Deze is toch wel editwaardig lomp eikquote:Het wordt tijd voor botkanker bij je moeder.
Misschien omdat de verantwoordelijke mod net zo erg zijn als de rest.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:29 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik vind ook dat de moderators tegen schelden EN ziektes op moeten treden![]()
Kom op jongens, treed eens op tegen kanker! hou kan het nou dat jullie nog geen geneesmiddel hebbe?
![]()
leer nederlands voor je komt klagenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef edje34 het volgende:
Het valt mijn op dat moderators weinig optreden tegen mensen die berichten plaatsen waarin gescholden word met ziektes.Blijkt wel dat ze het niet waard zijn om hun functie uit te oefenen.
waarom mogen deze scheldwoorden gewoon klakloos geplaatst worden zonder dat er in gegrepen word???
Schandalig gewoon.
Onzin. Jij bent het toch ook waard om te leven ondanks dat de zon schijnt. Heeft er gewoon niks mee te maken.quote:Het valt mijn op dat moderators weinig optreden tegen mensen die berichten plaatsen waarin gescholden word met ziektes.Blijkt wel dat ze het niet waard zijn om hun functie uit te oefenen.
Umm, z'n moeder werd botkanker toegewenst. Dat gaat wel wat ver vind ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef beerten het volgende:
Jezus man, krijg een leven. Moet dan iedereen maar Oh en Ah roepen modat er mensen zijn die doodgaan aan kanker? Moet je het woord daarom maar mijden? Ben je ook zo'n type dat het heeft over "de verkeerde ziekte" Of kwets je de medemens door het hardop uitspreken van dat ene woord: kanker. Heb je mensen met tyfus in je kennisenkring? Of tering? Of pest-pokken, Pleuris? Dan heb je helemaal een moeilijk leven!
He, gore stinksnol!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, die teringkankerebolahoerenmods moeten allemaal DOOD!.
quote:Het wordt tijd voor botkanker bij je moeder.
Tof!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:53 schreef Repeat het volgende:
Van wat lekker gescheld ben ik niet vies
maar er mag imo best opgetreden worden als er dit soort verwensingen naar iemands hoofd geslingerd worden:
[..]
Plagiaat.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef beerten het volgende:
Jezus man, krijg een leven. Moet dan iedereen maar Oh en Ah roepen modat er mensen zijn die doodgaan aan kanker? Moet je het woord daarom maar mijden? Ben je ook zo'n type dat het heeft over "de verkeerde ziekte" Of kwets je de medemens door het hardop uitspreken van dat ene woord: kanker. Heb je mensen met tyfus in je kennisenkring? Of tering? Of pest-pokken, Pleuris? Dan heb je helemaal een moeilijk leven!
Wordt eens weerbaar, huilebalkje.
Dat bedoel ik dus,tijd voor een nieuwe lichting moderators.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook echt niet kunnen, en dat stukje wat de TS post uit de policy wordt idd blijkbaar ook niet uitgevoerd.![]()
Die scholen radicaliseren maar tegenwoordig!quote:zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
Heb je nog last van je darmen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, die teringkankerebolahoerenmods moeten allemaal DOOD!.
Ik ben maar een simpele magazijnmedewerker. Ik mag nog niet eens op een heftruck rijden. Zelfs de elektrische palletwagens zijn te gevaarlijk voor me.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef Repeat het volgende:
zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
Ik hoop dan dat jij gewoon onder een trein komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een goede argumenten joh![]()
Mensen die schelden met ziektes zijn lager dan laag en mogen van mij wel eens ervaren hoe het is om het te hebben zodat ze er de ernst van inzien
En ja; schelden met ziektes is voor veel mensen kwetsend, waarom niet een beetje rekening houden met je medemens?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus,tijd voor een nieuwe lichting moderators.
Zal eens gaan mailen en dit voorval op andere forums zetten hoe de moderators hier met hun eigen policy omgaan en niets wat daar in staat nakomt.
dan is het zo afgelopen met die onzin.
idd http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook echt niet kunnen, en dat stukje wat de TS post uit de policy wordt idd blijkbaar ook niet uitgevoerd.![]()
Och een beetje afdoen op MBO'ers, zielig hoor. Jij zit na je HBO/ universitaire opleiding werkeloos op de bank met je laptop op schoot de hele dag een beetje doelloos op fok rond te hangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef Repeat het volgende:
zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Och een beetje afdoen op MBO'ers, zielig hoor. Jij zit na je HBO/ universitaire opleiding werkeloos op de bank met je laptop op schoot de hele dag een beetje doelloos op fok rond te hangen.
Botkanker bijvoorbeeld.quote:
blijkbaar welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef MouseOver het volgende:
Los van dit specifieke geval ben ik de laatste twee maanden en paar niet geeditte doodsverwensingen tegen gekomen.. dat zag je daarvoor ook veel minder. Is het beleid op dat vlak veranderd?
quote:In de Fok Policy staat:
Het afzeiken van mensen met taalproblemen
Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen met een handicap, een ziekte of een andere aandoening, desnoods of zélfs slechts tussen de oren, maar naar hartelust wordt afgezeken. Zo is het FOK! forum nooit bedoeld en zo gaat het ook niet worden.
Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom. Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet. Dat wordt eveneens afgestraft.
Bij constatering van bovenstaande volgt vanaf nu per direct minimaal een weekban in alle fora. Het is wel weer genoeg zo. Een potje beschaafd flamen is vaak best gezellig, daar houden we allemaal wel van, maar wees sportief en pak iemand van je "eigen soort". Net zo'n kneus als je zelf bent dus, of iig iemand die iets terug kan en durft te zeggen bijvoorbeeld.
en weer een meeloper.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt hoor, mensen die altijd maar roepen: "Als een dierbaar iemand van je kanker heeft dan piep je wel anders, het is enorm kwetsend"
Die moeten echt de tering krijgen. Als je rekening moet houden met wat iedereen kwetsend vind, kan je beter je huis nooit meer uitkomen. Sterker nog dat kan ook al niet want misschien kwets je mensen.![]()
Als je je al kan storen aan een scheldpartij zonder enige waarde, vraag ik me af hoe je door het leven gaat. Treurig volk.
Ik vond die van gisteren mooierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |