Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luister nu naar spijkers met koppen op radio-2 is een bandje aan het spelen dat Solo heet. vroeger kwam die zanger na het stappen nog wel eens bij mij thuis om het af te sluiten.
m'n migraine, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:23 schreef Vom het volgende:
Aah gelukkig zitten we al op een andere pagina, kan ik weer binnen komen![]()
Michiel Flamman aka J. Perkin is dan ook vet homofielquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.
Deden ze Boys boys boys van Sabrina
Luie hondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:13 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, laat eruit vandaag, had geen zin om vroeg op te staan
Waag het eensquote:
quote:
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:28 schreef mitt het volgende:
Wie kan mij nog even uitleggen hoe je die oude spelletjes aan de praat krijgt?![]()
mijn pools is wat achteruit gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.
jaquote:
Hij doet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://486games.net/game.php?id=programs#
En dan 1 van die emulators proberen
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
Heb je dan niet teveel gekregen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |