Tja, rotten.com enzo kan ik nog verdragen, maar dit was toch eventjes andersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Tim2005 het volgende:
Welkom op Internet...
Het kan dus erger dan rotten?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, rotten.com enzo kan ik nog verdragen, maar dit was toch eventjes anders.
De plaatjes die op de site staan die ik bedoel vind ik nog erger dan dat.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Veel erger, zoek maar eens naar Ogrish
Nou?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Kun je nagaan wat je te zien krijgt als je membership koopt.
Hoef je niet persee te kopen, dat krijg je ook als je zelf een foto opstuurt (van een tattoo of piercing).quote:Op maandag 27 juni 2005 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Kun je nagaan wat je te zien krijgt als je membership koopt.
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hoef je niet persee te kopen, dat krijg je ook als je zelf een foto opstuurt (van een tattoo of piercing).Dus sla je slag
![]()
Ik vind het wel meevallen. Ze vallen er niemand mee lastig, en ze voelen zich er goed bij. Prima dus.
Ook ik was stom genoeg pagina 3 te bekijken..quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.
Ik ook. Maar ze zijn er toch blijkbaar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een tikkeltje raar als je je balzak binnenstebuiten keert en je er prettig bij voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |