abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27321785
Stelling: Liefhebben maakt je ultiem kwetsbaar
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:40:03 #102
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27321817
ioko, ik zou het contact niet meteen afkappen, en ik zou het vreemd vinden als je na zo een korte tijd al verliefd op iemand zou kunnen zijn

het feit dat ze met een ander ook date, maakt het alleen maar spannender
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:44 #103
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27321867
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef petitlapin het volgende:
ioko, ik zou het contact niet meteen afkappen, en ik zou het vreemd vinden als je na zo een korte tijd al verliefd op iemand zou kunnen zijn

het feit dat ze met een ander ook date, maakt het alleen maar spannender
Spanning die ik kan missen als kiespijn . Maar even serieus, ik denk dat ik gewoon wat ouderwets ben, maar ik zou dat zelf denk ik niet snel kunnen, 2 dames daten, misschien dat ik daarom verbaasd was, al vind ik dat ze er het volste recht op heeft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:42:48 #104
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27321898
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
Duh...
Het wordt niet voor niks vergeleken met een sprong in het diepe..
Dat is ook de reden dat het mooi kan zijn..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:43:48 #105
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27321916
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:41 schreef ioko het volgende:

Spanning die ik kan missen als kiespijn . Maar even serieus, ik denk dat ik gewoon wat ouderwets ben, maar ik zou dat zelf denk ik niet snel kunnen, 2 dames daten, misschien dat ik daarom verbaasd was, al vind ik dat ze er het volste recht op heeft.
over het niet-verliefd zijn ... misschien heb je te vlug afgesproken ... of voelt het allemaal te geforceerd aan ...

als je echt niets voelt, heeft het uiteraard geen zin om door te gaan éh... dan kan je even goed met één van je gewone vriendinnen beginnen
pi_27321930
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Duh...
Het wordt niet voor niks vergeleken met een sprong in het diepe..
Dat is ook de reden dat het mooi kan zijn..
Maar is de kans dat het mooi is eigenlijk niet rationeel gewoon heel erg klein?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:44:35 #107
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27321936
quote:
leven maakt je ultiem kwetsbaar
pi_27321957
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:

[..]

over het niet-verliefd zijn ... misschien heb je te vlug afgesproken ... of voelt het allemaal te geforceerd aan ...

als je echt niets voelt, heeft het uiteraard geen zin om door te gaan éh... dan kan je even goed met één van je gewone vriendinnen beginnen
Dat kun je altijd nog doen als echt wanhopig bent, iets met een vriendin beginnen. Ik denk dat zij hier vooral garen bij spint uiteindelijk en niet Ioko, maar goed dat ben ik
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:46:25 #109
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27321989
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
Maar is de kans dat het mooi is eigenlijk niet rationeel gewoon heel erg klein?
Het is de reis die mooi moet zijn, niet de bestemming. Om maar even een cliche te noemen.
En verder moet je niet te veel denken er rationaliseren. Laat het gewoon gebeuren..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:46:50 #110
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27322001
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik had geen zin in een MSN relatie, en het voelt eigenlijk heel natuurlijk aan allemaal, alleen het echte halsoverkop verliefd zijn, is er niet bij. Maar ik vind haar erg leuk, dat lijkt me een goeie basis....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:48:05 #111
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322030
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:45 schreef Tranceptor het volgende:

Dat kun je altijd nog doen als echt wanhopig bent, iets met een vriendin beginnen. Ik denk dat zij hier vooral garen bij spint uiteindelijk en niet Ioko, maar goed dat ben ik

daar gaan we weer. Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet . Het is alleen de blijkbare druk dat als je date via een datingsite, en eigenlijk voel je niets voor dat kind behalve vriendschap, dat je toch maar iets start omdat het blijkbaar zo hoort te gaan. Moest je ze gewoon eerst als vriendin gekend hebben door studies had je er nooit verder over nagedacht om met haar te beginnen .

Do I make any sense
pi_27322077
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het is de reis die mooi moet zijn, niet de bestemming. Om maar even een cliche te noemen.
En verder moet je niet te veel denken er rationaliseren. Laat het gewoon gebeuren..
Dat is nu net het probleem, ik laat het niet gebeuren omdat ik constant nadenk 24/7. En helaas zit er geen knop waar ik het uit kan zetten. Ik zou eigenlijk gewoon veel vertrouwen in de liefde moeten hebben dan zou ik de behoefte niet hebben overal en alles te analyseren. Maar dat is nu net weer een heikel punt na wat negatieve ervaringen en dan kom je in zo'n negatieve spiraal waar je nergens je hoofd te ver in wil steken en het toch doet terwijl je er nog niet aan toe bent
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:51:57 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27322118
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

daar gaan we weer. Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet . Het is alleen de blijkbare druk dat als je date via een datingsite, en eigenlijk voel je niets voor dat kind behalve vriendschap, dat je toch maar iets start omdat het blijkbaar zo hoort te gaan. Moest je ze gewoon eerst als vriendin gekend hebben door studies had je er nooit verder over nagedacht om met haar te beginnen .

Do I make any sense
Ik heb lang genoeg gewacht, dus als er alleen vriendschappelijke interesse was, zou ik er verder geen moeite voor doen. Ik voel ook weinig druk, maar zou het wel leuk vinden als er meer bleek te zijn....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27322121
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:48 schreef petitlapin het volgende:

Do I make any sense
No
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik had geen zin in een MSN relatie, en het voelt eigenlijk heel natuurlijk aan allemaal, alleen het echte halsoverkop verliefd zijn, is er niet bij. Maar ik vind haar erg leuk, dat lijkt me een goeie basis....
Nahja ik heb de ervaring op die basis enkele keren wat begonnen te zijn en uiteindelijk mis ik er toch wat in. Maar als het voor jou werkt dan is het goed. Ik ben echter een moeilijk geval dat zal toch niemand ontkennen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:53:41 #115
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27322151
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is nu net het probleem, ik laat het niet gebeuren omdat ik constant nadenk 24/7. En helaas zit er geen knop waar ik het uit kan zetten. Ik zou eigenlijk gewoon veel vertrouwen in de liefde moeten hebben dan zou ik de behoefte niet hebben overal en alles te analyseren. Maar dat is nu net weer een heikel punt na wat negatieve ervaringen en dan kom je in zo'n negatieve spiraal waar je nergens je hoofd te ver in wil steken en het toch doet terwijl je er nog niet aan toe bent
Ik snap dit helemaal... Ik doe dat ook
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:54:04 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27322161
quote:
absoluut waar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:55:03 #117
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322191
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:52 schreef Tranceptor het volgende:

No
gelukkig begreep ioko het wel

en leuke site, al ben ik er het niet volledig mee eens, wat alle aspecten van het loslaten betreft, echter heb ik tijd noch energie om erover uit te wijden
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:55:05 #118
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27322192
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nahja ik heb de ervaring op die basis enkele keren wat begonnen te zijn en uiteindelijk mis ik er toch wat in. Maar als het voor jou werkt dan is het goed. Ik ben echter een moeilijk geval dat zal toch niemand ontkennen
Het zou goed kunnen dat het voor mij ook niet voldoende is, maar zonder proberen kom ik daar niet achter.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27322259
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat het voor mij ook niet voldoende is, maar zonder proberen kom ik daar niet achter.
Dat is absoluut waar, maar terugkijkend op mijn liefdesleven was ik delen ervan liever gewoon single gebleven dan in een relatie te hangen waar ik niet echt gek op het meisje was. Ik bedoel overigens niet te zeggen dat ik ze niet leuk vond, ik vond ze heel leuk, maar dat speciale die klik heb ik altijd wel gemist. Nu heb ik dat in 1 jaar twee keer gehad en ben eigenlijk best van slag ervan en mijn hele idee van relaties is wel omgeslagen. Ik zie het veel meer als alles of niets, een grote player ben ik al nooit geweest omdat ik in dat soort dingen misschien te zwart-wit ben.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:59:07 #120
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322286
quote:

tranceptor, schat, je denkt te veel

Wat heeft het voor zin om hier allemaal theorieën te verkondigen en je eigen mind over en over te analyseren. Niets wat je zegt is mij en de hele mensheid vreemd. Iedereen in kwetsbaar in de liefde, iedereen maakt fouten, iedereen is er soms niet aan toe, maar loopt toch steeds opnieuw als een kip naar de slachtbank.

dus kwel jezelf zo niet, en de volgende keer meer chance
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:00:42 #121
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27322320
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar, maar terugkijkend op mijn liefdesleven was ik delen ervan liever gewoon single gebleven dan in een relatie te hangen waar ik niet [echt gek op het meisje was. Ik bedoel overigens niet te zeggen dat ik ze niet leuk vond, ik vond ze heel leuk, maar dat speciale die klik heb ik altijd wel gemist. Nu heb ik dat in 1 jaar twee keer gehad en ben eigenlijk best van slag ervan.
Diep in mijn hart weet ik dat wel, but I consider myself warned....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:00:59 #122
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322324
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef ioko het volgende:

als het je nu al zo 'stoort' en bezighoudt, komt het niet goed, dan voel je echt niet genoeg voor haar. Sorry om het zo bot te zeggen. Begin gewoon niets overhaast.
pi_27322347
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:59 schreef petitlapin het volgende:

[..]

tranceptor, schat, je denkt te veel

Wat heeft het voor zin om hier allemaal theorieën te verkondigen en je eigen mind over en over te analyseren. Niets wat je zegt is mij en de hele mensheid vreemd. Iedereen in kwetsbaar in de liefde, iedereen maakt fouten, iedereen is er soms niet aan toe, maar loopt toch steeds opnieuw als een kip naar de slachtbank.

dus kwel jezelf zo niet, en de volgende keer meer chance
Mensen die mij arrogant noemen en vinden dat ik hoge eisen aan anderen stel hebben mij maar deels begrepen, dezelfde hoge eisen stel ik aan mezelf. Ik kan er gewoon slecht tegen dat ik fouten maak waar ik anderen voor waarschuw. Dat vind ik een falen van mezelf en tuurlijk leer je daarvan en bedenk je je de volgende keer twee keer. Maar ergens vind ik het waardeloos van mezelf. Ik hoop dat ik de volgende keer iets meer geluk mag hebben, ik heb het nog niet bijster veel ervaren in de liefde helaas en er zijn veel momenten dat ik dat onrechtvaardig vind. Ik ben namelijk, vind ik zelf, vaak goed en lief voor mijn vriendinnen en ik zie zat anderen die dat niet zijn wel geluk en succes hebben. Ik vind dat een beetje cru.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:04:03 #124
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322397
quote:

[..]

Kwestie van te weinig zelfvertrouwen.
Vertrouwen in de liefde is vertrouwen in je zelf..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:04:28 #125
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322407
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mensen die mij arrogant noemen en vinden dat ik hoge eisen aan anderen stel hebben mij maar deels begrepen, dezelfde hoge eisen stel ik aan mezelf. Ik kan er gewoon slecht tegen dat ik fouten maak waar ik anderen voor waarschuw. Dat vind ik een falen van mezelf en tuurlijk leer je daarvan en bedenk je je de volgende keer twee keer. Maar ergens vind ik het waardeloos van mezelf. Ik hoop dat ik de volgende keer iets meer geluk mag hebben, ik heb het nog niet bijster veel ervaren in de liefde helaas.
ik geef andere ook altijd keigoede raad in de liefde Als je nuchter bent is dat zo cool en leuk , dan kan ik ook waarschuwen en berispen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:04:29 #126
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27322408
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als het je nu al zo 'stoort' en bezighoudt, komt het niet goed, dan voel je echt niet genoeg voor haar. Sorry om het zo bot te zeggen. Begin gewoon niets overhaast.
Ik heb hetzelfde als veel mensen hier, ik denk veel na over dit soort dingen, en zal dat altijd doen. Ik stoor me er niet zozeer aan, maar analyseer veel en denk er veel over na, voor omdat het allemaal nieuw voor me is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27322421
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Kwestie van te weinig zelfvertrouwen.
Vertrouwen in de liefde is vertrouwen in je zelf..
Ik geloof daar niet echt helemaal in, voor een deel zal het allicht zo zijn.

Je kunt het nog zo in jezelf zien, maar als een ander het niet in je ziet...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:05:48 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27322433
zo, even lekker in bad gegaan en al mijn ellende even door het putje laten spoelen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:07:20 #129
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322471
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet echt helemaal in, voor een deel zal het allicht zo zijn.

Je kunt het nog zo in jezelf zien, maar als een ander het niet in je ziet...
Vertrouwen is wat anders dan iets in jezelf zien..
pi_27322509
Nee maar ik bedoel te zeggen dat die negatieve spiraal slecht te voorkomen is. Je valt op iemand en hoeveel zelfvertrouwen je ook hebt, als diegene je niet wil of niet hetzelfde voelt dan is dat zo. Daar doe je niks aan. Dus dan kun je geen vertrouwen hebben in een goede afloop na een tijdje.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:10:49 #131
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322546
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Tranceptor het volgende:
Nee maar ik bedoel te zeggen dat die negatieve spiraal slecht te voorkomen is. Je valt op iemand en hoeveel zelfvertrouwen je ook hebt, als diegene je niet wil of niet hetzelfde voelt dan is dat zo. Daar doe je niks aan. Dus dan kun je geen vertrouwen hebben in een goede afloop na een tijdje.
dan zoek je toch gewoon iemand anders, je kan toch niet verwachten dat heel de vrouwelijke wereldbevolking voor je zal vallen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:11:12 #132
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322550
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Tranceptor het volgende:
Kalververliefdheden gaan ook over..
Twee weekenden verder en het is voorbij..
pi_27322671
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan zoek je toch gewoon iemand anders, je kan toch niet verwachten dat heel de vrouwelijke wereldbevolking voor je zal vallen
Het zou wel moeten

Neej ik bedoel eerder dat je niet voor het zeggen hebt op wie je valt en het is makkelijk om dan te zeggen dat het wel allemaal goed komt, maar als je stelselmatig op degenen blijft vallen die het in jou niet zien...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:19:26 #134
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322721
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:

Het zou wel moeten

Neej ik bedoel eerder dat je niet voor het zeggen hebt op wie je valt en het is makkelijk om dan te zeggen dat het wel allemaal goed komt, maar als je stelselmatig op degenen blijft vallen die het in jou niet zien...
dan blijf je alleen, en dan maak je er het beste van. Als je rond de 80 bent, val je dan dood, en dan is't gedaan.

allemaal zo'n drama niet
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:20:35 #135
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27322748
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan blijf je alleen, en dan maak je er het beste van. Als je rond de 80 bent, val je dan dood, en dan is't gedaan.

allemaal zo'n drama niet
Alsof je in je uppie niet compleet bent ofzo
Tap tap tap
pi_27322768
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan zoek je toch gewoon iemand anders
Net alsof dat zo simpel is. Je gaat niet zo snel verder kijken als je iemand leuk vind, ik niet in ieder geval.
Daarnaast denk ik ook nog dat je er niet naar moet zoeken, maar het vanzelf 'moet' tegenkomen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:21:46 #137
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322776
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:

c'est ça
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:22:46 #138
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322795
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Net alsof dat zo simpel is. Je gaat niet zo snel verder kijken als je iemand leuk vind, ik niet in ieder geval.
Daarnaast denk ik ook nog dat je er niet naar moet zoeken, maar het vanzelf 'moet' tegenkomen.
Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..
pi_27322804
quote:

[..]

pi_27322824
quote:

[..]

Dat is nog altijd voor vrouwen een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je als vent niet superknap of uitermate goede babbel hebt en gewoon iedere dag saai naar je werk gaat (en geen leuke collegaatjes heb verder) en weer naar huis kom je over 100 jaar nog niemand tegen. Je zult het als vent altijd zelf moeten doen, vrouwen hoeven enkel in de wind te gaan staan die krijgen zat aandacht.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:24:15 #141
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322840
quote:

[..]

Als je dat gelooft had, was je nu niet zo op zoek geweest.
Ik geloof het overigens wel, maar met zijn tweeen kan het ook leuk zijn.
En 80 worden is nooit leuk.. tenzij je 80 bent
pi_27322845
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja ik vind mijn vriendinnetjes ook altijd achter de koelkast..
Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:24:34 #143
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27322849
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is nog altijd voor vrouwen een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je als vent niet superknap of uitermate goede babbel hebt en gewoon iedere dag saai naar je werk gaat (en geen leuke collegaatjes heb verder) en weer naar huis kom je over 100 jaar nog niemand tegen. Je zult het als vent altijd zelf moeten doen, vrouwen hoeven enkel in de wind te gaan staan die krijgen zat aandacht.
lolbroek
Tap tap tap
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:24:53 #144
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322862
quote:

[..]

De leuke mannen krijgen het ook Trancie.
De leuke wél!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:25:38 #145
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322877
quote:

het is niet simpel, maar verdorie zeg, jullie zijn allemaal nog zo jong. Wat een wanhoop, heel je leven alleen blijven... daar denk je toch nog niet over na voor je dertigste, en zelfs daarna.

en het verder kijken, dat hangt van jezelf af, je kan blijven treuren, of voor jezelf loslaten en de hoop opgeven. Loslaten kan je alleen als je het wil . Als je het wil, kan le loslaten in een nanoseconde .

en met een beetje zoeken en de ogen openhouden is niets mis
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:26:11 #146
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27322896
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als je dat gelooft had, was je nu niet zo op zoek geweest.
Ik geloof het overigens wel, maar met zijn tweeen kan het ook leuk zijn.
En 80 worden is nooit leuk.. tenzij je 80 bent
Ben ik echt op zoek dan? Ik wil wel eens een gozer waarbij het aan allebei de kanten klikt. Maar de wanhopigheid is wel vervaagd nu.
Tap tap tap
pi_27322903
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De leuke mannen krijgen het ook Trancie.
De leuke wél!
Zie ik er uit als een leuke vent, kom op nou

Ik ben geen skileraar he, dus dan kun je het bijna wel vergeten bij de Breezah-doelgroep. En laat dat nu net de leeftijd zijn waar ik op val.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:26:29 #148
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27322910
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Jij kijkt de hele dag om je heen of er toevallig een toekomstig vriendinnetje van je rondloopt?
Nee, ik weet al een meisje dat ik wil..
Maar verwachten dat ze tegen je opbotst in de supermarkt en dat er donder en bliksem verschijnt is toch een ander uiterste. Als je iets wil (in jouw geval een vriendin) dan moet je er wat voor doen. Net als met alles.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:27:19 #149
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27322931
quote:

dat is echt klinkklare onzin , maar ik zal er maar niet verder op ingaan. Het is voor vrouwen zo moeilijk als voor mannen
pi_27322947
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

lolbroek
Mens loop niet zo te zeiken, je ziet er leuk uit. Ga ergens uit, maak ergens een babbeltje en je hebt in no time gozers achter je aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')