Die breezers worden ook steeds dommerquote:Aanslag in lOnden zet een roosje voor je naam om respect te tonen voor de dOden en de vele gewOnden tOt nu toe zijn er 185 gewOnden en 2 dOden stuur dit door aan iedereen uit je lijst
Wat leven we toch in een trieste wereldquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:15 schreef ioor het volgende:
ja of zet je status op bezet zodat iedereen kan zien dat je met de slachtoffers begaan bent.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef clowncloon het volgende:
sorry hoor maar waarom heb je dan in godsnaam breezers in je lijstje staan? verwijder ze dan gewoon
Wat dacht je van schoonzusjes die transformeren toot Breezersquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef clowncloon het volgende:
sorry hoor maar waarom heb je dan in godsnaam breezers in je lijstje staan? verwijder ze dan gewoon
Ben wel eens geil en alleen thuisquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef clowncloon het volgende:
mr lonely... toepasselijk..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben wel eens geil en alleen thuis![]()
Waarom moet jij mensen altijd persoonlijk aanvallen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Jett het volgende:
man zeik niet zo, verwijder ze dan uit je lijst als je toch alleen maar commentaar hebtof vult dit je lijst op? zodat het LIJKT alsof je vrienden hebt.
Nee, de breezers blijven gewoon stabiel op een continue vasthoudend domheidsniveau ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die breezers worden ook steeds dommer![]()
daarom zeg ik, verwijder ze heb je er ook geen last meer van...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom moet jij mensen altijd persoonlijk aanvallen?
Het gaat hier om kut breezers die een ramp aangrijpen om allemaal te laten zien hoe mee levend ze wel niet zijn![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben wel eens geil en alleen thuis![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat leven we toch in een trieste wereld![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, de breezers blijven gewoon stabiel op een continue vasthoudend domheidsniveau ....
de helft denkt sowieso eerst 'N0uW DaH $aL wEl wEeR eEn Hoa0x sijnn, soAlS fori9e W¤¤k toen se seide dAt 50sents D00D wassss, en K me $taTu$ aAnPaSte ...:('
Het duurde even met ontcijferen maar..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, de breezers blijven gewoon stabiel op een continue vasthoudend domheidsniveau ....
de helft denkt sowieso eerst 'N0uW DaH $aL wEl wEeR eEn Hoa0x sijnn, soAlS fori9e W¤¤k toen se seide dAt 50sents D00D wassss, en K me $taTu$ aAnPaSte ...:('
Bah, die van mij staat altijd op bezet.. nu moet ik iets anders kiezen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:15 schreef ioor het volgende:
ja of zet je status op bezet zodat iedereen kan zien dat je met de slachtoffers begaan bent.
Ik kan het lezen, ik kan Breezahriaansquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
lekkere 5% alc mixdrankjesquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef Wolfskuil het volgende:
wordt hier te oud voor... wat zijn Breezers..........?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |