afquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar 10 juli verzet of van die datum af?
Uh,nee bedankt,als ik zo het zo lees niet mijn muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh een symphonische rockband, niet bijster bekend hoewel ze in de jaren 70 en 80 wel wat hitjes hadden. Daarna uit elkaar gegaan maar sinds 5 jaar weer bij elkaar en nu beter dan ooit!
als je ff op msn komt stuur ik wel ff wat nummers door anders
waarom dat?quote:
En dat zegt een queen fanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee bedankt,als ik zo het zo lees niet mijn muziek
Lijkt mij niet want anders was je beeldbuis ongetwijfeld uit elkaar geklaptquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef pascalheister het volgende:
bloemendaal strand net bij Nos journaal
Bluezz liep jij daar nou naakt ?
scheelt dat ik breedbeeld hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij niet want anders was je beeldbuis ongetwijfeld uit elkaar geklapt
die vrouwen daar, niet te geloven, dr valt een paard voor hun neus gaan ze jankenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:21 schreef pascalheister het volgende:dat podium dat instort met dat paard tijdens de modeshow
lama,las het verkeerd met mijn verkutte kopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom dat?
ze blijven maar aant schuiven met Queen, van Nijmegen naar Arnhem (verkeerde kant op) en nu weer van de datum af.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
lama,las het verkeerd met mijn verkutte kop
zoiets denk ikquote:
Dansen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:ga ook maar slapen, lekker uitslapen en morgen middag en avond lekker de hele tijd dansen
Ze is pas woensdag jarig, maar ik kon het niet laten:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nou zo'n leuk klein speleMP3dingetje gekregen, maar hij gooit alles door elkaar
Ik heb net 1,5 uur gedaab oovr ieamd thyiuis brengequote:
Jups, erg handig!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Gebruiken de Firefox users FokBlock al? :p
De Fok!tools
Dat gebeurt bij de meeste MP3-spelers .... zet de nummers op alfabetische volgordequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nou zo'n leuk klein speleMP3dingetje gekregen, maar hij gooit alles door elkaar
Je kleding op het strand laten liggen is toch niet strafbaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen lieve hools
Pff t is erg druk in domburg.. allemaal duitsers enzo..
Vanacht kwam en een helicopter over gevlogen.. langs te kustlijn.. Dus wij bellen enzo..Nou waren er 8 gasten gaan zwemmen, en er kwamen er maar 7 terug..dus hun de politie gebeld enzo..hun zoeken, met 3 boten, een heli en 2 auto's.. Kwamen ze erachter dat tie in zijn onderbroek naar huis is gegaanen zijn kleding had laten liggen...
Die krijgt een flinke boete
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |