Je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:39 schreef Ruis het volgende:
maar bent dan weer geen mod.
maak een betere!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:41 schreef Frezer het volgende:
Ik vind plaatjes in openingsposts wel eng hoor..
(En kloosters normaal geproken ook)
volgens mij is dit toch echt een GC topic, lieve schat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:42 schreef melismay het volgende:
RuisWat doe je nou?!?
Een R&P-topic in je lijst is 1, maar er 1 openen?!!?!
Een plaatje blijft een plaatje,quote:
Klopt lieverd, maar in mijn ogen is het toch echt nog een verkapt R&P topicquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij is dit toch echt een GC topic, lieve schat.
rellen? waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
hallo zeg, ik kan niet eens meer naar huis rijden en eten en ik mis al weer 4 pagina's en een paar rellen
Ja was gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
hallo zeg, ik kan niet eens meer naar huis rijden en eten en ik mis al weer 4 pagina's en een paar rellen
Waren maar gebeurd niet meerquote:
En ik ookquote:
Spelbrekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef Tranceptor het volgende:
Rellen zijn over, of iemand moet een nieuwe starten?
Vertel dat ook is in amerikaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Metro2005 het volgende:
waarom gaat iedereen het klooster in?
daar mag je nie sexen
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Metro2005 het volgende:
okee nieuwe stelling, beetje ontopic blijven lijkt me wel handig
Gaan de singles vaker naar familiebezoekjes toe dan wanneer ze een relatie hebben?
En schoonfamilie is (meestal) nog suffer...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:
Familiebezoek is altijd suf... single of in een relatie.
Nee dus.
graag, maar ga er dit keer dan ook fatsoenlijk tegeninquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef Tranceptor het volgende:
Rellen zijn over, of iemand moet een nieuwe starten?
Dat kan inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel leuke schoonfamilie heb gehad. De enelaatste was echter niet zo leuk vond ik. Het waren vast leuke mensen, maar ze deden naar mijn mening geen kont moeite mij me op mijn gemak te doen voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En schoonfamilie is (meestal) nog suffer...
alsof er wat leuks op tv is... (TopGear is wel leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ga es niet zo snel. Ik kan niet eens tv kijken.
Die rel ging niet over jou, nog sterker niets gaat over jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
graag, maar ga er dit keer dan ook fatsoenlijk tegenin
Tvkaartje kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ga es niet zo snel. Ik kan niet eens tv kijken.
Ja dat is funest...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Ik vroeg me af waarom de ene user zijn relatieperikelen met een andere user uitvoerig in dit soort topics gaat bespreken (of andere topics, er zijn en waren er nogal wat die er een handje van hadden..)
Is dat sowieso niet funest voor een (ontluikende) relatie?
Volgens mij kwam het maar van 1 kant....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Ik vroeg me af waarom de ene user zijn relatieperikelen met een andere user uitvoerig in dit soort topics gaat bespreken (of andere topics, er zijn en waren er nogal wat die er een handje van hadden..)
Maakt het iig niet gemakkelijker imho.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Misschien was dat wel het vooropgezette plan...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Tranceptor het volgende:
maar ze deden naar mijn mening geen kont moeite mij me op mijn gemak te doen voelen.![]()
dan zijn ze daar wel in geslaagdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het vooropgezette plan...
Ja maar dat is zoveelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Inderdaad, ontmoeten doe je op een forum en ruzies uitvechten doe je op msn of ircquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:
Het is echt een no-no wat mij betreft. Dat je elkaar leert kennen via FOK! dat kan ik me voorstellen (O+) maar waarom zou je al je onzekerheden en je probleempjes hier met elkaar bespreken? Een kwestie van een iets tever doorgeschoten digitale revolutie wat mij betreft.
Als je weet wat je vooral níet moet doen, dan kun je er misschien beter ook naar handelen.quote:
Waarom gaan zoveel mensen dan vreemd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je weet wat je vooral níet moet doen, dan kun je er misschien beter ook naar handelen.
Omdat ze zichzelf niet kunnen beheersen. Zelfbeheersing en geloven in hetgene waar je mee bezig heb je nodig in een relatie, anders kun je echt beter vrijgezel blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen dan vreemd?![]()
Dat volgt meestal na het vreemdgaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
anders kun je echt beter vrijgezel blijven.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet kunnen beheersen. Zelfbeheersing en geloven in hetgene waar je mee bezig heb je nodig in een relatie, anders kun je echt beter vrijgezel blijven.
Als het uitkomt ja. Ik ken wel een paar stellen waarvan ik weet dat 1 van beiden is vreemdgegaan zonder dat de partner er weet van heeft en het gaat allemaal prima samen hoor.quote:
True truequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Als het uitkomt ja. Ik ken wel een paar stellen waarvan ik weet dat 1 van beiden is vreemdgegaan zonder dat de partner er weet van heeft en het gaat allemaal prima samen hoor.
Ignorance is bliss.
Vreemdgaan is veel makkelijker dan het dat moment niet doen, die avond het uitmaken of de volgende ochtend. Bedoel je kunt toch altijd met iemand het bed induiken, dan kun je ook best even wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
stelling: vreemdgaan is een vorm van zwakte en een goed voorbeeld van geen zelfbeheersing hebben.
(joeyT mag niet reageren)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
stelling: vreemdgaan is een vorm van zwakte en een goed voorbeeld van geen zelfbeheersing hebben.
En is de tegenpartij in gevallen van vreemdgaan ook schuldig??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vreemdgaan is veel makkelijker dan het dat moment niet doen, die avond het uitmaken of de volgende ochtend. Bedoel je kunt toch altijd met iemand het bed induiken, dan kun je ook best even wachten.
weet je dat nu echt niet, Nozem.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:
Het is echt een no-no wat mij betreft. Dat je elkaar leert kennen via FOK! dat kan ik me voorstellen () maar waarom zou je al je onzekerheden en je probleempjes hier met elkaar bespreken? Een kwestie van een iets tever doorgeschoten digitale revolutie wat mij betreft.
Stelling trouw is een overschatte karaktereigenschap. Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Stelling trouw is een overschatte karaktereigenschap. Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegde
Dat kan veel makkelijker tegenwoordig!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?
Mooie fehlleistungquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef Frenkie het volgende:
Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegde
Jawel, dat zou betekenen dat ze mij niet leuk genoeg vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?
Een tijdje geleden kwam ik idd soortgelijke posts tegen van zijn hand, maar hij is niet bepaald de enige die het doet. Ondanks dat het idd niet slim is vallen zijn posts nog wel mee, als je sommige bekvechtende ex-jes ziet posten... (en wat er dan nog allemaal wordt weggehaald door modjes...)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet je dat nu echt niet, Nozem.
tranceptor heeft gewoon een ziekelijke drang naar aandacht, en geloof het of niet, hij denk dat iedereen geboeid is door zijn hersenspinsels en dat zijn bijdrages een meerwaarde zijn voor dit topic. Raar maar waar.
Ik heb het grotendeels toch bij mezelf proberen te houden. Dat het niet altijd gelukt is lijkt me duidelijk, maar het is nu allemaal weer ok. Maar nogmaals mijn excuses aan de dame in kwestiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kwam ik idd soortgelijke posts tegen van zijn hand, maar hij is niet bepaald de enige die het doet. Ondanks dat het idd niet slim is vallen zijn posts nog wel mee, als je sommige bekvechtende ex-jes ziet posten... (en wat er dan nog allemaal wordt weggehaald door modjes...)
linkje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
iedereen heeft een uitlaatklep nodig en sommige mensen doe dat via fok! (ikzelf ook wel eens)
Op zich is dat niet zo erg omdat het redelijk anoniem is maar als degene waar het over gaat ook op fok zit kan je best problemen krijgen daarmee (heb ik ook wel eens meegemaakt met mijn 1e vriendin toen het uit was gegaan, was een flinke rel hier toen tussen mij en haar)
dat is ruim een jaar geleden, je mag de fijne zoekfunctie wel gebruiken hoorquote:
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,quote:
Des te nog minder reden om voor spektakel te zorgen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,.
Ging me er niet zo zeer om bij wie het ligt hoor. Ik ben zelf gewoon niet zo mededeelzaam wat betreft mijn persoonlijke sores op een openbare plek als dit forum, maarged daar kunnen mensen in verschillen,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het grotendeels toch bij mezelf proberen te houden. Dat het niet altijd gelukt is lijkt me duidelijk, maar het is nu allemaal weer ok. Maar nogmaals mijn excuses aan de dame in kwestie![]()
gut wat flauw.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,.
Das dan idd zonde van al het tiepwerk,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Des te nog minder reden om voor spektakel te zorgen...![]()
Ik eigenlijk ook niet per se...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ging me er niet zo zeer om bij wie het ligt hoor. Ik ben zelf gewoon niet zo mededeelzaam wat betreft mijn persoonlijke sores op een openbare plek als dit forum, maarged daar kunnen mensen in verschillen,.
Nou ik niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn alle singles voor de buis gekropen met een bak ijs
Nou ik hoopte eigenlijk dat jij dat zo doen zodra je wist dat er nog iemand was....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks te vertellen? Een stelling? Een opmerking? Iets?
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik hoopte eigenlijk dat jij dat zo doen zodra je wist dat er nog iemand was....
Of ze zijn juist blij als ze eindelijk een relatie hebben en worden daardoor impulsief. Is voor allebei wat te zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.
Zoiets![]()
![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt met die stelling. Doordat ik nog nooit een relatie hebt gehad, heb ik soms het idee dat ik een beetje de feeling met de realiteit verloren ben. Misschien idealiseer ik de boel ook. Ik zal niet zo snel ergens inspringen, gewoon om het te proberen. Misschien ligt dat ook wel niet in mijn aard. Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.
Zoiets![]()
![]()
Dat kan je nu mooi denken maar verliefdheid overkomt je. Daar kan je niet tegenop rationaliserenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt met die stelling. Doordat ik nog nooit een relatie hebt gehad, heb ik soms het idee dat ik een beetje de feeling met de realiteit verloren ben. Misschien idealiseer ik de boel ook. Ik zal niet zo snel ergens inspringen, gewoon om het te proberen. Misschien ligt dat ook wel niet in mijn aard. Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.
Nou dat kan ik wel. En niet zo'n klein beetje ook.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan je nu mooi denken maar verliefdheid overkomt je. Daar kan je niet tegenop rationaliseren
Dat kan iedereen, zolang je het zelf maar wil. Verliefdheid wordt meer rationeel bepaald dan dat je zelf denkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel. En niet zo'n klein beetje ook.....
Nee, even wezen douchen en ga zo mn bed in. (morgen om 4.00uur beginnen)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn alle singles voor de buis gekropen met een bak ijs
De laatste keer dat ik ECHT verliefd was, was het toevallig ook wederzijds.... Het kon niks worden omdat ik de hele boel al had kapotgeanalyseerd voordat het zelfs begonnen was... Nee dat doe je goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, zolang je het zelf maar wil. Verliefdheid wordt meer rationeel bepaald dan dat je zelf denkt.
Hier heb je er nog één en als het over is zie ik de mogelijkheden die er waren opeens heel duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.
Ik herken dat kapotanalyseren wel. Meestal doe ik het van tevoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef melismay het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ECHT verliefd was, was het toevallig ook wederzijds.... Het kon niks worden omdat ik de hele boel al had kapotgeanalyseerd voordat het zelfs begonnen was... Nee dat doe je goed
nee, maar je kan ze wel met je ratio kapotmakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Hier heb je er nog één en als het over is zie ik de mogelijkheden die er waren opeens heel duidelijk![]()
Verliefdheid is niet rationeel en niet een vorm van logica en als je zegt dat het rationeel is ben je nog niet verliefd geweest ook IMHO![]()
Zekers, het is een gavequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je kan ze wel met je ratio kapotmaken
ik verander mijn zinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zekers, het is een gave![]()
van dubieuze aard
Als ik echt verliefd ben dan vraag ik me niet af of ik verliefd ben langer dan een seconde en kan ik met de grootst mogelijke moeite niks echt gemeens zeggen over haar wat ik meen.
Verliefdheid bij mij dient met wortel en al dus uitgeroeid te worden, dat lijkt me duidelijk.![]()
En ik heb er dé gave voor ook nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik verander mijn zinde liefde kan je niet kapot analyseren, de relatie met de ander wel.
Kappen zou ik zeggen. Je kunt er zelf niet verder mee komen en zij heeft er enkel lol aan omdat ze twee gozers achter zich aan heeft huppelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:34 schreef ioko het volgende:
Ik zou zeggen --> shoot ! Nu mee kappen of kijken wat er uitkomt? (Ik heb mijn eigen mening al gevormd, maar vind het wel leuk om jullie mening te horen)
p.s. Ook interessant om over te praten, heeft het zin om te wachten als je niet meteen verliefd bent?
Spanning die ik kan missen als kiespijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef petitlapin het volgende:
ioko, ik zou het contact niet meteen afkappen, en ik zou het vreemd vinden als je na zo een korte tijd al verliefd op iemand zou kunnen zijn
het feit dat ze met een ander ook date, maakt het alleen maar spannender
Duh...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Liefhebben maakt je ultiem kwetsbaar
over het niet-verliefd zijn ... misschien heb je te vlug afgesproken ... of voelt het allemaal te geforceerd aan ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:41 schreef ioko het volgende:
Spanning die ik kan missen als kiespijn. Maar even serieus, ik denk dat ik gewoon wat ouderwets ben, maar ik zou dat zelf denk ik niet snel kunnen, 2 dames daten, misschien dat ik daarom verbaasd was, al vind ik dat ze er het volste recht op heeft.
Maar is de kans dat het mooi is eigenlijk niet rationeel gewoon heel erg klein?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Duh...
Het wordt niet voor niks vergeleken met een sprong in het diepe..
Dat is ook de reden dat het mooi kan zijn..
leven maakt je ultiem kwetsbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
Dat kun je altijd nog doen als echt wanhopig bent, iets met een vriendin beginnen. Ik denk dat zij hier vooral garen bij spint uiteindelijk en niet Ioko, maar goed dat ben ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over het niet-verliefd zijn ... misschien heb je te vlug afgesproken ... of voelt het allemaal te geforceerd aan ...
als je echt niets voelt, heeft het uiteraard geen zin om door te gaan éh... dan kan je even goed met één van je gewone vriendinnen beginnen![]()
Het is de reis die mooi moet zijn, niet de bestemming. Om maar even een cliche te noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
Maar is de kans dat het mooi is eigenlijk niet rationeel gewoon heel erg klein?
Ik had geen zin in een MSN relatie, en het voelt eigenlijk heel natuurlijk aan allemaal, alleen het echte halsoverkop verliefd zijn, is er niet bij. Maar ik vind haar erg leuk, dat lijkt me een goeie basis....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over het niet-verliefd zijn ... misschien heb je te vlug afgesproken ... of voelt het allemaal te geforceerd aan ...
als je echt niets voelt, heeft het uiteraard geen zin om door te gaan éh... dan kan je even goed met één van je gewone vriendinnen beginnen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:45 schreef Tranceptor het volgende:
Dat kun je altijd nog doen als echt wanhopig bent, iets met een vriendin beginnen. Ik denk dat zij hier vooral garen bij spint uiteindelijk en niet Ioko, maar goed dat ben ik![]()
Dat is nu net het probleem, ik laat het niet gebeuren omdat ik constant nadenk 24/7. En helaas zit er geen knop waar ik het uit kan zetten. Ik zou eigenlijk gewoon veel vertrouwen in de liefde moeten hebben dan zou ik de behoefte niet hebben overal en alles te analyseren. Maar dat is nu net weer een heikel punt na wat negatieve ervaringen en dan kom je in zo'n negatieve spiraal waar je nergens je hoofd te ver in wil steken en het toch doet terwijl je er nog niet aan toe bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het is de reis die mooi moet zijn, niet de bestemming. Om maar even een cliche te noemen.
En verder moet je niet te veel denken er rationaliseren. Laat het gewoon gebeuren..
Ik heb lang genoeg gewacht, dus als er alleen vriendschappelijke interesse was, zou ik er verder geen moeite voor doen. Ik voel ook weinig druk, maar zou het wel leuk vinden als er meer bleek te zijn....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
daar gaan we weer. Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet. Het is alleen de blijkbare druk dat als je date via een datingsite, en eigenlijk voel je niets voor dat kind behalve vriendschap, dat je toch maar iets start omdat het blijkbaar zo hoort te gaan. Moest je ze gewoon eerst als vriendin gekend hebben door studies had je er nooit verder over nagedacht om met haar te beginnen .
Do I make any sense![]()
Noquote:
Nahja ik heb de ervaring op die basis enkele keren wat begonnen te zijn en uiteindelijk mis ik er toch wat in. Maar als het voor jou werkt dan is het goed. Ik ben echter een moeilijk geval dat zal toch niemand ontkennenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had geen zin in een MSN relatie, en het voelt eigenlijk heel natuurlijk aan allemaal, alleen het echte halsoverkop verliefd zijn, is er niet bij. Maar ik vind haar erg leuk, dat lijkt me een goeie basis....
Ik snap dit helemaal... Ik doe dat ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem, ik laat het niet gebeuren omdat ik constant nadenk 24/7. En helaas zit er geen knop waar ik het uit kan zetten. Ik zou eigenlijk gewoon veel vertrouwen in de liefde moeten hebben dan zou ik de behoefte niet hebben overal en alles te analyseren. Maar dat is nu net weer een heikel punt na wat negatieve ervaringen en dan kom je in zo'n negatieve spiraal waar je nergens je hoofd te ver in wil steken en het toch doet terwijl je er nog niet aan toe bent![]()
absoluut waarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
gelukkig begreep ioko het welquote:
Het zou goed kunnen dat het voor mij ook niet voldoende is, maar zonder proberen kom ik daar niet achter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nahja ik heb de ervaring op die basis enkele keren wat begonnen te zijn en uiteindelijk mis ik er toch wat in. Maar als het voor jou werkt dan is het goed. Ik ben echter een moeilijk geval dat zal toch niemand ontkennen
Dat is absoluut waar, maar terugkijkend op mijn liefdesleven was ik delen ervan liever gewoon single gebleven dan in een relatie te hangen waar ik niet echt gek op het meisje was. Ik bedoel overigens niet te zeggen dat ik ze niet leuk vond, ik vond ze heel leuk, maar dat speciale die klik heb ik altijd wel gemist. Nu heb ik dat in 1 jaar twee keer gehad en ben eigenlijk best van slag ervan en mijn hele idee van relaties is wel omgeslagen. Ik zie het veel meer als alles of niets, een grote player ben ik al nooit geweest omdat ik in dat soort dingen misschien te zwart-wit ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat het voor mij ook niet voldoende is, maar zonder proberen kom ik daar niet achter.
tranceptor, schat, je denkt te veelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:50 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is nu net het probleem, ik laat het niet gebeuren omdat ik constant nadenk 24/7. En helaas zit er geen knop waar ik het uit kan zetten. Ik zou eigenlijk gewoon veel vertrouwen in de liefde moeten hebben dan zou ik de behoefte niet hebben overal en alles te analyseren. Maar dat is nu net weer een heikel punt na wat negatieve ervaringen en dan kom je in zo'n negatieve spiraal waar je nergens je hoofd te ver in wil steken en het toch doet terwijl je er nog niet aan toe bent![]()
Diep in mijn hart weet ik dat wel, but I consider myself warned....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar terugkijkend op mijn liefdesleven was ik delen ervan liever gewoon single gebleven dan in een relatie te hangen waar ik niet [echt gek op het meisje was. Ik bedoel overigens niet te zeggen dat ik ze niet leuk vond, ik vond ze heel leuk, maar dat speciale die klik heb ik altijd wel gemist. Nu heb ik dat in 1 jaar twee keer gehad en ben eigenlijk best van slag ervan.
als het je nu al zo 'stoort' en bezighoudt, komt het niet goed, dan voel je echt niet genoeg voor haar. Sorry om het zo bot te zeggen. Begin gewoon niets overhaast.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef ioko het volgende:
Het zou goed kunnen dat het voor mij ook niet voldoende is, maar zonder proberen kom ik daar niet achter.
Mensen die mij arrogant noemen en vinden dat ik hoge eisen aan anderen stel hebben mij maar deels begrepen, dezelfde hoge eisen stel ik aan mezelf. Ik kan er gewoon slecht tegen dat ik fouten maak waar ik anderen voor waarschuw. Dat vind ik een falen van mezelf en tuurlijk leer je daarvan en bedenk je je de volgende keer twee keer. Maar ergens vind ik het waardeloos van mezelf. Ik hoop dat ik de volgende keer iets meer geluk mag hebben, ik heb het nog niet bijster veel ervaren in de liefde helaas en er zijn veel momenten dat ik dat onrechtvaardig vind. Ik ben namelijk, vind ik zelf, vaak goed en lief voor mijn vriendinnen en ik zie zat anderen die dat niet zijn wel geluk en succes hebben. Ik vind dat een beetje cru.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tranceptor, schat, je denkt te veel
Wat heeft het voor zin om hier allemaal theorieën te verkondigen en je eigen mind over en over te analyseren. Niets wat je zegt is mij en de hele mensheid vreemd. Iedereen in kwetsbaar in de liefde, iedereen maakt fouten, iedereen is er soms niet aan toe, maar loopt toch steeds opnieuw als een kip naar de slachtbank.
dus kwel jezelf zo niet, en de volgende keer meer chance![]()
Kwestie van te weinig zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ik geef andere ook altijd keigoede raad in de liefdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die mij arrogant noemen en vinden dat ik hoge eisen aan anderen stel hebben mij maar deels begrepen, dezelfde hoge eisen stel ik aan mezelf. Ik kan er gewoon slecht tegen dat ik fouten maak waar ik anderen voor waarschuw. Dat vind ik een falen van mezelf en tuurlijk leer je daarvan en bedenk je je de volgende keer twee keer. Maar ergens vind ik het waardeloos van mezelf. Ik hoop dat ik de volgende keer iets meer geluk mag hebben, ik heb het nog niet bijster veel ervaren in de liefde helaas.
Ik heb hetzelfde als veel mensen hier, ik denk veel na over dit soort dingen, en zal dat altijd doen. Ik stoor me er niet zozeer aan, maar analyseer veel en denk er veel over na, voor omdat het allemaal nieuw voor me is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als het je nu al zo 'stoort' en bezighoudt, komt het niet goed, dan voel je echt niet genoeg voor haar. Sorry om het zo bot te zeggen. Begin gewoon niets overhaast.
Ik geloof daar niet echt helemaal in, voor een deel zal het allicht zo zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Kwestie van te weinig zelfvertrouwen.
Vertrouwen in de liefde is vertrouwen in je zelf..
Vertrouwen is wat anders dan iets in jezelf zien..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet echt helemaal in, voor een deel zal het allicht zo zijn.
Je kunt het nog zo in jezelf zien, maar als een ander het niet in je ziet...![]()
dan zoek je toch gewoon iemand anders, je kan toch niet verwachten dat heel de vrouwelijke wereldbevolking voor je zal vallenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Tranceptor het volgende:
Nee maar ik bedoel te zeggen dat die negatieve spiraal slecht te voorkomen is. Je valt op iemand en hoeveel zelfvertrouwen je ook hebt, als diegene je niet wil of niet hetzelfde voelt dan is dat zo. Daar doe je niks aan. Dus dan kun je geen vertrouwen hebben in een goede afloop na een tijdje.
Kalververliefdheden gaan ook over..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Tranceptor het volgende:
Nee maar ik bedoel te zeggen dat die negatieve spiraal slecht te voorkomen is. Je valt op iemand en hoeveel zelfvertrouwen je ook hebt, als diegene je niet wil of niet hetzelfde voelt dan is dat zo. Daar doe je niks aan. Dus dan kun je geen vertrouwen hebben in een goede afloop na een tijdje.
Het zou wel moetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zoek je toch gewoon iemand anders, je kan toch niet verwachten dat heel de vrouwelijke wereldbevolking voor je zal vallen![]()
dan blijf je alleen, en dan maak je er het beste van. Als je rond de 80 bent, val je dan dood, en dan is't gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou wel moeten![]()
Neej ik bedoel eerder dat je niet voor het zeggen hebt op wie je valt en het is makkelijk om dan te zeggen dat het wel allemaal goed komt, maar als je stelselmatig op degenen blijft vallen die het in jou niet zien...![]()
Alsof je in je uppie niet compleet bent ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan blijf je alleen, en dan maak je er het beste van. Als je rond de 80 bent, val je dan dood, en dan is't gedaan.
allemaal zo'n drama niet![]()
Net alsof dat zo simpel is. Je gaat niet zo snel verder kijken als je iemand leuk vind, ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zoek je toch gewoon iemand anders
c'est çaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je in je uppie niet compleet bent ofzo
Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Net alsof dat zo simpel is. Je gaat niet zo snel verder kijken als je iemand leuk vind, ik niet in ieder geval.
Daarnaast denk ik ook nog dat je er niet naar moet zoeken, maar het vanzelf 'moet' tegenkomen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is nog altijd voor vrouwen een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je als vent niet superknap of uitermate goede babbel hebt en gewoon iedere dag saai naar je werk gaat (en geen leuke collegaatjes heb verder) en weer naar huis kom je over 100 jaar nog niemand tegen. Je zult het als vent altijd zelf moeten doen, vrouwen hoeven enkel in de wind te gaan staan die krijgen zat aandacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Net alsof dat zo simpel is. Je gaat niet zo snel verder kijken als je iemand leuk vind, ik niet in ieder geval.
Daarnaast denk ik ook nog dat je er niet naar moet zoeken, maar het vanzelf 'moet' tegenkomen.
Als je dat gelooft had, was je nu niet zo op zoek geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..
lolbroekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nog altijd voor vrouwen een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je als vent niet superknap of uitermate goede babbel hebt en gewoon iedere dag saai naar je werk gaat (en geen leuke collegaatjes heb verder) en weer naar huis kom je over 100 jaar nog niemand tegen. Je zult het als vent altijd zelf moeten doen, vrouwen hoeven enkel in de wind te gaan staan die krijgen zat aandacht.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nog altijd voor vrouwen een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je als vent niet superknap of uitermate goede babbel hebt en gewoon iedere dag saai naar je werk gaat (en geen leuke collegaatjes heb verder) en weer naar huis kom je over 100 jaar nog niemand tegen. Je zult het als vent altijd zelf moeten doen, vrouwen hoeven enkel in de wind te gaan staan die krijgen zat aandacht.
het is niet simpel, maar verdorie zeg, jullie zijn allemaal nog zo jong. Wat een wanhoop, heel je leven alleen blijven... daar denk je toch nog niet over na voor je dertigste, en zelfs daarna.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben ik echt op zoek dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als je dat gelooft had, was je nu niet zo op zoek geweest.
Ik geloof het overigens wel, maar met zijn tweeen kan het ook leuk zijn.
En 80 worden is nooit leuk.. tenzij je 80 bent
Zie ik er uit als een leuke vent, kom op nouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]![]()
De leuke mannen krijgen het ook Trancie.
De leuke wél!
Nee, ik weet al een meisje dat ik wil..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?
dat is echt klinkklare onzinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Tranceptor het volgende:
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...quote:
ik altijd in de koelkast:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..
maak jezelf en de anderen geen illusies wijsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?
Alles tussen16 en 36 valt op skileraren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben geen skileraar he, dus dan kun je het bijna wel vergeten bij de Breezah-doelgroep. En laat dat nu net de leeftijd zijn waar ik op val.
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...
Die indruk krijg ik ook. Moet volgens mij niet al te moeilijk zijn voor CherryLips.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...
Waar haal je nou die wanhoop vandaan? En dat ik niet op zoek ben wil niet zeggen dat ik er niet voor open sta om iemand tegen te komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is niet simpel, maar verdorie zeg, jullie zijn allemaal nog zo jong. Wat een wanhoop, heel je leven alleen blijven... daar denk je toch nog niet over na voor je dertigste, en zelfs daarna.
en het verder kijken, dat hangt van jezelf af, je kan blijven treuren, of voor jezelf loslaten en de hoop opgeven. Loslaten kan je alleen als je het wil . Als je het wil, kan le loslaten in een nanoseconde.
en met een beetje zoeken en de ogen openhouden is niets mis![]()
Ik ben in ieder geval niet de enigequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzo![]()
sorrieeeeeee, dat eerste was niet specifiek op jou bedoeld, maar de anderen die al de hoop aan het opgeven zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar haal je nou die wanhoop vandaan? En dat ik niet op zoek ben wil niet zeggen dat ik er niet voor open sta om iemand tegen te komen
Ja de eikels zijn idd erg leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzo![]()
Dan kan ik niet over m'n crush spuien in dit topicquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet de enige![]()
Zin om een keer mee uit te gaan? Dan doe ik wel lekker onbereikbaar
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorrieeeeeee, dat eerste was niet specifiek op jou bedoeld, maar de anderen die al de hoop aan het opgeven zijn![]()
En je valt niet op jongens die je zien [b]zitten[/]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik val op jongens die mij niet zien staan.
Nou ik val niet per se op idioten, maar ze hebben gewoon geen interesse, zijn verliefd op een ander, etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja de eikels zijn idd erg leuk![]()
Toevallig zat ik vandaag met een meisje te kletsen die vorig jaar gek van me was. Nu heeft ze half jaar een vriendje en vertelde dat het een heel ander type was. Heel lief en beetje onzeker... Ben echt helemaal blij voor dr. Dus ga niet voor die arrogante eikels die je toch alleen maar zullen gebruiken maar ga dan voior iemand die goed voor je is...
Beetje jammer dat lieve jongens zo ongelooflijk saai zijn![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik niet over m'n crush spuien in dit topic
![]()
Maak ik een kloon aan en open ik een mooi reltopic in R&P!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dan doe je het toch in een ander topic...
![]()
ow, doe eens voor in dit topic. Misschien komt daar wel wat uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik val niet per se op idioten, maar ze hebben gewoon geen interesse, zijn verliefd op een ander, etc.Dan helpt lief lachen en tieten showen ook niet
Oe! Ik heb al een naam voor je kloon: spiLyrrehCquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak ik een kloon aan en open ik een mooi reltopic in R&P!Vet.
![]()
Ik ben nu in zo'n bui waarin ik 't nog bijna zou doen ook hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ow, doe eens voor in dit topic. Misschien komt daar wel wat uit
Haha dat is gewoon cherrylips omgekeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oe! Ik heb al een naam voor je kloon: spiLyrrehC.
Zolang ik hier woon zal ik geen nieuwe doelwitten hebben denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Maja is er nog wat gebeurd hiero? Zijn er mensen die al een nieuw doelwit hebben??
wel een doelwit maar met een extra hindernis.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Maja is er nog wat gebeurd hiero? Zijn er mensen die al een nieuw doelwit hebben??
Ik was net in de kroeg en weet wie mn volgende uitdaging wordt... Leuk klein meisje, halfbloedje...
Ze was er met een vriendin. Waren naast me aant poolen. Kgaf haar de driehoek en hoorde dr tegen dr vriendin zeggen daar zou ik wel beschuitje mee willen eten... Jammer dat die vriendin zei dat ze me al gedaan had
Maar het was wel weer goed voor mn ego. Kga van de week wel achter dr nummer komen...
Een goede kloon moet herkenbaar zijn, zeker in R&P.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Haha dat is gewoon cherrylips omgekeerd![]()
Aah die zijn het leukst natuurlijk... De langetermijn doelstellingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wel een doelwit maar met een extra hindernis.
ze heeft al een vriend
Dat maakt de buit extra groot, misschien krijg je die vriend er dan ook bijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend
Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe het met je relatie is afgelopen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend
Als je dit al lef noemtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:32 schreef petitlapin het volgende:
Frenkie, ergens getuigt het wel van lef dat je hier durft posten, wetende dat je ons verbiedt om in ons geliefd R&Pforumpje te posten
(niet slecht bedoeld hoor)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang ik hier woon zal ik geen nieuwe doelwitten hebben denk ik.
Jij lefgozer! Zomaar in een topic posten!quote:
zie een topic of 3 terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe het met je relatie is afgelopen...
of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij lefgozer! Zomaar in een topic posten!
Ik ga eerst proberen een baan te krijgen en te verhuizen naar het midden des lands, volgens mij is dat voor mjin kansen op de vrouwenmarkt al een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga dan gewoon eens ergens anders uit... Zuiden des lands is altijd makkelijk scoren
Moet je wel zeggen dat je uit Amsterdam komt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Haha dat is gewoon cherrylips omgekeerd![]()
Dat is wel een mooie uitdaging natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend
Kon je dr niet in goed overleg houden als neukertje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zie een topic of 3 terug![]()
In goed overleg uit elkaar gegaan.
Mensen die ze niet kunnen vinden denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Gaat het nog steeds over mensen die denken dat er geen leuke mannen/vrouwen zijn?![]()
Als we jou zien denken we het niet eens meer, maar weten het zeker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Gaat het nog steeds over mensen die denken dat er geen leuke mannen/vrouwen zijn?![]()
Die zijn er wel, maar kom ze maar eens tegen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Jij pakt ze wel allemaal in zo he traceptorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we jou zien denken we het niet eens meer, maar weten het zeker.
![]()
Neej je moet natuurlijk ook niet zoeken, maar rustig afwachten. Vertel dat die maagden hier maar!
Ik maak graag nieuwe vrienden hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef Metro2005 het volgende:
Jij pakt ze wel allemaal in zo he traceptor
Bezet? Zoiets als een slipper op een strandstoel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar kom ze maar eens tegen...
En jij bent toch al bezet?![]()
wat is PI nou tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak graag nieuwe vrienden hier![]()
PI GVD
Zoekt en gij zult vinden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we jou zien denken we het niet eens meer, maar weten het zeker.
![]()
Neej je moet natuurlijk ook niet zoeken, maar rustig afwachten. Vertel dat die maagden hier maar!
Dus jij bent ook nog een happy single? (bezet klinkt inderdaad niet aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bezet? Zoiets als een slipper op een strandstoel?![]()
Tssk, niet eens weten wat een PI isquote:
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervaltquote:
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bolquote:
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervalt
* Tranceptor houdt graag de moed erin
![]()
*mooi*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bol
jeej de eerste keer dat ik mijn posticon gewijzigd hebeen historisch moment
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...![]()
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar is
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vinden![]()
Of zoals jij zei... Beetje naief
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...quote:
Ik ben nu nog niet op het punt dat dat veel succes gaat hebben. Ik moet eerst weer even lekker in mijn vel komen en dan zal het allicht wel weer gaan gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...
Maar Tranceptor, omdat we toch beetje op mekaar lijken... Waarom ga je niet gewoon weer beetje scharrelen...? Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
Het was toch net een dag uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
"Heb je even voor mij"?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
Singleklooster
[afbeelding]
Wat gaan we zingen?
Een dag niet gefeest is een dag niet geleefdquote:
"1 nacht alleen"quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er weer even!
Nog leuke onderwerpen?
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:quote:
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:
Na het verbreken van je relatie heb je eerst een periode voor jezelf nodig voor dat je weer kan scharrelen of op zoek kan gaan naar een ander
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoeftequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik ha
Ok andere stelling dan ff:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.
En deze stelling was er twee topics geleden ook al![]()
Ja dan heb je ff rust nodig!
Tenminste wat te lullen![]()
Hey beledig mij niet zo hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik denk dat JoeyT wel gelijk heeft. Ik weet het niet zeker, omdat ik het niet bij de hand hebt gehad, maar volgens mij is het beter om wat rust te hebben, voordat je je weer in een nieuwe relatie stort.
Scharrelen zou ik denk ik niet doen, maar iedereen is daar anders in.
Voor sommige is neuken inderdaad een behoefte waar ze niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
Oh vergeef me. Ik ga mijn post niet editten, maar ik zal er voortaan opletten ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey beledig mij niet zo he![]()
Ik ben tegen de rust natuurlijk... Hup meteen over de volgende heen
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
Ik heb er toendertijd niet zoveel problemen mee gehad. Sommige periodes ben ik seksueel zeer actief en andere weer helemaal niet. Geen punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Aanstellerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Ach mensen overdrijven altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe het nu al zolang zonder seks, dat ik denk ik na een relatie ook wel zonder de seks kan. Of juist niet he. Als je eenmaal er van geproefd hebt wordt toch weleens gezegd?
Naja misschien wel...quote:
Overdrijven is inderdaad heel makkelijk, maar volgens mij moet het goed te doen zijn zonder seks. Met uitzondering van een aantal dan he. En inderdaad dood ga je er niet aan. Dan had ik allang kapot geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach mensen overdrijven altijd
Het is niet dat je er dood van gaat. zoals hier boven werd verteld
Is dat van gmail?quote:
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja misschien wel...
Maar dan nog... Ik ben van mening dat scharrelen met andere meisje iig helpt om mn gedachten even van mn ex te houden...
En ik vind sex gewoon leuk... Ik zou best geirriteerd raken over het feit dat ik maanden geen sex heb gehad.
Sex is sexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ik zeg niet altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex is sex
Nee, maar sex hoeft ook niet altijd hetzelfde te zijn of om dezelfde redenen.
Alleen lichamelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...
Professioneel sletquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet altijd![]()
Maar ja ben beter dan de eerste de beste slet![]()
Dan nog altijd verCaptquote:
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...quote:
Meer dan alleen lichamelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...
Bij ralaties ben ik trws super kieskeurig...
Maar jij dan... Met wie zou je t wel en niet doen?
Wat is er mis met Cap?quote:
Een *click' would be nice.quote:
Nu nog dat Cap gedeelte en danquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja das deel 1 o.a.
Gaan we het toch eens worden![]()
I dunno. Ik ken Cap verder ook nog nietquote:
dan maar gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I dunno. Ik ken Cap verder ook nog niet
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
M'n A3 wat doe je! bedoel jequote:Op woensdag 25 mei 2005 00:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan maar gewoon![]()
Maar mn testrit, wat doe je?![]()
En je bent nu echt los?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg die van mij pas volgende week![]()
Veel betere staatquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?
Ik moet eerst m'n proeftijd nog afwachten
Ben je weer weg dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:04 schreef QyRoZ het volgende:
Houden zo. Anders mis ik vandaag weer zo veel.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:12 schreef QyRoZ het volgende:
Werken. Internetloos.
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik had er geld op in moeten zetten.
Sex contacten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie hadquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sex contacten?![]()
En waarom is het je doelwit als ze al een relatie heeft?
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie had![]()
Nu kan ik 2 dingen doen: gewoon als leuk contact mee verder kletsen of zorgen dat ze mij leuker gaat vinden dan dr vriend![]()
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Ik probeer het tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.
* kijkt in spiegelquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijk
Ik zou er in elk geval niet van uit gaan
Vind je het zo erg dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet met je aan. Wil jij dat wel, weet je me te vinden op msn.
Oh nee hoor vind het absoluut niet erg, maar dan krijgen wij de discussie "Ik probeer het tenminste en jij niet"quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
dank jequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |