Deze is toch wel editwaardig lomp eikquote:Het wordt tijd voor botkanker bij je moeder.
Misschien omdat de verantwoordelijke mod net zo erg zijn als de rest.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:29 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik vind ook dat de moderators tegen schelden EN ziektes op moeten treden![]()
Kom op jongens, treed eens op tegen kanker! hou kan het nou dat jullie nog geen geneesmiddel hebbe?
![]()
leer nederlands voor je komt klagenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef edje34 het volgende:
Het valt mijn op dat moderators weinig optreden tegen mensen die berichten plaatsen waarin gescholden word met ziektes.Blijkt wel dat ze het niet waard zijn om hun functie uit te oefenen.
waarom mogen deze scheldwoorden gewoon klakloos geplaatst worden zonder dat er in gegrepen word???
Schandalig gewoon.
Onzin. Jij bent het toch ook waard om te leven ondanks dat de zon schijnt. Heeft er gewoon niks mee te maken.quote:Het valt mijn op dat moderators weinig optreden tegen mensen die berichten plaatsen waarin gescholden word met ziektes.Blijkt wel dat ze het niet waard zijn om hun functie uit te oefenen.
Umm, z'n moeder werd botkanker toegewenst. Dat gaat wel wat ver vind ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef beerten het volgende:
Jezus man, krijg een leven. Moet dan iedereen maar Oh en Ah roepen modat er mensen zijn die doodgaan aan kanker? Moet je het woord daarom maar mijden? Ben je ook zo'n type dat het heeft over "de verkeerde ziekte" Of kwets je de medemens door het hardop uitspreken van dat ene woord: kanker. Heb je mensen met tyfus in je kennisenkring? Of tering? Of pest-pokken, Pleuris? Dan heb je helemaal een moeilijk leven!
He, gore stinksnol!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, die teringkankerebolahoerenmods moeten allemaal DOOD!.
quote:Het wordt tijd voor botkanker bij je moeder.
Tof!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:53 schreef Repeat het volgende:
Van wat lekker gescheld ben ik niet vies
maar er mag imo best opgetreden worden als er dit soort verwensingen naar iemands hoofd geslingerd worden:
[..]
Plagiaat.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef beerten het volgende:
Jezus man, krijg een leven. Moet dan iedereen maar Oh en Ah roepen modat er mensen zijn die doodgaan aan kanker? Moet je het woord daarom maar mijden? Ben je ook zo'n type dat het heeft over "de verkeerde ziekte" Of kwets je de medemens door het hardop uitspreken van dat ene woord: kanker. Heb je mensen met tyfus in je kennisenkring? Of tering? Of pest-pokken, Pleuris? Dan heb je helemaal een moeilijk leven!
Wordt eens weerbaar, huilebalkje.
Dat bedoel ik dus,tijd voor een nieuwe lichting moderators.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook echt niet kunnen, en dat stukje wat de TS post uit de policy wordt idd blijkbaar ook niet uitgevoerd.![]()
Die scholen radicaliseren maar tegenwoordig!quote:zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
Heb je nog last van je darmen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, die teringkankerebolahoerenmods moeten allemaal DOOD!.
Ik ben maar een simpele magazijnmedewerker. Ik mag nog niet eens op een heftruck rijden. Zelfs de elektrische palletwagens zijn te gevaarlijk voor me.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef Repeat het volgende:
zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
Ik hoop dan dat jij gewoon onder een trein komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een goede argumenten joh![]()
Mensen die schelden met ziektes zijn lager dan laag en mogen van mij wel eens ervaren hoe het is om het te hebben zodat ze er de ernst van inzien
En ja; schelden met ziektes is voor veel mensen kwetsend, waarom niet een beetje rekening houden met je medemens?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus,tijd voor een nieuwe lichting moderators.
Zal eens gaan mailen en dit voorval op andere forums zetten hoe de moderators hier met hun eigen policy omgaan en niets wat daar in staat nakomt.
dan is het zo afgelopen met die onzin.
idd http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook echt niet kunnen, en dat stukje wat de TS post uit de policy wordt idd blijkbaar ook niet uitgevoerd.![]()
Och een beetje afdoen op MBO'ers, zielig hoor. Jij zit na je HBO/ universitaire opleiding werkeloos op de bank met je laptop op schoot de hele dag een beetje doelloos op fok rond te hangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef Repeat het volgende:
zo, dure woorden leer jij op je mbo opleiding zeg
wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Och een beetje afdoen op MBO'ers, zielig hoor. Jij zit na je HBO/ universitaire opleiding werkeloos op de bank met je laptop op schoot de hele dag een beetje doelloos op fok rond te hangen.
Botkanker bijvoorbeeld.quote:
blijkbaar welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef MouseOver het volgende:
Los van dit specifieke geval ben ik de laatste twee maanden en paar niet geeditte doodsverwensingen tegen gekomen.. dat zag je daarvoor ook veel minder. Is het beleid op dat vlak veranderd?
quote:In de Fok Policy staat:
Het afzeiken van mensen met taalproblemen
Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen met een handicap, een ziekte of een andere aandoening, desnoods of zélfs slechts tussen de oren, maar naar hartelust wordt afgezeken. Zo is het FOK! forum nooit bedoeld en zo gaat het ook niet worden.
Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom. Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet. Dat wordt eveneens afgestraft.
Bij constatering van bovenstaande volgt vanaf nu per direct minimaal een weekban in alle fora. Het is wel weer genoeg zo. Een potje beschaafd flamen is vaak best gezellig, daar houden we allemaal wel van, maar wees sportief en pak iemand van je "eigen soort". Net zo'n kneus als je zelf bent dus, of iig iemand die iets terug kan en durft te zeggen bijvoorbeeld.
en weer een meeloper.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt hoor, mensen die altijd maar roepen: "Als een dierbaar iemand van je kanker heeft dan piep je wel anders, het is enorm kwetsend"
Die moeten echt de tering krijgen. Als je rekening moet houden met wat iedereen kwetsend vind, kan je beter je huis nooit meer uitkomen. Sterker nog dat kan ook al niet want misschien kwets je mensen.![]()
Als je je al kan storen aan een scheldpartij zonder enige waarde, vraag ik me af hoe je door het leven gaat. Treurig volk.
Ik vond die van gisteren mooierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dat hoeft ook niet, zou saai worden. Moet alleen niet te lomp worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt hoor, mensen die altijd maar roepen: "Als een dierbaar iemand van je kanker heeft dan piep je wel anders, het is enorm kwetsend"
Die moeten echt de tering krijgen. Als je rekening moet houden met wat iedereen kwetsend vind, kan je beter je huis nooit meer uitkomen. Sterker nog dat kan ook al niet want misschien kwets je mensen.![]()
Als je je al kan storen aan een scheldpartij zonder enige waarde, vraag ik me af hoe je door het leven gaat. Treurig volk.
Ja maar aan de andere kant..stel nou dat je vriendin het heeft, dan heeft ze echt een kankerlevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij schaart TS dus onder de mensen die, zie hieronder...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Nog maar wat ff duidelijker quoten:
[..]
![]()
Ja hoi:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Nou het is dus duidelijk, de mods en admins doen hier zelf ook laconiek over, dus blijkbaar is het toegestaan en kunnen we de policy wel schrappen.
![]()
daarom ze moeten dan maar die admin en mods ook gelijk schrappen zijn het niet waard om voor FOK te werken en brengen Fok zo een slechte naam toe.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Nou het is dus duidelijk, de mods en admins doen hier zelf ook laconiek over, dus blijkbaar is het toegestaan en kunnen we de policy wel schrappen.
![]()
Heeft TS een spraakprobleem dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
![]()
leuk! ha! je bent ook echt de eerste die dit post!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef Varr het volgende:
Zit niet zo te kankeren man...
Ik ken de TS niet, dus misschien valt die daar idd onder. Hoe kan ik of een andere willekeurige user nou weer zien wie hier wel en niet onder valt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij schaart TS dus onder de mensen die, zie hieronder...
Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen met een handicap, een ziekte of een andere aandoening, desnoods of zélfs slechts tussen de oren, maar naar hartelust wordt afgezeken. Zo is het FOK! forum nooit bedoeld en zo gaat het ook niet worden.
Eerlijk is eerlijk: dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:02 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Wel even naar het vogeltje lachen, goed?![]()
leuk! wat een komiek!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een kankerzooi.
Begrijp ik het goed? Mensen die gekwetst worden door MSN nicks?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
ik heb een paar dagen een semi-loesjequote in m'n msnnick gehad: "Als je jong sterft ben je lekker lang dood". Werd ook wat minder met een knipoog opgevat dan het bedoeld was. En misschien was dat bij nader inzien ook wel erg grof voor sommigen in m'n lijst
Mare iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook te ver gaan. Stel dat ik jouw moeder botkanker ga toewensen, dat vind je toch ook niet leuk?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi:
Een potje beschaafd flamen is vaak best gezellig, daar houden we allemaal wel van, maar wees sportief en pak iemand van je "eigen soort". Net zo'n kneus als je zelf bent dus, of iig iemand die iets terug kan en durft te zeggen bijvoorbeeld.
Waarom haal je dan DIT stuk uit de policy aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik ken de TS niet, dus misschien valt die daar idd onder. Hoe kan ik of een andere willekeurige user nou weer zien wie hier wel en niet onder valt.![]()
Dat ben ik met je eens. Maarja waar ligt dan de grens?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, zou saai worden. Moet alleen niet te lomp worden.
Ik vind het zowieso een egoïstische en trieste redenatie dat wanneer iemand in je omgeving het heeft, het ineens niet meer kan. Ik ken mensen die vervelende ziektes hebben. Maar om dan ineens niet meer te schelden vind ik hopeloos hypocriet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:15 schreef Tique het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant..stel nou dat je vriendin het heeft, dan heeft ze echt een kankerleven
Dan zou het dus echt wel een teringactie zijn!
hahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kanker anders ff op met dat kankercommentaar![]()
y.? Heb jij nog een moeder?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mare iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook te ver gaan. Stel dat ik jouw moeder botkanker ga toewensen, dat vind je toch ook niet leuk?
Mag je best doen, moet ik ' r alleen even opgraven, ze is al jaren dood,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mare iemand ze moeder botkanker toewensen vind ik ook te ver gaan. Stel dat ik jouw moeder botkanker ga toewensen, dat vind je toch ook niet leuk?
Nee hoor daar begin ik niet aan, maar is al goed, je hebt gelijk en ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom haal je dan DIT stuk uit de policy aan?
Beter is het, eens niet zo klakkeloos me te lopen en je eens in de posthistory van TS te verdiepen.
Nee, m'n halve familie en die van m'n man zijn overleden aan, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,quote:
deze reactie kan je verwachten....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je best doen, moet ik ' r alleen even opgraven, ze is al jaren dood,
overleden aan, tadaaaaaaaaaaaaaaaa, kanker.
En nu?
quote:Echt hoor, mensen die altijd maar roepen: "Als een dierbaar iemand van je kanker heeft dan piep je wel anders, het is enorm kwetsend"
Die moeten echt de tering krijgen. Als je rekening moet houden met wat iedereen kwetsend vind, kan je beter je huis nooit meer uitkomen. Sterker nog dat kan ook al niet want misschien kwets je mensen.
En dat zeg jij.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
leuk! ha! je bent ook echt de eerste die dit post!![]()
![]()
![]()
Ownee! er zijn zeker al 50 anderen voor je geweest
btw: aidsquote:repeat
Nee, nu niet terugkrabbelen, lees je in, in TS, en lees history, lees oorzaak gevolg en context.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nee hoor daar begin ik niet aan, maar is al goed, je hebt gelijk en ik zeg niks meer.
Tsja, het is nog echt waar ook.quote:
Dus eigenlijk ga je van elke willekeurige user verwachten dat die zich gaat inlezen in een andere willekeurige user zijn posthistory, om dan vervolgens een oordeel te geven of je mag gaan spotten met ziektes...... nou sorry hoor dat wordt dus een dagtaak aan het alleen maar lezen van posthistories, daar begin ik niet aan, ik ben geen mod of admin.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nu niet terugkrabbelen, lees je in, in TS, en lees history, lees oorzaak gevolg en context.
Aha dus als je de FAQ zo opvat mag je ongeveer iedereen op fok uitschelden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft TS een spraakprobleem dan?
Een andere handicap?
Dan moet je niet meehobbelen met de meute.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ga je van elke willekeurige user verwachten dat die zich gaat inlezen in een andere willekeurige user zijn posthistory, om dan vervolgens een oordeel te geven of je mag gaan spotten met ziektes...... nou sorry hoor dat wordt dus een dagtaak aan het alleen maar lezen van posthistories, daar begin ik niet aan, ik ben geen mod of admin.
Speciaal voor jou en alle andere kutkanker-huillies.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ga je van elke willekeurige user verwachten dat die zich gaat inlezen in een andere willekeurige user zijn posthistory, om dan vervolgens een oordeel te geven of je mag gaan spotten met ziektes...... nou sorry hoor dat wordt dus een dagtaak aan het alleen maar lezen van posthistories, daar begin ik niet aan, ik ben geen mod of admin.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en alle andere kutkanker-huillies.
Je kunt het bewuste stukje lezen toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Aha dus als je de FAQ zo opvat mag je ongeveer iedereen op fok uitschelden?
Dit is deel 87 pas.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Varr het volgende:
Btw, er is al een topic geweest met een volledige discussie genaamt "De overdreven reacties op het woord kanker"
Spotten met jezus, daar kan ik dus niet tegen en je houdt er geeneens rekening mee. Boehoehoequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jezus, is het zo moeilijk voor je om je dan maar in te houden waar anderen bijzijn? Dat je in je eentje gaat zitten k*nkeren of bij mensen die het niet boeit moet je zelf weten, maar als DIT nog te veel gevraagd is voor jou vraag ik me af wat voor zielig leventje jij zelf wel niet hebt. Loser.![]()
Er is een verschil tussen gewoon kanker zeggen in de zin van algemeen niet gericht schelden en daadwerkelijk gericht tegen iemand zeggen dat je moeder botkanker moet krijgen. Ik ken genoeg mensen die je een stoot voor je bek geven als je tegen hun zegt dat hun moeder botkanker moet krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Tique het volgende:
En hoe moet dat dan met users die uit Den Haag komen?
K bedoel..daar heeft kanker niets met ziektes te maken, daar is het een werkwoord..
Kijk eens in van Dale, bv kankeren, alle vervoegingen etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Tique het volgende:
En hoe moet dat dan met users die uit Den Haag komen?
K bedoel..daar heeft kanker niets met ziektes te maken, daar is het een werkwoord..
Je weet toch, als je hardop wenst dan komt de wens niet uit.quote:Stel dat ik jouw moeder botkanker ga toewensen, dat vind je toch ook niet leuk?
en jij vindt iemands moeder botkanker toewensen niet de spuigaten uitlopen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens in van Dale, bv kankeren, alle vervoegingen etc.
Als ik tv kijk, een straatinterview, een schoolplein interview, hoor ik zo vaak kanker dat ik de tel kwijtraak.
Stuurt TS dan ook ingezonden brieven naar de omroep?
R2ckson en anderen weten heus wel als het de spuigaten uitloopt ik ze er weer een poosje vanaf tief.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
R2ckson en anderen weten heus wel als het de spuigaten uitloopt ik ze er weer een poosje vanaf tief.
Ach, je moet relativeren. Zijn moeder is toch maar een hoer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
en jij vindt iemands moeder botkanker toewensen niet de spuigaten uitlopen?
Btw wat doe je in het dagelijkse leven dan waar je tot vervelens toe zaken over je moeder krijgt toegevoegd door onze geintegreerde medemens?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon kanker zeggen in de zin van algemeen niet gericht schelden en daadwerkelijk gericht tegen iemand zeggen dat je moeder botkanker moet krijgen. Ik ken genoeg mensen die je een stoot voor je bek geven als je tegen hun zegt dat hun moeder botkanker moet krijgen.
Is zo en je weet hetquote:
En zo hoort het ook. De consequenties moet ik dan ook maar dragen.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
en jij vindt iemands moeder botkanker toewensen niet de spuigaten uitlopen?
Zegt je oma ook dagelijks 'kanker', als het tegenzit? Of je moeder? Zei je leraar het wel eens als het niet zo ging als ie wilde?quote:Er is een verschil tussen gewoon kanker zeggen in de zin van algemeen niet gericht schelden en daadwerkelijk gericht tegen iemand zeggen dat je moeder botkanker moet krijgen. Ik ken genoeg mensen je een stoot voor je bek geven als je tegen hun zegt dat hun moeder botkanker moet krijgen.
En terecht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon kanker zeggen in de zin van algemeen niet gericht schelden en daadwerkelijk gericht tegen iemand zeggen dat je moeder botkanker moet krijgen. Ik ken genoeg mensen die je een stoot voor je bek geven als je tegen hun zegt dat hun moeder botkanker moet krijgen.
Volg je even het verloop van het topic dank je?quote:
Nou ik dacht anders dat de meerderheid hier in dit topic juist tegen de TS is, dus ik hobbel niet echt mee met de meute dacht ik zo!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet je niet meehobbelen met de meute.
check me profielquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef Tique het volgende:
2L4Z ik denk dat je inmiddels wel doorhebt dat deze discussie niet zo veel zin heeft...ik ben het ook wel met je eens hoor. Alleen ik denk dat doordat het zo veel gebruikt wordt irl je hier juist geen punt van moet maken, dan leren de mensen misschien wat meer verdragen.
Heb je trouwens ff een linkje naar Vok! K kan het niet meer vinden
hoi, nee ik vind het wel een goeie vraag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volg je even het verloop van het topic dank je?
Idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoi, nee ik vind het wel een goeie vraag.
Ik weet uiteraard niet waar je woont, maar ik kan je garanderen dat er hele gebieden zijn in nederland waar het min of meer tot de normale spreektaal is gaan horen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zegt je oma ook dagelijks 'kanker', als het tegenzit? Of je moeder? Zei je leraar het wel eens als het niet zo ging als ie wilde?
Of zijn het toch weer van die typische mensen die het nodig vinden om te zeggen; pubertjes en aso's.
Het zijn eerder mensen van ... "Ja ... ik heb ook iemand aan kanker verloren, dus ik mag lekker doen en zeggen wat ik wil! HAHAHAHA!"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
*mompelt iets over andere generatiesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zegt je oma ook dagelijks 'kanker', als het tegenzit? Of je moeder? Zei je leraar het wel eens als het niet zo ging als ie wilde?
Of zijn het toch weer van die typische mensen die het nodig vinden om te zeggen; pubertjes en aso's.
ik ook.. beandwoord em is?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoi, nee ik vind het wel een goeie vraag.
Blijkbaar mogen ze dan wel heel erg ver gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens in van Dale, bv kankeren, alle vervoegingen etc.
Als ik tv kijk, een straatinterview, een schoolplein interview, hoor ik zo vaak kanker dat ik de tel kwijtraak.
Stuurt TS dan ook ingezonden brieven naar de omroep?
Je doet je profiel wel eer aan iig!quote:
Dat is slecht!!!quote:
Je hebt die 1000 euro zeker van haar gehadquote:
Wat jij wil, je hebt toch gelijk jah, er valt gewoon niks meer tegen in te brengen! Ben je nu ook trots, maar mij heb je iig NIET overtuigd!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Tip: Deze verdient gewoon even een eigen topic!
Zijn we trouwens uitgediscussieerd?
Als ze die had, dan kreeg ik ze van d'r.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt die 1000 euro zeker van haar gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |