abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 22:37:01 #1
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_26416635
wat zijn de effecten van gebruik van popper?
we hebben hier nu een flesje
  donderdag 21 april 2005 @ 22:38:18 #2
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_26416678
*SCHOP*
pi_26416783
Wat een haast.

Van poppers krijg je een soort rush. Als je het doet tijdens de sex dan heb je een minuut lang echt de sex van je leven. Je krijgt ook een btje vaag gevoel van in je kop.

op het forum kan je overigens ook wel wat vinden over poppers

ps je moet het niet te vaak gebruiken

* NietGroen vindt het iig cool spul
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_26416983
Heh, in mijn jonge jaren weleens wat van gesnoven in de kantine of tijdens uitgaan.
Ik werd rood, krijg een lachbui en een beetje koppijn
Ja dat was genieten.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 april 2005 @ 23:15:26 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_26417844
Zo ff opgezocht, hopelijk geeft het wat meer info: (oude FOK!topics)
Poppers... wat doet het allemaal?
Poppers
Gebruiken alleen homo's poppers?
poppers
Poppers
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:34:50 #6
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_26418435
gaat je hol van openstaan
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_26418510
Is voor homo's.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26418540
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Skv het volgende:
Is voor homo's.
omdat? vette onzin.
Gebruikt het een keer tijdens de sex, dan praat je wel anders
Blauw is de kleur van een hoop bier
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 april 2005 @ 23:41:24 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_26418682
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef ne0n het volgende:
gaat je hol van openstaan
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Skv het volgende:
Is voor homo's.
sught, het is deels een spierverslapper
het gaat er niet van openstaan, maar je zet minder spanning op je spieren en het penetreren gaat dan lijkt me dus makkelijker. Dat is waarom het zo populair is bij homo's, het geeft ten eerste een geil gevoel, en ten tweede gaat het anaal dus makkelijker.

Maar het kan dus ook in hetero kringen gebruikt worden, het geeft bij meiden hetzelfde effect hoor. En mocht je het willen, (of de meiden), lijkt me dat het ook bij hun dat spierverslappende effect geeft en anaal verkeer dus iets vergemakkelijkt (zeker als je moeilijk kan ontspannen).

Daarbij wordt het ook nog eens gewoon in de party-scene gebruikt. Zonder maar ook iets sexueels erbij. Het is echt geen "homo-drug".

Ik sluit me verder bij de reactie hierboven aan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_26418774
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef NietGroen het volgende:

[..]

omdat? vette onzin.
Gebruikt het een keer tijdens de sex, dan praat je wel anders
Zal het eens overleggen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:18:38 #11
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26419856
Toen ik net begon met uitgaan, een jaar of tien geleden, zag je regelmatig mensen aan de rand van de dansvloer poppers snuiven, nu nooit meer. Mogen die dingen nog wel verkocht worden in Nederland?

Ik heb weleens poppers gesnoven en vond dat wel lekker. Maar er waren in de media toen ook berichten dat gebruik van poppers tot een hersenbloeding kon leiden (er was iemand aan doodgegaan of zoiets), en die heerlijke explosie in je hoofd voelt ook wel een beetje alsof je elk moment een hersenbloeding kan krijgen (je aderen verwijden), dus ik vond het wel best.

Het schijnt dat je er heel geil van wordt, en dat de seks beter wordt van poppers, ik heb nooit poppers tijdens de seks gebruikt dus dat weet ik niet, en geil....... ach.....dat lag toen meer aan de omstandigheden dan aan die poppers.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:22:24 #12
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26419948
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:47 schreef Overlast het volgende:
krijg een lachbui en een beetje koppijn
Ja, ik word er ook nogal lacherig van, komt dat ook door poppers?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26424615
Herkenbaar tarak, het voelt idd alsof je hoofd ontploft zo'n beetje.

Ik heb het wel gebruikt tijdens sex en mijn god dat is lekker, heel erg lekker, je ziet kleuren en gedoe en je voelt je mega, het is echt een rush, duurt maar kort, maar geeft een orgastisch gevoel van heb ik jou daar.

Ik vond het echt heel erg lekker, maar te eng om ermee door te gaan, je hoofd blaast echt op, je voelt het en je ziet het(rood hoofd, dus bloeddruk in je hoofd neemt aardig toe tijdelijk).

Als je het tevaak achte elkaar gebruikt krijg je ook gruwelijke hoofdpijn weet ik van iemand die zo dom was het 15 keer achter elkaar te doen(ze heeft 2 dagen knallende hoofdpijn gehad).

Ik ben gaan staan met dat spul op, goeie snuif in mijn mik en ging letterlijk plat, bof, ero op de grond, iedereen die aanwezig was in paniek, ero geloofde het alleen omdat ze een buil op haar hoofd had, vreemde gewaarwording en het sein dat he meer dan genoeg was geweest voor dit leven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26431191
je adreren verwijden, dus erodome kan de bloeddruk als het goed is alleen maar afnemen. Wel idd heb je het gevoel dat je hoofd ontploft
pi_26433223
Poppers zijn illegaal tegenwoordig vandaar..
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:27:22 #16
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26433281
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:02 schreef Deja het volgende:
je adreren verwijden, dus erodome kan de bloeddruk als het goed is alleen maar afnemen. Wel idd heb je het gevoel dat je hoofd ontploft
Hoe groot acht jij de kans de de bloedvater wijder worden door de hogere bloeddruk.....O ja...:P
  maandag 25 april 2005 @ 13:38:52 #17
110813 behAARD
dat ben ik
pi_26496433
Met Overlast weleens wat gesnoven in onze jonge jaren tijdens uitgaan. Een lachkick van hier tot tokio maar t schijnt niet echt goed voor je grijze massa te zijn, hence the hoofdpijn
pi_26543034
poppers zijn echt te gek!!! zonder poppers geen sex,ik word al opgewonden als ik het woord poppers lees!!
pi_26543314
ik vond dr geen ruk aan toen ik t snoof, maar t exje waar ik het mee deed werd er mega geil van
enjoy life!
pi_26543386
Niet al te lang geleden voor het eerst aan gesnoven. Vond het niet zo heel denderend, vrij weinig effect, een beetje wollig gevoel in m'n hoofd. Dit was overigens niet tijdens sex, misschien dat het dan wel aanslaat bij mij.

Was wat onvoorzichtig en heb dat goedje over m'n schouder laten vallen. Dat vond m'n huid niet echt leuk. Twee dagen met een rode schouder rond gelopen. Bijtend spul..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_26543394
ik dus ook ,word helemmal gek als er niets meer is!!
pi_26543594
tijdens de sex mieter ik gewoon een flinke scheut,in een zak doek,heb geen zin dar flesje steeds open te draaien,blijft dan nog zeker een kwartier ,actief
pi_26548500
Whehehe, poppers.
Antwoord is inmiddels al gegeven, het werkt spierverslappend en geeft je een rush. Vanwege de spierverslappende werking werd/wordt het idd vaak door mensen gebruikt die anale seks hebben (en dat is écht geen alleenrecht van homo's ) en als je het tijdens of vlak voor je orgasme neemt, wordt je orgasme nog intenser.

Helaas is dat alleen hearsay, ik heb het nog nooit tijdens de seks gebruikt omdat ik er alleen maar de slappe lach van krijg en een "zwaar" rood hoofd. Heb het best lang en intensief gebruikt, maar omdat ik elke keer mijn hersencellen voelde "poppen" ben ik er mee gestopt nog voor ik het tijdens seks kon uitproberen... helaas, zo te lezen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26548808
Dat anaal heb ik dus een keer met poppers geprobeert, dat was in de tijd dat anaal nog niet echt vanzelfsprekend was zeg maar.

Ik kan je met een gerust hart vertellen dat dat een minder plan is, ok het inbrengen gaat erg goed met poppers op, maar dan is de popper uitgewerkt en dan gaat het dus niet meer goed(bij mij althans)....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')