Ik niet eens om rustig mee te posten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:40 schreef just me het volgende:
ik heb niet eens tijd om een biertje te pakken
Bugje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
Nikky gewoon doorposten in een dicht topic
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
En nikky post door het slotteke
Wij eens een keer niet JM
Hey, was het bier op?quote:
Maar jij hebt een lief babietje en wij weer niet.quote:
zal toch niet gebeuren dat er ooit een kleine arma komtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar jij hebt een lief babietje en wij weer niet.
JM en ik zitten op de kleinkinderen te wachten
Daar kan je voor geholpen worden bij een goede dokter.quote:
Hij is wel heel lief op dit moment jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar jij hebt een lief babietje en wij weer niet.
JM en ik zitten op de kleinkinderen te wachten
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef just me het volgende:
zal toch niet gebeuren dat er ooit een kleine arma komt
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan je voor geholpen worden bij een goede dokter.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Clau!
Was het een leuke verjaardag van claumama?
(ik ga dus echt niet meer vorige hools nalezen nu met dit tempo)
Palmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:40 schreef just me het volgende:
ik heb niet eens tijd om een biertje te pakken
Sara-pop?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Ja het was echt erg gezelligWe zijn er maar blijven slapen
Lekker buiten en allemaal gezellige mensen. De pop was huuugee!
oeh! Dat wordt binnenkort dus neuken met een andere single Fok!kerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon nu als de eeuwige single actief is in het single topic HELP!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sara-pop?
Dat ontbrak gelukkig nog aan mijn 50ste verjaardag, zo'n pop.
Dat hebben ze mij niet aangedaan.
Mijn moeder vertelde, dat als ik dat zou doen, ik uit het testament zou worden geschrapt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sara-pop?
Dat ontbrak gelukkig nog aan mijn 50ste verjaardag, zo'n pop.
Dat hebben ze mij niet aangedaan.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Wil de eigenaar van de Volkswagen Golf met het kenteken GO-LF-ER naar zijn auto gaan? Zijn lichten branden nog![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
[..]
oeh! Dat wordt binnenkort dus neuken met een andere single Fok!ker
Blumchenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
[..]
oeh! Dat wordt binnenkort dus neuken met een andere single Fok!ker
Het valt ook he-le-maal niet op dat je veel zit de fokken nu dinnetje elsewhere is hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik hallucineer alleen soms een beetje Clauw
Geeft toch niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hallucineer alleen soms een beetje Clauw
Dan voel ik me niet de enige 21 jarige die nog geen relatie heeft gehadquote:
Ik heb nu gewoon wat meer tijd over Bloesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het valt ook he-le-maal niet op dat je veel zit de fokken nu dinnetje elsewhere is hoor![]()
Ik ga ff lekker doesjelen, tot zo!
lopen er op die feesten geen dames rond voor jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan voel ik me niet de enige 21 jarige die nog geen relatie heeft gehad.
Op die feesten zoek ik eigenlijk niet naar een relatiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lopen er op die feesten geen dames rond voor jou
Dinsdag over een weekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Wanneer komt ze terug Eilanden?
Niet de tekst van mijn Bluezzje jatten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef Noca het volgende:
Ik heb een plakreet!
Mn onderbroekje plakt aan mijn bipsje
Waar zoek je dat dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op die feesten zoek ik eigenlijk niet naar een relatie
Die ene keer per maand die ik uit ga.quote:
Plakt haar bipsje ook ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de tekst van mijn Bluezzje jatten.
Die rent nu net naar boven om nog even een nachtelijke douche te nemen.
Hoe ik doen??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze allemaal op me af, dus ik hoefde niet te zoeken![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze allemaal op me af, dus ik hoefde niet te zoeken![]()
Ik denk niet dat er mensen om zullen wenen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Maar volgende week zullen jullie niet zoveel last van me hebben .... zit het grootste gedeelte van de week in Wenen voor mijn werk
Dank je, ik ga nog een keer proberen naar bed te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:46 schreef clauwheee het volgende:
Trusten AZ!
Ze is alweer terug en ik heb het even gecontroleerd. Nee haar achterbibsje en voorbibsje plakken nu even niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is alweer terug en ik heb het even gecontroleerd. Nee haar achterbibsje en voorbibsje plakken nu even niet meer.
Succes MrDquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon ook slapen gaat
Morgen terrasje pakken enzo, kijken of ik nog iets leuks tegenkom zodat ik zo snel mogelijk dat singels topic uit kan
quote:
Hey blauwe vrouwquote:
Ja op de golfbaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef Spideyman het volgende:
Hey blauwe vrouw
Nog een lekker terrasje gepakt vandaag?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van de White Stripes houdt:
"My Doorbell" van het nieuwe album Get behind me Satan. Heer-lijk
En?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Radegast het volgende:
Wauw, een paar minuten geleden een wildwest achtervolging met de politie in ons doodlopende straatje.
Mán, dat was gááf...
Lekker rubbertjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:avond, net even bier wezen drinken bij een goede vriend
[..]heb ze zelfs live gezien
Niemand, wel veel piepende remmen en volgens mij twee angenten met getrokken pistool.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Wie reed het eerst tegen het doodlopende gedeelte?
De juten of de dader?:+
ja graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker rubbertje
bitterballetje erbij ?
nieuwe album klink lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van de White Stripes houdt:
"My Doorbell" van het nieuwe album Get behind me Satan. Heer-lijk
Freak on the leach is leukquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
nu ff de buren aan het gek maken met Korn![]()
eind augustus naar de polder van Flevoland komen, ze staan vrijwel zeker op Lowlands. Vorige keer zat k bji cabaret toen Korn losging....... wat een tering herriequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijke muziek, die wil ik nog eens graag live zien
ok, zal eens zien wat de rest wil. Op vakantie zit er toch niet inquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eind augustus naar de polder van Flevoland komen, ze staan vrijwel zeker op Lowlands. Vorige keer zat k bji cabaret toen Korn losging....... wat een tering herrie
als vast Pinkpopganger moet je echt een keertje Lowlands doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, zal eens zien wat de rest wil. Op vakantie zit er toch niet in
Vanavond op de golfclub zat je nog lekker op te scheppen over mijn lekkere roze golfballetjes.quote:
Wat voor iets is dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef Mindlight het volgende:
Net terug van Kayak, wat een geweldige rockopera hebben die gemaakt![]()
Volgende week ga ik weer. En in september hoop ik ze ook nog een keer te kunnen bezoeken. Wat een klasse!
naar 10 juli verzet of van die datum af?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat?
Lees net trouwens dat Queen op 10 Juli verzet is,daar heb ik dus kaartjes voor
Uhh een symphonische rockband, niet bijster bekend hoewel ze in de jaren 70 en 80 wel wat hitjes hadden. Daarna uit elkaar gegaan maar sinds 5 jaar weer bij elkaar en nu beter dan ooit!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat?
Lees net trouwens dat Queen op 10 Juli verzet is,daar heb ik dus kaartjes voor
afquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar 10 juli verzet of van die datum af?
Uh,nee bedankt,als ik zo het zo lees niet mijn muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh een symphonische rockband, niet bijster bekend hoewel ze in de jaren 70 en 80 wel wat hitjes hadden. Daarna uit elkaar gegaan maar sinds 5 jaar weer bij elkaar en nu beter dan ooit!
als je ff op msn komt stuur ik wel ff wat nummers door anders
waarom dat?quote:
En dat zegt een queen fanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee bedankt,als ik zo het zo lees niet mijn muziek
Lijkt mij niet want anders was je beeldbuis ongetwijfeld uit elkaar geklaptquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef pascalheister het volgende:
bloemendaal strand net bij Nos journaal
Bluezz liep jij daar nou naakt ?
scheelt dat ik breedbeeld hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet want anders was je beeldbuis ongetwijfeld uit elkaar geklapt
die vrouwen daar, niet te geloven, dr valt een paard voor hun neus gaan ze jankenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef pascalheister het volgende:dat podium dat instort met dat paard tijdens de modeshow
lama,las het verkeerd met mijn verkutte kopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom dat?
ze blijven maar aant schuiven met Queen, van Nijmegen naar Arnhem (verkeerde kant op) en nu weer van de datum af.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
lama,las het verkeerd met mijn verkutte kop
zoiets denk ikquote:
Dansen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:ga ook maar slapen, lekker uitslapen en morgen middag en avond lekker de hele tijd dansen
Ze is pas woensdag jarig, maar ik kon het niet laten:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nou zo'n leuk klein speleMP3dingetje gekregen, maar hij gooit alles door elkaar
Ik heb net 1,5 uur gedaab oovr ieamd thyiuis brengequote:
Jups, erg handig!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Gebruiken de Firefox users FokBlock al? :p
De Fok!tools
Dat gebeurt bij de meeste MP3-spelers .... zet de nummers op alfabetische volgordequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nou zo'n leuk klein speleMP3dingetje gekregen, maar hij gooit alles door elkaar
Je kleding op het strand laten liggen is toch niet strafbaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen lieve hools
Pff t is erg druk in domburg.. allemaal duitsers enzo..
Vanacht kwam en een helicopter over gevlogen.. langs te kustlijn.. Dus wij bellen enzo..Nou waren er 8 gasten gaan zwemmen, en er kwamen er maar 7 terug..dus hun de politie gebeld enzo..hun zoeken, met 3 boten, een heli en 2 auto's.. Kwamen ze erachter dat tie in zijn onderbroek naar huis is gegaanen zijn kleding had laten liggen...
Die krijgt een flinke boete
![]()
![]()
yes, erg handigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:23 schreef DarkShine het volgende:
De Fok!tools
Ik gun het hem ook wel. Ik zie hem liever dan z'n humorloze broer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk voor Erwin, niet slecht voor Feyenoord. Een beetje extra spanning in de competitie is nooit weg, wie je ook supportert.
Kun je dan de reacties van bepaalde users weghalen ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:23 schreef DarkShine het volgende:
De Fok!tools
One hundred and eighty!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:03 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Vrijdag 27 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 434
2. Fisher 411
3. dolle_hond 348
4. DracoAkaIk 323
5. jitzzzze 292
6. zoalshetis 285
7. Diovarus 241
8. snellejelle 223
9. Alicey 199
10. VoreG 180
Oeps.
28. FritsVanEgters 120quote:
Mooi getal.quote:
Dan is het goed Frits!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Alles in mapjes plaatsen wil dan wel helpen, verschillende cd's in verschillende mapjes..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij de meeste MP3-spelers .... zet de nummers op alfabetische volgorde
Zo warm is het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:09 schreef Vom het volgende:
Mag ik een liter fles spa blauw aub?
Nee, maar misschien word ik er minder draaierig van.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar misschien word ik er minder draaierig van. [afbeelding]
Positivo!quote:
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luister nu naar spijkers met koppen op radio-2 is een bandje aan het spelen dat Solo heet. vroeger kwam die zanger na het stappen nog wel eens bij mij thuis om het af te sluiten.
m'n migraine, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:23 schreef Vom het volgende:
Aah gelukkig zitten we al op een andere pagina, kan ik weer binnen komen![]()
Michiel Flamman aka J. Perkin is dan ook vet homofielquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.
Deden ze Boys boys boys van Sabrina
Luie hondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:13 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, laat eruit vandaag, had geen zin om vroeg op te staan
Waag het eensquote:
quote:
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:28 schreef mitt het volgende:
Wie kan mij nog even uitleggen hoe je die oude spelletjes aan de praat krijgt?![]()
mijn pools is wat achteruit gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.
jaquote:
Hij doet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://486games.net/game.php?id=programs#
En dan 1 van die emulators proberen
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
Heb je dan niet teveel gekregen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
ja komen ze nu ineens mee, hoe kan ik dat weten als ik gewoon me stuffie maandelijks kreegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je dan niet teveel gekregen?Ze zullen niets iets 'zomaar' terugvragen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong .. het is veel te warm om dat soort gedachten te hebben
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja komen ze nu ineens mee, hoe kan ik dat weten als ik gewoon me stuffie maandelijks kreeg
Dan neem ik aan dat dat goed is, en niet dat ze later met een zogenaamde smoes komen van dat ik teveel heb gekregen![]()
Maar eens een boze bezwaarbrief terugsturen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit .. straks moet je weer rukken in de koelkast
Hier nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Eens lang geslapen heeft op de zaterdag, lekker als het voetbalseizoen klaar is
Nu dus ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.
Deden ze Boys boys boys van Sabrina
Dus wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..
Ja klinkt erg goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Solo is een leuke band.
Ja ik ook. In de morgen tenminste nog wat nuttigs gedaan, nu ga ik maar naar het strand fietsen denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Met deze hitte vind ik het minder oke.
De vogeltjes gingen al fluiten toen wij naar bed gingenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Met deze hitte vind ik het minder oke.
Fuckin' 32 graden hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:
Hitte? Hier schijnt de zon maar daar blijft het bij, strakblauwe lucht maar zodra je buiten komt waai je weg.
Hier is het 30 graden (even gekeken op zo'n klokding), maar zo voelt het totaal nietquote:
Ik ga echt helemaal kapot hier. Lekker dan met wat hooikoorts erbij. En die wind is hier net zo warm. Als het al waait ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier is het 30 graden (even gekeken op zo'n klokding), maar zo voelt het totaal niet. Het waait echt absurd hard hier.
Code van de radio intoetsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat moet je doen als je autoradio 0000 aangeeft en je krijgt alleen maar geknipper?
Hij doet het niet meer, sinds ik de lichten aan heb laten staan![]()
Kun je wel zeggen ja.quote:
Ja ben heelm'n huisje aan het opknappen er staan er een paar honderd in de schuur en de rest in de slaapkamer.Krijg dinsdag een nieuw bed plus vloer. Bewn aan het opruimen. En de schuur mag ook wel weer voor andere dingen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
Je doet ze toch maar weg?
Die zat als het goed is bij de radio zelf. In het boekje ofzo.quote:
Ja, en dat hebben we dus niet, nergens te vinden of nooit gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Die zat als het goed is bij de radio zelf. In het boekje ofzo.
Als je het boekje niet meer had ga je naar www.bedrijfvanjeautoradio.com en dan mail je even of ze die code kunnen mailenquote:
Leuk he, die hamsterweken?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
24 graden toen ik boodschappen ging doen. Met 5 liter Dubbelfris in de tas een tunnel doorfietsen is niet goed voor je arm.
idd. 6 liter Dubbelfris.quote:
Ik heb net ook 10 pakken gehaald, en twee kratten Grolsch. Gaat allemaal net op de fiets!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
idd. 6 liter Dubbelfris.Voorlopig wel genoeg te zuipen dus.
0000 is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
En wat we ook proberen, er komen geen andere cijfers... sterker nog er staat nu CODE
We rijden zo wel ff langs een renault garage
Sufk*t ben ik ook he
2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb net ook 10 pakken gehaald, en twee kratten Grolsch. Gaat allemaal net op de fiets!
Ik koop altijd blikjes. Vind het zo raar staan als ze je iedere dag met een krat bier zien sjouwen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")
Uit blikjes is bier minderquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikjes. Vind het zo raar staan als ze je iedere dag met een krat bier zien sjouwen.
Daar hebben ze glazen voor uitgevonden.quote:
2 volle kratten is wel het maximum, anders flikkert mijn fiets naar achteren. Leeg kan tot 4, maar dat is wel wat instabiel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")
iets meer vertrouwen in je mutsie hebben golferquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:21 schreef golfer het volgende:
Zo.
Het probleem van de autoradio is ook weer opgelost.
De Renaultdealer moest eerst allerlei zaken intoetsen in zijn PC om de de code van mijn audiosysteem te vinden, maar uiteindelijk is ie gevonden en heeft die meneer mij voorgedaan hoe ik die moet invoeren, voor het geval mijn lieve mutsie het nog een keer flikt om de lichten te laten branden.
Hoe doe je dat?! Ik moet of het krat vasthouden en dan achterop zetten of mijn bagagedragerelastiek erover heen doen, dat gaat net. Maar over 2 kratten?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
2 volle kratten is wel het maximum, anders flikkert mijn fiets naar achteren. Leeg kan tot 4, maar dat is wel wat instabiel.
Dat smaakt ook minder dan een flesjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze glazen voor uitgevonden.
Je denkt wel een beetje om je hartklep he tongiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:37 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen. Knakworstjes, Wokkels, Cervelaatworst, Magnetronmacaroni, Bier en Rosbief.
Ja ik rook milde shag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je denkt wel een beetje om je hartklep he tongie
Helemaal niet na het bier en de worstenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse kraakt op de radio even de keuze van van der Vaart af.
'Dat kan ie nooit belopen.'
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef JaWi het volgende:
Knetterstoned om 5 uur in de morgen naaktzwemmen is okay.
Zegt de man die de verkeerde club kiest om te gaan trainen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse kraakt op de radio even de keuze van van der Vaart af.
'Dat kan ie nooit belopen.'
Impressionistisch Bluezzquote:
Best aardig. Alleen dat parasolletje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ah, leuk, foto's van de teamdag.
Mijn schilderij:
[afbeelding]
Die zee was dus Van Gogh-achtig, aldus de workshopleidster.
Me too.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Net terug van een heel eind fietsen.
Haha, valt mee hoor. Je lijkt helemaal niet op je avatar.quote:
Ja, ze vergeleken me al met Dutrouxquote:
Nee, ik heb een blauw overhemd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, valt mee hoor. Je lijkt helemaal niet op je avatar.
Was ook het eerste wat ik dacht.quote:
Je zit continu met je Groningen shirt aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht.
Ik lijk trouwens wel op m'n avatar.![]()
Dat niet, maar qua bouw en hairdo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zit continu met je Groningen shirt aan?
Als je hoort dat hij doelpunten mist omdat hij moet schransen zou dat best kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
DG vermoedelijk niet of hij moet op een stadion lijken...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je hoort dat hij doelpunten mist omdat hij moet schransen zou dat best kunnen
Precies,slechts een stuk of....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Dan nog geloof ik niet dat er duizenden mensen in DG passen, VoreG!
Ben er daarnet nog geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:04 schreef VoreG het volgende:
DG lijkt op het stadion van Omniworld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |