Dat topic staat in games, en is door de moderator daar gesloten met een verwijzing naar een bestaand topic.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef L-IS het volgende:
Aaah, waarom is dit topic nou weer op slot?
[PC] Grand Theft Auto: San Andreas - Homemade screenshots
Niets mooier dan alle screenshot op een rij ipv kriskras door vele topics![]()
Of misschien een centraal topic voor meer games?![]()
hij is weggehaald zo te zien...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Burner2000 het volgende:
Mensen die die vastlooplink sturen
De "leuke" crash link is er weer.
Probeer het eens in het FB topic van GC, daar staat dat topic tenslotte.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef ForumGek het volgende:
Stuur mijn collega terug naar Turkije !!! *money needed*
Ik vind het niet eerlijk..ik bedoelde het serieus...en de persoon in kwestie is ook serieus. heb alleen wat geld nodig...!
probeer het daar ook maar nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Probeer het eens in het FB topic van GC, daar staat dat topic tenslotte.
Kan wmb wel weer open.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:47 schreef Fisher het volgende:
Bored... :{
mag ik nieteens meer klagen dat ik mijzelf te pleuris verveel?
ik dank u hartelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan wmb wel weer open.
En in dat andere topic haal ik de nutteloze kick wel even weg, kan die ook gewoon open.
momentje a.u.b.
*pauzemuziekje opzet*
okay, zo te zien is het dus al afgehandeldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ging over dit topic geloof ik: Kansloos forum dit.
Bagger user
Voor modjes bied ik altijd mijn helpende hand aan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
okay, zo te zien is het dus al afgehandeld.
toch bedankt voor de melding.
mail haar dan als het je zo dwars zitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:06 schreef edje34 het volgende:
quote]Op zaterdag 25 juni 2005 18:59 schreef Repeat het volgende:
In het topic over schelden waar niet tegen wordt opgetreden in klaagbaak ( optreden tegen schelden en ziektes ) stelde ik yvonne deze vraag (nadat ze eerst zelf de voorzet heeft gegeven)
[..]
aldus yvonne.
Ze zou wel ingrijpen als het de spuigaten zou uitlopen.
[..]
waarop ze vervolgens weigerde te antwoorden. Maar ik hoop toch dat het niet als normaal wordt gezien om dit soort verwensingen naar iemands hoofd te slingeren.
En reageer dan de volgende keer eens op mn vraag yvonne, dit is namelijk wel heel erg slap. Zo tragisch de discussie ontvluchten en dan wil ik ook wel eens weten wat dan niet kan, als je zelfs dit soort dingen kunt zeggenWat loopt dan wel de spuigaten uit?
[quote]
Nee reken daar maar niet op die Yvonne sluit om de haverklap onterrecht topics,waaronder die van mij.dat is voor haar schijnbaar de makelijkste oplossing.
Zegt al genoeg over het niveau van de admi en moderators
Lees dan even het betreffende topic dan weet je hoe alles zit het begrijp je het ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mail haar dan als het je zo dwars zit
en ja, ik was er vanmiddag niet, heb de laatste tijd druk zat gehad om ook eens een middagje niks te doen.
besides, als er echt mensen diep gekwetst worden, dan grijpen we echt wel in! Maar tegenwoordig zijn mensen bij het woord foei al gekwetst. Als alles serieus moet worden genomen, zat ik 's nachts nog te editten....
ik snapo het hoor, wees maar niet bang, maar dit is mijn antwoord er op. En ik ben blij dat er dan een aantal mensen zijn die er niet serieus op ingaan (man, er zijn al zooooveel topics over geweest) dan dat ze serieus met de meest vuile woorden schelden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:45 schreef edje34 het volgende:
[..]
Lees dan even het betreffende topic dan weet je hoe alles zit het begrijp je het ook
Cool, je kunt dus nu echt ene fatsoenlijk antwoord vergeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:12 schreef Repeat het volgende:
ach ze zoekt het ook maar uit met dr vette adervernauwing.
Achterlijke idioot, sterf.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
ik ben niet gekwetst, maar ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat als ik haar iets vraag (volkomen terecht imo) dat ik dan volledig genegeerd wordt, en als ik haar er dan op wijs dat ze het dan zo afwimpelt.
En ik denk er niet aan haar te mailen, krijg ik alleen maar outboxvervuiling door mail naar die zeug. En normaal antwoorden doet ze toch niet, waarschijnlijk te druk met vreten van frikandellen ofzo.
Ssssssssssssssssssssjt, hij is al wegquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:15 schreef Dirkh het volgende:
En waarom heb ik dat topic nou net weer gemist?
Kan ik voortaan niet een mailtje krijgen als er zulke topics zijn?
NSB'ers :Nquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Burner2000 het volgende:
Mannen die spelden door hun eikel steken.
User is al gebanned. Topic mag ook wel volgen.
ik zie persoonlijk geen persoonlijke aanvallen naar jou toe hoor, ze reageert alleen redelijk direct maar wel met een juiste opmerking op je OPquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer een ramp en weer kut breezers op msn.
Jett denkt mij gelijk persoonlijk aantemoeten vallen.
Een waarschuwing lijkt me op zijn plaats.
Geef er ook een link bij dokus. Zo weten ze natuurlijk niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef SirSimon het volgende:
Modjes, waarom werd mijn topic van eergisteren niet gesloten? Dat had ik eerlijk gezegd namelijk wel verwacht...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |