Dank je, ik ga nog een keer proberen naar bed te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:46 schreef clauwheee het volgende:
Trusten AZ!
Ze is alweer terug en ik heb het even gecontroleerd. Nee haar achterbibsje en voorbibsje plakken nu even niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is alweer terug en ik heb het even gecontroleerd. Nee haar achterbibsje en voorbibsje plakken nu even niet meer.
Succes MrDquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon ook slapen gaat
Morgen terrasje pakken enzo, kijken of ik nog iets leuks tegenkom zodat ik zo snel mogelijk dat singels topic uit kan
quote:
Hey blauwe vrouwquote:
Ja op de golfbaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef Spideyman het volgende:
Hey blauwe vrouw
Nog een lekker terrasje gepakt vandaag?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van de White Stripes houdt:
"My Doorbell" van het nieuwe album Get behind me Satan. Heer-lijk
En?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Radegast het volgende:
Wauw, een paar minuten geleden een wildwest achtervolging met de politie in ons doodlopende straatje.
Mán, dat was gááf...
Lekker rubbertjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:avond, net even bier wezen drinken bij een goede vriend
[..]heb ze zelfs live gezien
Niemand, wel veel piepende remmen en volgens mij twee angenten met getrokken pistool.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Wie reed het eerst tegen het doodlopende gedeelte?
De juten of de dader?:+
ja graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker rubbertje
bitterballetje erbij ?
nieuwe album klink lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van de White Stripes houdt:
"My Doorbell" van het nieuwe album Get behind me Satan. Heer-lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |