Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luister nu naar spijkers met koppen op radio-2 is een bandje aan het spelen dat Solo heet. vroeger kwam die zanger na het stappen nog wel eens bij mij thuis om het af te sluiten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:23 schreef Vom het volgende:
Aah gelukkig zitten we al op een andere pagina, kan ik weer binnen komen![]()
Michiel Flamman aka J. Perkin is dan ook vet homofielquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, zij zaten die laatst op 3FM bij Claudia in de studio. Gingen ze voor het vakantiebandje een zomerhit uitvoeren.
Deden ze Boys boys boys van Sabrina
Luie hondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:13 schreef pascalheister het volgende:
Mogge, laat eruit vandaag, had geen zin om vroeg op te staan
Waag het eensquote:
quote:
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:28 schreef mitt het volgende:
Wie kan mij nog even uitleggen hoe je die oude spelletjes aan de praat krijgt?![]()
mijn pools is wat achteruit gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien met een dos emulator? Staat volgens mij opdezelfde site.
jaquote:
Hij doet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://486games.net/game.php?id=programs#
En dan 1 van die emulators proberen
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
Heb je dan niet teveel gekregen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
vuile flikkers van Informatie Beheer groep moet nog terug betalen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |