Dan maak je iets mee jongen dat wil je niet weten, leuk effect ook...
Ik hoop dat je de volgende dag nog normaal kan lopen!!
P.S: wat heeft dit met sexualiteit te maken? schopje?
Niks bijzonder verder
[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...
[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 22-01-2004 19:21]
quote:lol
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef BFSkinner het volgende:
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
quote:Buiten het feit dat je daarna barstende koppijn hebt.
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Niks bijzonder verder
quote:Klopt. Heb ik 6 jaar geleden eens geprobeerd omdat een (gewone) vriend dat ook deed. Toen mij daarna werd gezegd dat het schadelijk was voor de hersenen heb ik het snel terzijde gelegd. De hoofdpijn daarna was langduriger dan het effect zelf.
Op donderdag 22 januari 2004 19:15 schreef brainovic het volgende:
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 22-01-2004 19:21]
quote:Probeer eens als je aan de diarree bent?
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..Niks bijzonder verder
[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...
quote:Dat is toch regel bij alle poppers?
Op donderdag 22 januari 2004 19:34 schreef Darkster1981 het volgende:
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
quote:Lijkt me ook, ja.
Op donderdag 22 januari 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat is toch regel bij alle poppers?
Ik vind het erg cool! Je schijnt het alleen niet te vaak te moeten doen, maar ik heb er nog nooit echt harde cijfers/feiten over gezien
bdw, ik heb alleen ervaring met Rush
edit: ik hoor idd vaak over hoofdpijn, maar heb ik er zelf nooit van gehad en de mensen die ik ken die het ook gebruikt hebben ook niet. (voor zover ik weet dan )
[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 22-01-2004 19:45]
Je mag het NIET innemen, het is niet eens de bedoeling dat de stof je huid raakt, je mag alleen de verdamping opsnuiven...
Het is gruwelijk giftig, als je het inneemt brand het je slokdarm weg...
Als je het flesje open laat staan is het binnen no time verdampt.
Niet teveel gebruiken, 1 a 2 snuifjes op een avond, niet meer want je krijgt een hoofdpijn van hier tot gunter.
De high is kort, een paar minuutjes maar, maar erg heftig.
Voor de sex neem je het het beste in tijdens het sexen, wanneer je al vrij hoog in je opwinding zit, enorm heftig gevoel gegarandeerd...
Maar het is overheerlijk om gewoon lekker te gaan liggen, popper te nemen en jezelf te laten verwennen, oogjes dicht, partner tussen je benen en genieten maar.
Zonder sex, dus gewoon lekker achterover liggen, oogjes dicht is ook heerlijk.
Maar het is en blijft echt zooi, gebruik het niet vaak en niet veel....
Ik heb alleen ervaring met rush...
quote:Nah heb het vroeger vet vaak gedaan...nooit problemen gehad... je zal er wel niet zo goed tegen kunnen.
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.
quote:Heel erg intens orgasme levert dat op, heel apart...
Op donderdag 22 januari 2004 19:53 schreef Try-out het volgende:
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |