abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 16:40:59 #1
36088 Miss_User
back on track
pi_27279525
Ik heb in het verleden een paar keer geprobeerd anale sex te hebben met verschillende vriendjes maar het lukt niet echt. Een hoop gehannes met glijmiddel en moeilijke standjes en dan gaat ie er toch niet lekker in. Ik heb het ook wel eens met een dildo geprobeerd in de hoop dat het met minder 'prestatiedwang' beter zou gaan maar ook die gaat er maar een heel klein stukje in en is eerder pijnlijk dan prettig. Met een kleinere vibrator lukt het wel.

Zijn er manieren of trucjes om te leren anaal te ontvangen en er van te genieten? Ontspanningsoefeningen ofzo? Speciale glijmiddelen

ps. puberale reacties bij voorbaat optiefen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_27279616
Een woord, ontspannen....
  maandag 23 mei 2005 @ 16:44:40 #3
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_27279649
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
You onley live once...so BiNaughty....
pi_27279660
lachgas schijnt je kringspier te relaxeren....
  maandag 23 mei 2005 @ 16:46:11 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27279698
Alcohol wil nog weleens helpen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27279699
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Bite me!
  maandag 23 mei 2005 @ 16:48:50 #7
118691 Diebitch
pi_27279772
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef diabolotin het volgende:
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
  maandag 23 mei 2005 @ 16:51:42 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27279864
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef Diebitch het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
Ieder hol is weer anders heh

Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 23 mei 2005 @ 17:05:24 #9
118691 Diebitch
pi_27280344
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ieder hol is weer anders heh

Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Ach de een noemt het pijn de ander noemt het een gevoel van verstopping...tja.......
pi_27280378
Poppers
  maandag 23 mei 2005 @ 17:11:30 #11
118691 Diebitch
pi_27280516
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef boyv het volgende:
Poppers
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??
Van poppers gaat je kringspier open staan...
pi_27281056
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef skanimal het volgende:
Een woord, ontspannen....
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen

Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 23 mei 2005 @ 17:31:36 #13
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_27281084
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:

[..]

[afbeelding]
vooral als je een fles van zo'n formaat in je arse propt...
zo goed..?
pi_27281289
quote:

[..]

[afbeelding]
Bijna goed, het is een drug met een positief stimulerend effect dat onder andere ook als spierverslapper werkt

[ Bericht 8% gewijzigd door boyv op 23-05-2005 17:46:52 ]
pi_27281400
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen

Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
Dit dus.

Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 mei 2005 @ 17:41:50 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27281424
quote:

[..]

van oorsprong is het een geneesmiddel
http://www.infopolitie.nl/drugs/poppers.php
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27281517
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit dus.

Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel. .
Mooie aanvulling
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27281572
Discussie over poppers kan hier; popper
Echte liefde!
pi_27282456
Het wil ook nog wel helpen als de erectie echt heel hard is
  maandag 23 mei 2005 @ 18:14:15 #20
118691 Diebitch
pi_27282478

[ Bericht 86% gewijzigd door Diebitch op 23-05-2005 18:54:32 ]
pi_27283510
"Is anaal ontvangen te leren"?

Nee, anaal geven wel.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:05:04 #22
37769 erodome
Zweefteef
pi_27288175
quote:

[..]

[afbeelding]
Daar is het niet speciaal voor gemaakt, maar wordt het wel voor gebruikt.

In de tijd dat anaal alles behalve vanzelfsprekend was bij mij, maar wel lekker genoeg om me erg ernaar te laten verlangen heb ik het een keer met poppers geprobeert en het is waar, de boel gaat goed open dan even...
Het binnendringen ging dus hartstikke goed, maar toen was de popper uitgewerkt en toen ging het dus onmiddelijk niet goed meer, maar wel met een pik erin, dat deed goed auw zeg....

Anaal valt absoluut aan te leren, ik kan het pas sinds een jaartje ofzo echt gewoon normaal, het is nu geen enkel probleem meer.
In het begin veel lopen kloten, pijn en ellende, tot bloeden enzo aan toe(ja ik ben gek dat ik dat dan toch wil proberen, uit mezelf, zonder druk erop), maar het lukte steeds maar niet.
Toen was mijn man het helemaal zat met me pijn doen op dat gebied en heeft gezegd, ero, het is leuk en aardig, maar ik doe het niet meer, niet zo meer...
Dik half jaar ofzo niets gedaan op dat gebied, daarna heel rustig op gaan bouwen.

Likje eraan, eroverheen gewreven worden, de boel goed geil maken daar dus boven op het normale voorspel gebeuren.
Toen eens een vingertopje erin, maar vingers vind ik persoonlijk eigenlijk altijd naar voelen daar, behalve dan met latex handschoentjes(zonder voelt het heel snel heel ruw, is niet fijn), kleine buttplug erin, dunne vibo erin en zo steeds wat meer.
Dat ging allemaal zonder een centje pijn en op ten duur dan toch de echte penetratie geprobeert en verhip, dat ging totaal pijnloos, van het begin afaan zonder 1 centje pijn.

Het is dus een kwestie van ontspannen, ontzettend opgeilen, dat gewoon en anaal en ermee spelen totdat je al je spanningen daarmee kwijt bent, neem er maar eens 2 weken voor waarin je lekker rustig aan gaat spelen en opbouwen voordat je aan echte penetratie gaat denken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27288353
Altijd maar die latex handschoentjes, erodome. . De vrouw die tegen mij daarover begint, schop ik er meteen uit. Aaargh.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:22:23 #24
37769 erodome
Zweefteef
pi_27288769
Ben er gek op, voelt zo geil aan...

Er zijn best veel vrouwen die vingers namelijk erg ruw aan vinden voelen, voor wie anaal vaak geen optie is omdat ze niet door de opbouw heen komen omdat de vingers het al te ruw maken om nog prettig te kunnen maken.

Die latex handschoentjes zijn dan gewoon een super uitkomst, kost geen drol en voelt heel erg lekker aan, geeft mensen de kans om anaal als echt prettig te ervaren waar dat anders vaak problematisch wordt.

En ach, de man die zeurt over dat soort dingen is toch al niet geschikt voor mijn bed, ben erg expirimenteel en hou ook van dat soort mannen/vrouwen, die niet zo snel overstuur raken van wat nieuws...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27289535
Ik vind het eerder van een soort smetvrees getuigen om er handschoentjes bij te betrekken, ik vind er niks experimenteels aan, klinisch gedoe. We zijn niet aan het afwassen. .
  maandag 23 mei 2005 @ 21:50:59 #26
37769 erodome
Zweefteef
pi_27289864
Het zijn dan ook geen afwashandschoenen waar ik het over heb, klinisch is het al helemaal niet, het glibbert gewoon erg lekker en voorkomt ruwheid...

Latex voelt heerlijk aan, geeft een hele andere sensatie, ik zou zo zeggen probeer het eens, ga je niet dood aan hoor...
pi_27291356
Ik zou er ook geen vinger in moeten hebben, voelt veel te ruw aan.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:53:58 #28
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27309362
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?

[EDIT]

Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan

[\EDIT]

[ Bericht 45% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 24-05-2005 15:11:42 (tjah...) ]
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27310693
Is dit echt serieus te leren (uit te rekken)???
Ik heb het weleens geprobeerd met mijn vriend omdat het hem gewoon zow geil leek (en nog steeds vind hij dat), maar hij vond het zow geil dat hij de eerste keer niet door had dat ik echt PIJN had! heeft ook wel gebloed en we hebben ook weleens geprobeerd met een vinger eerst enzow (misschien wilde hij gewoon te snel erin ofzow) maar de pijn werd er niet minder op! Wil niet opscheppe maar hijs best behoorlijk geschapen dus daar zou het ook aan kunnen liggen, maar help us out!!

weet ook van een vriendin van me namelijk dat ze het meerdere keren geprobeerd heeft omdat haar vriend het ook wel erug leuk vond, maar ook zij heeft nog steeds zoiets van AUW! dus als er nog andere tips ofzo zijn...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:39:36 #30
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27310950
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[EDIT]

[\EDIT]
Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:41:52 #31
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27311019
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Maar het idee...
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:44:56 #32
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27311131
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
que
©DiscoveryChannel
pi_27311241
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van leren of hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
pi_27311309
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van leren of hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
Dat staat al vermeldt in het topic...
Oefenen, veel oefenen en heel veel geduld.
(bij sommige gaat het vlot, bij sommige zal het nooit lekker gaan...)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:51:48 #35
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27311331
Mjah, erg veel meer dan ontspannen en rustig aan doen is er denk ik niet te doen... En dat ontspannen zul je grotendeels zelf moeten doen...
Wat je wel kunt doen is als het pijn begint te doen, niet meteen terugtrekken, maar even laten zitten, en wennen aan het gevoel, dan kun je misschien wat makkelijker ontspannen...
En ik weet niet of je het met of zonder condoom probeert, maar mét glijdt vaak iets makkelijker...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:54:00 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27311418
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
In plaats van meteen je leuter er in te rammen dien je geduld te hebben. Iets wat veel mannen sowieso niet hebben en vrouwen tijdens de seks ook niet echt.
Je ramt er dus niet als begin meteen een vinger in, maar masseert de boel zachtjes... Dan gaat je vinger steeds iets dieper tot op het moment dat een tweede vinger een optie wordt enz.
Bovenstaande hoeft niet in een dag te gebueren, eerder in enkele weken zodat je partner went aan het gevoel en wat minder krampachtig doet.
sim-pel...
Overigens zijn er ook meiden waarbij je vrijwel meteen anale sex kunt hebben, maar ik gok toch echt dat die daarvoor al geoefend hadden ondanks hun ontkenningen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:21:43 #37
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27314447
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Diebitch het volgende:
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
Nou Poppers gebruiken is wel HEEL dom Die dingen zijn illegaal en dat is niet voor niets. Het is een spierontspanner die heel snel en effectief werkt, 't werd om deze reden vaak in het homo-wereldje gebruikt. Juist, voor 'vlugge' anale sex.
Maar er komt nog iets 'leuks' bij kijken, namelijk dat je hartspier er ook door verslapt waardoor je best wel dood kan gaan. Dus ik raad het je af.
En voor verder advies over anale sex: ontspanning is inderdaad the key word. Je moet je partner compleet vertrouwen en openstaan (haha, ook letterlijk jah ) voor wat er gaat gebeuren.
Begin anders wat kleiner, met een vinger, en dan twee... glijmiddel is ook erg handig. Blijf gewoon rustig doorademen en ontspan je.
Je moet je ff helemaal op je eigen gevoel en grenzen concentreren en hopelijk lukt het je want het is wel supelekker hoor!
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:34:30 #38
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27314823
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
©DiscoveryChannel
pi_27315339
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Eerst 1 als dat gaat een 2e...het is tenslotte veel dunner...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:32:46 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_27318313
quote:
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.

Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks

Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
pi_27319766
Het zal ook wel meer het feit zijn dat het al behoorlijk pijn gedaan heeft! maar thnx voor de tips!
zal hij ook wel blij mee zijn
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:26:06 #42
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_27327239
quote:

[EDIT]

[\EDIT]
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.

Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Non possumus non loqui
pi_27328545
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
pi_27328826
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 07:53 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
Wij pakken gewoon altijd een rubbertje, als dat er af is zijn alle eventuele "restjes" ook meteen opgelost...
pi_27328854
quote:
Yepz... Géén vingers voor mij, die doen pijn. Zitten knokkels aan enzo. Een lul is veel beter vervormbaar, en als die buigt dan is dat niet op één plaats, maar over de hele lengte, zeg maar, waardoor je geen plaatselijke druk krijgt...

Dus TS, ook daar moet je je eigen weg in vinden. Sommigen vinden vingers dé manier van opbouwen, anderen moeten er niks van weten.
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:10:49 #46
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27329491
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:

[..]

Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.

Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Een beschrijving is het zkr
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:07:15 #47
51906 Haemorrhage
Mooi fout is niet lelijk!
pi_27332877
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.

Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks

Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is

Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:28:08 #48
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27337676
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is

Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roes )
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27338615
ontspannen, glijmiddel, en voorzichtig aan!
mij helpt het heel erg als er na penetratie gewoon even ontzettend rustig aan bewogen wordt, misschien zelfs wel even helemaal geen beweging. dan kan ik me ontspannen, aan de pijn en het gevoel wennen, en als het neuken dan wordt opgebouwd, ebt de pijn opeens weg, en is het alleen maar heerlijk
pi_27340063
Wat bij mij erg hielp trouwens is 2 keer inbrengen, de eerste keer was vaak een beetje zo van wowwwwww dit is wat te heftig, gaat auw doen, dan haalde hij hem er even uit, heel even lekker met het kutje spelen en er weer in.
Het lijkt wel alsof de boel daar dan even wat tijd krijgt zich aan te passen, dat het eerst even schrikt zeg maar(de angst van het verleden dat het pijn deed denk ik).
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:25:02 #51
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_27342005
Ik denk zeker wel dat eraan te wennen is, bij mij in ieder geval wel. Mijn eerste keer anaal was met een grieks vakantievriendje, hij 'ramde' hem er in een keer in zonder waarschuwing of iets vragen. Ik durfde niet helemaal nee te zeggen toen maar het was echt heel pijnlijk.

Bij mn vriend nu is het heel anders, hij begon heel voorzichtig met een vinger en/of tong, wat ook wel wennen was in het begin trouwens, en daarna overgegaan tot penetratie. En nu vind ik het echt heeel lekker !
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:18:00 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27343949
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Alsgeenander het volgende:
Mijn eerste keer anaal was met een grieks vakantievriendje,
pi_27344059
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je zou denken dat anaal zijn specialiteit was
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:25:45 #54
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27344192
Ik denk wel dat het te leren is. Alleen de positie van de antenne in de anus is bepalend van de ontvangst...
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:37:46 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27344543
Does effe niet..(posts verwijderd)
pi_27344618
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Alsgeenander het volgende:
..., hij 'ramde' hem er in een keer in zonder waarschuwing of iets vragen. Ik durfde niet helemaal nee te zeggen toen maar het was echt heel pijnlijk.
Ik wist niet dat dat mogelijk was...
Ik heb er nog maar heel weinig ervaring mee.
pi_27348941
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat mogelijk was...
Ik heb er nog maar heel weinig ervaring mee.
Oh ja, zéker dat dat mogelijk is... Vriendje en ik waren ooit eens te enthousiast, en toen ik zei dat hij wat door mocht duwen, duwde hij maar meteen héél hard en héél ver. Écht niet leuk, en écht heel pijnlijk. Heb er ook nog wel een paar dagen last van gehad...
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:18:15 #58
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27349190
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef SexMex het volgende:
ontspannen, glijmiddel, en voorzichtig aan!
mij helpt het heel erg als er na penetratie gewoon even ontzettend rustig aan bewogen wordt, misschien zelfs wel even helemaal geen beweging. dan kan ik me ontspannen, aan de pijn en het gevoel wennen, en als het neuken dan wordt opgebouwd, ebt de pijn opeens weg, en is het alleen maar heerlijk
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef erodome het volgende:
Wat bij mij erg hielp trouwens is 2 keer inbrengen, de eerste keer was vaak een beetje zo van wowwwwww dit is wat te heftig, gaat auw doen, dan haalde hij hem er even uit, heel even lekker met het kutje spelen en er weer in.
Het lijkt wel alsof de boel daar dan even wat tijd krijgt zich aan te passen, dat het eerst even schrikt zeg maar(de angst van het verleden dat het pijn deed denk ik).
Vrouwen die er ervaring mee hebben RESPECT
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27349952
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef innovative het volgende:

[..]

Oh ja, zéker dat dat mogelijk is... Vriendje en ik waren ooit eens te enthousiast, en toen ik zei dat hij wat door mocht duwen, duwde hij maar meteen héél hard en héél ver. Écht niet leuk, en écht heel pijnlijk. Heb er ook nog wel een paar dagen last van gehad...
PRECIES!!!! (bij mij dan niet heeeel ver, trok mezelf weg want deed echt super pijn en echt paar dagen last van gehad!) dat is de reden waarom ik zoiets had van, kan dat ook op een andere mannier en weet iemand hoe?!?!?! bedoel, tis best leuk als je iets weet wat je vriend behoorlijk opgeilt en tuurlijk wil je dat dan proberen, maar liever zelf geen pijn erbij!!!
pi_27350355
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:43 schreef AkeBiAtch het volgende:

[..]

PRECIES!!!! (bij mij dan niet heeeel ver, trok mezelf weg want deed echt super pijn en echt paar dagen last van gehad!) dat is de reden waarom ik zoiets had van, kan dat ook op een andere mannier en weet iemand hoe?!?!?! bedoel, tis best leuk als je iets weet wat je vriend behoorlijk opgeilt en tuurlijk wil je dat dan proberen, maar liever zelf geen pijn erbij!!!
Het is écht een kwestie van heel langzaam doen, en soms niet direct terug trekken bij pijn. Natuurlijk niet als de tranen je in de ogen springen (want dat was bij mijn eerste ervaring zo), maar als het wat ongemakkelijk voelt moet het soms even "oprekken" en is het makkelijker ontspannen als je daadwerkelijk voelt wélke spieren je moet ontspannen, dus tegen welke spieren iets aan duwt.

Wat ook nog wel eens gebeurt bij mij is dat tijdens het neuken hij de hele tijd nét te diep schiet, dus nét elke keer even een pijnscheut veroorzaakt. Dat voorkom ik door mijn hand tussen mijn billen en zijn liezen te leggen (als we het achterlangs doen), zo kan ik bepalen hoe diep hij gaat.

Tja, en verder gewoon zorgen dat je goed geil bent én liters glijmiddel gebruiken.
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:40:19 #61
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27351816
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:56 schreef innovative het volgende:

[..]

glijmiddel gebruiken
Das eigenlijk altijd wel leuk
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27352372
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Das eigenlijk altijd wel leuk
Mwah, bij "gewone" seks vind ik het net zo'n storende onderbreking als het omdoen van condooms... Soms is het noodzakelijk, maar ik heb er echt een hekel aan. Je kunt tóch niet spontaan wippen...
pi_27353770
Heb 't laatst voor het eerst gedaan en het ging eigenlijk heel makkelijk. Ik vond het heel lekker en het deed niet pijn. Had wel een beetje drank op, maar zonder dat zou het ook wel goed zijn gegaan. Maar een vriendin van me vertelde dat 'er bij haar nog geen lucifersprikje in kan'. Het zal dus wel voor iedereen verschillend zijn. Met jezelf blijven oefenen lijkt me wel een aanrader.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:34:58 #64
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27356746
Oh oh, Whizkid wordt nieuwsgieriger dan dat ie al was...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27368587
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
helemaal niet erg toch?
pi_27375985
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
hetzelfde geldt voor Keksi.... alleen nu nog een vriendinnetje zoeken...
Danmark: more usefull every day!
pi_27378127
hmm kijk dit is info waar ik iets mee kan doen, bij mij en mijn vriendin wilde het ook nog niet echt lukken maar dit ga ik maar eens proberen
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:31:01 #68
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27378800
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 15:11 schreef Keksi het volgende:

[..]

hetzelfde geldt voor Keksi.... alleen nu nog een vriendinnetje zoeken...
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!
©DiscoveryChannel
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:38:10 #69
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27381006
Maakt het standje nog verschil wat pijn betreft? Buik, rug, hondjes....?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:46:48 #70
51906 Haemorrhage
pi_27381253
Het maakt voor het gevoel wel uit,, dus voor degenen die er pijn bij hebben, zal het voor de pijn ook wel verschil maken denk ik
pi_27381293
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Haemorrhage het volgende:
Het maakt voor het gevoel wel uit,, dus voor degenen die er pijn bij hebben, zal het voor de pijn ook wel verschil maken denk ik
Mooie naam heb je voor dit topic.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:48:36 #72
71919 wonderer
pi_27381299
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Haemorrhage het volgende:
Dus welk standje is het beste?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_27381363
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je een beginner bent, kan je het best op je buik gaan liggen. Dan kan hij niet zo diep binnen dringen. Als je wat meer ervaring hebt en alles gaat goed, dan kan je het op z'n hondjes proberen.
Echte liefde!
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:55:21 #74
71919 wonderer
pi_27381456
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:51 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Als je een beginner bent, kan je het best op je buik gaan liggen. Dan kan hij niet zo diep binnen dringen. Als je wat meer ervaring hebt en alles gaat goed, dan kan je het op z'n hondjes proberen.
Dank u

Ik neem aan dat dit voor beide geslachten geldt.
pi_27381498
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef wonderer het volgende:
Dank u

Een anus is een anus.
pi_27381515
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dank u

Geldt idd voor beide gelachten.
Ook een handig standje, lepeltje lepeltje. Je partner kan je dan penetreren en de gepenetreerde ( ) kan dan goed met zichzelf spelen om de ontspanning en het heerlijke gevoel te verhogen.
Echte liefde!
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:58:55 #77
71919 wonderer
pi_27381544
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een anus is een anus.
Laatste keer dat ik het checkte, hadden vrouwen geen prostaat, en het ljkt me voor m/m sex toch prettiger dat die (voorzichtig) gestimuleerd wordt, wat weer invloed heeft op de richting...

Dacht ik.
pi_27381561
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef wonderer het volgende:
Laatste keer dat ik het checkte, hadden vrouwen geen prostaat, en het ljkt me voor m/m sex toch prettiger dat die (voorzichtig) gestimuleerd wordt, wat weer invloed heeft op de richting...

Dacht ik.
't Was een grapje!
pi_27381568
Vrouwen schijnen trouwens wél een prostaatachtige klier te hebben, maar daar weet Ero alles van.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:04:51 #80
71919 wonderer
pi_27381679
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

't Was een grapje!
Beetje duf, weinig geslapen vannacht, net getrouwd enzo
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:07:57 #81
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27381742
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 16:13 schreef Zimmerbach het volgende:
hmm kijk dit is info waar ik iets mee kan doen, bij mij en mijn vriendin wilde het ook nog niet echt lukken maar dit ga ik maar eens proberen
We willen een log hoe het gegaan is
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:17:19 #82
51906 Haemorrhage
pi_27381978
quote:

[..]

Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het moment

Dat laatste is zowel lekker voor degene die neukt, als degene die geneukt wordt. Tenminste da's mijn ervaring
pi_27382323
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het moment
die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.

ben een fervent voorstander van "op zijn hondjes" of staand achterlangs...
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:52:17 #85
51906 Haemorrhage
pi_27382824
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:32 schreef innovative het volgende:

[..]

die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.

ben een fervent voorstander van "op zijn hondjes" of staand achterlangs...
naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan he
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:34:38 #86
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27383889
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan he
En zoooooveel nieuwsgierigheid!!!!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27383911
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ik zou zeggen, zoek een gewillig slachtoffer.
pi_27383927
quote:

[..]

nogmaals... isse niet erg!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:36:20 #89
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27383935
quote:

[..]

Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...
©DiscoveryChannel
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:37:35 #90
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27383962
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roes )
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...
Allready know

[ Bericht 37% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 26-05-2005 19:38:07 (-edit-) ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:39:39 #91
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27384020
Trouwens, heb begrepen van horen en zeggen dat de G-plek van de man bij (in) de anus zit, of verkeerd gehoord?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 26-05-2005 19:39:57 (-edit-) ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27384054
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Trouwens, heb begrepen van horen en zeggen dat de G-plek van de man bij (in) de anus zit, of verkeerd gehoord?
Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:42:37 #93
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27384114
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:37 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

[..]

Allready know
Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...
©DiscoveryChannel
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:43:32 #94
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27384149
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.
Jah, dat heb ik ook wel eens gehoord... Iemand ervaring mee?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:44:05 #95
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27384165
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:42 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...
Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangende
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27384335
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangende
de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)
en uiteraard zelf genieten
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:58:49 #97
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27384566
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef AkeBiAtch het volgende:

[..]

de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)
en uiteraard zelf genieten
Oh en liters glijmiddel
(Jeej, m'n 100ste post )
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:18:12 #98
71919 wonderer
pi_27385099
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:37 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

[..]

Allready know
Ik heb ook wel es een endoscopie gehad, maar dat begon pas pijn te doen toen de camera de bocht om moest. Ik denk dat spelen een stuk lekkerder voelt
pi_27385639
Zoals er al eerder werd gezegd, vind ik het ook heel erg geil en leuk om iets te proberen waarvan ik weet dat mijn vriend het super geil vindt. Maar omdat het me nu al een paar keer echt heel erg veel pijn heeft gedaan, zie ik er soms gewoon tegenop. Ik wil me wel ontspannen, maar de gedachte aan de vorige keren, werken dat nogal tegen. Het is in ieder geval wel een geruststellend idee dat het ook inderdaad zonder pijn kan en dat het dus beter kan worden
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:37:30 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_27385652
quote:

[..]

Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...

In dit geval even een mannenplaatje aangezien ik die snel tegenkwam(ja gemak dient de mens idd).

Zoals je ziet ligt de ruggengraat erg dicht tegen de anus aan, met binnendringen moet je hieraan denken, richt van de ruggegraat af, dus richting buikzijde, dat voorkomt pijn, later maakt het niet zo meer uit, maar bij het beginnen(of dat nu helemaal of alleen voor deze keer seks is) even rekening houden met de manier van insteek.

Dan de verschillende kringspieren, de buitenste kan je vrij makkelijk aan- of ontspannen, dit is meestal het probleem niet, de binnenste daarintegen wordt aangestuurd door een onwillekeurig zenuwstelsel, daar heb je dus veel minder controle over en deze kan je eigenlijk alleen leren ontspannen door gewenning, oefenen.

Er is een dokterstrukje, die erg goed werkt om de anus zich te laten openen voor je, aai maar eens van boven de anus over de anus heen, dan zal je zien dat ze knipoogt naar je

Goed samenvatting...

Als je op z'n hondjes zou beginnen dan is het zo dat je richting rug steekt zeg maar, dat is dus een minder geschikt standje om te beginnen, is sneller pijnlijk, waar lepeltje lepeltje om maar wat te noemen dat weer veel minder snel is, goede manier van insteek, makkelijke houding om te ontspannen.
Met een beetje fantasie kom je wel aan andere standjes denk ik

Wat ook een tip is voor de ontvanger, als hij ingebracht wordt adem dan uit, als de gever daar rekening mee houdt dan gaat hij in dat ritme mee, je ademt in, hij is stil, je blaast uit, hij duwt hem iets verder zachtjes.
Ademhaling is de basis van alles mensen, onthou dat...

En wat ook nog kan helpen is iets tegen persen.
pi_27385751
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
En wat ook nog kan helpen is iets tegen persen.
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:42:47 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_27385784
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef xellisx het volgende:
Zoals er al eerder werd gezegd, vind ik het ook heel erg geil en leuk om iets te proberen waarvan ik weet dat mijn vriend het super geil vindt. Maar omdat het me nu al een paar keer echt heel erg veel pijn heeft gedaan, zie ik er soms gewoon tegenop. Ik wil me wel ontspannen, maar de gedachte aan de vorige keren, werken dat nogal tegen. Het is in ieder geval wel een geruststellend idee dat het ook inderdaad zonder pijn kan en dat het dus beter kan worden
Daarom mag je dus ook nooit doorgaan bij pijn, de volgende keer heeft je lichaam dat nog onthouden en wordt het steeds lastiger je te ontspannen, ook al doe je dat bewust dan kan je onbewust toch aanspannen.

Pijn is echt niet nodig, doet het pijn dan gaat het even niet goed, niets ergs aan, gewoon even overnieuw beginnen of wat anders gaan doen.

En mensen vergeet niet dat je partner meer dan een kont heeft als je met anaal bezig gaat, anaal wordt 10 keer makkelijker als je tegelijkerijd haar klitje en/of kutje bewerkt, bij mannen geld dit net zo goed trouwens, als je daarmee wil expirimenteren pijp hem dan lekker tegelijkertijd, of trek verrukkelijk, dat maakt het zoveel makkelijker...
pi_27386283
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!
Bedankt voor het aanbod MikeyMan.... maar ik doe daar toch niet aan...
Danmark: more usefull every day!
pi_27941347
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...
Hmm.. dat plaatje riep bij mij een vraag op; wat het lekker maakt bij mannen is mij wel duidelijk, de prostaat en de rol daarvan in het orgasme. Maar hoe zit dat eigenlijk bij vrouwen?
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:02:15 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_27941409
Bij vrouwen liggen de vagina en de anus natuurlijk tegen elkaar aan, je stimuleerd dus alles van de vagina via de anus en vaak nog beter dan je via vaginale penetratie zou kunnen.
Dan voornamelijk g-spot en die diepere spot achterin de vagina.

Buiten het feit om dat de anus en bijbehorend binnenwerk erg gevoelig is, vol zit met zenuwuiteindes.
pi_27941555
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
Bij vrouwen liggen de vagina en de anus natuurlijk tegen elkaar aan, je stimuleerd dus alles van de vagina via de anus en vaak nog beter dan je via vaginale penetratie zou kunnen.
Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon. Nog maar één keer gedaan, maar ik ben nu al een fan.
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:31:59 #107
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27942077
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon. Nog maar één keer gedaan, maar ik ben nu al een fan.
Haha, er begint zich langzaam een fan-club te vormen
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27942213
De Anaalclub.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:20:08 #109
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27943303
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Anaalclub.
De Anaal Fan club
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27947186
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

pi_29328548
* wallflower is tegenwoordig ook aan het proberen.
Meestal gaat het wel goed (lepeltje-lepeltje om in te brengen). Maar op een gegeven moment doet het op een vage manier pijn. Erg lastig uitleggen want ik moet zeggen dat de grens van pijn en genot erg klein is... iets door duwen met een beetje pijn is erg opwindend.
Maar goed, die andere pijn (niet lekker!): het gevoel dat ie (iets) door de voorkant van je buik er door duwt. Volgens mijn vriend zit je dan tegen de blaas aan...
Nu is het wel zo dat mijn vriend groter dan gemiddeld is... hoe kun je dat het beste oplossen?
We hebben één keer geprobeerd om van lepeltje lepteltje te draaien dat ik op mijn rug lig en hij er boven met mijn benen op zijn schouder, maar tijdens die maneuvre stoote die er hem nog verder in en toen was de opwinding wel helemaal weg...
Hoe nu verder?

En het waar dat het minder pijn doet als je net naar de WC bent geweest (voor een number two?)
pi_29340851
Probeer eens clitorale stimulatie tijdens het anaal neuken en natuurlijk genoeg glijmiddel gebruiken, als het iets lastiger wordt is het meestal gewoon tijd voor wat extra glijspul
pi_29343039
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef erodome het volgende:
Probeer eens clitorale stimulatie tijdens het anaal neuken en natuurlijk genoeg glijmiddel gebruiken, als het iets lastiger wordt is het meestal gewoon tijd voor wat extra glijspul
Als dit een reactie op mij is dan is er een probleem... wij hebben beide geen clitoris!
pi_29343164
Euhhhhhh, lekker trekken/pijpen dan....

Serieus, het stimuleren van de verdere geslachtsdelen haalt de angel eruit zeg maar, haalt het richting pijnlijk weg en vervangt het door JUMMY!!!!!!!
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:38:12 #115
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29343461
Ik moest ineens aan die ene foto op styleproject.com denken
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29343677
Alles went behalve een ..........
pi_29343729
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.

Dan kan ik me ook aanmelden bij de fanclub.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29343970
Op een duur wen je er gewoon aan... en ook als je het dan al lang niet meer gedaan hebt en hij gaat erin doet het even pijn uithalen en opnieuw dan voel je het niet meer....
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:28:45 #119
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_29345371
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.

Tsjah, voor mezelf vind ik de bezigheid zelf ook niet echt geestverruimend... Maar de reaktie van het slachtoffer en het idee dat het een beetje een taboe is, maakt het af en toe toch wel leuk...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:32:15 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29345491
Het heeft volgens mij vooral voor de ontvanger een meerwaarde. Als ik man was en ik zou moeten geven zou ik dat ook niet zo nodig hoeven.
pi_29346488
quote:

hahahaha een vriend van mij moest er ook niks van hebben.
ik en een andere vriend zijn dus echt pro-anaal en wij in zijn ogen dus ranzige freaks.
na 16 dagen aan te moeten horen hoe lekker anaal kan zijn heeft hij ook maar een beginnetje gemaakt.
bij thuiskomst heeft hij het aarsje van zijn vriendin geaaid en voorzichtig gepenetreerd met een vinger en tot zijn grote verbazing kreunde ze harder en dirigeerde ze zijn vinger naar de beste plek

nu wil hij meer info
Islam=facisme
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:14:43 #122
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29352727
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

hahahaha een vriend van mij moest er ook niks van hebben.
ik en een andere vriend zijn dus echt pro-anaal en wij in zijn ogen dus ranzige freaks.
na 16 dagen aan te moeten horen hoe lekker anaal kan zijn heeft hij ook maar een beginnetje gemaakt.
bij thuiskomst heeft hij het aarsje van zijn vriendin geaaid en voorzichtig gepenetreerd met een vinger en tot zijn grote verbazing kreunde ze harder en dirigeerde ze zijn vinger naar de beste plek

nu wil hij meer info
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29352820
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef wallflower het volgende:
Als dit een reactie op mij is dan is er een probleem... wij hebben beide geen clitoris!
Oh, wat zielig.
pi_29352837
quote:

Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn, als ik het maar lekker vind.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:46:50 #125
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29353485
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dus dat
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:01:03 #126
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29353921
quote:

[..]

Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..

Als ik het tegen mijn zin in zou moeten dan dan heeft zij een probleem want dan doe ik er niet meer aan mee.....
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29354806
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..

Als ik het tegen mijn zin in zou moeten dan dan heeft zij een probleem want dan doe ik er niet meer aan mee.....
Ik zit een grapje te maken joh.

Als mijnheer het niet wil en ik wel, dan is er altijd nog een dildo.
pi_29355498
quote:

[..]

Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:30:35 #129
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29356712
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zit een grapje te maken joh.

Maar ik denk niet dat er mannen zijn die nee zullen zeggen erop
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29358332
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?
Oh ja, sorry. Even vergeten.
pi_29359258
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh ja, sorry. Even vergeten.
Schandalig hoor. Nog geen week met je nieuwe vriendje en je kunt je nu alweer niet inhouden.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:07:54 #132
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29361875
Maar zullen we weer OT doorgaan???
pi_29362128
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef PieterCK het volgende:
Maar zullen we weer OT doorgaan???
stel dan een vraag ofzo.
pi_29362167
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

Of dat de Man in kwestie te graag wil en te snel gaat, rust en kalmte bewaren als gevende partij scheelt een hoop. Als je partner roept ho stop! dan ook even rust in acht nemen.
Maar het is echt een kwestie zoals iedereen al zegt van vertrouwen en ontspannen.
Ik zou dit ook niet zomaar met elke persoon doen, daar is het iets te intiem imo.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:17:16 #135
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29362183
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef SlimShady het volgende:

[..]

stel dan een vraag ofzo.
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
pi_29362481
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
die is te makkelijk.. tuurlijk wel.
pi_29363406
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijden
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:58:29 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29363442
Bij de man is het allemaal toch wat hariger lijkt me
pi_29363570
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
Bij de man is het allemaal toch wat hariger lijkt me
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:35:47 #140
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29367530
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef marlieske het volgende:

[..]

Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijden
Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..
pi_29369045
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:35 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..
Nou ja ... ik duw ik er niks in heb geen klokkenspel tussen m'n benen dus .... ik PAS
Mama van Isa en Ties
pi_29378067
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:

[..]

Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
pi_29409065
Het meeste is natuurlijk al gezegd, maar ik wil nog toevoegen dat mijn vriendin het maar op een manier kan (in ieder geval om te beginnen) en dat is op z'n hondjes. Als we eenmaal aan het neuken zijn, dan kunnen we pas op andere standjes over gaan. Ook geeft ze eerst wat tegen druk (persen, maar natuurlijk niet te hard!). Met wat tegendruk gaat de anus ook wat verder open staan. In het verleden hebben we ook wel eens poppers gebruikt en het helpt zeker, maar het is toch ECHT rommel!!

Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_29417689
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]
Jah daar zijn er ook genoeg van....

maar denk dat er weinig mannen zijn die het niet willen.
pi_29417896
Wat zijn poppers? Ik ben dat woord nou al een paar keer tegengekomen en ik heb echt geen idee wat dat zijn.

Ben ik nou dom?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:35:18 #146
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_29417926
Spulletje waarvan je je spieren ontspant.. ==> gaat je reet van open staan
©DiscoveryChannel
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:42:45 #147
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29418064
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn poppers? Ik ben dat woord nou al een paar keer tegengekomen en ik heb echt geen idee wat dat zijn.

Ben ik nou dom?
Zie melding Diebitch
pi_29418072
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben ik nou dom?
niet dom alleen onwetend. (niks mis mee)
pi_29418142
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef MikeyMan het volgende:
Spulletje waarvan je je spieren ontspant.. ==> gaat je reet van open staan
Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:51:07 #150
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29418239
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?
Van origine is het medicinaal.

http://www.trimbos.nl/default577.html

Poppers zijn flesjes of capsules waarin een vloeistof zit die snel verdampt en gemakkelijk ingeademd kan worden. De naam 'poppers' is afgeleid van de oorspronkelijke verpakking, die bij het openen een 'poppend' geluid maakte. Ze zijn populair in de homoscene, maar ze worden ook gebruikt in het uitgaansleven of thuis.
Poppers zijn legaal, mits op doktersrecept verkregen.

Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk is mogelijk.
Steeds meer nodig voor zelfde effect? Nee.
Effecten korte termijn: Ontspannend, bewustzijnsveranderend ('high'). Versterken seksuele gevoelens. Irritatie van huid en slijmvliezen.
Gevolgen lange termijn: Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, coördinatiestoornissen, verwardheid, bloedarmoede, irritatie van luchtwegen.
Belangrijk: Bij hoge dosis kans op bewusteloosheid.Gevaarlijk in combinatie met harttabletten of medicijnen tegen erectieproblemen. Combinatie met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten.
pi_29418340
Ah, bedankt! Ben ik weer helemaal op de hoogte.
pi_29419034
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Van origine is het medicinaal.

http://www.trimbos.nl/default577.html

Poppers zijn flesjes of capsules waarin een vloeistof zit die snel verdampt en gemakkelijk ingeademd kan worden. De naam 'poppers' is afgeleid van de oorspronkelijke verpakking, die bij het openen een 'poppend' geluid maakte. Ze zijn populair in de homoscene, maar ze worden ook gebruikt in het uitgaansleven of thuis.
Poppers zijn legaal, mits op doktersrecept verkregen.

Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk is mogelijk.
Steeds meer nodig voor zelfde effect? Nee.
Effecten korte termijn: Ontspannend, bewustzijnsveranderend ('high'). Versterken seksuele gevoelens. Irritatie van huid en slijmvliezen.
Gevolgen lange termijn: Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, coördinatiestoornissen, verwardheid, bloedarmoede, irritatie van luchtwegen.
Belangrijk: Bij hoge dosis kans op bewusteloosheid.Gevaarlijk in combinatie met harttabletten of medicijnen tegen erectieproblemen. Combinatie met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten.
hmm niet iets wat je graag gebruikt!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2005 @ 10:36:50 #153
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_29419113
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

hmm niet iets wat je graag gebruikt!
Wel leuk om een keer te proberen hoor (gaan alleen de korte termijn-effecten op)
(Je kan van poppers heel erg lekker klaarkomen bijv.)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_29419299
Kun je die dingen ook zonder doktersrecept krijgen dan?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2005 @ 11:12:45 #155
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_29419823
sexshops
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:41:02 #156
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29421479
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Onder de toonbank, www.google.com ...
pi_29422738
Nadeel van poppers is dat het effect maar kort duurt, dus als je daarna uit die rush komt trekt de boel weer gewoon aan, als je dan niet kan ontspannen omdat je dat normaal ook niet kon gaat het echt nogsteeds pijn doen en goed ook omdat hij er dan al inzit

Het is erg lekker opzich, maar zodra je het genomen hebt weet je ook gelijk waarom het wat minder verstandig is, je hoofd loopt echt heel rood aan, het geeft een gevoel van druk in je hoofd, alsof er teveel druk zit.

Het kan opzich, maar wees erg voorzichtig...
pi_29423121
Voor anale seks heb ik ze iig niet nodig. Dat gaat erg gemakkelijk bij mij.
pi_29440048
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor anale seks heb ik ze iig niet nodig. Dat gaat erg gemakkelijk bij mij.
das gewoon een kwestie van wennen!
en dan heb je niks meer nodig!
pi_29448414
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
pi_29448982
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Tarantula het volgende:
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
Tja, kweenie. Bij mij doet het helemaal geen pijn en gaat het net zo makkelijk als vaginaal. En ik vind het erg prettig. Nog niks stuk bij mijn weten.
pi_29449082
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef Modus het volgende:
Ik vind het eerder van een soort smetvrees getuigen om er handschoentjes bij te betrekken, ik vind er niks experimenteels aan, klinisch gedoe. We zijn niet aan het afwassen. .
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29449961
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam ze tegen op xtoys.nl. (Zogenaamd) nog over van voor het verkoopverbod, en daarom legaal.
pi_29502011
quote:
jah dat kan zeker wel! maar als je voorzichtig aan doet voldoende glijmiddel gebruikt en niet doorgaan als het pijn doet moet het goed komen!
pi_29502562
quote:
Daarom word er ook steeds gezegt het hoort geen pijn te doen, pijn is een waarschuwings sygnaal, daar moet je naar luisteren.

Maar als je bij inbrengen pijn voelt kan het wel beschadigen, maar voor ernstige beschadingen moet je toch wel echt wat geks doen hoor, bij scherpe pijn bij het inbrengen heb je op z'n hoogst 2 a 3 dagen last, pijn bij het ontlasten enzo, wat bloed misschien, maar het geneest allemaal vanzelf weer.
Dan moet je ook nog even door de pijn heen gaan, stop je bij de eerste pijnprikkel gelijk dan is de kans op beschadiging nihil.

Voor serieuze beschadigingen moet je best heel ver gaan, het kan veel meer hebben daar als je op het eerste gezicht zou denken.

Alles kan verkeerd gaan uiteindelijk als je maar lomp genoeg doet en niet naar de signalen van je lichaam luistert, maar luister je goed naar je lichaam dan is anale seks niet gevaarlijker dan vaginale seks.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:15:41 #166
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29550198
In een geile bui lekker jointje roken, superontspannen en supergeil zijn.
Op je linker zij gaan liggen en je minnaar achter je hebben ('lepeltjes').
Je rectum loopt nl. eerst naar links voordat de darm omhoog gaat en de meeste mannen hebben hun erecte penis wat naar links staan.
Laat je lekker maken; een warme natte lul die steeds over je anus gaat en af en toe wat druk geeft maakt je kringspier steeds ontspannener en zal de lul er elke keer iets dieper toelaten, dat je op een gegeven moment zelf je kontje wel over die lul heen wil zetten en in de diepte laat verdwijnen...

mmm.... toch een keer weer wat wiet halen...
pi_29553748
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
pi_29556167
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef Vatsyayana het volgende:
In een geile bui lekker jointje roken, superontspannen en supergeil zijn.
Op je linker zij gaan liggen en je minnaar achter je hebben ('lepeltjes').
Je rectum loopt nl. eerst naar links voordat de darm omhoog gaat en de meeste mannen hebben hun erecte penis wat naar links staan.
Laat je lekker maken; een warme natte lul die steeds over je anus gaat en af en toe wat druk geeft maakt je kringspier steeds ontspannener en zal de lul er elke keer iets dieper toelaten, dat je op een gegeven moment zelf je kontje wel over die lul heen wil zetten en in de diepte laat verdwijnen...

mmm.... toch een keer weer wat wiet halen...
Dat heb ik eerder gehoord dat dat een super ervaring (kan) schijnt te zijn. Ervaringen van mensen?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29556684
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
Het kan helpen hulpmiddelen te gebruiken om op te bouwen, als de maat van je partner erg groot/dik is kan dat idd vrij veel zijn om gelijk aan te wennen, het is best een eng idee zo'n groot ding in je

Als je dan wat vriendelijkere maatjes gebruikt dan geef je jezelf tijd eraan te wennen en als dat eenmaal lekker soepel gaat en je een heerlijk gevoel geeft dan kan groter ook.

Voordat mijn man in me mag moet hij ook wat voorwerk doen, heel soms gaat het zo zonder voorbereidingen(als ik heeeeeeeeel geil ben), maar normaliter is er wel wat voorbereiding nodig.
Zeg maar dat als er 3 vingers in geweest zijn de rest ook zonder enig probleem gaat

Zo hebben we ook een hele grote, dikke vibrator, hij mag die graag gebruiken, vindt hij erg tof om te zien, maar hell no dat dat er zomaar gelijk inpast, dat zou erg pijn doen...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:42:53 #170
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29560044
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Ja, kan zeker ook aan de maat liggen. Een keer een minnaar gehad die had niet zozeer een grote (lange), maar vooral een dikke. Dat ging toen pas toen ik op hem zat en hij in die positie mn anus aan het teasen was. We hadden het eigenlijk al opgegeven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken, wat ook gelijk goed ging.
Verschil maakt ook uit wat je gedachte is; of je iets in je moet toestaan, of dat je daar helemaal niet bij stilstaat en alleen maar iets met je kontje wilt pakken, als het ware.
Voor mij werkt het het beste als ik mn minnaar erin vertrouw dat hij nooit en te nimmer uit eigen beweging zelf doorstoot, maar het inbrengen 100% aan mij overlaat. Vertrouw ik hem daarin, dan levert dat weer de nodige ontspanning op als je hiermee bezig bent.

Pijn is echt niet fijn en je kringspier trekt er ook accuut van samen wat nog meer pijn oplevert. Als je /je vriend stug doorzet dan kun je daar een fissuur aan overhouden waar je nog jaren last van kunt hebben, dus echt nooit 'flink' zijn en doorzetten!!
pi_29561673
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef Vatsyayana het volgende:

[..]
[knip]
ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken
[knip]
Respect

[ Bericht 4% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 11-08-2005 16:16:57 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:13:53 #172
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29561724
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:09 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Respect
Dank Dank...
(ben gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar in een geile bui met een jointje , hahahaha)
pi_29561900
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:13 schreef Vatsyayana het volgende:

[..]

ben gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar in een geile bui
Nog veel meer respect
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29563475
Hmm.. nou ja.. ik denk dat het op den duur wel makkelijker wordt.. het is al eens gelukt... alleen is het iedere keer weer onzeker hoe het uit gaat pakken. En ik vind gewoon niet elke positie prettig.

(P.S. het gaat om 21 a 22 cm van een behoorlijke dikte)
pi_29565907
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
Daar zou ik heel bang van worden. Een normale lengte kan bij mij bij vaginale seks al pijnlijk zijn bij diep stoten, maar 21 centimeter.
pi_29566888
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar zou ik heel bang van worden. Een normale lengte kan bij mij bij vaginale seks al pijnlijk zijn bij diep stoten, maar 21 centimeter.
Hehe, ja, de eerste keer dat ik 'm zag had ik ook zoiets van 'hmm.. dat zal wel even lastig worden'... (helpt natuurlijk ook niet).
pi_29567018
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. nou ja.. ik denk dat het op den duur wel makkelijker wordt.. het is al eens gelukt... alleen is het iedere keer weer onzeker hoe het uit gaat pakken. En ik vind gewoon niet elke positie prettig.

Toen het bij mij net een beetje begon te lukken mocht ik blij zijn als het 1 keer van de 10 pogingen ging, maar naarmate je verder komt wordt het steeds makkelijker, gewoon lekker doorgaan dus met proberen en dat vooral leuk houden, dan komt het vanzelf wel goed.
pi_29567123
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen met het feit dat het bij mij zo makkelijk gaat... Weinig voorbereiding nodig, gaat eigenlijk net zo makkelijk als vaginaal. Dacht dat dat 'dus' bij iedereen zo was, maar niet dus.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:37:22 #179
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577066
Wees blij
Zo'n vriendin zou ik ook wel willen
pi_29577351
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef PieterCK het volgende:
Wees blij
Zo'n vriendin zou ik ook wel willen
Helaas, mijn kontje is reeds vergeven.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:20:23 #181
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577763
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hey Dit I mention your name butt
pi_29578432
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

en die andere gaatjes dan?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:10:51 #183
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29578545
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:03 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

en die andere gaatjes dan?
Laten we het OT houden en alleen vanaf de achterkant bekijken he
pi_29579185
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen met het feit dat het bij mij zo makkelijk gaat... Weinig voorbereiding nodig, gaat eigenlijk net zo makkelijk als vaginaal. Dacht dat dat 'dus' bij iedereen zo was, maar niet dus.
Je mag je idd gelukkig prijzen dan

Nu gaat het inmiddels bij mij ook zo makkelijk, maar er zijn heel wat jaartjes overheen gegaan voordat dat lukte, maarja dat komt ook voor een groot deel omdat we verkeerd begonnen zijn, jong en onbeholpen als we waren.

Pas toen we het later op de juiste manier deden ging het zienderogen vooruit en binnen een tijdsbestek van een paar maanden ging ik van het lukt een enkele keer(zeer frustrerend omdat die enkele keer zo godsgruwelijk lekker was) naar het kan altijd wanneer we willen.
pi_29595262
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...
Ik vind dat er echt een verschil is .... anaal bij de vrouw is heerlijk strak en omklemt m'n eikel echt super! De reactie van de vrouw, tja daarom juist zou ik het iedereen aanraden
pi_29601032
ja ls je wilt lukt het wel, temisnten bij mij wel. Moet wel zeggen dat ik het eerste stukje wel pijnlijk vind maar zit ie er 1maal in dan is het wel erug lekker
* uno besa para siempre........*
pi_29852703
Volgens mij is dat voor de meeste mensen wel; als ie eenmaal goed diep zit wordt het meestal wel lekker.
pi_29854963
Jarenlang heeft mijn vrouw me anaal proberen te ontvangen.

Nooit lukte het echt goed. Het was altijd pijnlijk.

Een paar weken geleden probheerden we het weer na een lange geile vrijpartij, en ineens ging het bijna moeiteloos. Tijdens de eerste keer penetreren was het iets pijnlijk. Zowel bij haar als bij mij.

Wanneer ik stil hield, klemde het behoorlijk om mijn lul, zodat het licht pijnlijk was.
Eventjes er weer uit, daarna nog een keer geprobeerd, en beide zeer genoten.

Zij vond vooral het eruit gaan, en opnieuw erin zeer prettig.
Voor herhaling vatbaar dus.

Alleen is het aan te raden om na de vrijpartij niet tegen elkaar in slaap te vallen, maar eventjes retourtje richting badkamer.
pi_30820865
quote:

[EDIT]

[\EDIT]
Erg krap
en dus heeel veel stimulatie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30866890
quote:

Nee, het gaat hem toch niet worden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:43:23 #191
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30867114
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, het gaat hem toch niet worden.
Het ontvangen lukte niet?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30867273
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het ontvangen lukte niet?
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.
pi_30867519
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef heiden6 het volgende:
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:02:19 #194
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30867568
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:45 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is dat voor de meeste mensen wel; als ie eenmaal goed diep zit wordt het meestal wel lekker.
klopt, gewoon even "doorbijten".
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:15:25 #195
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30867964
ja het is te leren aldus mijn vriendin.

bij tijd en wijle is in de stemming om anaal te doen en dan gebruiken we wat glijmiddel.
vanaf het allereerste moment heeft mijn vriendin er niet veel moeite mee gehad, komt wellicht ook doordat ze in een vorige relatie al eens wat geexperimenteerd had met anale sex.

btw leuk topic, hier en daar wat cynische reacties, gewoon goed
Neerkomen wel!
pi_30868118
Interessant onderwerp dit . Ik heb eens gelezen dat (ahum) de zogenaamde pornosterren een dag van te voren niet of alleen licht verteerbaar voedsel tot zich nemen, om de darm leeg te maken. Of dit is om de penetratie te vergemakkelijken of om het allemaal wat schoner te doen lijken, weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik kan ook niet uit ervaring spreken, maar vroeg me ook al af hoe ze het op tv in godsnaam allemaal voorelkaar krijgen, en dat soms ook nog in twee gaatjes tegelijk! (we hebben sinds kort digi-tv met tijdelijk de pornozenders erbij, en ik moet eerlijk zeggen: als je relatie een beetje in een sleur geraakt is wat de sex betreft, is het wel een aanrader, meer zeg ik niet ) Gisteren gebruikten ze nogal veel olie, misschien dat dit helpt.
pi_30868629
Porno luitjes eten lichtverteerbaar voedsel of geen voedsel omdat draaidagen lang zijn, ook doen ze er s'ochtens nog even een klysma doorheen gooien.

Dat heeft dus puur met het schoonhouden te maken, dat er wat meekomt met de anale seks is namelijk weer een heel ander genre porno
pi_30869050
Je doelt op de hobby van Ron Brandsteder ?
pi_30869092
Jij begrijpt me
pi_30869724
pi_30869951
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Erg krap
en dus heeel veel stimulatie
Het ligt ook een beetje aan het formaat van "The gal her hinny"
Er zijn "Nice and tight hinnies" en natuurlijk ook "Uge hinnies"
Persoonlijk zit ik er een liever een beetje tussen in
Te strak is wel lekker maar is voor het meisje niet altijd prettig.
Dit vergt veel begrip en zelfbeheersing door de jongen.
Te wijd of ook wel "uitgewoond" is lekker op z'n tijd.
Maar "precies goed" kan alleen maar door rustig aan te beginnen.
Absoluut niets forceren..!!!...het hoeft niet in 1 keer te lukken heren.
De dame is ten allertijden "boss over butt" and is in charge...remember that dudes
Yeah baby Yeah
pi_30870425
Als het goed is begint het erg nauw en wordt het gaanderweg lekker los
pi_30870537
Ik had laatst dat 'ie er per ongeluk te snel erin ging bij me en dan was niet fijn. Ik werd helemaal duizelig.
  zondag 25 september 2005 @ 14:47:17 #204
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_30915797
Gewoon ophouden met proberen!
Probeer eerst in je eigen kont iets te stoppen, zo leer je het...
ha ha ha ha ha
pi_30939509
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Ivatje het volgende:
Gewoon ophouden met proberen!
Probeer eerst in je eigen kont iets te stoppen, zo leer je het...
spreek je uit ervaring?
pi_30939564
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:36 schreef firestorm_99 het volgende:
spreek je uit ervaring?
Wat dan nog? Ik doe 't best vaak bij mezelf.
pi_30950375
phew... ik dacht dat ik het wel een beetje wist.... tot dit weekeinde... was echt helemaal te gek 2 keer klaargekomen.. heb ik dus nog nooit gehad..
pi_30951054
Kan ik me hier ergens aanmelden voor de fanclub?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:35:35 #209
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_30964834
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan ik me hier ergens aanmelden voor de fanclub?
think you just did
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30964867
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat dan nog? Ik doe 't best vaak bij mezelf.
niks mis mee!
ik vind het zelf ook lekker
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:39:03 #211
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_30964905
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

niks mis mee!
ik vind het zelf ook lekker
Ehm, volgens mij gaat dit een andere kant op
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30968594
tsja, veel glijmiddel is het advies. bij ons is het dit weekend een beetje gelukt maar wat hebben we gebruikt, condoom en glijmiddel, was niet genoeg dus toen maar olie. meer mensen het ooit met olie gedaan hebben? geen last en ging goed maar natuurlijk is dit geen echte oplossing, lijkt mij niet echt een top oplossing olie in ieder geval. Wat voor glijmiddel is te adviseren en waar te kopen?

help me out.. we willen het vaker proberen, het weekend heeft perspectieven geboden...
Carpe diem
pi_30968630
overigens: het was zonnebloem olie... schadelijk?
Carpe diem
pi_30968847
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef klossie het volgende:
overigens: het was zonnebloem olie... schadelijk?
olie, vaseline, allemaal toch wel beetje schadelijk had ik begrepen, te vettig of zoiets?. gebruik liever echte glijmiddel die je zo in een sexshop kan kopen, heb je er geen in de buurt of durf je er niet heen, dan bestel je toch online? wel een nederlandse shop doen he zonder uit amerika te laten exporteren
pi_30968894
Nee, zonnebloemolie is niet schadelijk voor je lichaam. Misschien bij sommige condooms, maar dat zou je even moeten uitzoeken.

Zonnebloemolie wordt trouwens ook gebruikt bij het turks worstelen, dus het zal best lekker glij'en .
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_30970469
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

olie, vaseline, allemaal toch wel beetje schadelijk had ik begrepen, te vettig of zoiets?. gebruik liever echte glijmiddel die je zo in een sexshop kan kopen, heb je er geen in de buurt of durf je er niet heen, dan bestel je toch online? wel een nederlandse shop doen he zonder uit amerika te laten exporteren
niet schadelijk voor je zelf dan? ik bedoel olie in je, lijkt me toch niet echt super goed of wel? glijmiddel, alleen bij sexshop te kopen? niet bij de drogist ofzo? wat een gedoe dan eigenlijk, op elke condoom verpakking staat dat je durex erbij kan gebruiken maar dan moet het wel makkelijk te koop zijn natuurlijk...

verder doet iedereen het dan echt anaal met condoom? en dan een gewone condoom? toch beter ivm soa ofzo maar ja.. zonder is wel fijner lijkt me
Carpe diem
pi_30970493
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef Gripper het volgende:
Nee, zonnebloemolie is niet schadelijk voor je lichaam. Misschien bij sommige condooms, maar dat zou je even moeten uitzoeken.
bij sommige condooms maar nooit voor je eigen achterste?
Carpe diem
pi_30972227
Italianen leven toch ook op bertolli, dat gooien ze overal in. De consequentie van veel oli eten is dat je iets soepelere poep uitpoept, maar dat is niet het geval als je het via de uitgang binnenkrijgt. Zonnebloem, sla en olijfolie zijn natuurproducten. En aangezien jouw kont ook een natuurproduct is... PH-neutrale zeep zal trouwens ook niet zo heel veel kwaad kunnen lijkt me.

Ik ben trouwens benieuwd hoe je die olie er in krijgt... binnenkort een speciaal druppelpipetje bij een fles olijfolie: voor nauwkeurige dosering, jaja

En dit stukje:
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef klossie het volgende:

[..]
bij sommige condooms maar nooit voor je eigen achterste?
Daarmee bedoelde ik dat olie soms slecht voor het condoom kan zijn, en het condoom erdoor kan verzwakken (en evt. scheuren). Maar als jullie het zonder condoom doen, geen probleem.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_30972437
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:27 schreef Gripper het volgende:

En dit stukje:
[..]

Daarmee bedoelde ik dat olie soms slecht voor het condoom kan zijn, en het condoom erdoor kan verzwakken (en evt. scheuren). Maar als jullie het zonder condoom doen, geen probleem.
misschien dan niet eens zo gek idee die olie maar ik zoek nog naar iets dat geen vlekken geeft, ben al aan het inventariseren in het andere topic... we hebben het dus met condoom gedaan maar later ook vaginaal gedaan en op een gegeven moment condoom eraf en weer een keer anaal geprobeerd, ging wel goed... alleen het gevaar op bacterien lees ik overal...

maar wat moet je dan, anaal, dan alles wassen, vaginaal, alles wassen, weer anaal... etc. etc. dat gaat toch niet werken. ik wil ook niet de hele tijd anaal nl. verschillende melden er geen last van te hebben (bactrien), anderen weer wel. ..
Carpe diem
pi_30972625
ik heb met mijn vriendin vaak van anaal naar vaginaal gewisseld en we hebben eigenlijk nooit problemen met bacterien gehad of iets dergelijks.
pi_30977077
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb met mijn vriendin vaak van anaal naar vaginaal gewisseld en we hebben eigenlijk nooit problemen met bacterien gehad of iets dergelijks.
Het gevaar op candida is dan zó groot he, en geloof me, dat is NIET leuk.

Mijn vriendin heeft nu ook Candida (niet gekregen op deze manier overigens), en ik sta nu al 5 weken droog omdat naar binnen gaan ongelofelijk veel pijn doet bij haar.

Haar kuur is nu afgelopen en morgen mag ze weer naar de huisarts; pijn is niet weg.

maar goed, ga vooral je gang met vagina-infectering. Je vriendin krijgt vanzelf een schimmel.
Kutkloon.
pi_30977278
Niet iedereen is even gevoelig voor schimmelinfecties. Ik ben er heel gevoelig voor, maar er zijn genoeg mensen die daar nooit last mee hebben.
pi_30977662
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef klossie het volgende:
niet schadelijk voor je zelf dan? ik bedoel olie in je, lijkt me toch niet echt super goed of wel? glijmiddel, alleen bij sexshop te kopen? niet bij de drogist ofzo? wat een gedoe dan eigenlijk, op elke condoom verpakking staat dat je durex erbij kan gebruiken maar dan moet het wel makkelijk te koop zijn natuurlijk...

verder doet iedereen het dan echt anaal met condoom? en dan een gewone condoom? toch beter ivm soa ofzo maar ja.. zonder is wel fijner lijkt me
ik wist niet dat glijmiddel bij de drogist te koop was? ga altijd naar sexshop (hier in den haag zat van te vinden). ik heb zelf een keer horen vertellen door een sexexpert dat vaseline veel gebruikt wordt maar juist niet goed was, weet alleen niet zeker meer waarom. dacht omdat het vettig was? iig is het voor uitwendig gebruik...

iemand zei dat turkse worstelaars ook olie gebruiken, das wat anders dan het inwendig te gebruiken. iig zou IK liever geen zonnebloemolie gebruiken maar gwone echte glijmiddel.
pi_30978152
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedereen is even gevoelig voor schimmelinfecties. Ik ben er heel gevoelig voor, maar er zijn genoeg mensen die daar nooit last mee hebben.
En toch ben je achterlijk bezig als je een vrouw in haar kont neukt om hem vervolgens lekker in haar kut te gaan schuiven. Dat vind ik net zoiets als een one-night-stand zonder condoom. Dat doe je toch ook niet, gewoon om het feit dat je er ziek van kan worden.

En eenmaal een schimmel in je kut, en hij zal altijd in je lijf blijven hangen, en kan dus continue weer opspelen. Het is maar wat je wilt.
Kutkloon.
pi_30982383
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

En toch ben je achterlijk bezig als je een vrouw in haar kont neukt om hem vervolgens lekker in haar kut te gaan schuiven. Dat vind ik net zoiets als een one-night-stand zonder condoom. Dat doe je toch ook niet, gewoon om het feit dat je er ziek van kan worden.

En eenmaal een schimmel in je kut, en hij zal altijd in je lijf blijven hangen, en kan dus continue weer opspelen. Het is maar wat je wilt.
HO HO HO....

Die schimmel zit niet in je kut standaart, die schimmel behoort in rust in je darmen te liggen, door bepaalde omstandigheden, zoals bv antibiotica gebruik en overmatig suikergebruik(wat al snel overmatig is aangezien we aan 2 stuks fruit genoeg hebben voor onze suikerbehoefte) kan die schimmel actief worden.
Normaal behoort deze schimmel actief te worden als je sterfd, deze schimmel helpt je lichaam te ontbinden door suikers om te zetten, te laten gisten...

Die schimmel wordt niet veroorzaakt door het wisselen tussen anaal en vaginaal, die schimmel kan wel al aanwezig zijn en daardoor wat meer wildgroei gaan vertonen, maar niet iedereen heeft die schimmel al actief in zijn/haar lijf...

De kans is levensgroot dat ook zonder het wisselen dezelfde problemen hadden ontstaan op ten duur, alleen wordt het dan extra getriggerd door het bijvoegen van bacterien die de balans verstoren van de vagina die die schimmel in bedwang hoort te houden.

Zo wordt het ook getriggerd door een verminderde weerstand of andere redenen die de balans verstoren...

Je kan deze schimmel weer terug in rust krijgen, maar daarvoor is een extreem streng dieet nodig van ruim een jaar waarin je niets waar suikers(denk erom, suikers niet oppikken als kristal suiker, maar alles wat door je lichaam omgezet wordt in suikers) mag eten...

Dit is een extreem zwaar dieet, de eerste tijd zal je je knap beroerd voelen omdat je lichaam om moet schakelen op een andere voedingsbron voor de hersenen, echt heel gezond is dit dieet ook niet, maar dat zijn de medicijnen tegen de schimmel ook niet.

Deze schimmel kan veel meer klachten veroorzaken, ze kan in het bloed komen en zo chronische vermoeideid en vele andere klachten veroorzaken...

Mensen bij wie deze schimmel niet al actief is kunnen geen last krijgen van wildgroei van deze schimmel door het wisselen tussen anaal en vaginaal.
pi_30993356
hmmmm, ok niet wisselen is dan wel het beste maar is toch vrijwel onmogelijk joh... je gaat het toch niet alleen maar anaal doen, ik moet wel eerst vaginaal opgewonden zijn hoor... dus hoe doen jullie dat dan als je niet wisselt? telkens het zaakje wassen? want ook met condoom hou je toch het wissel verhaal... !
Carpe diem
pi_30994733
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef klossie het volgende:
hmmmm, ok niet wisselen is dan wel het beste maar is toch vrijwel onmogelijk joh... je gaat het toch niet alleen maar anaal doen, ik moet wel eerst vaginaal opgewonden zijn hoor... dus hoe doen jullie dat dan als je niet wisselt? telkens het zaakje wassen? want ook met condoom hou je toch het wissel verhaal... !
Je zou ook gewoon een nieuw condoom kunnen gebruiken telkens toch ?
Groetjes, Priyantha
pi_30995411
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:33 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon een nieuw condoom kunnen gebruiken telkens toch ?
theoretisch wel ja....
Carpe diem
pi_30995489
Ik sluit me bij klossie aan, als ik lekker met seks bezig ben met mijn mannetje wil ik niet steeds nadenken, oeeeee condoom af, oeeeeee condoom om, gewoon lekker bezig zijn en soms gebeurt het dat er gewisseld wordt, simpel...

Even goed wassen achteraf en klaar is klara hoor en nog nooit een schimmel of een blaasontsteking gehad ervan.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:33:58 #230
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_30996201
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef erodome het volgende:
Ik sluit me bij klossie aan, als ik lekker met seks bezig ben met mijn mannetje wil ik niet steeds nadenken, oeeeee condoom af, oeeeeee condoom om, gewoon lekker bezig zijn en soms gebeurt het dat er gewisseld wordt, simpel...

Even goed wassen achteraf en klaar is klara hoor en nog nooit een schimmel of een blaasontsteking gehad ervan.
Anders ben je straks lekker bezig en moet je weer stoppen om wat om te gaan doen of juist niet..

Denk ff lekker douchen/ badderen van te voren en wat ero zegt erna meteen en dan komt het wel goed
pi_30996564
jah ik denk dat douchen en of badderen van te voren en erna wel helpen alles schoon te houden!

en gewoon gezond leven doet ook een hoop goed!
pi_31000473
precies, heb ik ook precies zo gedaan, ervoor en erna uitgebreid soppen, lekker hoor
Carpe diem
pi_31003073
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef Molline het volgende:
Je doelt op de hobby van Ron Brandsteder ?
Welke hobby? Vertel, vertel
pi_31006170
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef Ramon73 het volgende:

[..]

Welke hobby? Vertel, vertel
http://www.google.nl/search?hl=en&q=brandsteder+hobby
zie de BiBack link.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:49:11 #235
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31537477
En is het Miss_user al gelukt??
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:00:36 #236
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_31553118
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:49 schreef PieterCK het volgende:
En is het Miss_user al gelukt??
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_31553678
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Die schimmel zit niet in je kut standaart, die schimmel behoort in rust in je darmen te liggen, door bepaalde omstandigheden, zoals bv antibiotica gebruik en overmatig suikergebruik(wat al snel overmatig is aangezien we aan 2 stuks fruit genoeg hebben voor onze suikerbehoefte) kan die schimmel actief worden.
Normaal behoort deze schimmel actief te worden als je sterfd, deze schimmel helpt je lichaam te ontbinden door suikers om te zetten, te laten gisten...
Geheel off-topic, maar goed...

Aangezien ik de afgelopen maanden veelvuldig hiermee heb gekloot heb ik weer het een en ander aan informatie ingewonnen, en dan ontdek ik hier dus al meteen een onwaarheid: Candida blijkt wel in de vagina thuis te horen. Normaal echter wordt de hoeveelheid candida geremd door de melkzuurbacterie en is er een balans, deze kan echter verstoord worden waardoor er een infectie ontstaat.
quote:
Die schimmel wordt niet veroorzaakt door het wisselen tussen anaal en vaginaal, die schimmel kan wel al aanwezig zijn en daardoor wat meer wildgroei gaan vertonen, maar niet iedereen heeft die schimmel al actief in zijn/haar lijf...

De kans is levensgroot dat ook zonder het wisselen dezelfde problemen hadden ontstaan op ten duur, alleen wordt het dan extra getriggerd door het bijvoegen van bacterien die de balans verstoren van de vagina die die schimmel in bedwang hoort te houden.
Een van de oorzaken van een verstoorde balans is het in aanraking komen met uitwerpselen of andere stoffen uit de anus. Hiermee wordt ten eerste extra candida overgebracht, waardoor de balans al direct verandert, daarnaast zitten er ook bacterien in die het melkzuur te lijf gaan. Gevolg: de candida kan welig tieren.

Je kunt dus, enkel en alleen door wisselen, de balans dusdanig verstoren dat er een schimmelinfectie ontstaat. Andere factoren, die overigens wel mee kunnen werken of het kunnen veroorzaken, hoeven hierbij niet aanwezig te zijn.
quote:
Zo wordt het ook getriggerd door een verminderde weerstand of andere redenen die de balans verstoren...
Dat klopt, maar als er sowieso een gevoeligheid is voor schimmels is één mogelijke oorzaak al genoeg. Dan kan één nacht te weinig slapen, één vrijpartij te veel of één keer wisselen al voldoende zijn.
quote:
Je kan deze schimmel weer terug in rust krijgen, maar daarvoor is een extreem streng dieet nodig van ruim een jaar waarin je niets waar suikers(denk erom, suikers niet oppikken als kristal suiker, maar alles wat door je lichaam omgezet wordt in suikers) mag eten...

Dit is een extreem zwaar dieet, de eerste tijd zal je je knap beroerd voelen omdat je lichaam om moet schakelen op een andere voedingsbron voor de hersenen, echt heel gezond is dit dieet ook niet, maar dat zijn de medicijnen tegen de schimmel ook niet.
D'r is nog steeds niks van bewezen.
quote:
Mensen bij wie deze schimmel niet al actief is kunnen geen last krijgen van wildgroei van deze schimmel door het wisselen tussen anaal en vaginaal.
Onwaar: Deze schimmel is bij iedereen actief aanwezig in het lichaam: sowieso in de darmen, maar bij iedere vrouw ook in de vagina. Pas bij een verstoorde balans ontstaan er problemen, maar actief is hij sowieso.

bron: AD-diagnose enkele weken geleden, huisarts.
pi_31555397
je moet trouwens wel glijmiddel op siliconenbasis gebruiken. glijmiddel op waterbasis is veel te snel uitgwerkt en glijdt niet zo goed.

nadeel alleen is dat glijmiddel op siliconen-basis het latex van condooms aantast.
of je moet speciale condooms/glijmiddel hebben of gewoon zonder rubber (wat uiteraard voor de gevende partij veel lekkerder is!)
Islam=facisme
pi_31555968
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:36 schreef innovative het volgende:

[..]

Geheel off-topic, maar goed...

Aangezien ik de afgelopen maanden veelvuldig hiermee heb gekloot heb ik weer het een en ander aan informatie ingewonnen, en dan ontdek ik hier dus al meteen een onwaarheid: Candida blijkt wel in de vagina thuis te horen. Normaal echter wordt de hoeveelheid candida geremd door de melkzuurbacterie en is er een balans, deze kan echter verstoord worden waardoor er een infectie ontstaat.
[..]

Een van de oorzaken van een verstoorde balans is het in aanraking komen met uitwerpselen of andere stoffen uit de anus. Hiermee wordt ten eerste extra candida overgebracht, waardoor de balans al direct verandert, daarnaast zitten er ook bacterien in die het melkzuur te lijf gaan. Gevolg: de candida kan welig tieren.

Je kunt dus, enkel en alleen door wisselen, de balans dusdanig verstoren dat er een schimmelinfectie ontstaat. Andere factoren, die overigens wel mee kunnen werken of het kunnen veroorzaken, hoeven hierbij niet aanwezig te zijn.
[..]

Dat klopt, maar als er sowieso een gevoeligheid is voor schimmels is één mogelijke oorzaak al genoeg. Dan kan één nacht te weinig slapen, één vrijpartij te veel of één keer wisselen al voldoende zijn.
[..]

D'r is nog steeds niks van bewezen.
[..]

Onwaar: Deze schimmel is bij iedereen actief aanwezig in het lichaam: sowieso in de darmen, maar bij iedere vrouw ook in de vagina. Pas bij een verstoorde balans ontstaan er problemen, maar actief is hij sowieso.

bron: AD-diagnose enkele weken geleden, huisarts.
Tja dit is wat de arts mij verteld heeft erover aangezien ik een tijd heb gelopen met het idee(en de arts ook) dat ik candida had alleen niet vaginaal, dus gewoon in mijn lichaam...

Candida is een schimmel die je lichaam helpt te ontbinden, dat is wat mij verteld is en die behoort normaal op non-actief te staan, misschien is het wel zo dat de schimmel er wel is, maar wel non-actief.
Om hem actief te krijgen heb je andere dingen nodig dan de gewone dingen, maar bij echt bar veel mensen is deze schimmel actief omdat ons leefpatroon gewoon ongezond veel suikers bevat(alles wat omzet tot suikers in je lichaam en echte suikers).

Dit is wat ik heb geleerd van iemand die er redelijk veel mee bezig is geweest, priofessioneel.

Zo zie je maar weer dat zelfs artsen verschillend denken over dit probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')