met dit soort verhalen bel je de kindertelefoon maar hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef Linndah het volgende:
VERSCHRIKKELIJK.... ik was laatst naar Di-rect gegaan.. maar er waren allemaal van die sletjes die hulpeloos hun lichaam aanboden aan spike.. "oh spike is zo geil" en ik was er al om half 2 smiddags maar het begon pas om half 11 s avonds.. en om een uur of 8 kwamen de meeste mensen.. toen ginge we naar binnen en moest ik ff pisse dus ik daarna weer terug naar mijn plek.. wilde die GEKKE me nog wegduwen.. nou ik heb gewoon geen zin meer om verder te typen ik word nu alweer kwaad...![]()
![]()
en me "vriendje" gaat over 2 weken op vakantie.. en ik ben zo bang:'( vorige vakantie had ie ook een vriendinnetje... dus ik weet het allemaal niet meer... maar ik weet wel dat ik van hem hhou en als er weer hetzelfde gaat gebeuren ik nog veel ga janken![]()
![]()
Gewoon wraak nemen, mail maar voor m'n nummer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef Linndah het volgende:
en me "vriendje" gaat over 2 weken op vakantie.. en ik ben zo bang:'( vorige vakantie had ie ook een vriendinnetje... dus ik weet het allemaal niet meer... maar ik weet wel dat ik van hem hhou en als er weer hetzelfde gaat gebeuren ik nog veel ga janken![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Linndah het volgende:
sjonge ik had dus geen di-rect neer moeten zetten..
"ik was naar baas frans en lange b geweest..* zo goed voor de eigentijdse hiphoppersss?!
Hey! Onze Linda is al 16, ze mag nu zelfs zonder begeleiding naar Di-rect en Kane concerten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
Verkapt "ik ben 14" topic.
Nee, daar is verbetering te constateren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Linndah het volgende:
"ik was naar baas frans en lange b geweest..* zo goed voor de eigentijdse hiphoppersss?!
quote:LIN:
Linda in Den Bosch is 16 jaar, geboren op 4 Juni, Linda woont in Weurt. Lin is een Di-hard Di-rect fan en is lid van Di-hards: www.freewebs.com/dihards Lin heeft op de middelbare school Zorg en welzijn gedaan, en gaat haar opleiding vervolgen op het ROC Zwanenveld. ze zegt verder als hobby's te hebben: Di-rect, Den Haag, Muziek, ELM, T-shirts strijken, foto's maken.
Dan worden de reacties nóg ergerquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Linndah het volgende:
nou het is me beste vriend.. maar we hebben geen verkering maar we doen wel al die dingen die mensen doen die verkering hebben... snap je.. dus eigenlijk was het geen vreemd gaan.. maar wel klote voor mij want ik hield/houd heel veel van hem...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Ancientone het volgende:
zo heej wat een frustraties, maarja als jij je vriend zo goed vertrouwd dan is het misschien wel tijd voor wat veranderingen(stille hint:P)
Die twee kinderneukers?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Linndah het volgende:
een sexrelatie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Linndah het volgende:
maar we hebben geen verkering maar we doen wel al die dingen die mensen doen die verkering hebben... snap je..
Wie heeft er nou als hobby t-shirts strijkenquote:
LoL hij heeft wel het lef om je klamme dot vol te stampen met bud, maar hij durft je niet verkering te vragen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Linndah het volgende:
[..]
nou het is me beste vriend.. maar we hebben geen verkering maar we doen wel al die dingen die mensen doen die verkering hebben... snap je.. dus eigenlijk was het geen vreemd gaan.. maar wel klote voor mij want ik hield/houd heel veel van hem...
lees je die ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moet ik nou aan de "O jee! Wat nou?" rubriek van de Tina denken?
misschien word het tijd dat je hem het een en ander duidelijk maakt ofzo.... weet je ook wat je aan hem hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Linndah het volgende:
[..]
nou het is me beste vriend.. maar we hebben geen verkering maar we doen wel al die dingen die mensen doen die verkering hebben... snap je.. dus eigenlijk was het geen vreemd gaan.. maar wel klote voor mij want ik hield/houd heel veel van hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |