Je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:39 schreef Ruis het volgende:
maar bent dan weer geen mod.
maak een betere!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:41 schreef Frezer het volgende:
Ik vind plaatjes in openingsposts wel eng hoor..
(En kloosters normaal geproken ook)
volgens mij is dit toch echt een GC topic, lieve schat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:42 schreef melismay het volgende:
RuisWat doe je nou?!?
Een R&P-topic in je lijst is 1, maar er 1 openen?!!?!
Een plaatje blijft een plaatje,quote:
Klopt lieverd, maar in mijn ogen is het toch echt nog een verkapt R&P topicquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij is dit toch echt een GC topic, lieve schat.
rellen? waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
hallo zeg, ik kan niet eens meer naar huis rijden en eten en ik mis al weer 4 pagina's en een paar rellen
Ja was gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
hallo zeg, ik kan niet eens meer naar huis rijden en eten en ik mis al weer 4 pagina's en een paar rellen
Waren maar gebeurd niet meerquote:
En ik ookquote:
Spelbrekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef Tranceptor het volgende:
Rellen zijn over, of iemand moet een nieuwe starten?
Vertel dat ook is in amerikaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Metro2005 het volgende:
waarom gaat iedereen het klooster in?
daar mag je nie sexen
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Metro2005 het volgende:
okee nieuwe stelling, beetje ontopic blijven lijkt me wel handig
Gaan de singles vaker naar familiebezoekjes toe dan wanneer ze een relatie hebben?
En schoonfamilie is (meestal) nog suffer...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:
Familiebezoek is altijd suf... single of in een relatie.
Nee dus.
graag, maar ga er dit keer dan ook fatsoenlijk tegeninquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef Tranceptor het volgende:
Rellen zijn over, of iemand moet een nieuwe starten?
Dat kan inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel leuke schoonfamilie heb gehad. De enelaatste was echter niet zo leuk vond ik. Het waren vast leuke mensen, maar ze deden naar mijn mening geen kont moeite mij me op mijn gemak te doen voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En schoonfamilie is (meestal) nog suffer...
alsof er wat leuks op tv is... (TopGear is wel leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ga es niet zo snel. Ik kan niet eens tv kijken.
Die rel ging niet over jou, nog sterker niets gaat over jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
graag, maar ga er dit keer dan ook fatsoenlijk tegenin
Tvkaartje kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ga es niet zo snel. Ik kan niet eens tv kijken.
Ja dat is funest...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Ik vroeg me af waarom de ene user zijn relatieperikelen met een andere user uitvoerig in dit soort topics gaat bespreken (of andere topics, er zijn en waren er nogal wat die er een handje van hadden..)
Is dat sowieso niet funest voor een (ontluikende) relatie?
Volgens mij kwam het maar van 1 kant....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Ik vroeg me af waarom de ene user zijn relatieperikelen met een andere user uitvoerig in dit soort topics gaat bespreken (of andere topics, er zijn en waren er nogal wat die er een handje van hadden..)
Maakt het iig niet gemakkelijker imho.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Misschien was dat wel het vooropgezette plan...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Tranceptor het volgende:
maar ze deden naar mijn mening geen kont moeite mij me op mijn gemak te doen voelen.![]()
dan zijn ze daar wel in geslaagdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het vooropgezette plan...
Ja maar dat is zoveelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef nozem het volgende:
Inderdaad, ontmoeten doe je op een forum en ruzies uitvechten doe je op msn of ircquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:
Het is echt een no-no wat mij betreft. Dat je elkaar leert kennen via FOK! dat kan ik me voorstellen (O+) maar waarom zou je al je onzekerheden en je probleempjes hier met elkaar bespreken? Een kwestie van een iets tever doorgeschoten digitale revolutie wat mij betreft.
Als je weet wat je vooral níet moet doen, dan kun je er misschien beter ook naar handelen.quote:
Waarom gaan zoveel mensen dan vreemd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je weet wat je vooral níet moet doen, dan kun je er misschien beter ook naar handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |