Dat topic staat in games, en is door de moderator daar gesloten met een verwijzing naar een bestaand topic.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef L-IS het volgende:
Aaah, waarom is dit topic nou weer op slot?
[PC] Grand Theft Auto: San Andreas - Homemade screenshots
Niets mooier dan alle screenshot op een rij ipv kriskras door vele topics![]()
Of misschien een centraal topic voor meer games?![]()
hij is weggehaald zo te zien...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Burner2000 het volgende:
Mensen die die vastlooplink sturen
De "leuke" crash link is er weer.
Probeer het eens in het FB topic van GC, daar staat dat topic tenslotte.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef ForumGek het volgende:
Stuur mijn collega terug naar Turkije !!! *money needed*
Ik vind het niet eerlijk..ik bedoelde het serieus...en de persoon in kwestie is ook serieus. heb alleen wat geld nodig...!
probeer het daar ook maar nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Probeer het eens in het FB topic van GC, daar staat dat topic tenslotte.
Kan wmb wel weer open.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:47 schreef Fisher het volgende:
Bored... :{
mag ik nieteens meer klagen dat ik mijzelf te pleuris verveel?
ik dank u hartelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan wmb wel weer open.
En in dat andere topic haal ik de nutteloze kick wel even weg, kan die ook gewoon open.
momentje a.u.b.
*pauzemuziekje opzet*
okay, zo te zien is het dus al afgehandeldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ging over dit topic geloof ik: Kansloos forum dit.
Bagger user
Voor modjes bied ik altijd mijn helpende hand aan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
okay, zo te zien is het dus al afgehandeld.
toch bedankt voor de melding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |