twee dagen na de verjaardag van Mem - mag dat ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hetgeen ik mag werpen wel !
hij die de eerste steen werpe........dat wordt het ook niet !!
om het makkelijk te onthouden TWEE VIER ZES !
ofwel 24 juni !
ja natuurlijk !quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
twee dagen na de verjaardag van Mem - mag dat ook?![]()
* Bjoro nog nietquote:
Leuke film en om feiten gebasseerd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef Dos37 het volgende:
Zoow soldaat van Oranje net even gekeken. Was een goeie film. 1ste keer gezien
Ze lezen niet Bjoor, ik heb het je nou al 456676322 keer zien tiepenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hetgeen ik mag werpen wel !
hij die de eerste steen werpe........dat wordt het ook niet !!
om het makkelijk te onthouden TWEE VIER ZES !
ofwel 24 juni !
Goed dat er nog steeds aandacht aan word besteet. ook goed dat er dit soort dagen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:17 schreef DivineJester het volgende:
Isra staat gewoon op www.msn.nl:
[afbeelding]
hun schijn-interesse contrasteerd vreselijk met jouw werkelijke en warme interessequote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ze lezen niet Bjoor, ik heb het je nou al 456676322 keer zien tiepen
En wie, denk je, zit hier in huis al maandenlang sokjes en babykleren voor jou en jouw B. te breien?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
hun schijn-interesse contrasteerdt vreselijk met jouw werkelijke en warme interesse![]()
het in de zon zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar huis ga...
vrijdag middag ga ik het druk krijgen....
had geen breier achter jou gezocht, Golfert !quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
En wie, denk je, zit hier in huis al maandenlang sokjes en babykleren voor jou en jouw B. te breien?
Nou, wie denk je?
Ik kan geen breinaald meer zien.
Bier drinken?quote:
Ik ben normaal gesproken dan ook van het betere naaiwerk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Bjoro het volgende:
had geen breier achter jou gezocht, Golfert !
Klikken en typenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier drinken?
He, handig, die quick-quote
Stevie zag ze ook over het hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat klopt, die zit goed verstopt bij je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |