Die oude adventures zijn kick!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Duke Nukem 3D
Prehistorik 1 was nog het eerste spel op onze eerste pc.
Prince of Persia 1 was het eerste spel wat ik uitgespeeld heb, hoewel ik daar wel maanden over gedaan heb.
Nostalgie.
Free Oldies een zoekmachine voor oude games.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef pfaf het volgende:
http://www.486games.net/game.php?id=98&screenshot=1 Dit heb ik ook zo gruwelijk veel gespeeld.
Dank voor die site. Meesterlijk, 3/4 van de spellen heb ik zoo veel gespeeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
hou je mijn stoeltje even bezet, en let op dat die bloess niet voor ons gaat zitten, dan zien we geen ruk meer.
heel coolquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef pfaf het volgende:
http://www.486games.net/game.php?id=98&screenshot=1 Dit heb ik ook zo gruwelijk veel gespeeld.
Dank voor die site. Meesterlijk, 3/4 van de spellen heb ik zoo veel gespeeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bestand downloaden en dan gewoon op Tycoon drukken
Winrar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zal wel heel stom zijn maar k ben echt een N00b, k krijg t bestan 17.rar binnen.......
www.rarlabs.comquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal wel heel stom zijn maar k ben echt een N00b, k krijg t bestan 17.rar binnen.......
Mietjequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens vroeg opstaan.
Ik zit nu al aan de 300 posts.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.rarlabs.com
Download winrar even, is een soort winzip
Full Throttle.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:54 schreef Suijk het volgende:
Hoe heet dat spel (adventure) waar je één of andere biker was, die begon bij een café, en eindigde op een vrachtwagen. Ondertussen moest je een andere biker van zijn motor afslaan, en nog wat van die dingen...ik kan niet op de naam komen! Alles was in strip stijl...
Valt ie tegen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet laten.
En de WS zijn binnen, in slecht 12 minuten.
HELD!quote:
Er staat op die site ook een Dos-emulatorquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeee die games doen het niet bij mij...
Krijg enkel een zwart scherm
Maar die hebben ze niet.quote:
Nee, Niet slecht, na één beurt. Toch mis ik het gevoel van weleer, maarja het tijdsbeeld is nu natuurlijk ook anders dan 5 jaar terug. Moet 'm natuurlijk nog een paar keer beluisteren voor een echt oordeel. Red Rain is in ieder geval super en zeker het sterkste nummer, zo moeten de WS klinken.quote:
Ik kan ook nergens iets vinden, slechts cheats.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar die hebben ze niet.Ik zoek die nu al een aantal jaar...
Dat is niet gek moeilijk ook...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, Niet slecht, na één beurt. Toch mis ik het gevoel van weleer, maarja het tijdsbeeld is nu natuurlijk ook anders dan 5 jaar terug. Moet 'm natuurlijk nog een paar keer beluisteren voor een echt oordeel. Red Rain is in ieder geval super en zeker het sterkste nummer, zo moeten de WS klinken.
The Nurse is inderdaad vreemd maar erg interessant, verder zijn Ugly As I Seem en My Doorbell ook erg goed.
Ik vind nu 'm beter dan Elephant.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
Nick verheugt zich ook op de wedstrijd: "weet ik tenminste zeker dat je anderhalf uur lang eens niet zit te zappen en je op iets concentreert"![]()
Ik heb nu niks te leren, morgen Engels teksten lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef Suijk het volgende:
VoreG, ga jij eens leren.
Ik gun het Gattuso!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft er ook zin in. Ik gun het Seedorf en Chevshenko. Maar als Liverpool beter is heb ik er vrede mee
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
Nick verheugt zich ook op de wedstrijd: "weet ik tenminste zeker dat je anderhalf uur lang eens niet zit te zappen en je op iets concentreert"![]()
Heb je hem geschoten???quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Meneer dacht in mijn dakraam te schijten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
Kat van de buren - Jawi
0 - 1
Ik heb een rake worp gedaan met mijn slipper gedaan. Ik weet niet of de kat nog leeft, ik heb in ieder geval een fles wijn van mijn ouders buiten geraaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |