2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb net ook 10 pakken gehaald, en twee kratten Grolsch. Gaat allemaal net op de fiets!
Ik koop altijd blikjes. Vind het zo raar staan als ze je iedere dag met een krat bier zien sjouwen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")
Uit blikjes is bier minderquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikjes. Vind het zo raar staan als ze je iedere dag met een krat bier zien sjouwen.
Daar hebben ze glazen voor uitgevonden.quote:
2 volle kratten is wel het maximum, anders flikkert mijn fiets naar achteren. Leeg kan tot 4, maar dat is wel wat instabiel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 kratten op de fiets? Ik kan 1 krat meenemen maar dat is dan ook alles :")
iets meer vertrouwen in je mutsie hebben golferquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:21 schreef golfer het volgende:
Zo.
Het probleem van de autoradio is ook weer opgelost.
De Renaultdealer moest eerst allerlei zaken intoetsen in zijn PC om de de code van mijn audiosysteem te vinden, maar uiteindelijk is ie gevonden en heeft die meneer mij voorgedaan hoe ik die moet invoeren, voor het geval mijn lieve mutsie het nog een keer flikt om de lichten te laten branden.
Hoe doe je dat?! Ik moet of het krat vasthouden en dan achterop zetten of mijn bagagedragerelastiek erover heen doen, dat gaat net. Maar over 2 kratten?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
2 volle kratten is wel het maximum, anders flikkert mijn fiets naar achteren. Leeg kan tot 4, maar dat is wel wat instabiel.
Dat smaakt ook minder dan een flesjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze glazen voor uitgevonden.
Je denkt wel een beetje om je hartklep he tongiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:37 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen. Knakworstjes, Wokkels, Cervelaatworst, Magnetronmacaroni, Bier en Rosbief.
Ja ik rook milde shag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je denkt wel een beetje om je hartklep he tongie
Helemaal niet na het bier en de worstenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse kraakt op de radio even de keuze van van der Vaart af.
'Dat kan ie nooit belopen.'
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef JaWi het volgende:
Knetterstoned om 5 uur in de morgen naaktzwemmen is okay.
Zegt de man die de verkeerde club kiest om te gaan trainen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse kraakt op de radio even de keuze van van der Vaart af.
'Dat kan ie nooit belopen.'
Impressionistisch Bluezzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |