woorden zoals vrienden en leven enzo komen ineens naar boven bij mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vakantie en ik verveel me dood
daar heb ik dus al over gesproken maar er is dus zo snel niets wat ik af zou kunnen hebben alleen grote projecten en als ik daar aan begin moet ik in 't begin stoppen wat niet handig is ten 1ste omdat ik graag m'n zaken af wil hebben en ten 2de omdat er niemand is welke tijd heeft om het over te nemen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:14 schreef Herkauwer het volgende:
Vraag eens of er nog iemand wat heeft liggen dat je zou kunnen gaan doen.... Initiatief nemen is natuurlijk wel een pluspuntGa je werk halen ipv er op wachten.
Zit je in de buurt van Leeuwarden? De koffie hier is gratis dus kom maar een bakje halenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef Houniet het volgende:
ik verveel me ook, ik moet tot 1800 en me koffie is op
je stagiairs praten nu tegen je dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
* haloik verveel me vandaag juist voor de verandering es niet
Laat ze je dan 2 weken vrij geven en noteren als aanwezigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar heb ik dus al over gesproken maar er is dus zo snel niets wat ik af zou kunnen hebben alleen grote projecten en als ik daar aan begin moet ik in 't begin stoppen wat niet handig is ten 1ste omdat ik graag m'n zaken af wil hebben en ten 2de omdat er niemand is welke tijd heeft om het over te nemen...
en als je aan zo'n project begint moet je het afmaken. alleen heb je nog 2 wekenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar heb ik dus al over gesproken maar er is dus zo snel niets wat ik af zou kunnen hebben alleen grote projecten en als ik daar aan begin moet ik in 't begin stoppen wat niet handig is ten 1ste omdat ik graag m'n zaken af wil hebben en ten 2de omdat er niemand is welke tijd heeft om het over te nemen...
regio arnhem @ stage, dat word hem niet!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Zit je in de buurt van Leeuwarden? De koffie hier is gratis dus kom maar een bakje halen
dat zeg ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
en als je aan zo'n project begint moet je het afmaken. alleen heb je nog 2 wekendat gaat met een beetje project niet lukken
doe je goed, nog tips voor mij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, ik heb echt wat te doen
en ze praat steeds meer![]()
![]()
![]()
is je pauze nou nog niet voorbij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je mag mijn verslag wel maken
waar moet je verslag over gaan? en waar loop je stagequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je mag mijn verslag wel maken
die is er dus niet en smssen met een vriendin valt ook steeds weer zo op hèquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek ene leuke stagiaire binnen je bedrijf om mee te mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |