Mijn moeder vertelde, dat als ik dat zou doen, ik uit het testament zou worden geschrapt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sara-pop?
Dat ontbrak gelukkig nog aan mijn 50ste verjaardag, zo'n pop.
Dat hebben ze mij niet aangedaan.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Wil de eigenaar van de Volkswagen Golf met het kenteken GO-LF-ER naar zijn auto gaan? Zijn lichten branden nog![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
[..]
oeh! Dat wordt binnenkort dus neuken met een andere single Fok!ker
Blumchenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
[..]
oeh! Dat wordt binnenkort dus neuken met een andere single Fok!ker
Het valt ook he-le-maal niet op dat je veel zit de fokken nu dinnetje elsewhere is hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik hallucineer alleen soms een beetje Clauw
Geeft toch niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hallucineer alleen soms een beetje Clauw
Dan voel ik me niet de enige 21 jarige die nog geen relatie heeft gehadquote:
Ik heb nu gewoon wat meer tijd over Bloesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het valt ook he-le-maal niet op dat je veel zit de fokken nu dinnetje elsewhere is hoor![]()
Ik ga ff lekker doesjelen, tot zo!
lopen er op die feesten geen dames rond voor jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan voel ik me niet de enige 21 jarige die nog geen relatie heeft gehad.
Op die feesten zoek ik eigenlijk niet naar een relatiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lopen er op die feesten geen dames rond voor jou
Dinsdag over een weekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Wanneer komt ze terug Eilanden?
Niet de tekst van mijn Bluezzje jatten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef Noca het volgende:
Ik heb een plakreet!
Mn onderbroekje plakt aan mijn bipsje
Waar zoek je dat dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op die feesten zoek ik eigenlijk niet naar een relatie
Die ene keer per maand die ik uit ga.quote:
Plakt haar bipsje ook ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de tekst van mijn Bluezzje jatten.
Die rent nu net naar boven om nog even een nachtelijke douche te nemen.
Hoe ik doen??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze allemaal op me af, dus ik hoefde niet te zoeken![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze allemaal op me af, dus ik hoefde niet te zoeken![]()
Ik denk niet dat er mensen om zullen wenen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Maar volgende week zullen jullie niet zoveel last van me hebben .... zit het grootste gedeelte van de week in Wenen voor mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |