* Dos37 pakt er ook nog 1tje danquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad Vaduz, zal ik de 63 koppen koffie van SCH even in de magnetron zetten.
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag Hoolsch
Vreselijk voor jullie zeg... Heeft die vader er iets mee te maken?
Dat zijn flinke celstraffen!! hopla aanpakken die zooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef Noca het volgende:
Bedankt Hoolies!
[..]
Jup, ik zal het in het kort snel uitleggen:
Ze waren al 3 jaar bij elkaar weg en hij had al eens eerder geprobeerd Isra te ontvoeren, gelukkig is ze toen teruggevonden. Hij mocht Isra alleen onder begeleiding zien...
Er zijn al 2 mensen opgepakt die hem geholpen hebben op 9 augustus 2004, een man uit de Randstad en een vrouw uit Den Haag geloof ik die nota bene bij justitie werkte
De medeplichtige man heeft 18 jaar gekregen en de vrouw 12 jaar celstraf. Mijn nicht haar ex-man is via een belgisch vliegveld naar Libië gevlogen met Isra en daar zit Isra nu nog....
Daar ga ik toch wel vanuit. En als het zonnetje doorzet mag ie van mij ook op het terras!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef tong80 het volgende:
Komt de wedstrijd nog op het grote scherm hier vanavond. Ik zie geen aankondigingsbord.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k heb t grote scherm weggegooid om dat nou juist te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |