Vind je het gek als je met je kop vol in beeld op de tv of internet staat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef superjoden het volgende:
gaat hard... 8 relschoppers hebben zich gemeld inmiddels
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kop vol in beeld op de tv of internet staat?
Een aantal welquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?
Zo zo .... held!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef AirRaid het volgende:
net terug van de kermis in geleen
effe in wat leuke attracties geweest en wat geld verspeeld aan de grijpkramen
haal ik op een gegeven moment toch mooi 1x spongebob en 2x patrick star uit de grijpkraam met een muntstuk van 2 euro
had van te voren wel al een paar keer nix gevangen bij andere automaten
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale isquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Vooooooooooooooooolare, owh hoooooooooo.
Ik heb vanavond een afspraak met een leuk meisje, maar de CL finale is.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wat ga drinken en jij een gangbang hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale is.
Denk het merendeel wel, als je zo nadrukkelijk in beeld bent weet je dat het een kwestie van dagen is voor je opgepakt wordt....quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef superjoden het volgende:
nee dat niet, maar denk jij dat ze zich allen vrijwillig gemeld hebben dan?
Ik zou toch kiezen voor de CLquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een afspraak met 3 leuke mannen, maar de CL finale is.
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen isquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wat ga drinken en jij een gangbang hebt.
3 homo's ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen is
aaa noemen ze dat tegenwoordig zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga er gewoon voor zorgen dat die vergadering (met die betreffende mannen) vroeg afgelopen is
3 getrouwde mannenquote:
Ik spreek ook wel af met meisjes die een vriend hebben, ik zie het probleem nietquote:
Nou pas maar op, die zijn het gevaarlijkst.quote:
Das zo lekker he!! het is dat ik al gegeten hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*noteert*
Thuis
golfer is foeyonghaaaai halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |