abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16495354
Ik heb zojuist een aantal flesjes "poppers" aangeschaft. Wie kan mijn vertellen hoe het te gebruiken en wat zijn precies alle effecten ervan. Verschillende websites zijn hier nogal onduidelijk over, zo zou je omvallen als je het staande gebruikt, is dat waar? Wie heeft er ervaring mee en hoe heb je het beleefd? Heb de andere forums hierover ook gelezen, maar die gaan meer over het gebruik van drugs en sex.
pi_16495404
Ik zou als ik jou was een goede vriend zoeken. Daarna veel poppers innemen en vervolgens gebukt gaan staan.

Dan maak je iets mee jongen dat wil je niet weten, leuk effect ook...

Ik hoop dat je de volgende dag nog normaal kan lopen!!

donderdag 22 januari 2004 @ 19:15:39 #3
8475 brainovic
Liberte toujours
pi_16495483
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn. Over omvallen weet ik niks

P.S: wat heeft dit met sexualiteit te maken? schopje?

Zeker niet van steen maar brain is wel een kei....
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:17:17 #4
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_16495521
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..

Niks bijzonder verder

[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...

[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 22-01-2004 19:21]

Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:17:27 #5
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16495523
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
-Shrink-
pi_16495551
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef BFSkinner het volgende:
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
lol
En zo is het ...
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:19:19 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16495563
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:

Niks bijzonder verder

Buiten het feit dat je daarna barstende koppijn hebt.
Heb het een keer geprobeerd, vond er geen fuck aan en mijn hoofd knalde nadien bijna uit elkaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16495599
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:15 schreef brainovic het volgende:
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn.
Klopt. Heb ik 6 jaar geleden eens geprobeerd omdat een (gewone) vriend dat ook deed. Toen mij daarna werd gezegd dat het schadelijk was voor de hersenen heb ik het snel terzijde gelegd. De hoofdpijn daarna was langduriger dan het effect zelf.
Mijn ervaring? Je kunt net zo goed spiritus snuiven.

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 22-01-2004 19:21]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_16495603
Sigaret even erin dopen.. en vervolgens aan de sigaret trekken.. Erg lekker..
pi_16495845
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..

Niks bijzonder verder

[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...

Probeer eens als je aan de diarree bent?
pi_16495940
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
als je ze inneemt (oraal>>> via mond dus) mag je meteen naar ziekenhuis, of meteen heel veel melk drinken.
tis troep. je kunt beter heel veel alcohol drinken, is zelfde effect en veel fijner.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:38:46 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16496091
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:34 schreef Darkster1981 het volgende:
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
Dat is toch regel bij alle poppers?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16496146
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is toch regel bij alle poppers?

Lijkt me ook, ja.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_16496244
als je popper snuift voel je je een minuutje heel relax. Tijdens sex wordt je extra geil. Je lichaamt voelt gewoon anders aan.

Ik vind het erg cool! Je schijnt het alleen niet te vaak te moeten doen, maar ik heb er nog nooit echt harde cijfers/feiten over gezien

bdw, ik heb alleen ervaring met Rush

edit: ik hoor idd vaak over hoofdpijn, maar heb ik er zelf nooit van gehad en de mensen die ik ken die het ook gebruikt hebben ook niet. (voor zover ik weet dan )

[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 22-01-2004 19:45]

Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_16496250
... en het effect ervan? Wel heb ik begrepen dat je enorm klaarkomt, maar ik hoor alleen barstende koppijn. Het proberen wel of niet waard? Zijn er mensen die het regelmatig gebruiken? Gaarne jullie ervaring!
pi_16496257
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.

Je mag het NIET innemen, het is niet eens de bedoeling dat de stof je huid raakt, je mag alleen de verdamping opsnuiven...
Het is gruwelijk giftig, als je het inneemt brand het je slokdarm weg...
Als je het flesje open laat staan is het binnen no time verdampt.

Niet teveel gebruiken, 1 a 2 snuifjes op een avond, niet meer want je krijgt een hoofdpijn van hier tot gunter.

De high is kort, een paar minuutjes maar, maar erg heftig.
Voor de sex neem je het het beste in tijdens het sexen, wanneer je al vrij hoog in je opwinding zit, enorm heftig gevoel gegarandeerd...

Maar het is overheerlijk om gewoon lekker te gaan liggen, popper te nemen en jezelf te laten verwennen, oogjes dicht, partner tussen je benen en genieten maar.
Zonder sex, dus gewoon lekker achterover liggen, oogjes dicht is ook heerlijk.

Maar het is en blijft echt zooi, gebruik het niet vaak en niet veel....

Ik heb alleen ervaring met rush...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:50:22 #17
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_16496454
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.
Nah heb het vroeger vet vaak gedaan...nooit problemen gehad... je zal er wel niet zo goed tegen kunnen.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_16496467
ik had btw geen ervaring. heb alleen een keer een uitvoerige uitleg gehad van een homo over het gebruik van poppers.
pi_16496529
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
pi_16497314
Zitten ja.. anders pleur je om.. Is mij 1x overkomen.. en met alcohol blijft het erg lang hangen is mijn ervaring.
pi_16497336
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:53 schreef Try-out het volgende:
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
Heel erg intens orgasme levert dat op, heel apart...
Maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen in die paar minuutjes
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16497528
Een keer geprobeerd kreeg een rooie kop en moest even heel hard lachen, dat was het wel zo'n beetje.
A dirty mind is a joy forever.
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:29:46 #23
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_16497591
Heb hier thuis ook een nog een potje staan(gekocht in London), maar behalve een gevoel alsof je hoofd op ontploffen staat merk ik er weinig van. Heb na de tijd ook nooit hoofdpijn en ben gelukkig ook nog nooit 'out' gegaan of omgevallen toen ik het gebruikt had.
Schijnt alleen niet zo best voor je hersenen te zijn.
pi_16497706
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_16498452
Een leuke tip voor een popper trip: Ga naar een zwembad toe met een wildwaterbaan, of een wat ruigere glijbaan. Net voordat je er van af wilt glijden snuif je een keer diep aan dat popperflesje die je meegesmokkeld hebt in je zwembroekzak en je jumped de glijbaan in Gegarandeerd een aquasensatie, maar kijk uit dat je dat flesje wel goed dichtdoet en vooral NIET kwijtraakt, anders kan je het komende halfuur onder water zwemmen op zoek naar dat flesje :S en door het chloorwater krijg je natuurlijk van die ontzettend rode ogen waar een gemiddelde stoner jaloers op kan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')