ja komen ze nu ineens mee, hoe kan ik dat weten als ik gewoon me stuffie maandelijks kreegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je dan niet teveel gekregen?Ze zullen niets iets 'zomaar' terugvragen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong .. het is veel te warm om dat soort gedachten te hebben
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja komen ze nu ineens mee, hoe kan ik dat weten als ik gewoon me stuffie maandelijks kreeg
Dan neem ik aan dat dat goed is, en niet dat ze later met een zogenaamde smoes komen van dat ik teveel heb gekregen![]()
Maar eens een boze bezwaarbrief terugsturen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit .. straks moet je weer rukken in de koelkast
Hier nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Eens lang geslapen heeft op de zaterdag, lekker als het voetbalseizoen klaar is
Nu dus ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.
Deden ze Boys boys boys van Sabrina
Dus wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Vreemd, eerst maar eens aanvechten. Lijkt mij hun eigen fout..dus dan kunnen ze je volgens mij weinig maken..
Ja klinkt erg goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Solo is een leuke band.
Ja ik ook. In de morgen tenminste nog wat nuttigs gedaan, nu ga ik maar naar het strand fietsen denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Met deze hitte vind ik het minder oke.
De vogeltjes gingen al fluiten toen wij naar bed gingenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Met deze hitte vind ik het minder oke.
Fuckin' 32 graden hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:
Hitte? Hier schijnt de zon maar daar blijft het bij, strakblauwe lucht maar zodra je buiten komt waai je weg.
Hier is het 30 graden (even gekeken op zo'n klokding), maar zo voelt het totaal nietquote:
Ik ga echt helemaal kapot hier. Lekker dan met wat hooikoorts erbij. En die wind is hier net zo warm. Als het al waait ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier is het 30 graden (even gekeken op zo'n klokding), maar zo voelt het totaal niet. Het waait echt absurd hard hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |