* Dos37 pakt er ook nog 1tje danquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad Vaduz, zal ik de 63 koppen koffie van SCH even in de magnetron zetten.
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag Hoolsch
Vreselijk voor jullie zeg... Heeft die vader er iets mee te maken?
Dat zijn flinke celstraffen!! hopla aanpakken die zooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef Noca het volgende:
Bedankt Hoolies!
[..]
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:
Ze waren al 3 jaar bij elkaar weg en hij had al eens eerder geprobeerd Isra te ontvoeren, gelukkig is ze toen teruggevonden. Hij mocht Isra alleen onder begeleiding zien...
Er zijn al 2 mensen opgepakt die hem geholpen hebben op 9 augustus 2004, een man uit de Randstad en een vrouw uit Den Haag geloof ik die nota bene bij justitie werkte
De medeplichtige man heeft 18 jaar gekregen en de vrouw 12 jaar celstraf. Mijn nicht haar ex-man is via een belgisch vliegveld naar Libië gevlogen met Isra en daar zit Isra nu nog....
Daar ga ik toch wel vanuit. En als het zonnetje doorzet mag ie van mij ook op het terras!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomen
Golfer was nog bezig met het schilderen ervan !quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ok, die ouwe doet er wel weer lang over dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Golfer was nog bezig met het schilderen ervan !
Fijn dat je dat foeilelijke H*&n^k$n reclamegeval eindelijk bij het grofvuil hebt gezet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik merk duidelijk frustratie.. wil je er anders ff over praten eend?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er vooralsnog geen behoefte aan de finale te kijkenquote:
Ik eigenlijk ook niet, kan me jou frustratie al helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er vooralsnog geen behoefte aan de finale te kijken
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik weet zeker dat ik toch op de bank zit...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar door de spanning in het stadion en de hele sfeer van dit seizoen waar je helemaal met PSV bent meegegroeid naar de euforie was t zo'n domper dat t gewoon pijnlijk is. T kan me iegenlijk ook niet eens schelen wie er wintquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Net als op het WK-98. Zit je de hele wedstrijd te denken 'GVD we hadden hier moeten staan.'
een voormalig lid van mijn tafeltennisclub en tevens zoon van collegabustuurslid en trainster is er naar toe gegaan om te trekken en te werken en kwam utieindelijk terug naar Nederland met kind en vrouwquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik weet zeker dat ik toch op de bank zit...
Waarom ik aan die zelf kweling doe snap ik zelf ook niet..
trouwens nu het wat drukker is... is er hier wel eens iemand naar Australië geweest om daar te werken en reizen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben mensen soms rare ideeen in FB; De Taakstraf
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een voormalig lid van mijn tafeltennisclub en tevens zoon van collegabustuurslid en trainster is er naar toe gegaan om te trekken en te werken en kwam utieindelijk terug naar Nederland met kind en vrouw
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben mensen soms rare ideeen in FB; De Taakstraf
De oudste zoon van Bluezz is daar een jaar geweest tot vorig jaar september en wil graag weer terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
trouwens nu het wat drukker is... is er hier wel eens iemand naar Australië geweest om daar te werken en reizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |