ik altijd in de koelkast:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..
maak jezelf en de anderen geen illusies wijsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?
Alles tussen16 en 36 valt op skileraren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben geen skileraar he, dus dan kun je het bijna wel vergeten bij de Breezah-doelgroep. En laat dat nu net de leeftijd zijn waar ik op val.
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...
Die indruk krijg ik ook. Moet volgens mij niet al te moeilijk zijn voor CherryLips.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...
Waar haal je nou die wanhoop vandaan? En dat ik niet op zoek ben wil niet zeggen dat ik er niet voor open sta om iemand tegen te komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is niet simpel, maar verdorie zeg, jullie zijn allemaal nog zo jong. Wat een wanhoop, heel je leven alleen blijven... daar denk je toch nog niet over na voor je dertigste, en zelfs daarna.
en het verder kijken, dat hangt van jezelf af, je kan blijven treuren, of voor jezelf loslaten en de hoop opgeven. Loslaten kan je alleen als je het wil . Als je het wil, kan le loslaten in een nanoseconde.
en met een beetje zoeken en de ogen openhouden is niets mis![]()
Ik ben in ieder geval niet de enigequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzo![]()
sorrieeeeeee, dat eerste was niet specifiek op jou bedoeld, maar de anderen die al de hoop aan het opgeven zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar haal je nou die wanhoop vandaan? En dat ik niet op zoek ben wil niet zeggen dat ik er niet voor open sta om iemand tegen te komen
Ja de eikels zijn idd erg leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet met elke willekeurige gozer die een beetje interesse toont vandoor. Ik val op jongens die mij niet zien staan. Op de één of andere manier krijg ik soms 't idee dat ik dat expres doe ofzo![]()
Dan kan ik niet over m'n crush spuien in dit topicquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet de enige![]()
Zin om een keer mee uit te gaan? Dan doe ik wel lekker onbereikbaar
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorrieeeeeee, dat eerste was niet specifiek op jou bedoeld, maar de anderen die al de hoop aan het opgeven zijn![]()
En je valt niet op jongens die je zien [b]zitten[/]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik val op jongens die mij niet zien staan.
Nou ik val niet per se op idioten, maar ze hebben gewoon geen interesse, zijn verliefd op een ander, etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja de eikels zijn idd erg leuk![]()
Toevallig zat ik vandaag met een meisje te kletsen die vorig jaar gek van me was. Nu heeft ze half jaar een vriendje en vertelde dat het een heel ander type was. Heel lief en beetje onzeker... Ben echt helemaal blij voor dr. Dus ga niet voor die arrogante eikels die je toch alleen maar zullen gebruiken maar ga dan voior iemand die goed voor je is...
Beetje jammer dat lieve jongens zo ongelooflijk saai zijn![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik niet over m'n crush spuien in dit topic
![]()
Maak ik een kloon aan en open ik een mooi reltopic in R&P!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dan doe je het toch in een ander topic...
![]()
ow, doe eens voor in dit topic. Misschien komt daar wel wat uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik val niet per se op idioten, maar ze hebben gewoon geen interesse, zijn verliefd op een ander, etc.Dan helpt lief lachen en tieten showen ook niet
Oe! Ik heb al een naam voor je kloon: spiLyrrehCquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak ik een kloon aan en open ik een mooi reltopic in R&P!Vet.
![]()
Ik ben nu in zo'n bui waarin ik 't nog bijna zou doen ook hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ow, doe eens voor in dit topic. Misschien komt daar wel wat uit
Haha dat is gewoon cherrylips omgekeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oe! Ik heb al een naam voor je kloon: spiLyrrehC.
Zolang ik hier woon zal ik geen nieuwe doelwitten hebben denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Maja is er nog wat gebeurd hiero? Zijn er mensen die al een nieuw doelwit hebben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |