Moet je 'm er even uit drukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef Litso het volgende:
In je rug?
Link!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik een punt heb. Ga nou maar gewoon in BUG het juiste topic zoeken mên.
Wordt je moeder niet strontziek van die stapel bevuilde broeken, omdat jij zo stellig gaat staan zeiken als je wil zeiken?quote:
Laten we hopen dat ze die stelling even gaan testen...quote:En ik kan niet geband worden want ik moet over 10 posts het nieuwe Lowlandstopic openen!
Ik woon op mezelf!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
Wordt je moeder niet strontziek van die stapel bevuilde broeken, omdat jij zo stellig gaat staan zeiken als je wil zeiken?
quote:
Neuh, eerst mag Roellio bewijzen dat hij het juiste topic kan vindenquote:
Ik ga ff bij m'n vriendinnetje en biertje doen en voor de tv hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, eerst mag Roellio bewijzen dat hij het juiste topic kan vinden
* Mr-Z voorspelt een reeksquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, eerst mag Roellio bewijzen dat hij het juiste topic kan vinden
dit meent ie ook nogquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ga ff bij m'n vriendinnetje en biertje doen en voor de tv hangen.
Later meer.
Nou, dan groetjes aan je biertje en geniet van je vriendinnetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ga ff bij m'n vriendinnetje en biertje doen en voor de tv hangen.
Later meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |