wat is PI nou tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak graag nieuwe vrienden hier![]()
PI GVD
Zoekt en gij zult vinden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we jou zien denken we het niet eens meer, maar weten het zeker.
![]()
Neej je moet natuurlijk ook niet zoeken, maar rustig afwachten. Vertel dat die maagden hier maar!
Dus jij bent ook nog een happy single? (bezet klinkt inderdaad niet aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bezet? Zoiets als een slipper op een strandstoel?![]()
Tssk, niet eens weten wat een PI isquote:
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervaltquote:
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bolquote:
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervalt
* Tranceptor houdt graag de moed erin
![]()
*mooi*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bol
jeej de eerste keer dat ik mijn posticon gewijzigd hebeen historisch moment
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...![]()
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar is
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vinden![]()
Of zoals jij zei... Beetje naief
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...quote:
Ik ben nu nog niet op het punt dat dat veel succes gaat hebben. Ik moet eerst weer even lekker in mijn vel komen en dan zal het allicht wel weer gaan gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...
Maar Tranceptor, omdat we toch beetje op mekaar lijken... Waarom ga je niet gewoon weer beetje scharrelen...? Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
Het was toch net een dag uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
"Heb je even voor mij"?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
Singleklooster
[afbeelding]
Wat gaan we zingen?
Een dag niet gefeest is een dag niet geleefdquote:
"1 nacht alleen"quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er weer even!
Nog leuke onderwerpen?
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:quote:
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:
Na het verbreken van je relatie heb je eerst een periode voor jezelf nodig voor dat je weer kan scharrelen of op zoek kan gaan naar een ander
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoeftequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik ha
Ok andere stelling dan ff:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.
En deze stelling was er twee topics geleden ook al![]()
Ja dan heb je ff rust nodig!
Tenminste wat te lullen![]()
Hey beledig mij niet zo hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik denk dat JoeyT wel gelijk heeft. Ik weet het niet zeker, omdat ik het niet bij de hand hebt gehad, maar volgens mij is het beter om wat rust te hebben, voordat je je weer in een nieuwe relatie stort.
Scharrelen zou ik denk ik niet doen, maar iedereen is daar anders in.
Voor sommige is neuken inderdaad een behoefte waar ze niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
Oh vergeef me. Ik ga mijn post niet editten, maar ik zal er voortaan opletten ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey beledig mij niet zo he![]()
Ik ben tegen de rust natuurlijk... Hup meteen over de volgende heen
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
Ik heb er toendertijd niet zoveel problemen mee gehad. Sommige periodes ben ik seksueel zeer actief en andere weer helemaal niet. Geen punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Aanstellerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Ach mensen overdrijven altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe het nu al zolang zonder seks, dat ik denk ik na een relatie ook wel zonder de seks kan. Of juist niet he. Als je eenmaal er van geproefd hebt wordt toch weleens gezegd?
Naja misschien wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |