* Dos37 pakt er ook nog 1tje danquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad Vaduz, zal ik de 63 koppen koffie van SCH even in de magnetron zetten.
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag Hoolsch
Vreselijk voor jullie zeg... Heeft die vader er iets mee te maken?
Dat zijn flinke celstraffen!! hopla aanpakken die zooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef Noca het volgende:
Bedankt Hoolies!
[..]
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:
Ze waren al 3 jaar bij elkaar weg en hij had al eens eerder geprobeerd Isra te ontvoeren, gelukkig is ze toen teruggevonden. Hij mocht Isra alleen onder begeleiding zien...
Er zijn al 2 mensen opgepakt die hem geholpen hebben op 9 augustus 2004, een man uit de Randstad en een vrouw uit Den Haag geloof ik die nota bene bij justitie werkte
De medeplichtige man heeft 18 jaar gekregen en de vrouw 12 jaar celstraf. Mijn nicht haar ex-man is via een belgisch vliegveld naar Libië gevlogen met Isra en daar zit Isra nu nog....
Daar ga ik toch wel vanuit. En als het zonnetje doorzet mag ie van mij ook op het terras!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomen
Golfer was nog bezig met het schilderen ervan !quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ok, die ouwe doet er wel weer lang over dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Golfer was nog bezig met het schilderen ervan !
Fijn dat je dat foeilelijke H*&n^k$n reclamegeval eindelijk bij het grofvuil hebt gezet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik merk duidelijk frustratie.. wil je er anders ff over praten eend?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er vooralsnog geen behoefte aan de finale te kijkenquote:
Ik eigenlijk ook niet, kan me jou frustratie al helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er vooralsnog geen behoefte aan de finale te kijken
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik weet zeker dat ik toch op de bank zit...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar door de spanning in het stadion en de hele sfeer van dit seizoen waar je helemaal met PSV bent meegegroeid naar de euforie was t zo'n domper dat t gewoon pijnlijk is. T kan me iegenlijk ook niet eens schelen wie er wintquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Net als op het WK-98. Zit je de hele wedstrijd te denken 'GVD we hadden hier moeten staan.'
een voormalig lid van mijn tafeltennisclub en tevens zoon van collegabustuurslid en trainster is er naar toe gegaan om te trekken en te werken en kwam utieindelijk terug naar Nederland met kind en vrouwquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik weet zeker dat ik toch op de bank zit...
Waarom ik aan die zelf kweling doe snap ik zelf ook niet..
trouwens nu het wat drukker is... is er hier wel eens iemand naar Australië geweest om daar te werken en reizen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben mensen soms rare ideeen in FB; De Taakstraf
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een voormalig lid van mijn tafeltennisclub en tevens zoon van collegabustuurslid en trainster is er naar toe gegaan om te trekken en te werken en kwam utieindelijk terug naar Nederland met kind en vrouw
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
De oudste zoon van Bluezz is daar een jaar geweest tot vorig jaar september en wil graag weer terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
trouwens nu het wat drukker is... is er hier wel eens iemand naar Australië geweest om daar te werken en reizen?
Sommige users hebben niets beters te doen dan te baggeren in FBquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De oudste zoon van Bluezz is daar een jaar geweest tot vorig jaar september en wil graag weer terug.
Maar zijn verhaal en bijkomende perikelen ken je intussen neem ik aan?
hij heeft het weer verkeerd begrepen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ok, die ouwe doet er wel weer lang over dan.
Bij hem of bij zijn familie. Er zijn nu wel wat ontwikkelingen, maar daar mogen we dan niet teveel over zeggen enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Clau en Noca
Is het kindje bij haar vader denk je ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij heeft het weer verkeerd begrepen....
hij heeft weer op de buitenmuur lopen kalken
[afbeelding]
best leuke sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd. Bedankt voor je submit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Walter van Ommeren, de held van gisteren! ASWH kampioen van Nederland, ongekend succes!!
Uiteraard!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Idd. Bedankt voor je submit.
Is die herschreven of niet?
Mooi, herschreven submits besparen ons werk.quote:
Ik was in de war met Isketchquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zegt ie even tussen neus en lippen door alsof ie meldt dat ie een kaasschaaf heeft aangeschaft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Proficiat mm!
Doe nog maar een rondje dan, * Dylan Dog heeft een huis gekauft!
feli DDquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Proficiat mm!
Doe nog maar een rondje dan, * Dylan Dog heeft een huis gekauft!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef Bluezz het volgende:
sientje, kijk eens in Travel, daar staat een hele australie-reeks
Die moet ik eerst metselenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
wanneer kunnen we komen Que-en ?
bel maar als-ie af isquote:
De op één na, maar die is wel groter dan die ze nu heeft...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
feli DD - krijgt Carmen de grootste kamer?
Bjoro, wanneer ga je nou werpen?
vrijdag moeten we tegen RCH 2 softballen 19:30u. kom je kijken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Bjoro, wanneer ga je nou werpen?
ben er misselijk vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
cewl de modjes zijn nu groen bij mij![]()
Oh, het wordt een balquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijdag moeten we tegen RCH 2 softballen 19:30u. kom je kijken ?
En ook al meer tuin, dat gaat goed dus!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De op één na, maar die is wel groter dan die ze nu heeft...
* appelsientje geeft bakje aan...quote:
hetgeen ik mag werpen wel !quote:
twee dagen na de verjaardag van Mem - mag dat ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hetgeen ik mag werpen wel !
hij die de eerste steen werpe........dat wordt het ook niet !!
om het makkelijk te onthouden TWEE VIER ZES !
ofwel 24 juni !
ja natuurlijk !quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
twee dagen na de verjaardag van Mem - mag dat ook?![]()
* Bjoro nog nietquote:
Leuke film en om feiten gebasseerd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef Dos37 het volgende:
Zoow soldaat van Oranje net even gekeken. Was een goeie film. 1ste keer gezien
Ze lezen niet Bjoor, ik heb het je nou al 456676322 keer zien tiepenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hetgeen ik mag werpen wel !
hij die de eerste steen werpe........dat wordt het ook niet !!
om het makkelijk te onthouden TWEE VIER ZES !
ofwel 24 juni !
Goed dat er nog steeds aandacht aan word besteet. ook goed dat er dit soort dagen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:17 schreef DivineJester het volgende:
Isra staat gewoon op www.msn.nl:
[afbeelding]
hun schijn-interesse contrasteerd vreselijk met jouw werkelijke en warme interessequote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ze lezen niet Bjoor, ik heb het je nou al 456676322 keer zien tiepen
En wie, denk je, zit hier in huis al maandenlang sokjes en babykleren voor jou en jouw B. te breien?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
hun schijn-interesse contrasteerdt vreselijk met jouw werkelijke en warme interesse![]()
het in de zon zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar huis ga...
vrijdag middag ga ik het druk krijgen....
had geen breier achter jou gezocht, Golfert !quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
En wie, denk je, zit hier in huis al maandenlang sokjes en babykleren voor jou en jouw B. te breien?
Nou, wie denk je?
Ik kan geen breinaald meer zien.
Bier drinken?quote:
Ik ben normaal gesproken dan ook van het betere naaiwerk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Bjoro het volgende:
had geen breier achter jou gezocht, Golfert !
Klikken en typenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier drinken?
He, handig, die quick-quote
Stevie zag ze ook over het hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat klopt, die zit goed verstopt bij je![]()
Ik ben zo gaar als maar zijn kan, vanmiddag BHV cursus gehad in een te warme zaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
God, eindelijk weer een beetje fit na vanochtend
die watquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier drinken?
He, handig, die quick-quote
ik kan al niet meer zonder!quote:
k schrik steeds dat dat quoten nu voortaan zo snel gaatquote:
Biertje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef VoreG het volgende:
Mijn wiskunde ging best aardig denk ik, ik wist op vrij veel dingen een antwoord dus die 5,1 of hoger zit er wel in voor die 6. Een 7 zit er niet in want dan moet ik een 7,1 halen.
Maar in principe ben ik nu gewoon geslaagd want de vakken die er nog aan komen haal ik gewoon
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef VoreG het volgende:
Maar in principe ben ik nu gewoon geslaagd want de vakken die er nog aan komen haal ik gewoon
Je bent er weerquote:
quote:
*proost*quote:
waar kun je het downloaden ik zie geen link in dat topic of ben ik blindquote:
Staat in een signature van één van die gasten, zag het eerst niet omdat ik textonly stondquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waar kun je het downloaden ik zie geen link in dat topic of ben ik blind
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef VoreG het volgende:
Ik ga me natuurlijk hier niet meer vertonen als ik alsnog op m'n bek ga
BHV sucks maar ach ja,die 50 euro die je extra opstrijkt per maand zijn mooi meegenomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben zo gaar als maar zijn kan, vanmiddag BHV cursus gehad in een te warme zaal!
eerst maar eens een groot glas cola en dan een frisse douche!
dat krijg ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BHV sucks maar ach ja,die 50 euro die je extra opstrijkt per maand zijn mooi meegenomen
Net als bij ons dan zeker? Alleen als je snachts gebeld wordt bij een calamiteit krijg je een vergoeding. Wij krijgen er verder ook niets voor idd.quote:
Nee dat weiger ik, mijn gevoel zegt dat het wel goed zitquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse VoreG! Je hebt de antwoorden online al vergeleken met je eigen antwoorden.
Dat is nu! Waarmee?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
Zooooooooo, klaar met werken. Ik kom op Editie NL
.
Nu lekker een corona.
Nog nieuws hier?
Als badmeester of als zuipende student?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
Zooooooooo, klaar met werken. Ik kom op Editie NL
.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:24 schreef Suijk het volgende:
Ik zie die ene steward al opveren uit zijn stoel: 'Godver, da's die hooligan'!
Gewoon voetbal gaan kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Vooooooooooooooooolare, owh hoooooooooo.
Ik heb vanavond een afspraak met een leuk meisje, maar de CL finale is.
En neuken tijdens de rust.quote:
Nee man dan moet ie pissen.quote:
Vind je het gek als je met je kop vol in beeld op de tv of internet staat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef superjoden het volgende:
gaat hard... 8 relschoppers hebben zich gemeld inmiddels
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kop vol in beeld op de tv of internet staat?
Een aantal welquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?
Zo zo .... held!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef AirRaid het volgende:
net terug van de kermis in geleen
effe in wat leuke attracties geweest en wat geld verspeeld aan de grijpkramen
haal ik op een gegeven moment toch mooi 1x spongebob en 2x patrick star uit de grijpkraam met een muntstuk van 2 euro
had van te voren wel al een paar keer nix gevangen bij andere automaten
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale isquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wat ga drinken en jij een gangbang hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale is.
Denk het merendeel wel, als je zo nadrukkelijk in beeld bent weet je dat het een kwestie van dagen is voor je opgepakt wordt....quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef superjoden het volgende:
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?
Ik zou toch kiezen voor de CLquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale is.
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen isquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wat ga drinken en jij een gangbang hebt.
3 homo's ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen is
aaa noemen ze dat tegenwoordig zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen is
3 getrouwde mannenquote:
Ik spreek ook wel af met meisjes die een vriend hebben, ik zie het probleem nietquote:
Nou pas maar op, die zijn het gevaarlijkst.quote:
Das zo lekker he!! het is dat ik al gegeten hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*noteert*
Thuis
golfer is foeyonghaaaai halen
Maar gaan lekker vergaderen als de EC-1 finale is.Zijn ze zo ongelukkig getrouwd dat ze alles aangrijpen om te vluchten ?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou pas maar op, die zijn het gevaarlijkst.
Hier ben ik het helemaal mee eens! verstandige woorden zo laat op de avondquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
iedereen met een relatie is een grote no-no voor mij!
Netjes hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef just me het volgende:
[..]iedereen met een relatie is een grote no-no voor mij!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef just me het volgende:iedereen met een relatie is een grote no-no voor mij!
t r a n s p o r tquote:
In onze kroeg tappen ze ook Jupiler!quote:
Goeie kroeg! Bij mij thuis komt er niks anders in als Jupiler!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In onze kroeg tappen ze ook Jupiler!
La Chouffe!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
Naja Belgische speciaalbieren wel!
Kriekquote:
van afstel komt...quote:
ik zal die date wel overnemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Samen de kroeg in en de cl finale kijken?quote:
erg gaaf spel, ben helaas de cd kwijtquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Samen de kroeg in en de cl finale kijken?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg gaaf spel, ben helaas de cd kwijt
hou je mijn stoeltje even bezet, en let op dat die bloess niet voor ons gaat zitten, dan zien we geen ruk meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
zit ook al klaar voor champions League finale
Ga je je nu alweer aftrekken op de dameswc?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
hou je mijn stoeltje even bezet, en let op dat die bloess niet voor ons gaat zitten, dan zien we geen ruk meer.
Is dat verboden ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ga je je nu alweer aftrekken op de dameswc?
Nee! Ik vind het wel stoer....quote:
Duke Nukem 3Dquote:
Maar ik kan het niet laten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, downloaden is ten zeerste verboden!
Duke Nukem 3dquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Duke Nukem 3D
Prehistorik 1 was nog het eerste spel op onze eerste pc.
Prince of Persia 1 was het eerste spel wat ik uitgespeeld heb, hoewel ik daar wel maanden over gedaan heb.
Nostalgie.
t kan aan mij liggen maar k krijg m niet geinstaleerd ofzoquote:
Bestand downloaden en dan gewoon op Tycoon drukkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t kan aan mij liggen maar k krijg m niet geinstaleerd ofzo
Eindelijk zeg je eens iets goeds!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef Bananenman het volgende:
GO LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef Bananenman het volgende:
GO LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die oude adventures zijn kick!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Duke Nukem 3D
Prehistorik 1 was nog het eerste spel op onze eerste pc.
Prince of Persia 1 was het eerste spel wat ik uitgespeeld heb, hoewel ik daar wel maanden over gedaan heb.
Nostalgie.
Free Oldies een zoekmachine voor oude games.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef pfaf het volgende:
http://www.486games.net/game.php?id=98&screenshot=1 Dit heb ik ook zo gruwelijk veel gespeeld.
Dank voor die site. Meesterlijk, 3/4 van de spellen heb ik zoo veel gespeeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
hou je mijn stoeltje even bezet, en let op dat die bloess niet voor ons gaat zitten, dan zien we geen ruk meer.
heel coolquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef pfaf het volgende:
http://www.486games.net/game.php?id=98&screenshot=1 Dit heb ik ook zo gruwelijk veel gespeeld.
Dank voor die site. Meesterlijk, 3/4 van de spellen heb ik zoo veel gespeeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bestand downloaden en dan gewoon op Tycoon drukken
Winrar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zal wel heel stom zijn maar k ben echt een N00b, k krijg t bestan 17.rar binnen.......
www.rarlabs.comquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal wel heel stom zijn maar k ben echt een N00b, k krijg t bestan 17.rar binnen.......
Mietjequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens vroeg opstaan.
Ik zit nu al aan de 300 posts.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.rarlabs.com
Download winrar even, is een soort winzip
Full Throttle.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:54 schreef Suijk het volgende:
Hoe heet dat spel (adventure) waar je één of andere biker was, die begon bij een café, en eindigde op een vrachtwagen. Ondertussen moest je een andere biker van zijn motor afslaan, en nog wat van die dingen...ik kan niet op de naam komen! Alles was in strip stijl...
Valt ie tegen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet laten.
En de WS zijn binnen, in slecht 12 minuten.
HELD!quote:
Er staat op die site ook een Dos-emulatorquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeee die games doen het niet bij mij...
Krijg enkel een zwart scherm
Maar die hebben ze niet.quote:
Nee, Niet slecht, na één beurt. Toch mis ik het gevoel van weleer, maarja het tijdsbeeld is nu natuurlijk ook anders dan 5 jaar terug. Moet 'm natuurlijk nog een paar keer beluisteren voor een echt oordeel. Red Rain is in ieder geval super en zeker het sterkste nummer, zo moeten de WS klinken.quote:
Ik kan ook nergens iets vinden, slechts cheats.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar die hebben ze niet.Ik zoek die nu al een aantal jaar...
Dat is niet gek moeilijk ook...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, Niet slecht, na één beurt. Toch mis ik het gevoel van weleer, maarja het tijdsbeeld is nu natuurlijk ook anders dan 5 jaar terug. Moet 'm natuurlijk nog een paar keer beluisteren voor een echt oordeel. Red Rain is in ieder geval super en zeker het sterkste nummer, zo moeten de WS klinken.
The Nurse is inderdaad vreemd maar erg interessant, verder zijn Ugly As I Seem en My Doorbell ook erg goed.
Ik vind nu 'm beter dan Elephant.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
Nick verheugt zich ook op de wedstrijd: "weet ik tenminste zeker dat je anderhalf uur lang eens niet zit te zappen en je op iets concentreert"![]()
Ik heb nu niks te leren, morgen Engels teksten lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef Suijk het volgende:
VoreG, ga jij eens leren.
Ik gun het Gattuso!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft er ook zin in. Ik gun het Seedorf en Chevshenko. Maar als Liverpool beter is heb ik er vrede mee
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
Nick verheugt zich ook op de wedstrijd: "weet ik tenminste zeker dat je anderhalf uur lang eens niet zit te zappen en je op iets concentreert"![]()
Heb je hem geschoten???quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Meneer dacht in mijn dakraam te schijten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Ik heb een rake worp gedaan met mijn slipper gedaan. Ik weet niet of de kat nog leeft, ik heb in ieder geval een fles wijn van mijn ouders buiten geraaktquote:
Katten hebben 7 levens en komen altijd op hun pootjes terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een rake worp gedaan met mijn slipper gedaan. Ik weet niet of de kat nog leeft, ik heb in ieder geval een fles wijn van mijn ouders buiten geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |