Code van de radio intoetsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat moet je doen als je autoradio 0000 aangeeft en je krijgt alleen maar geknipper?
Hij doet het niet meer, sinds ik de lichten aan heb laten staan![]()
Kun je wel zeggen ja.quote:
Ja ben heelm'n huisje aan het opknappen er staan er een paar honderd in de schuur en de rest in de slaapkamer.Krijg dinsdag een nieuw bed plus vloer. Bewn aan het opruimen. En de schuur mag ook wel weer voor andere dingen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
Je doet ze toch maar weg?
Die zat als het goed is bij de radio zelf. In het boekje ofzo.quote:
Ja, en dat hebben we dus niet, nergens te vinden of nooit gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Die zat als het goed is bij de radio zelf. In het boekje ofzo.
Als je het boekje niet meer had ga je naar www.bedrijfvanjeautoradio.com en dan mail je even of ze die code kunnen mailenquote:
Leuk he, die hamsterweken?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
24 graden toen ik boodschappen ging doen. Met 5 liter Dubbelfris in de tas een tunnel doorfietsen is niet goed voor je arm.
idd. 6 liter Dubbelfris.quote:
Ik heb net ook 10 pakken gehaald, en twee kratten Grolsch. Gaat allemaal net op de fiets!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
idd. 6 liter Dubbelfris.Voorlopig wel genoeg te zuipen dus.
0000 is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
En wat we ook proberen, er komen geen andere cijfers... sterker nog er staat nu CODE
We rijden zo wel ff langs een renault garage
Sufk*t ben ik ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |