Omdat ze zichzelf niet kunnen beheersen. Zelfbeheersing en geloven in hetgene waar je mee bezig heb je nodig in een relatie, anders kun je echt beter vrijgezel blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen dan vreemd?![]()
Dat volgt meestal na het vreemdgaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
anders kun je echt beter vrijgezel blijven.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet kunnen beheersen. Zelfbeheersing en geloven in hetgene waar je mee bezig heb je nodig in een relatie, anders kun je echt beter vrijgezel blijven.
Als het uitkomt ja. Ik ken wel een paar stellen waarvan ik weet dat 1 van beiden is vreemdgegaan zonder dat de partner er weet van heeft en het gaat allemaal prima samen hoor.quote:
True truequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Als het uitkomt ja. Ik ken wel een paar stellen waarvan ik weet dat 1 van beiden is vreemdgegaan zonder dat de partner er weet van heeft en het gaat allemaal prima samen hoor.
Ignorance is bliss.
Vreemdgaan is veel makkelijker dan het dat moment niet doen, die avond het uitmaken of de volgende ochtend. Bedoel je kunt toch altijd met iemand het bed induiken, dan kun je ook best even wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
stelling: vreemdgaan is een vorm van zwakte en een goed voorbeeld van geen zelfbeheersing hebben.
(joeyT mag niet reageren)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
stelling: vreemdgaan is een vorm van zwakte en een goed voorbeeld van geen zelfbeheersing hebben.
En is de tegenpartij in gevallen van vreemdgaan ook schuldig??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vreemdgaan is veel makkelijker dan het dat moment niet doen, die avond het uitmaken of de volgende ochtend. Bedoel je kunt toch altijd met iemand het bed induiken, dan kun je ook best even wachten.
weet je dat nu echt niet, Nozem.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:
Het is echt een no-no wat mij betreft. Dat je elkaar leert kennen via FOK! dat kan ik me voorstellen () maar waarom zou je al je onzekerheden en je probleempjes hier met elkaar bespreken? Een kwestie van een iets tever doorgeschoten digitale revolutie wat mij betreft.
Stelling trouw is een overschatte karaktereigenschap. Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Stelling trouw is een overschatte karaktereigenschap. Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegde
Dat kan veel makkelijker tegenwoordig!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?
Mooie fehlleistungquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef Frenkie het volgende:
Het zegt enkel dat je conservatief bent. Niks over je liegde
Jawel, dat zou betekenen dat ze mij niet leuk genoeg vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als je meisje de halve stad afwerkte?
Een tijdje geleden kwam ik idd soortgelijke posts tegen van zijn hand, maar hij is niet bepaald de enige die het doet. Ondanks dat het idd niet slim is vallen zijn posts nog wel mee, als je sommige bekvechtende ex-jes ziet posten... (en wat er dan nog allemaal wordt weggehaald door modjes...)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet je dat nu echt niet, Nozem.
tranceptor heeft gewoon een ziekelijke drang naar aandacht, en geloof het of niet, hij denk dat iedereen geboeid is door zijn hersenspinsels en dat zijn bijdrages een meerwaarde zijn voor dit topic. Raar maar waar.
Ik heb het grotendeels toch bij mezelf proberen te houden. Dat het niet altijd gelukt is lijkt me duidelijk, maar het is nu allemaal weer ok. Maar nogmaals mijn excuses aan de dame in kwestiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kwam ik idd soortgelijke posts tegen van zijn hand, maar hij is niet bepaald de enige die het doet. Ondanks dat het idd niet slim is vallen zijn posts nog wel mee, als je sommige bekvechtende ex-jes ziet posten... (en wat er dan nog allemaal wordt weggehaald door modjes...)
linkje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
iedereen heeft een uitlaatklep nodig en sommige mensen doe dat via fok! (ikzelf ook wel eens)
Op zich is dat niet zo erg omdat het redelijk anoniem is maar als degene waar het over gaat ook op fok zit kan je best problemen krijgen daarmee (heb ik ook wel eens meegemaakt met mijn 1e vriendin toen het uit was gegaan, was een flinke rel hier toen tussen mij en haar)
dat is ruim een jaar geleden, je mag de fijne zoekfunctie wel gebruiken hoorquote:
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,quote:
Des te nog minder reden om voor spektakel te zorgen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,.
Ging me er niet zo zeer om bij wie het ligt hoor. Ik ben zelf gewoon niet zo mededeelzaam wat betreft mijn persoonlijke sores op een openbare plek als dit forum, maarged daar kunnen mensen in verschillen,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het grotendeels toch bij mezelf proberen te houden. Dat het niet altijd gelukt is lijkt me duidelijk, maar het is nu allemaal weer ok. Maar nogmaals mijn excuses aan de dame in kwestie![]()
gut wat flauw.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meer spectaculaire rellen worden gedelete,.
Das dan idd zonde van al het tiepwerk,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Des te nog minder reden om voor spektakel te zorgen...![]()
Ik eigenlijk ook niet per se...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ging me er niet zo zeer om bij wie het ligt hoor. Ik ben zelf gewoon niet zo mededeelzaam wat betreft mijn persoonlijke sores op een openbare plek als dit forum, maarged daar kunnen mensen in verschillen,.
Nou ik niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn alle singles voor de buis gekropen met een bak ijs
Nou ik hoopte eigenlijk dat jij dat zo doen zodra je wist dat er nog iemand was....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks te vertellen? Een stelling? Een opmerking? Iets?
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik hoopte eigenlijk dat jij dat zo doen zodra je wist dat er nog iemand was....
Of ze zijn juist blij als ze eindelijk een relatie hebben en worden daardoor impulsief. Is voor allebei wat te zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.
Zoiets![]()
![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt met die stelling. Doordat ik nog nooit een relatie hebt gehad, heb ik soms het idee dat ik een beetje de feeling met de realiteit verloren ben. Misschien idealiseer ik de boel ook. Ik zal niet zo snel ergens inspringen, gewoon om het te proberen. Misschien ligt dat ook wel niet in mijn aard. Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles die lange tijd alleen zijn hebben meer tijd om over dingen na te denken zoals relaties e.d. en zijn daardoor misschien minder impulsief wanneer een relatie begint.
Zoiets![]()
![]()
Dat kan je nu mooi denken maar verliefdheid overkomt je. Daar kan je niet tegenop rationaliserenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt met die stelling. Doordat ik nog nooit een relatie hebt gehad, heb ik soms het idee dat ik een beetje de feeling met de realiteit verloren ben. Misschien idealiseer ik de boel ook. Ik zal niet zo snel ergens inspringen, gewoon om het te proberen. Misschien ligt dat ook wel niet in mijn aard. Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.
Nou dat kan ik wel. En niet zo'n klein beetje ook.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan je nu mooi denken maar verliefdheid overkomt je. Daar kan je niet tegenop rationaliseren
Dat kan iedereen, zolang je het zelf maar wil. Verliefdheid wordt meer rationeel bepaald dan dat je zelf denkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel. En niet zo'n klein beetje ook.....
Nee, even wezen douchen en ga zo mn bed in. (morgen om 4.00uur beginnen)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn alle singles voor de buis gekropen met een bak ijs
De laatste keer dat ik ECHT verliefd was, was het toevallig ook wederzijds.... Het kon niks worden omdat ik de hele boel al had kapotgeanalyseerd voordat het zelfs begonnen was... Nee dat doe je goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, zolang je het zelf maar wil. Verliefdheid wordt meer rationeel bepaald dan dat je zelf denkt.
Hier heb je er nog één en als het over is zie ik de mogelijkheden die er waren opeens heel duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
Maar doordat ik alles overanalyseer, vind ik het moeilijker alles gewoon te laten gebeuren en te zien waar het schip strand.
Ik herken dat kapotanalyseren wel. Meestal doe ik het van tevoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef melismay het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ECHT verliefd was, was het toevallig ook wederzijds.... Het kon niks worden omdat ik de hele boel al had kapotgeanalyseerd voordat het zelfs begonnen was... Nee dat doe je goed
nee, maar je kan ze wel met je ratio kapotmakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Hier heb je er nog één en als het over is zie ik de mogelijkheden die er waren opeens heel duidelijk![]()
Verliefdheid is niet rationeel en niet een vorm van logica en als je zegt dat het rationeel is ben je nog niet verliefd geweest ook IMHO![]()
Zekers, het is een gavequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je kan ze wel met je ratio kapotmaken
ik verander mijn zinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zekers, het is een gave![]()
van dubieuze aard
Als ik echt verliefd ben dan vraag ik me niet af of ik verliefd ben langer dan een seconde en kan ik met de grootst mogelijke moeite niks echt gemeens zeggen over haar wat ik meen.
Verliefdheid bij mij dient met wortel en al dus uitgeroeid te worden, dat lijkt me duidelijk.![]()
En ik heb er dé gave voor ook nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik verander mijn zinde liefde kan je niet kapot analyseren, de relatie met de ander wel.
Kappen zou ik zeggen. Je kunt er zelf niet verder mee komen en zij heeft er enkel lol aan omdat ze twee gozers achter zich aan heeft huppelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:34 schreef ioko het volgende:
Ik zou zeggen --> shoot ! Nu mee kappen of kijken wat er uitkomt? (Ik heb mijn eigen mening al gevormd, maar vind het wel leuk om jullie mening te horen)
p.s. Ook interessant om over te praten, heeft het zin om te wachten als je niet meteen verliefd bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |