We willen een log hoe het gegaan isquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:13 schreef Zimmerbach het volgende:
hmm kijk dit is info waar ik iets mee kan doen, bij mij en mijn vriendin wilde het ook nog niet echt lukken maar dit ga ik maar eens proberen![]()
Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het momentquote:
die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Op mijn buik liggen vind ik wel het intiemste zeg maar, maar de andere standjes zijn ook erg lekker. Wat ook erg lekker is, is als de een op zijn rug gaat liggen, en de ander (degene die geneukt wordt zeg maar) gaat dan op de ander zitten zeg maar. Hoop dat dit even duidelijk is, ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op het moment
naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan hequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:32 schreef innovative het volgende:
[..]
die laatste vind ik juist helemaal niet prettig, gaat bij mij heel snel pijn doen, en omdat ik toch mijn benen een beetje moet spannen spant de rest ook mee, niet handig.
ben een fervent voorstander van "op zijn hondjes" of staand achterlangs...
En zoooooveel nieuwsgierigheid!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
naja, zoveel mensen, zoveel wensen zeggen ze dan he
Ik zou zeggen, zoek een gewillig slachtoffer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
En zoooooveel nieuwsgierigheid!!!!![]()
nogmaals... isse niet erg!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roes)
Allready knowquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen bij jezelf wat in te brengen... Weet je iig hoe dat voelt...
Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Trouwens, heb begrepen van horen en zeggen dat de G-plek van de man bij (in) de anus zit, of verkeerd gehoord?
Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...quote:
Jah, dat heb ik ook wel eens gehoord... Iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, G-plek weet ik niet, maar ik weet wel dat de prostaat via de anus kan worden gestimuleerd en dat dat een erg leuk effect zou moeten hebben.
Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangendequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het in zo'n onderzoek niet echt prettig is... Wat het in dit geval wel zou moeten zijn...
de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zal in dit geval de gevende zijn, niet de ontvangende
Oh en liters glijmiddelquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
de ontvangene verwennen/laten ontspannen komt het heus wel goed (heb ik hierboven gelezen...)
en uiteraard zelf genieten![]()
Ik heb ook wel es een endoscopie gehad, maar dat begon pas pijn te doen toen de camera de bocht om moest. Ik denk dat spelen een stuk lekkerder voeltquote:
Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
En wat ook nog kan helpen is iets tegen persen.
Daarom mag je dus ook nooit doorgaan bij pijn, de volgende keer heeft je lichaam dat nog onthouden en wordt het steeds lastiger je te ontspannen, ook al doe je dat bewust dan kan je onbewust toch aanspannen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef xellisx het volgende:
Zoals er al eerder werd gezegd, vind ik het ook heel erg geil en leuk om iets te proberen waarvan ik weet dat mijn vriend het super geil vindt. Maar omdat het me nu al een paar keer echt heel erg veel pijn heeft gedaan, zie ik er soms gewoon tegenop. Ik wil me wel ontspannen, maar de gedachte aan de vorige keren, werken dat nogal tegen. Het is in ieder geval wel een geruststellend idee dat het ook inderdaad zonder pijn kan en dat het dus beter kan worden![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!![]()
Hmm.. dat plaatje riep bij mij een vraag op; wat het lekker maakt bij mannen is mij wel duidelijk, de prostaat en de rol daarvan in het orgasme. Maar hoe zit dat eigenlijk bij vrouwen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar misschien is het handig er wat anatomie bij te halen...
Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
Bij vrouwen liggen de vagina en de anus natuurlijk tegen elkaar aan, je stimuleerd dus alles van de vagina via de anus en vaak nog beter dan je via vaginale penetratie zou kunnen.
Haha, er begint zich langzaam een fan-club te vormenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind anaal eigenlijk bijna nog geiler dan gewoon.Nog maar één keer gedaan, maar ik ben nu al een fan.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoeft nieteens... Het mooie van anaal is dat het ook met een vriendje kan... Dat vergroot de mogelijkheden al natuurlijk!![]()
Als dit een reactie op mij is dan is er een probleem... wij hebben beide geen clitoris!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef erodome het volgende:
Probeer eens clitorale stimulatie tijdens het anaal neuken en natuurlijk genoeg glijmiddel gebruiken, als het iets lastiger wordt is het meestal gewoon tijd voor wat extra glijspul
Tsjah, voor mezelf vind ik de bezigheid zelf ook niet echt geestverruimend... Maar de reaktie van het slachtoffer en het idee dat het een beetje een taboe is, maakt het af en toe toch wel leuk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.
Dan kan ik me ook aanmelden bij de fanclub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |