wat is PI nou tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak graag nieuwe vrienden hier![]()
PI GVD
Zoekt en gij zult vinden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we jou zien denken we het niet eens meer, maar weten het zeker.
![]()
Neej je moet natuurlijk ook niet zoeken, maar rustig afwachten. Vertel dat die maagden hier maar!
Dus jij bent ook nog een happy single? (bezet klinkt inderdaad niet aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bezet? Zoiets als een slipper op een strandstoel?![]()
Tssk, niet eens weten wat een PI isquote:
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervaltquote:
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bolquote:
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja of zoekt en vind het niet en zoekt door tot je er dood bij neervalt
* Tranceptor houdt graag de moed erin
![]()
*mooi*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgende keer kijk ik wel in mijn glazen bol
jeej de eerste keer dat ik mijn posticon gewijzigd hebeen historisch moment
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach beter een onbereikbaar doel dan doelloos leven...![]()
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar de kunst is niet te beseffen dat het onbereikbaar is
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik er ook helig in dat ik de perfecte liefde ga vinden![]()
Of zoals jij zei... Beetje naief
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...quote:
Ik ben nu nog niet op het punt dat dat veel succes gaat hebben. Ik moet eerst weer even lekker in mijn vel komen en dan zal het allicht wel weer gaan gebeurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Enige manier om wat te bereiken is overtuigd zijn van jezelf...
Maar Tranceptor, omdat we toch beetje op mekaar lijken... Waarom ga je niet gewoon weer beetje scharrelen...? Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
Het was toch net een dag uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat ik me weer teveel ga vervelen zonder vrouwen...
"Heb je even voor mij"?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
Singleklooster
[afbeelding]
Wat gaan we zingen?
Een dag niet gefeest is een dag niet geleefdquote:
"1 nacht alleen"quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er weer even!
Nog leuke onderwerpen?
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:quote:
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:
Na het verbreken van je relatie heb je eerst een periode voor jezelf nodig voor dat je weer kan scharrelen of op zoek kan gaan naar een ander
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoeftequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik ha
Ok andere stelling dan ff:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.
En deze stelling was er twee topics geleden ook al![]()
Ja dan heb je ff rust nodig!
Tenminste wat te lullen![]()
Hey beledig mij niet zo hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik denk dat JoeyT wel gelijk heeft. Ik weet het niet zeker, omdat ik het niet bij de hand hebt gehad, maar volgens mij is het beter om wat rust te hebben, voordat je je weer in een nieuwe relatie stort.
Scharrelen zou ik denk ik niet doen, maar iedereen is daar anders in.
Voor sommige is neuken inderdaad een behoefte waar ze niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
Oh vergeef me. Ik ga mijn post niet editten, maar ik zal er voortaan opletten ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey beledig mij niet zo he![]()
Ik ben tegen de rust natuurlijk... Hup meteen over de volgende heen
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
Ik heb er toendertijd niet zoveel problemen mee gehad. Sommige periodes ben ik seksueel zeer actief en andere weer helemaal niet. Geen punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Aanstellerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Ach mensen overdrijven altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe het nu al zolang zonder seks, dat ik denk ik na een relatie ook wel zonder de seks kan. Of juist niet he. Als je eenmaal er van geproefd hebt wordt toch weleens gezegd?
Naja misschien wel...quote:
Overdrijven is inderdaad heel makkelijk, maar volgens mij moet het goed te doen zijn zonder seks. Met uitzondering van een aantal dan he. En inderdaad dood ga je er niet aan. Dan had ik allang kapot geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach mensen overdrijven altijd
Het is niet dat je er dood van gaat. zoals hier boven werd verteld
Is dat van gmail?quote:
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja misschien wel...
Maar dan nog... Ik ben van mening dat scharrelen met andere meisje iig helpt om mn gedachten even van mn ex te houden...
En ik vind sex gewoon leuk... Ik zou best geirriteerd raken over het feit dat ik maanden geen sex heb gehad.
Sex is sexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ik zeg niet altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex is sex
Nee, maar sex hoeft ook niet altijd hetzelfde te zijn of om dezelfde redenen.
Alleen lichamelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...
Professioneel sletquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet altijd![]()
Maar ja ben beter dan de eerste de beste slet![]()
Dan nog altijd verCaptquote:
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...quote:
Meer dan alleen lichamelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...
Bij ralaties ben ik trws super kieskeurig...
Maar jij dan... Met wie zou je t wel en niet doen?
Wat is er mis met Cap?quote:
Een *click' would be nice.quote:
Nu nog dat Cap gedeelte en danquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja das deel 1 o.a.
Gaan we het toch eens worden![]()
I dunno. Ik ken Cap verder ook nog nietquote:
dan maar gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I dunno. Ik ken Cap verder ook nog niet
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
M'n A3 wat doe je! bedoel jequote:Op woensdag 25 mei 2005 00:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan maar gewoon![]()
Maar mn testrit, wat doe je?![]()
En je bent nu echt los?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, al had ik een affaire en een onenightstand nodig om los te komen van mijn ex.
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg die van mij pas volgende week![]()
Veel betere staatquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel in iets betere staat dan deze?
Ik moet eerst m'n proeftijd nog afwachten
Ben je weer weg dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:04 schreef QyRoZ het volgende:
Houden zo. Anders mis ik vandaag weer zo veel.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:12 schreef QyRoZ het volgende:
Werken. Internetloos.
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik had er geld op in moeten zetten.
Sex contacten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie hadquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sex contacten?![]()
En waarom is het je doelwit als ze al een relatie heeft?
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was mijn doelwit voordat ik wist dat ze een relatie had![]()
Nu kan ik 2 dingen doen: gewoon als leuk contact mee verder kletsen of zorgen dat ze mij leuker gaat vinden dan dr vriend![]()
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een relatie dus denk jij nou serieus dat dat wat wordt
Bovendien ben ik nu eerder op zoek naar nieuwe contacten en evt een neukertje(je moet alles een keer geprobeerd hebben he
)
Ik probeer het tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach bij jou sta ik nergens meer van te kijken.
* kijkt in spiegelquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze je leuker gaat vinden is meestal niet zo waarschijnlijk
Ik zou er in elk geval niet van uit gaan
Vind je het zo erg dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet met je aan. Wil jij dat wel, weet je me te vinden op msn.
Oh nee hoor vind het absoluut niet erg, maar dan krijgen wij de discussie "Ik probeer het tenminste en jij niet"quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
dank jequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dan ?
Dat iemand achter iemand anders aan zit?
Als hij zich er prettig bij voeld om zo snel iemand op het oog te hebben en hoe vruchtbaar deze crush ook eventueel is. Dat moet toch kunnen? Hij komt nou niet over als de grote slettebak van Singles.
Die titel was ook al vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |