Een dag niet gefeest is een dag niet geleefdquote:
"1 nacht alleen"quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er weer even!
Nog leuke onderwerpen?
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:quote:
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kgooi dr nog wel ff een late-night stelling in:
Na het verbreken van je relatie heb je eerst een periode voor jezelf nodig voor dat je weer kan scharrelen of op zoek kan gaan naar een ander
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoeftequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zie je wel dat Metro niet lang alleen kan blijven, hij heeft nu al weer een nieuw doelwit, het is net twee dagen uit. Ik ha
Ok andere stelling dan ff:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scharrel kan altijd. Ook vlak na relatie.
En deze stelling was er twee topics geleden ook al![]()
Ja dan heb je ff rust nodig!
Tenminste wat te lullen![]()
Hey beledig mij niet zo hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik denk dat JoeyT wel gelijk heeft. Ik weet het niet zeker, omdat ik het niet bij de hand hebt gehad, maar volgens mij is het beter om wat rust te hebben, voordat je je weer in een nieuwe relatie stort.
Scharrelen zou ik denk ik niet doen, maar iedereen is daar anders in.
Voor sommige is neuken inderdaad een behoefte waar ze niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
Oh vergeef me. Ik ga mijn post niet editten, maar ik zal er voortaan opletten ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey beledig mij niet zo he![]()
Ik ben tegen de rust natuurlijk... Hup meteen over de volgende heen
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar waarom geen doelwit hebben... Hij kan wel alleen blijven, maar neuken is ook een basisbehoefte
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Je gaat niet dood als je niet neukt hoor. Daarom is neuken geen basisbehoefte en eten wel.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok andere stelling dan ff:
een neukertje is handig om over je ex heen te komen
Ik heb er toendertijd niet zoveel problemen mee gehad. Sommige periodes ben ik seksueel zeer actief en andere weer helemaal niet. Geen punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Aanstellerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de knipoog betekende dat het een grapje was...
Overigens zou ik niet makkelijk weken zonder sex kunnen, laat staan maanden...
Ach mensen overdrijven altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe het nu al zolang zonder seks, dat ik denk ik na een relatie ook wel zonder de seks kan. Of juist niet he. Als je eenmaal er van geproefd hebt wordt toch weleens gezegd?
Naja misschien wel...quote:
Overdrijven is inderdaad heel makkelijk, maar volgens mij moet het goed te doen zijn zonder seks. Met uitzondering van een aantal dan he. En inderdaad dood ga je er niet aan. Dan had ik allang kapot geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach mensen overdrijven altijd
Het is niet dat je er dood van gaat. zoals hier boven werd verteld
Is dat van gmail?quote:
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja misschien wel...
Maar dan nog... Ik ben van mening dat scharrelen met andere meisje iig helpt om mn gedachten even van mn ex te houden...
En ik vind sex gewoon leuk... Ik zou best geirriteerd raken over het feit dat ik maanden geen sex heb gehad.
Sex is sexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind niet dat jet enig zins intiem is?
En dat je het niet met iedereen doet?
Een gat is een gat?
Ik zeg niet altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex is sex
Nee, maar sex hoeft ook niet altijd hetzelfde te zijn of om dezelfde redenen.
Alleen lichamelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja intiem is t, maar idd ik zou het met iedereen doen die ik aantrekkelijk genoeg vind. Gat is dus geen gat want ik heb wel eisen die ik stel...
Professioneel sletquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet altijd![]()
Maar ja ben beter dan de eerste de beste slet![]()
Dan nog altijd verCaptquote:
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...quote:
Meer dan alleen lichamelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben vaak genoeg met iemand naar bed geweest die ik echt heel dom vond... Meeste meisjes waar ik mee naar bed ben geweest heb ik ook niet meer dan 3 keer gezien...
Bij ralaties ben ik trws super kieskeurig...
Maar jij dan... Met wie zou je t wel en niet doen?
Wat is er mis met Cap?quote:
Een *click' would be nice.quote:
Nu nog dat Cap gedeelte en danquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja das deel 1 o.a.
Gaan we het toch eens worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |