stofzuiger, half 1, mensen die slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heb je ze niet gewoon gisterenavond opgezogen, terwijl ze zo mooi rond je lampje cirkelden?
nee raam dicht, PC aan, in de zomer, dat is slim....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef clowncloon het volgende:
das ook wel gewoon dom om je raam open te zetten toch?
je hoort ze alleen nog. ik word ook zelden gestoken, en als ze steken krijg ik geen reactie. maar dat geluid....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Vitamine b1 complex, 100Mg per dag en je hebt nergens last meer van.
ff serieus: werkt dat? wordt je dan niet meer geprikt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Vitamine b1 complex, 100Mg per dag en je hebt nergens last meer van.
mompelt iets over ventilator of airco...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee raam dicht, PC aan, in de zomer, dat is slim....
*t wordt dan n fucking sauna man!
Ja, maar met een ventilator gaat de hitte niet uit me kamer, plus t maakt wat herrie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef clowncloon het volgende:
[..]
mompelt iets over ventilator of airco...
Ja, als ik achter een beeldscherm zit, ik zie een ga-eens-blind-worden-verwensing!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef erikh het volgende:
Doe je licht dan uit als je je raam open zet ofzo![]()
Ja, en je vraag is?quote:En wat een belachlijke topictitel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |