Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef diabolotin het volgende:
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Ieder hol is weer anders hehquote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef Diebitch het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
Ach de een noemt het pijn de ander noemt het een gevoel van verstopping...tja.......quote:Op maandag 23 mei 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ieder hol is weer anders heh
Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??quote:
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:quote:
vooral als je een fles van zo'n formaat in je arse propt...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??
Van poppers gaat je kringspier open staan...
[afbeelding]
Bijna goed, het is een drug met een positief stimulerend effect dat onder andere ook als spierverslapper werktquote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen
Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
van oorsprong is het een geneesmiddelquote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Mooie aanvullingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit dus.
Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel..
Daar is het niet speciaal voor gemaakt, maar wordt het wel voor gebruikt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?
[EDIT]
Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan
[\EDIT]
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?quote:
quequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
Dat staat al vermeldt in het topic...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van lerenof hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
In plaats van meteen je leuter er in te rammen dien je geduld te hebben. Iets wat veel mannen sowieso niet hebben en vrouwen tijdens de seks ook niet echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van lerenof hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
Nou Poppers gebruiken is wel HEEL domquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Diebitch het volgende:
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
Eerst 1 als dat gaat een 2e...het is tenslotte veel dunner...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[EDIT]
[\EDIT]
Wij pakken gewoon altijd een rubbertje, als dat er af is zijn alle eventuele "restjes" ook meteen opgelost...quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:53 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
Yepz... Géén vingers voor mij, die doen pijn. Zitten knokkels aan enzo. Een lul is veel beter vervormbaar, en als die buigt dan is dat niet op één plaats, maar over de hele lengte, zeg maar, waardoor je geen plaatselijke druk krijgt...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Een beschrijving is het zkrquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.
Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.
Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks
Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roesquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is
Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Alsgeenander het volgende:
Mijn eerste keer anaal was met een grieks vakantievriendje,
Ik wist niet dat dat mogelijk was...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Alsgeenander het volgende:
..., hij 'ramde' hem er in een keer in zonder waarschuwing of iets vragen. Ik durfde niet helemaal nee te zeggen toen maar het was echt heel pijnlijk.
Oh ja, zéker dat dat mogelijk is... Vriendje en ik waren ooit eens te enthousiast, en toen ik zei dat hij wat door mocht duwen, duwde hij maar meteen héél hard en héél ver. Écht niet leuk, en écht heel pijnlijk. Heb er ook nog wel een paar dagen last van gehad...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mogelijk was...
Ik heb er nog maar heel weinig ervaring mee.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef SexMex het volgende:
ontspannen, glijmiddel, en voorzichtig aan!
mij helpt het heel erg als er na penetratie gewoon even ontzettend rustig aan bewogen wordt, misschien zelfs wel even helemaal geen beweging. dan kan ik me ontspannen, aan de pijn en het gevoel wennen, en als het neuken dan wordt opgebouwd, ebt de pijn opeens weg, en is het alleen maar heerlijk
Vrouwen die er ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef erodome het volgende:
Wat bij mij erg hielp trouwens is 2 keer inbrengen, de eerste keer was vaak een beetje zo van wowwwwww dit is wat te heftig, gaat auw doen, dan haalde hij hem er even uit, heel even lekker met het kutje spelen en er weer in.
Het lijkt wel alsof de boel daar dan even wat tijd krijgt zich aan te passen, dat het eerst even schrikt zeg maar(de angst van het verleden dat het pijn deed denk ik).
PRECIES!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Oh ja, zéker dat dat mogelijk is... Vriendje en ik waren ooit eens te enthousiast, en toen ik zei dat hij wat door mocht duwen, duwde hij maar meteen héél hard en héél ver. Écht niet leuk, en écht heel pijnlijk. Heb er ook nog wel een paar dagen last van gehad...
Het is écht een kwestie van heel langzaam doen, en soms niet direct terug trekken bij pijn. Natuurlijk niet als de tranen je in de ogen springen (want dat was bij mijn eerste ervaring zo), maar als het wat ongemakkelijk voelt moet het soms even "oprekken" en is het makkelijker ontspannen als je daadwerkelijk voelt wélke spieren je moet ontspannen, dus tegen welke spieren iets aan duwt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:43 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
PRECIES!!!!(bij mij dan niet heeeel ver, trok mezelf weg want deed echt super pijn en echt paar dagen last van gehad!) dat is de reden waarom ik zoiets had van, kan dat ook op een andere mannier en weet iemand hoe?!?!?! bedoel, tis best leuk als je iets weet wat je vriend behoorlijk opgeilt en tuurlijk wil je dat dan proberen, maar liever zelf geen pijn erbij!!!
Mwah, bij "gewone" seks vind ik het net zo'n storende onderbreking als het omdoen van condooms... Soms is het noodzakelijk, maar ik heb er echt een hekel aan. Je kunt tóch niet spontaan wippen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Das eigenlijk altijd wel leuk![]()
![]()
helemaal niet erg toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Oh oh, Whizkid wordt nieuwsgieriger dan dat ie al was...![]()
![]()
hetzelfde geldt voor Keksi.... alleen nu nog een vriendinnetje zoeken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Oh oh, Whizkid wordt nieuwsgieriger dan dat ie al was...![]()
![]()
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:11 schreef Keksi het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor Keksi.... alleen nu nog een vriendinnetje zoeken...![]()
Mooie naam heb je voor dit topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Haemorrhage het volgende:
Het maakt voor het gevoel wel uit,, dus voor degenen die er pijn bij hebben, zal het voor de pijn ook wel verschil maken denk ik
Dus welk standje is het beste?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Haemorrhage het volgende:
Het maakt voor het gevoel wel uit,, dus voor degenen die er pijn bij hebben, zal het voor de pijn ook wel verschil maken denk ik
Als je een beginner bent, kan je het best op je buik gaan liggen. Dan kan hij niet zo diep binnen dringen. Als je wat meer ervaring hebt en alles gaat goed, dan kan je het op z'n hondjes proberen.quote:
Dank uquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je een beginner bent, kan je het best op je buik gaan liggen. Dan kan hij niet zo diep binnen dringen. Als je wat meer ervaring hebt en alles gaat goed, dan kan je het op z'n hondjes proberen.
Een anus is een anus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef wonderer het volgende:
Dank u
Ik neem aan dat dit voor beide geslachten geldt.
Geldt idd voor beide gelachten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank u
Ik neem aan dat dit voor beide geslachten geldt.
Laatste keer dat ik het checkte, hadden vrouwen geen prostaat, en het ljkt me voor m/m sex toch prettiger dat die (voorzichtig) gestimuleerd wordt, wat weer invloed heeft op de richting...quote:
't Was een grapje!quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef wonderer het volgende:
Laatste keer dat ik het checkte, hadden vrouwen geen prostaat, en het ljkt me voor m/m sex toch prettiger dat die (voorzichtig) gestimuleerd wordt, wat weer invloed heeft op de richting...
Dacht ik.
Beetje duf, weinig geslapen vannacht, net getrouwd enzoquote:
We willen een log hoe het gegaan isquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:13 schreef Zimmerbach het volgende:
hmm kijk dit is info waar ik iets mee kan doen, bij mij en mijn vriendin wilde het ook nog niet echt lukken maar dit ga ik maar eens proberen![]()
Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het momentquote:
die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het moment
naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan hequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:32 schreef innovative het volgende:
[..]
die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.
ben een fervent voorstander van "op zijn hondjes" of staand achterlangs...
En zoooooveel nieuwsgierigheid!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan he
Ik zou zeggen, zoek een gewillig slachtoffer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
En zoooooveel nieuwsgierigheid!!!!![]()
nogmaals... isse niet erg!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roes)
Allready knowquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...
Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Trouwens, heb begrepen van horen en zeggen dat de G-plek van de man bij (in) de anus zit, of verkeerd gehoord?
Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...quote:
Jah, dat heb ik ook wel eens gehoord... Iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.
Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangendequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...
de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangende
Oh en liters glijmiddelquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)
en uiteraard zelf genieten![]()
Ik heb ook wel es een endoscopie gehad, maar dat begon pas pijn te doen toen de camera de bocht om moest. Ik denk dat spelen een stuk lekkerder voeltquote:
Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
En wat ook nog kan helpen is iets tegen persen.
Daarom mag je dus ook nooit doorgaan bij pijn, de volgende keer heeft je lichaam dat nog onthouden en wordt het steeds lastiger je te ontspannen, ook al doe je dat bewust dan kan je onbewust toch aanspannen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef xellisx het volgende:
Zoals er al eerder werd gezegd, vind ik het ook heel erg geil en leuk om iets te proberen waarvan ik weet dat mijn vriend het super geil vindt. Maar omdat het me nu al een paar keer echt heel erg veel pijn heeft gedaan, zie ik er soms gewoon tegenop. Ik wil me wel ontspannen, maar de gedachte aan de vorige keren, werken dat nogal tegen. Het is in ieder geval wel een geruststellend idee dat het ook inderdaad zonder pijn kan en dat het dus beter kan worden![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!![]()
Hmm.. dat plaatje riep bij mij een vraag op; wat het lekker maakt bij mannen is mij wel duidelijk, de prostaat en de rol daarvan in het orgasme. Maar hoe zit dat eigenlijk bij vrouwen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...
Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
Bij vrouwen liggen de vagina en de anus natuurlijk tegen elkaar aan, je stimuleerd dus alles van de vagina via de anus en vaak nog beter dan je via vaginale penetratie zou kunnen.
Haha, er begint zich langzaam een fan-club te vormenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon.Nog maar één keer gedaan, maar ik ben nu al een fan.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!![]()
Als dit een reactie op mij is dan is er een probleem... wij hebben beide geen clitoris!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef erodome het volgende:
Probeer eens clitorale stimulatie tijdens het anaal neuken en natuurlijk genoeg glijmiddel gebruiken, als het iets lastiger wordt is het meestal gewoon tijd voor wat extra glijspul
Tsjah, voor mezelf vind ik de bezigheid zelf ook niet echt geestverruimend... Maar de reaktie van het slachtoffer en het idee dat het een beetje een taboe is, maakt het af en toe toch wel leuk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.
Dan kan ik me ook aanmelden bij de fanclub.
hahahaha een vriend van mij moest er ook niks van hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
hahahaha een vriend van mij moest er ook niks van hebben.
ik en een andere vriend zijn dus echt pro-anaal en wij in zijn ogen dus ranzige freaks.
na 16 dagen aan te moeten horen hoe lekker anaal kan zijn heeft hij ook maar een beginnetje gemaakt.
bij thuiskomst heeft hij het aarsje van zijn vriendin geaaid en voorzichtig gepenetreerd met een vinger en tot zijn grote verbazing kreunde ze harder en dirigeerde ze zijn vinger naar de beste plek
nu wil hij meer info
Oh, wat zielig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef wallflower het volgende:
Als dit een reactie op mij is dan is er een probleem... wij hebben beide geen clitoris!![]()
![]()
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn, als ik het maar lekker vind.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Dus datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn, als ik het maar lekker vind.![]()
Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit een grapje te maken joh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..
Als ik het tegen mijn zin in zou moeten dan dan heeft zij een probleem want dan doe ik er niet meer aan mee.....
Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er mannen zijn die nee zullen zeggen eropquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit een grapje te maken joh.
Als mijnheer het niet wil en ik wel, dan is er altijd nog een dildo.
Oh ja, sorry. Even vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?![]()
Schandalig hoor. Nog geen week met je nieuwe vriendje en je kunt je nu alweer niet inhouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Even vergeten.
stel dan een vraag ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef PieterCK het volgende:
Maar zullen we weer OT doorgaan???
Of dat de Man in kwestie te graag wil en te snel gaat, rust en kalmte bewaren als gevende partij scheelt een hoop. Als je partner roept ho stop! dan ook even rust in acht nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is
Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?quote:
die is te makkelijk.. tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
Bij de man is het allemaal toch wat hariger lijkt me
Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijden![]()
Nou ja ... ik duw ik er niks in heb geen klokkenspel tussen m'n benen dus .... ik PASquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Jah daar zijn er ook genoeg van....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als mijnheer het niet wil en ik wel, dan is er altijd nog een dildo.
Zie melding Diebitchquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn poppers? Ik ben dat woord nou al een paar keer tegengekomen en ik heb echt geen idee wat dat zijn.
Ben ik nou dom?
niet dom alleen onwetend. (niks mis mee)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben ik nou dom?
Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef MikeyMan het volgende:
Spulletje waarvan je je spieren ontspant.. ==> gaat je reet van open staan
Van origine is het medicinaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?
hmm niet iets wat je graag gebruikt!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Van origine is het medicinaal.
http://www.trimbos.nl/default577.html
Poppers zijn flesjes of capsules waarin een vloeistof zit die snel verdampt en gemakkelijk ingeademd kan worden. De naam 'poppers' is afgeleid van de oorspronkelijke verpakking, die bij het openen een 'poppend' geluid maakte. Ze zijn populair in de homoscene, maar ze worden ook gebruikt in het uitgaansleven of thuis.
Poppers zijn legaal, mits op doktersrecept verkregen.
Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk is mogelijk.
Steeds meer nodig voor zelfde effect? Nee.
Effecten korte termijn: Ontspannend, bewustzijnsveranderend ('high'). Versterken seksuele gevoelens. Irritatie van huid en slijmvliezen.
Gevolgen lange termijn: Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, coördinatiestoornissen, verwardheid, bloedarmoede, irritatie van luchtwegen.
Belangrijk: Bij hoge dosis kans op bewusteloosheid.Gevaarlijk in combinatie met harttabletten of medicijnen tegen erectieproblemen. Combinatie met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten.
Wel leuk om een keer te proberen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
hmm niet iets wat je graag gebruikt!
Onder de toonbank, www.google.com ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je die dingen ook zonder doktersrecept krijgen dan?
das gewoon een kwestie van wennen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor anale seks heb ik ze iig niet nodig. Dat gaat erg gemakkelijk bij mij.
Tja, kweenie. Bij mij doet het helemaal geen pijn en gaat het net zo makkelijk als vaginaal. En ik vind het erg prettig. Nog niks stuk bij mijn weten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Tarantula het volgende:
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef Modus het volgende:
Ik vind het eerder van een soort smetvrees getuigen om er handschoentjes bij te betrekken, ik vind er niks experimenteels aan, klinisch gedoe. We zijn niet aan het afwassen..
Ik kwam ze tegen op xtoys.nl. (Zogenaamd) nog over van voor het verkoopverbod, en daarom legaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je die dingen ook zonder doktersrecept krijgen dan?
jah dat kan zeker wel! maar als je voorzichtig aan doet voldoende glijmiddel gebruikt en niet doorgaan als het pijn doet moet het goed komen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Tarantula het volgende:
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
Daarom word er ook steeds gezegt het hoort geen pijn te doen, pijn is een waarschuwings sygnaal, daar moet je naar luisteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Tarantula het volgende:
Dat heb ik eerder gehoord dat dat een super ervaring (kan) schijnt te zijn. Ervaringen van mensen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef Vatsyayana het volgende:
In een geile bui lekker jointje roken, superontspannen en supergeil zijn.
Op je linker zij gaan liggen en je minnaar achter je hebben ('lepeltjes').
Je rectum loopt nl. eerst naar links voordat de darm omhoog gaat en de meeste mannen hebben hun erecte penis wat naar links staan.
Laat je lekker maken; een warme natte lul die steeds over je anus gaat en af en toe wat druk geeft maakt je kringspier steeds ontspannener en zal de lul er elke keer iets dieper toelaten, dat je op een gegeven moment zelf je kontje wel over die lul heen wil zetten en in de diepte laat verdwijnen...
mmm.... toch een keer weer wat wiet halen...![]()
Het kan helpen hulpmiddelen te gebruiken om op te bouwen, als de maat van je partner erg groot/dik is kan dat idd vrij veel zijn om gelijk aan te wennen, het is best een eng idee zo'n groot ding in jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
Ja, kan zeker ook aan de maat liggen. Een keer een minnaar gehad die had niet zozeer een grote (lange), maar vooral een dikke. Dat ging toen pas toen ik op hem zat en hij in die positie mn anus aan het teasen was. We hadden het eigenlijk al opgegeven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken, wat ook gelijk goed ging.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
Respectquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
[knip]
ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken
[knip]
Dank Dank...quote:
Nog veel meer respectquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:13 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
ben gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar in een geile bui
Daar zou ik heel bang van worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
(P.S. het gaat om 21 a 22 cm van een behoorlijke dikte)
Hehe, ja, de eerste keer dat ik 'm zag had ik ook zoiets van 'hmm.. dat zal wel even lastig worden'... (helpt natuurlijk ook niet).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar zou ik heel bang van worden.Een normale lengte kan bij mij bij vaginale seks al pijnlijk zijn bij diep stoten, maar 21 centimeter.
Toen het bij mij net een beetje begon te lukken mocht ik blij zijn als het 1 keer van de 10 pogingen ging, maar naarmate je verder komt wordt het steeds makkelijker, gewoon lekker doorgaan dus met proberen en dat vooral leuk houden, dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. nou ja.. ik denk dat het op den duur wel makkelijker wordt.. het is al eens gelukt... alleen is het iedere keer weer onzeker hoe het uit gaat pakken. En ik vind gewoon niet elke positie prettig.
(P.S. het gaat om 21 a 22 cm van een behoorlijke dikte)
Helaas, mijn kontje is reeds vergeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef PieterCK het volgende:
Wees blij
Zo'n vriendin zou ik ook wel willen
Heyquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helaas, mijn kontje is reeds vergeven.
en die andere gaatjes dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helaas, mijn kontje is reeds vergeven.
Laten we het OT houden en alleen vanaf de achterkant bekijken hequote:
Je mag je idd gelukkig prijzen danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen met het feit dat het bij mij zo makkelijk gaat... Weinig voorbereiding nodig, gaat eigenlijk net zo makkelijk als vaginaal. Dacht dat dat 'dus' bij iedereen zo was, maar niet dus.
Ik vind dat er echt een verschil is .... anaal bij de vrouw is heerlijk strak en omklemt m'n eikel echt super! De reactie van de vrouw, tja daarom juist zou ik het iedereen aanradenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...
Erg krapquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[EDIT]
[\EDIT]
Nee, het gaat hem toch niet worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Het ontvangen lukte niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, het gaat hem toch niet worden.![]()
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef heiden6 het volgende:
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.![]()
klopt, gewoon even "doorbijten".quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:45 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is dat voor de meeste mensen wel; als ie eenmaal goed diep zit wordt het meestal wel lekker.
Het ligt ook een beetje aan het formaat van "The gal her hinny"quote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Erg krap![]()
en dus heeel veel stimulatie
spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Ivatje het volgende:
Gewoon ophouden met proberen!![]()
Probeer eerst in je eigen kont iets te stoppen, zo leer je het...![]()
Wat dan nog? Ik doe 't best vaak bij mezelf.quote:Op maandag 26 september 2005 11:36 schreef firestorm_99 het volgende:
spreek je uit ervaring?
think you just didquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan ik me hier ergens aanmelden voor de fanclub?
niks mis mee!quote:Op maandag 26 september 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dan nog? Ik doe 't best vaak bij mezelf.
Ehm, volgens mij gaat dit een andere kant opquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
niks mis mee!
ik vind het zelf ook lekker![]()
olie, vaseline, allemaal toch wel beetje schadelijk had ik begrepen, te vettig of zoiets?. gebruik liever echte glijmiddel die je zo in een sexshop kan kopen, heb je er geen in de buurt of durf je er niet heen, dan bestel je toch online? wel een nederlandse shop doen he zonder uit amerika te laten exporterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef klossie het volgende:
overigens: het was zonnebloem olie... schadelijk?
niet schadelijk voor je zelf dan? ik bedoel olie in je, lijkt me toch niet echt super goed of wel? glijmiddel, alleen bij sexshop te kopen? niet bij de drogist ofzo? wat een gedoe dan eigenlijk, op elke condoom verpakking staat dat je durex erbij kan gebruiken maar dan moet het wel makkelijk te koop zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
olie, vaseline, allemaal toch wel beetje schadelijk had ik begrepen, te vettig of zoiets?. gebruik liever echte glijmiddel die je zo in een sexshop kan kopen, heb je er geen in de buurt of durf je er niet heen, dan bestel je toch online? wel een nederlandse shop doen he zonder uit amerika te laten exporteren
bij sommige condooms maar nooit voor je eigen achterste?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef Gripper het volgende:
Nee, zonnebloemolie is niet schadelijk voor je lichaam. Misschien bij sommige condooms, maar dat zou je even moeten uitzoeken.
Daarmee bedoelde ik dat olie soms slecht voor het condoom kan zijn, en het condoom erdoor kan verzwakken (en evt. scheuren). Maar als jullie het zonder condoom doen, geen probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef klossie het volgende:
[..]
bij sommige condooms maar nooit voor je eigen achterste?
misschien dan niet eens zo gek idee die olie maar ik zoek nog naar iets dat geen vlekken geeft, ben al aan het inventariseren in het andere topic... we hebben het dus met condoom gedaan maar later ook vaginaal gedaan en op een gegeven moment condoom eraf en weer een keer anaal geprobeerd, ging wel goed... alleen het gevaar op bacterien lees ik overal...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:27 schreef Gripper het volgende:
En dit stukje:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat olie soms slecht voor het condoom kan zijn, en het condoom erdoor kan verzwakken (en evt. scheuren). Maar als jullie het zonder condoom doen, geen probleem.
Het gevaar op candida is dan zó groot he, en geloof me, dat is NIET leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb met mijn vriendin vaak van anaal naar vaginaal gewisseld en we hebben eigenlijk nooit problemen met bacterien gehad of iets dergelijks.
ik wist niet dat glijmiddel bij de drogist te koop was? ga altijd naar sexshop (hier in den haag zat van te vinden). ik heb zelf een keer horen vertellen door een sexexpert dat vaseline veel gebruikt wordt maar juist niet goed was, weet alleen niet zeker meer waarom. dacht omdat het vettig was? iig is het voor uitwendig gebruik...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef klossie het volgende:
niet schadelijk voor je zelf dan? ik bedoel olie in je, lijkt me toch niet echt super goed of wel? glijmiddel, alleen bij sexshop te kopen? niet bij de drogist ofzo? wat een gedoe dan eigenlijk, op elke condoom verpakking staat dat je durex erbij kan gebruiken maar dan moet het wel makkelijk te koop zijn natuurlijk...![]()
verder doet iedereen het dan echt anaal met condoom? en dan een gewone condoom? toch beter ivm soa ofzo maar ja.. zonder is wel fijner lijkt me![]()
En toch ben je achterlijk bezig als je een vrouw in haar kont neukt om hem vervolgens lekker in haar kut te gaan schuiven. Dat vind ik net zoiets als een one-night-stand zonder condoom. Dat doe je toch ook niet, gewoon om het feit dat je er ziek van kan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedereen is even gevoelig voor schimmelinfecties. Ik ben er heel gevoelig voor, maar er zijn genoeg mensen die daar nooit last mee hebben.
HO HO HO....quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En toch ben je achterlijk bezig als je een vrouw in haar kont neukt om hem vervolgens lekker in haar kut te gaan schuiven. Dat vind ik net zoiets als een one-night-stand zonder condoom. Dat doe je toch ook niet, gewoon om het feit dat je er ziek van kan worden.
En eenmaal een schimmel in je kut, en hij zal altijd in je lijf blijven hangen, en kan dus continue weer opspelen. Het is maar wat je wilt.
Je zou ook gewoon een nieuw condoom kunnen gebruiken telkens toch ?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef klossie het volgende:
hmmmm, ok niet wisselen is dan wel het beste maar is toch vrijwel onmogelijk joh... je gaat het toch niet alleen maar anaal doen, ik moet wel eerst vaginaal opgewonden zijn hoor... dus hoe doen jullie dat dan als je niet wisselt? telkens het zaakje wassen? want ook met condoom hou je toch het wissel verhaal... !
theoretisch wel ja....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:33 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een nieuw condoom kunnen gebruiken telkens toch ?
Anders ben je straks lekker bezig en moet je weer stoppen om wat om te gaan doen of juist niet..quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef erodome het volgende:
Ik sluit me bij klossie aan, als ik lekker met seks bezig ben met mijn mannetje wil ik niet steeds nadenken, oeeeee condoom af, oeeeeee condoom om, gewoon lekker bezig zijn en soms gebeurt het dat er gewisseld wordt, simpel...
Even goed wassen achteraf en klaar is klara hoor en nog nooit een schimmel of een blaasontsteking gehad ervan.
Welke hobby? Vertel, vertelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef Molline het volgende:
Je doelt op de hobby van Ron Brandsteder ?![]()
Geheel off-topic, maar goed...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Die schimmel zit niet in je kut standaart, die schimmel behoort in rust in je darmen te liggen, door bepaalde omstandigheden, zoals bv antibiotica gebruik en overmatig suikergebruik(wat al snel overmatig is aangezien we aan 2 stuks fruit genoeg hebben voor onze suikerbehoefte) kan die schimmel actief worden.
Normaal behoort deze schimmel actief te worden als je sterfd, deze schimmel helpt je lichaam te ontbinden door suikers om te zetten, te laten gisten...
Een van de oorzaken van een verstoorde balans is het in aanraking komen met uitwerpselen of andere stoffen uit de anus. Hiermee wordt ten eerste extra candida overgebracht, waardoor de balans al direct verandert, daarnaast zitten er ook bacterien in die het melkzuur te lijf gaan. Gevolg: de candida kan welig tieren.quote:Die schimmel wordt niet veroorzaakt door het wisselen tussen anaal en vaginaal, die schimmel kan wel al aanwezig zijn en daardoor wat meer wildgroei gaan vertonen, maar niet iedereen heeft die schimmel al actief in zijn/haar lijf...
De kans is levensgroot dat ook zonder het wisselen dezelfde problemen hadden ontstaan op ten duur, alleen wordt het dan extra getriggerd door het bijvoegen van bacterien die de balans verstoren van de vagina die die schimmel in bedwang hoort te houden.
Dat klopt, maar als er sowieso een gevoeligheid is voor schimmels is één mogelijke oorzaak al genoeg. Dan kan één nacht te weinig slapen, één vrijpartij te veel of één keer wisselen al voldoende zijn.quote:Zo wordt het ook getriggerd door een verminderde weerstand of andere redenen die de balans verstoren...
D'r is nog steeds niks van bewezen.quote:Je kan deze schimmel weer terug in rust krijgen, maar daarvoor is een extreem streng dieet nodig van ruim een jaar waarin je niets waar suikers(denk erom, suikers niet oppikken als kristal suiker, maar alles wat door je lichaam omgezet wordt in suikers) mag eten...
Dit is een extreem zwaar dieet, de eerste tijd zal je je knap beroerd voelen omdat je lichaam om moet schakelen op een andere voedingsbron voor de hersenen, echt heel gezond is dit dieet ook niet, maar dat zijn de medicijnen tegen de schimmel ook niet.
Onwaar: Deze schimmel is bij iedereen actief aanwezig in het lichaam: sowieso in de darmen, maar bij iedere vrouw ook in de vagina. Pas bij een verstoorde balans ontstaan er problemen, maar actief is hij sowieso.quote:Mensen bij wie deze schimmel niet al actief is kunnen geen last krijgen van wildgroei van deze schimmel door het wisselen tussen anaal en vaginaal.
Tja dit is wat de arts mij verteld heeft erover aangezien ik een tijd heb gelopen met het idee(en de arts ook) dat ik candida had alleen niet vaginaal, dus gewoon in mijn lichaam...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:36 schreef innovative het volgende:
[..]
Geheel off-topic, maar goed...
Aangezien ik de afgelopen maanden veelvuldig hiermee heb gekloot heb ik weer het een en ander aan informatie ingewonnen, en dan ontdek ik hier dus al meteen een onwaarheid: Candida blijkt wel in de vagina thuis te horen. Normaal echter wordt de hoeveelheid candida geremd door de melkzuurbacterie en is er een balans, deze kan echter verstoord worden waardoor er een infectie ontstaat.
[..]
Een van de oorzaken van een verstoorde balans is het in aanraking komen met uitwerpselen of andere stoffen uit de anus. Hiermee wordt ten eerste extra candida overgebracht, waardoor de balans al direct verandert, daarnaast zitten er ook bacterien in die het melkzuur te lijf gaan. Gevolg: de candida kan welig tieren.
Je kunt dus, enkel en alleen door wisselen, de balans dusdanig verstoren dat er een schimmelinfectie ontstaat. Andere factoren, die overigens wel mee kunnen werken of het kunnen veroorzaken, hoeven hierbij niet aanwezig te zijn.
[..]
Dat klopt, maar als er sowieso een gevoeligheid is voor schimmels is één mogelijke oorzaak al genoeg. Dan kan één nacht te weinig slapen, één vrijpartij te veel of één keer wisselen al voldoende zijn.
[..]
D'r is nog steeds niks van bewezen.
[..]
Onwaar: Deze schimmel is bij iedereen actief aanwezig in het lichaam: sowieso in de darmen, maar bij iedere vrouw ook in de vagina. Pas bij een verstoorde balans ontstaan er problemen, maar actief is hij sowieso.
bron: AD-diagnose enkele weken geleden, huisarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |