewegingen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja kwestie van opvoeden he.
Maar ik ben het met je eens dat kleine kinderen vervelend zijn.
Kweet nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:12 schreef DinoPK het volgende:
Bastard, waarom speel jij als racefanaat dit spel eigenlijk zo weinig online?
ik voldoe aan de laatste 2 beschrijvingenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef twi het volgende:
En dan 's avonds:![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
In 't weekend is er sowieso zelden iemand. Dus dan doe ik wat potjes PES, want ondanks dat 't wel gezellig is om met je te gamen, Dino, is 't met 2 spelers hou ook niet je-van-het.
Of natuurlijk 4 spelers, waarvan er eentje na een rondje z'n auto aan de kant zet, en de tweede je van de weg tikt of van de baan beukt wanneer je 'm inhaalt
nou er zit anders aardig wat verschil tussen een A1 stockbak en een A1 zelf getunde bak, als de mensen voor me dan toch al beter zijn en een betere wagen hebben is het de moeite niet waard om door te rijdenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dan moet je meer met GT, GTS of P1 bakken rijden, wat ontzettend weinig gedaan wordt binnen mijn friendslist. Waarschijnlijk omdat dan iedereen met dezelfde bak moet rijden omdat er gewoonweg teveel verschil zit tussen de individuele auto's.
Iedereen met een stockbak is ff leuk, maar ik maak mijn auto's niet voor niets wat leuker, en als iedereen een stockauto neemt is het echt wachten op fouten van mensen voor je. De beste rijders worden dan toch wel 1e, met wat verschillende auto's is het wat minder voorspelbaar.
Als jij sowieso een auto neemt in dezelfde klasse, moet je gewoon mee kunnen komen, desnoods 1 subklasse hoger.
Je hebt in het begin al redelijk wat autos die best goed kunnen mee komen t/m de A-klasse, in de S-klasse zit er pas echt veel verschil tussen auto's. Wij nemen trouwens ook niet standaard de beste auto in elke klasse (ik in ieder geval niet).quote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nou er zit anders aardig wat verschil tussen een A1 stockbak en een A1 zelf getunde bak, als de mensen voor me dan toch al beter zijn en een betere wagen hebben is het de moeite niet waard om door te rijden
Die SP is saai als de pleuris ik vind er echt geen reet aan, ben blij dat die yetta cheat er nog in zit dan kan ik tenminste een beetje me autos tunen zonder al teveel moeite te doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:34 schreef twi het volgende:
't Is toch niet zo moeilijk om een ton of 3 bij elkaar te racen zodoende een auto in elke klasse te upgraden naar het eerste level? Downgrade je Audi naar A1, dat is dan al gelijk de eerste. Nou, D1 is moeilijker om te maken omdat je daar haast niks aan mag doen. C1 idem dito. Heb je nog een B en een S nodig, waarvan alleen die laatste aardig duur kan worden. Je hebt dan weinig keuze, maar dat is dan jammerIk gai nderdaad niet met een stock-bak racen voor anderen die alleen MP willen racen als ik (nofi trouwens) niet te beroerd ben om wel de SP te doen.
Dan spreek je toch af dat je in dezelfde klasse zit. Zeg maar klasse A, dan zorg je dat je een A1 auto hebt.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die SP is saai als de pleuris ik vind er echt geen reet aan, ben blij dat die yetta cheat er nog in zit dan kan ik tenminste een beetje me autos tunen zonder al teveel moeite te doen.
multieplayer is dus wel lachuh maar niet als ik helemaal geen kans heb, ookal is iemand 10 keer zo goed als mij en hij wint dat vind ik niet erg, maar ik moet niet bij de start 4 autos weg zien trekken en niet meer terug zien, daar is niks aan
dat gebeurd ook wel,quote:Op maandag 13 juni 2005 23:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan spreek je toch af dat je in dezelfde klasse zit. Zeg maar klasse A, dan zorg je dat je een A1 auto hebt.
Micheal Jackson trial was belangrijkerquote:Op maandag 13 juni 2005 23:19 schreef rockstah het volgende:
Ja joh jezus, ik doe al 2 dagen non stop singleplayer. Is er vanavond alwéér niemand online?
Welk gedeelte van "zelf een auto naar A1 tunen" begrijp je niet dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat gebeurd ook wel,
aleen het verschil tussen een a1 stock en een a1 zelf gemaakte bak is erg groot
Sorry GTA.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:19 schreef rockstah het volgende:
Ja joh jezus, ik doe al 2 dagen non stop singleplayer. Is er vanavond alwéér niemand online?
Hoezo dat? Ik vind het leuke auto's hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef twi het volgende:
Het is ook wel leuk hoor, als je races van 3-5 rondjes doet. Maar op een gegeven moment moet je in elke klasse 6 races van 10-12 rondjes gaan doen en dat levert gewoon te weinig op, aangezien je toch geen fluit met die GT's doet online.
Daar gaat mijn hoop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef twi het volgende:
Ik heb vandaag het stuur van FOK! mogen ontvangen, en hoewel dat ding multiconsole is, lijkt hij wel erg op de PS2 gericht. De knoppenlayout is vrij onpraktisch, en de stickers voor de Xbox ontbreken. Op zich is het wel een lekker stuurtje qua bouw, maar ik kan met mijn opstelling niet echt lekker achter m'n TV zitten met dat ding op schoot. Bovendien is de setup van het gaspedaal wat raar. Wanneer je het gaspedaal indrukt, schakelt 'ie ook opRaar, aangezien de instellingen wel goed lijken in 't menu.
Ik blijf dus gewoon met m'n controller rijden, en zal vragen of m'n zwager 't stuurtje wil hebben. Helaas jongens
Omdat het leuker is om met je eigen auto's te racen, in plaats van die standaard bakken waar je helemaal niks aan kunt veranderen. Ik rij echt 20 keer liever in een brakke S-klasse auto dan in een GT/GTS/P. Met uitzondering van de Volvo S40, want dat vind ik echt een superauto. De leukste uit het spel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het leuke auto's hoor.
EIGEN bestickering?quote:
Dus jij weigert in auto's te rijden die niet door jezelf bestickerd zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
EIGEN bestickering?
Ik snap dat sommigen niet de creatieve geest hebben om zelf auto's te maken en ze liever van een ander overkopen, maar er zijn mensen die juist het maken van een eigen auto met eigen decals en met deze unieke auto tegen anderen te racen. In plaats van een deelnemersveld vol "stock" P1's.
Ben wel bezig met die serie races om alles op goud te doen, dit zijn er maar 2.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:29 schreef rockstah het volgende:
Eindelijk uitgespeeld, niet 100% maar 99.3%, want het spel telt alleen de races waar je derde of hoger geworden bent mee, maar dan zou ik dus een aantal championship series helemaal overnieuw moeten doen. Daar heb ik geen trek in. heb nu iniedergeval alle auto's die er te verdienen zijn.
Zal je toch iets brons hebben staan, ik had het ook ergens.. ik debk waarom heb ik die clio nog niet dan... stond er ook nog iets op brons.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem nu ook uit.
Hij geeft alleen aan dat ik op 99,7% zit.
Alles is op goud en de timetrials zijn gedaan.
Moet dan nog 1 arcade race en dat is 2 ronden over de Nurburgring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |