I dunno. Ik ken Cap verder ook nog nietquote:
dan maar gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I dunno. Ik ken Cap verder ook nog niet
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
M'n A3 wat doe je! bedoel jequote:Op woensdag 25 mei 2005 00:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan maar gewoon![]()
Maar mn testrit, wat doe je?![]()
En je bent nu echt los?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg die van mij pas volgende week![]()
Veel betere staatquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?
Ik moet eerst m'n proeftijd nog afwachten
Ben je weer weg dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:04 schreef QyRoZ het volgende:
Houden zo. Anders mis ik vandaag weer zo veel.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:12 schreef QyRoZ het volgende:
Werken. Internetloos.
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik had er geld op in moeten zetten.
Sex contacten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie hadquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sex contacten?![]()
En waarom is het je doelwit als ze al een relatie heeft?
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie had![]()
Nu kan ik 2 dingen doen: gewoon als leuk contact mee verder kletsen of zorgen dat ze mij leuker gaat vinden dan dr vriend![]()
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Ik probeer het tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.
* kijkt in spiegelquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijk
Ik zou er in elk geval niet van uit gaan
Vind je het zo erg dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet met je aan. Wil jij dat wel, weet je me te vinden op msn.
Oh nee hoor vind het absoluut niet erg, maar dan krijgen wij de discussie "Ik probeer het tenminste en jij niet"quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
dank jequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |