Hele goede tips bedanktquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:42 schreef fr.oosje het volgende:
oke hier dan
Bedenk voor dat je gaat wat je precies wilt gaan doen, bouw het beeld al in je hoofd op.
Probeer niet zoveel mogelijk verschillende platen te maken. Liever drie goede dan twaalf die je niet kan gebruiken.
Neem ruim de tijd voor je opname, kijk goed naar de pose en compositie, en vooral het licht. (als ik de foto's van de Kessel meet bekijk dan krommen mijn tenen zich in mijn schoenen)
Ga voordat je gaat fotograferen de lokatie een paar keer bekijken op verschillende tijdstippen zodat je goed het licht kan bepalen (deze is heel belangrijk!!!) neem alvast wat testshots van de lokatie.
Is op de dag van de shoot het weer niet goed (bewolkt e.d). zeg het dan af en probeer het op een andere dag.
Zorg voor meer dan voldoende reflectieschermen. en een assistent om hem vast te houden!
Werk niet met meer dan 1 fotograaf met je modellen, niets is zo lastig als je als model je aandacht moet geven aan meerdere personen. Zorg er ook voor dat er niet teveel mensen op je set lopen. (model, fotograaf, assistent) Dit werkt erg onrustig.
Als je de kans hebt neem een stylist(e) mee. Iemand die zich alleen met de styling bezig houdt. Zelf ben je vaak al zo druk bezig met de foto zelf dat je de styling vergeet.
Neem eerst een testshot zodat je het licht goed kan beoordelen
Neem rustig de tijd (ik kan dit niet vaak genoeg zeggen)
En heb plezier (ook niet geheel onbelangrijk)
zat ik al aan te denken. op mijn werk hebben ze er volgens mij ook 1tje, misschien dat ik die mag lenen, maar ik zie mezelf echt niet met zo'n aggregaat slepen joh! Ik mag onderhand wel een aanhanger huren voor alle zooi die ik mee wil nemen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef fr.oosje het volgende:
Wel even het resultaat laten zien he,
Trouwens jammer dat er geen stroom is, (mischien aggergaatje huren) anders hadden jullie mijn flitssetje wel kunnen lenen.
Da's nog te overzien als we dat delen met elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef bees het volgende:
www.boels.nl ;-)
2x230volt 16a
2l benzine per uur, tank inhoud 6 liter
26 euro per dag
http://www.boels.nl/upload/pdf/Machine_nl/H10_nl.pdf
nee ik heb geen aandelen bij boels.........
en ik werk er ook niet....
ik hoop het! Als ie semi-vrijtoegankelijk is is het ook goed toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:
is die fabriek wel vrij toegankelijk?
hehe ja, en al 2 klant crisusen achter de rug (echt net leuk om om 7 uur je nest uit gebeld te worden en gelijk 80 vragen moet beantwoordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een routebeschrijving gevraagd aan Beestjuh, die woont er twee minuten vandaan.
Hey Re!wakker?
als jij nou dat e-mail dinges eens regelt hoeft het ook niet hier geregeld he?
Shit T-Aquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Together-Alone het volgende:
Ik baal echt heel erg. Ik wist dat er eind juni een hele drukke periode was op mn werk, maar na navragen blijkt deze periode al op 18 juni te beginnen.
Die datum gaat mij dus niet lukken, sorry..![]()
Op statief? (of standaard, hoe noemen ze datquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb 2 bouwlampen (500 W) die makkelijk mee zijn te nemen (voorals er stroom is uiteraard)
ben benieuwd naar de lokatie foto's van Peri en FF
Ah. Ja, nvm dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ehm deze meeting is in principe al gesloten (lees vorig topic ff)
hey balen joh, in het andere topic zitten ook een paar mogelijkhedenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
Zal eens kijken of ik kan (vorige keer gezondheidshit tussengekomen)
ziet we toch bijna romantisch uit daarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
shit da's echt jammer, het ziet er nl mooi uit
in wiens bezit zou het terrein nu zijn denk je?
* Puckzzz wil eventueel wel wat telefoontjes plegen
waar een wil isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vraag me toch af of we daar niet naar binnen kunnen ...
In Fotografen en modellen ontmoetingsplaats. kan je een tvp plaatsen zodat je dat topic in de gaten kan houden.quote:
Ja ik hoop het, ik baal er echt heel erg van.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shit T-Ada's echt heel jammer.... volgende keer beter?
even herhalen, kunnen diegene die mij nog geen mail hebben gestuurd dit even doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
ff een updatje :
datum: 18 juni
modellen:
Toeps
PeRi
Gutteguttegut
Beestjuh
fotografen:
Re
SharkBait
Kwiebuske
Xilantof
Puckzzz
iemand vergeten? zeg het ff!
donequote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Re het volgende:
[..]
even herhalen, kunnen diegene die mij nog geen mail hebben gestuurd dit even doen
quote:Op maandag 30 mei 2005 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
Je hebt mijn e-mail toch al?
donequote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Re het volgende:
even herhalen, kunnen diegene die mij nog geen mail hebben gestuurd dit even doen
Het was er niet echt groot, voor zover ik gezien heb vanaf buiten het hek. Er stonden allerlei gebouwtjes, die ook mijn zicht blokkeerde. Dus ik zou het niet echt een uitspraak kunnen/willen doen, omdat het terrein in zn geheel er best groot zag.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
PeRi: hebben ze daar een groot industrieterrein?
Toppie!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
@Beestjuh: mail ff naar Re (kijk in zijn profiel) dan kunnen we dit verder over de mail doen.
Momenteel heb ik met de gemeente Goirle gebeld en ik heb een nummer gekregen van de eigenaar van de fabriek. Die ga ik zo bellen. Ik zit op mijn werk dus het kan ff duren, maar ik hou jullie op de hoogte.
de gemeente was heel welwillend om te helpen, dus als het niet lukt bij de eigenaar bel ik hun ff weer terug
Ik associeer het ook met verlaten industrieterreinen, waar schurken zich ophouden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Halinalle het volgende:
Is die fabriek niet te oud qua bouwstijl (van voor 1940?) voor jullie doel? Stoere zonnebrillen en sexy modellen associeer ik zelf meer met beton en staal. Een electriciteitscentrale bijvoorbeeld, of petrochemische industrie.
Heb je op zich wel een beetje gelijk in, maar die zijn al helemaal niet toegankelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Halinalle het volgende:
Is die fabriek niet te oud qua bouwstijl (van voor 1940?) voor jullie doel? Stoere zonnebrillen en sexy modellen associeer ik zelf meer met beton en staal. Een electriciteitscentrale bijvoorbeeld, of petrochemische industrie.
Het textielmuseum ligt heel ergens anders, in de buurt van het Wilhelminapark.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben nog steeds druk aan het bellen en mailen met twee andere potentiele eigenaars. De 1 had het over het textielmuseum, maar dat is het ws. niet. Ik verwacht vandaag een antwoord te krijgen![]()
*duimt*
Ja, uit Eindhoven en ik kom regelmatig in Tilburg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Kom je ook uit de buurt?
Gedaan!quote:
zat weinig in hoor in mijn mailboxquote:
Ja ik heb je reply ook alquote:
uden ligt tussen nijmegen en eindhoven aan de a50quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Geen idee zo uit mijn hoofd waar Uden ligt
hoewel de naam me heel erg bekend voor komt
maar je kan nog gewoon mee rijden hoor Peri
En Beestjuh, van mij mag je hondje mee hoor. honden zijn leuk
nog niet echt wat maar heb door routenet wel een aardig idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:32 schreef Neva het volgende:
uden ligt bij veghel.. wellicht dat wa meer zegt![]()
als export brabo kan ik je eggen dt in uden een hele goede kartbaan zitquote:Op zondag 5 juni 2005 01:34 schreef whitebully het volgende:
[..]
nog niet echt wat maar heb door routenet wel een aardig idee.
tja import brabo. die kennen die rare plaatsen niet
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:30 schreef whitebully het volgende:
hmm leuk onderwerp redelijk tedoen kwa afstand.
iemand al een idee wat de tijden gaan worden? ongeveer?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
Zal eens kijken of ik kan (vorige keer gezondheidshit tussengekomen)
tvpquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
aw dawg verder alles okee nu? Ehm deze meeting is in principe al gesloten (lees vorig topic ff)
Deze meet is idd klaar wat betreft modellen en fotografen.quote:
hot dog?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef Re het volgende:
er is vast wel iets te bedenken met een lief klein hondje en een stoer model...
ik heb nog niets binnen....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
Foto's zijn gemailedalleen het adres Gerus.... deed het niet
check!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja dat is ook zo, hondje mag mee hoor!! Klein lief en stil zeg je? Dan zal ik mijn grote luidruchtige en ondeugende rottweiler maar thuislaten
Besides, als ze nog geen ontbijt heeft gehad kunnen we met zijn allen op zoek naar je hondjegrapje, ze is heel erg lief, maar blijft lekker thuis
Niet alleen Herman zal in 1 van die blokken zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:06 schreef beestjuh het volgende:
[..]![]()
Een rottweiler past anders wel heel goed in het thema!![]()
editje Ik zie Herman al in 1 van die blokken zittenDie lift en pomp zijn über-stoer
nou wat moeten we daarvoor meebrengen om dat zo op de foto te krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef Toeps het volgende:
Die pomp doet me denken aan een aflevering van ANTM.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Natuurlijk kunnen wij die sfeer maken!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:![]()
![]()
maar of wij die sfeer daar kunnen maken betwijfel ik, ik hoop wel dat mijn kevertje dan al klaar is, want die wil ik ook meenemen, heb daar ook wat ideetjes mee, maar die kunnen we dan ook langs de pomp zetten ofzo
Vastwel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef Auticia het volgende:
Komen de resultaten ook in dit topic?
Zoja, tvp.
coca cola light break achtige situatie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
Donker, zweet (glimmend lichaam), verleidelijke sexy vrouw, hard werkende stoere man.
Lastig om te verwoorden.....![]()
Levi's 501 waar die zo de trap afkomt!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coca cola light break achtige situatie?
Donkerder...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coca cola light break achtige situatie?
Meenemen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Toeps het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele coole oude spijkerbroek met gaten. Hij gaat alleen niet meer dicht, maar van de achterkant is er misschien best wat mee te doen. Of misschien voor iemand anders...
hahaha die zijn vaak zoooooo fout, die foto'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik krijg alleen maar links naar gay sites....ook mooie foto's (vind ik zelfs als niet gay zijnde) maar niet echt wat ik zoek.
Eeeh..is een Björn Borg of een WE shortje ook goed..?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hahaha die zijn vaak zoooooo fout, die foto'swil je echt niet zo op de foto? met 1 hand in je Calvin Klein boxershortje?
![]()
Niet helemaal wat ik in mn hoofd had (veel liever) maar ook leuk iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
heeel mooi!!!
ik zie nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Via een fokster kreeg ik dit voorbeeld...
[afbeelding]
Dit komt aardig in de buurt qua sfeer...
Jaaa !quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Re het volgende:
van een van mijn favoriete fotografen... Bill Henson
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje zenuwachtig? Je moet maar denken, de fotografen zijn nog veel zenuwachtiger... Als zij de juiste aanwijzingen geven dan kom jij zo op de foto als de bedoeling is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Het wordt inderdaad steeds uitgebreider ja. Ik vraag me echt af of ik wel in het plaatje pas hoor.![]()
Jij bent dat op je userpicje toch? kom maar gewoon hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Het wordt inderdaad steeds uitgebreider ja. Ik vraag me echt af of ik wel in het plaatje pas hoor.![]()
Zenuwachtig niet zo, maar ik zie mezelf nog niet helemal op foto's zoals op de voorbeeldfoto's hierbovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beetje zenuwachtig? Je moet maar denken, de fotografen zijn nog veel zenuwachtiger... Als zij de juiste aanwijzingen geven dan kom jij zo op de foto als de bedoeling is.Als je niet in het plaatje zou passen dan was dat allang gezegd.
je kan even je ideetjes wat je zelf graag wilt doormailen en dan kunnen we er over discussieren enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet zo, maar ik zie mezelf nog niet helemal op foto's zoals op de voorbeeldfoto's hierboven
Puckzz, ja dat ben ik wel. Ik kom wel gewoon hoor. Het lijkt me echt heel gaaf. En zoals je al zegt, er zijn heel veel mogelijkheden op die locatie.
Ik ben wel voor alles in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
je kan even je ideetjes wat je zelf graag wilt doormailen en dan kunnen we er over discussieren enzo. Ik denk dat we erg veel mogelijkheden hebben
en we gaan je opvouwen in een blok
ja je kunt alle kanten uit, licht, donker maakt niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb er zin in
maar tis ook wel zoeken voor mij. echt inspiratie moet ik nog opdoen. hoewel de foto's hierboven goed helpen.
vraag me af: op die foto's is het vaak donker. Als het een beetje mee (of juist tegen) zit schijnt de zon. Weet niet of (eventuele) ruimtes binnen donkerder zijn?
das mooi om te horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja je kunt alle kanten uit, licht, donker maakt niet uit
Hmm..wat dacht je van mij....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
dan moeten we gewoon iets verder weg gaan staan zodat je wel pastquote:
Qua lengte zal dat wel moeten jahquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
dan moeten we gewoon iets verder weg gaan staan zodat je wel past
Dat was voor mij om te doen best een stap..maar toen ik het eenmaal deed voelde het best relaxt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Gutteguttegut past wel in het plaatje.
ik herinner me een Flevoland meet waar jij ook met blouse en half ontbloot boven lichaam stond..
neem dat als opstap voor komende meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat was voor mij om te doen best een stap..maar toen ik het eenmaal deed voelde het best relaxt.
Ik heb er zin in...en hoe het precies gaat lopen zie ik daar wel, tot nu toe zijn alle meets me heel erg goed bevallen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
neem dat als opstap voor komende meet
de meets zijn bij mij ook steeds goed bevallenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb er zin in...en hoe het precies gaat lopen zie ik daar wel, tot nu toe zijn alle meets me heel erg goed bevallen.
Ik ga ervan uit dat het net zo relaxt wordt als alle andere en dan kom ik wel los..
*denkt aan verkleed partij bij de Kessel meet...![]()
sorrie Kwiebus, ik zal het gelijk ff regelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef kwiebuske het volgende:
puckzzz
heb helaas nog geen fotoos van de lokatie mogen ontvangen.
kunnen ze svp naar onderstaand email adres ???
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:34 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben ook heel zenuwachtig hoor, geneigd om nieuwe kleren te gaan kopen en mijn haar te laten doen (dat laatste ga 'k toch wel doen denk ik .. ) . Ook al is het een kleinschalige meet, voor mij is het ook heel nieuw om met meerdere fotografen en modellen te 'werken'. En ben heel bang dat ik door de zenuwen op de dag zelf ineens een paar enorme pukkels hebik ga nog wel naar amsterdam van tevoren, Lushen en stoere kleertjes kijken kopen
Hehequote:Op donderdag 9 juni 2005 07:48 schreef Toeps het volgende:
Haha beestjuh!
Voor mijn vorige shoots heb ik wel eens kleding 'geleend'. Je koopt het, wurmt heel voorzichtig het kaartje er af, en er weer aan, en je brengt het terug. Schandalig hè.
Richting Tilburg? Want daar moet ik zelf heen. Ik heb echter ook nog een pakketje met eindbestemming Den Haag...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:31 schreef Re het volgende:
beestjuh, ik zou je eventueel wel weer terug kunnen brengen met 't' autoootje (Xila rijdt ook de richting op), en waar in Amsterdam ga je shoppen, ik woon er namelijk
da's niet echt stoer hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
'k heb alleen een roze Anastacia zonnebril
nee he? Die is eerder schattig, maar wel zonder de strass steentjes hoor!quote:
Kleding is erg belangrijk. Naderhand zal men eerder kunnen zien wat het model draagt dan door welke middelen de foto ontstaan isquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
Iedereen maakt zich zorgen over kleding
ik zit te denken welke aparatuur ik moet gebruiken en wat leuke instellingen zijn
We gaan geen Neckermann catalogus schieten hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kleding is erg belangrijk. Naderhand zal men eerder kunnen zien wat het model draagt dan door welke middelen de foto ontstaan is
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb trouwens een auto kunnen regelen, dus Toeps en PeRi hebben nu zeker vervoer![]()
we spreken onderling nog wel af hoe laat en waar e.d.
Hoe laat spreken we eigenlijk af op de locatie?
dat doen we wel via de mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb trouwens een auto kunnen regelen, dus Toeps en PeRi hebben nu zeker vervoer![]()
we spreken onderling nog wel af hoe laat en waar e.d.
Hoe laat spreken we eigenlijk af op de locatie?
Er is een dames toilet met grote spiegel, daar kun je je opfrissen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:38 schreef beestjuh het volgende:
Stomme vraag misschien maar is er wasruimte om tussendoor je gezicht/haar te wassen als er iets helemaal anders op gesmeerd of gestyled moet worden?
En Puckzz, gaat je kever mee? Heb ik ook nog wel een ideetje voor
IBeetles
z..
he-he, ja want met mijn geleende rooie Ford Kaa'tje zal dat minder impact vol zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er is een dames toilet met grote spiegel, daar kun je je opfrissen.
Ik hoop echt dat mijn Kever meegaat, het is wel mijn bedoeling, maar ze staat nu nog bij de lasser, als die een beetje opschiet kan ze naar een ander mannetje voor een grote beurt, dan APK. Ik hoop dat ze daar doorkomt *duimt* als dat wel het geval is komt ze meeIk heb ook nog wat ideetjes met jou en de Kever
toeval?
..dan doen we daar toch wat aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, ja want met mijn geleende rooie Ford Kaa'tje zal dat minder impact vol zijn
er valt inderdaad wel iets mee te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz ziet gelijk een stelletje pitspoezen over de motorkap gedrappeerd
Desnoods soepen we die Ka naar een bling bling car na de shootquote:
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen hebquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
GGG ben net nog deze tegengekomen:
[afbeelding]
jah, ik ga hem echt niet neerzetten als een met smeerolie ingezeepte homo hoorquote:
we moeten dus een potje smeer meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen heb
Nu nog durven...![]()
Als er een was gelegenheid is...in princiepe geen probleem.quote:
Ik vind het nu nog heel moeilijk om te zeggen hoe ik me dan zal voelen, of ik het durf....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
die is ermaar ik weet het nog niet zo hoor, misschien is gewoon wat olie ook goed?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga jullie morgen of maandag mailen met details over rendezvouspoint, tijd, e.d.
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:40 schreef Puckzzz het volgende:
Hey re! er ging ff wat mis aan mijn kant.
Ik ga nu lekker slapen, we spreken en zien elkaar allemaal gauw!
ik ga je gelijk controlerenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
Okee, ik neem mijn 500W lampen mee, en zal kijken voor wat verlengsnoeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal nog ff kijken naar de stopcontacten
<edit> ja! we hebben volop stopcontacten
lampen mee dus mensen! en verlengsnoer
mail geontvangerdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
wat kijk je stoer over dat water heen zegquote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn collega had een foto van mij gemaakt (het rolletje moest op) ik moest meteen aan deze meet denken
[afbeelding]
jammer dat het in tegenlicht genomen was
meel heb ik ook gehad...
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Xilantof het volgende:
wat kijk je stoer over dat water heen zeg![]()
maar die kleur jas is dan ook uniek en niet te fotograferenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je lief bent poseer ik misschien wel een keer voor je
de kleuren van mijn jas zijn helemaal fout dit keer
ja, dat geloof ik onderhand ook idd... volgende jas neem ik een fototoestel mee, de jas die goed vast te leggen is word em! 14.gifquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Re het volgende:
maar die kleur jas is dan ook uniek en niet te fotograferen
Zijn we eindelijk van dat gezeur van jou afquote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik onderhand ook idd... volgende jas neem ik een fototoestel mee, de jas die goed vast te leggen is word em! 14.gif
Nee, geen gezeur, opbouwende kritiek op de fototechnische afronding van de door jullie gemaakte foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 21:39 schreef Xilantof het volgende:
Zijn we eindelijk van dat gezeur van jou af
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
God god....is die Shark WEER aan het zeuren over zijn rode jas
Jajaquote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.
is het mogelijk dit in abn te overzettenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.
Het staat er in goed ABNquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:21 schreef kwiebuske het volgende:
is het mogelijk dit in abn te overzetten
![]()
Speciaal voor Kwiebuske:quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
Speciaal voor Kwiebuske:
Nou moet je niet gaan lopen zeiken over mijn übercoole jas, je bent gewoon pissed off omdat ik die brakke camera van je heb zitten dissen. Jouw mening zal mij m'n reet roesten zo pleur op uit dit topic jah!!
Let op! dit is alleen een vertaling van het hierboven gequote stuk txt. Dit is niet mijn mening
Hee!! net stond er nog dat je naar de fotoboer gingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NaCl=zout, en verticale positieve richting is "op"
Opzouten is dus de correcte term
Ik heb gisteren voor het slapengaan nog oude bladen zitten doorspitten over zw/w fotografie en portretten, en eentje zei dat een groen filter juist goed zou zijn voor portretten... het zou bij snelle film oneffenheden van de huid moeten kunnen 'wegwerken'.
ik denk dat ik maar ff lga googlen voor voorbeelden ...
Whehehehehehehehquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Hee!! net stond er nog dat je naar de fotoboer ging![]()
nou kan ik mijn bijzonder gevatte opmerking niet meer maken![]()
De weergoden hebben naar mijn smeekbede geluisterd!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
we gaan ten eerste voor warm weer.
Zoals het nu is is het vel te koud 13.gif
kijk, dit snap ik tenminstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Speciaal voor Kwiebuske:
Nou moet je niet gaan lopen zeiken over mijn übercoole jas, je bent gewoon pissed off omdat ik die brakke camera van je heb zitten dissen. Jouw mening zal mij m'n reet roesten zo pleur op uit dit topic jah!!
Let op! dit is alleen een vertaling van het hierboven gequote stuk txt. Dit is niet mijn mening
Dat wordt zwetenquote:
Ik wacht nog steeds op Puckzzz's gevatte opmerkingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Over geel filters:
Reduce the blue components in shadow, which enhances detail. Clouds are accentuated. In landscapes, produce a better separation of green tones, and at long distances once reduce haze. For portraits, this filter reduces freckles and red spots on skin and darkens blue eyes. Filter Factor: 1.5
Dus ik hoef alleen maar een trip naar de fotoboer te maken voor een lastolite scherm
die komt niet meer, hij gaat een scherm halen, geen filterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Puckzzz's gevatte opmerking
Ik ben gister ook naar de kapster geweest, ik ben nu kaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:20 schreef Toeps het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet er zelf nog heel erg aan wennen, zoals altijd.
Edit: Maar het heeft zeker mogelijkheden.
*noteert: extra fles olie, hoofd moet ook ingesmeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben gister ook naar de kapster geweest, ik ben nu kaal
Zo te zien moet ik ook een geel filter gaan halen bij de fotoboer...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
die komt niet meer, hij gaat een scherm halen, geen filter
@Toeps:
jah, nou! nu heeft ie al geen impact meer he? de spontaniteit is er wel een beetje af......quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo te zien moet ik ook een geel filter gaan halen bij de fotoboer...
de voorzet heet dat toch, in voetbal?
je mag hem nog wel fluisteren hoor, niemand die het hoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jah, nou! nu heeft ie al geen impact meer he? de spontaniteit is er wel een beetje af......
typisch vrouwenkwaaltje he? "ja nu zeg ik het niet meer hoor"
p.s. kost zoiets nou?
Niet alleen op die van jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
tussen de 19 en 50 euro (ligt aan de grootte van je filterdraad)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
p.s. kost zoiets nou?
zie PIquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
Ah, zenks. Nu weet ik tenminste dat ik op Gilze een t-shirt aanmoetquote:
Oke.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal deze avond even een mail de deur uit doen richting PeRi en Toeps over het vervoer.
ik snap je niet helemaal..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Re het volgende:
maar niet hopen dat Xila zaterdag een tvptje moet plaatsen dan
kunnen we vandaag niet gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben we er een beetje zin in allemaal?? Ikke wel
@Beestjuh: je bent zo stil hier en op mail, je komt toch nog steeds he?
lekker johquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:26 schreef Toeps het volgende:
Het wordt heeeel warm.
Ventilator is cool! Ook voor het opwaaiende haren effect.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Plantenspuit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Ik weet wel hoe je er moet komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
Ik denk:quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
jaahquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Hahaha, dank pdehoog en shark. ik heb ern og niet naar gekeken omdat ik een mailtje tegen kwam van PeRi er is misschien al wat anders. dat is even afwachten.
@puckzzz ik heb voor de bouwlampen statieven. Het zijn echt van die bouwstatieven dus groot en lompmaar ze staan en kunnen ook erg hoog komen te staan.
mee nemen ook?
toch niet te hard gooien xilquote:
Hallo zeg!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zow 220 euro armer en wat kleding/ondergoed rijker...morgen de rest kopen den dan ben ik klaar..
Speciaal voor morgen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zow 220 euro armer en wat kleding/ondergoed rijker...morgen de rest kopen den dan ben ik klaar..
Nouja speciaal voor morgen, natuurlijk ga ik het daarna ook dragen maar ik heb het wel met het oog op zaterdag gekocht.quote:
kleren?... die heb je helemaal niet nodig johquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nouja specaail voor morgen, natuurlijk ga ik het daarna ook dragen maar ik heb het wel met het oog op zaterdag gekocht.
Ooooh?..Nou dan laat ik ze thuisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Re het volgende:
[..]
kleren?... die heb je helemaal niet nodig joh![]()
Kijk! dat is nou toewijdingquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
-1 Ik heb geen hema hemdenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kijk! dat is nou toewijding
Maak het niet te gek he GGG? Dadelijk komt er alleen een foto van jou met een hema-hempje aan
is wel lullig he dat hij zoveel geld heeft uitgegeven aan kleding en dat wij van plan zijn dat de dames dat morgen van zijn lijf mogen scheuren he?![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
ff een updatje :
datum: 18 juni
modellen:
Toeps
PeRi
Gutteguttegut
Beestjuh
fotografen:
Re
SharkBait
Kwiebuske
Xilantof
Puckzzz
iemand vergeten? zeg het ff!
*phew* ben ik even blij dat het al een paar weken een andere locatie isquote:
oei, moet wel Beestjuh ophalen daar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*phew* ben ik even blij dat het al een paar weken een andere locatie is
quote:Ik ga mijn tas inpakken. Nog iemand suggesties, behalve:
*krijtstreep pak
*oude spijkerbroek
*hoerenschoenen
*make-up
*haarspelden (om op te steken)
*lange zwarte jas (lekker warm)
*lange handschoenen
*jurk
*haarlak
*zonnebril
*accesoires
hold up kousen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:13 schreef Toeps het volgende:
Dit heb ik net ook over de mail verstuurd:
[..]
Die zitten er ook in!quote:
heb je ook een wit bloesje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die zitten er ook in!
Ik kwam er alleen achter dat ik niet zo veel rokjes heb. Maar ik heb er in ieder geval twee.
Verder heb ik ook stoer ondergoed bij me, voor het geval dat dat ergens zichtbaar zou zijn.
Ja, wit met een paar lichte streepjes. Ik heb ook een of ander raar kanten bovenstukje dat je moet knopen, dat heb ik ook mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je ook een wit bloesje?
algemene oproep! wie heeft een zinken tuingieter? en wie wil die dan meenemen?[/algemene oproep]
jahoor, geen probleemquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand ook een strijkijzer meenemen? Klinkt idioot, maar met al die opgevouwen kleding is het misschien wel handig.
Witte bloes *checkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je ook een wit bloesje?
algemene oproep! wie heeft een zinken tuingieter? en wie wil die dan meenemen?[/algemene oproep]
Ja dat zal ik ff doen, maar je moet niet denken dat je daar nu vreselijk aan vast zit hoor. Ik ga echt niet als een Akela met een fluitje rondlopen zo van "FUUUUUUT!! WISSELEN!!! "quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz en Re, jullie hadden toch iets van een schema op gesteld?
misschien mogelijk om die ook nog even door te sturen?
jah daar zitten we aan te werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz en Re, jullie hadden toch iets van een schema op gesteld?
misschien mogelijk om die ook nog even door te sturen?
Ik denk dat wanneer we alles bij elkaar leggen er wel genoeg zal zijn hoor. maak je maar niet druk, gewoon meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Bij nader inzien heb niet zoveel om mee te nemen eigenlijk in de kast liggen
Ik heb een stuk of 5 truitjes die ik kan meenemen, een geschikte spijkerrokje, een zwarte die ik niet meer pas (iemand anders misschien wel), spijkerbroek, 3 paar handschoenen, baret, hold ups, zwarte panty, blouse en 3/4 laarzen. Accesoires moet ik nog even uitzoeken.
niet genoeg? is best veul hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een stuk of 5 truitjes die ik kan meenemen, een geschikte spijkerrokje, een zwarte die ik niet meer pas (iemand anders misschien wel), spijkerbroek, 3 paar handschoenen, baret, hold ups, zwarte panty, blouse en 3/4 laarzen. Accesoires moet ik nog even uitzoeken.
heb jij niets beters te doen dan een beetje zitten Fokken de hele tijd? Werken ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:06 schreef Re het volgende:
en puckzzz hou eens op met voor mij te antwoorden
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij niets beters te doen dan een beetje zitten Fokken de hele tijd? Werken ofzo?![]()
Ik heb Heul Veul schoenen bij me, maat 40, maar modellen moeten gewoon overal hun voeten in proppen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
44 en soms 45quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb Heul Veul schoenen bij me, maat 40, maar modellen moeten gewoon overal hun voeten in proppen.
Maar welke maat heb je? Er valt vast wel genoeg uit te wisselen.
Niet weerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoerenschoenen met hakken zullen je vast ook erg hitsig staan.
Kesselmeet........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |