abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1271151
Pas geleden heb ik gehoord over poppers. Volgens een vriendin van mij schijnt het geweldig te zijn. Maar nu hoorde ik ook weer dat het niet zonder risico is. Wie heeft hiet ervaring meer en kan me er iets meer over vertellen??
  woensdag 25 juli 2001 @ 11:26:44 #2
11782 mad26
--==geen==--
pi_1271182
Het zijn vluchtige nitrietzouten die je hersenen kunnen oplossen bij veelvuldig gebruik. Het schijnt een korte heftige rush te geven.
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1271265
mijn zusje van 14 die naar amsterdam was geweest kwam er mee aanzetten laatst (serieus, ze was naar de smartshop geweest)
dus ik die poppers te proberen. ik moet zeggen, het ruikt verdomd chemish. kan nooit goed zijn lijkt me. maar goed, ik daar dus aan te snuiven (in de kroeg). het duurt maar kort. maar ik wist even niet hoe ik het had. ten eerste brak het zweet me uit. ten 2e wist ik niet meer helemaal wat ik deed. niet dat ik heel raar ging doen ofzo maar ik had niet meer alle controle. ik ging volgens mij vet raar zitten kijken want mijn zusje en een vriendje zaten vet te lachen. het was leuk om een keer te proberen maar ik heb toch genoeg aan alcohol en lucky's.
pi_1271336
Heb het ook wel geprobeerd, vond het wel lachen. Dit stukje komt uit het boek: "uit je bol":
quote:
De stof die in poppers gebruikt wordt, werd ontdekt in 1857. Een popper is een ampul van breekbaar glas, gevuld met amylnitriet. Dit verlaagt de bloeddruk en is een spierverslapper. Het wordt gebruikt om astma te verlichten en is niet verboden.

Al is de geur niet lekker, je krijgt er een vreemd gevoel van.

Verder lijkt het weinig kwaad te kunnen.

Voor zover dus positief, er staan verder ook een paar andere dingen bij:
quote:
Mensen met een lage bloeddruk of hartklachten moeten geen poppers gebruiken. Je kan er misselijkheid en hoofdpijn aan overhouden en ontwikkel je snel een gewenning, waardoor het minder effect heeft (Het is dus niet verslavend !!).
Ik zou zeggen probeer het eens een keer, en hou het daarna gewoon weer bij de alcohol en evt. wiet
  woensdag 25 juli 2001 @ 12:05:22 #5
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_1271492
quote:
Ik zou zeggen probeer het eens een keer
Hee, volgens mij zeggen drugsdealers dit ook vaak...
Sorry, hoor, maar ik heb niet zo op drugs. OK, poppers zijn blijkbaar niet verboden of zo (hoewel ik nog niet vind kunnen dat een kind van 14 dit kan kopen), maar gezond kan het niet wezen.
Oh, en voor jullie beginnen te roepen dat sigaretten en alcohol veeeeeel erger zijn dan softdrugs en dat ik dus niet moet zeuren: ik rook niet en drink geen alcohol.

Ik van de mentaliteit van de gemiddelde puber ten opzichte van (soft)drugs. Het moet allemaal maar kunnen en vooral overal even mee experimenteren...

woensdag 25 juli 2001 @ 12:07:19 #6
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1271506
poppers= enorme troep!

BAH

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 25 juli 2001 @ 12:15:49 #7
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1271567
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 12:05 schreef Chevalric het volgende:

[..]

en voor jullie beginnen te roepen dat sigaretten en alcohol veeeeeel erger zijn dan softdrugs en dat ik dus niet moet zeuren: ik rook niet en drink geen alcohol.

Get a life!
quote:
Ik van de mentaliteit van de gemiddelde puber ten opzichte van (soft)drugs. Het moet allemaal maar kunnen en vooral overal even mee experimenteren...
tuurlijk je moet toch weten waar je het over hebt...
niet zo als sommige personen die overal maar hun mening over klaar hebben zonder ook maar enig idee te hebben waar ze het over hebben...hint...hint...
Yeah Baby..Yeah
  woensdag 25 juli 2001 @ 12:24:04 #8
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1271655
Ze komen er toch wel achter, om uiteindelijk van een flat af te springen
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 25 juli 2001 @ 14:24:52 #9
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_1272458
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 12:15 schreef Mace het volgende:

[..]

Get a life!

Goh, weer zo'n loser die denk dat je alleen maar een leven hebt als je rookt als een schoorsteen en zuipt als een ketter. Gelukkig ruimen dat soort mensen zichzelf meestal snel genoeg op...
quote:
[..]

niet zo als sommige personen die overal maar hun mening over klaar hebben zonder ook maar enig idee te hebben waar ze het over hebben...hint...hint...

Nee, dat hoeft helemaal niet... Ik zie de resultaten van drugsgebruik regelmatig langszwalken op de diverse stations in Nederland.
En om in de rook van anderen te zitten vind ik irritant, maar als ik in de wietlucht zit, krijg ik weer begrip voor zinvol geweld.

Als je al zonodig die rotzooi moet gebruiken doe dat dan thuis, maar NIET in mijn buurt

pi_1275902
poppers eh???

de high die je voelt komt doordat je lichaam een lichaamseigen pijnstiller aanmaakt. Deze komt vrij tijdens het vernietigen van XXXXXXX hersencellen tegelijk. De high komt dus van een lichaamswering van brain-destruction.

POPPERS == TROEP.

kun je beter XTC en/of SPEED gebruiken.

Yeah right
pi_1275950
wat heeft dit met sexualiteit te maken? dit is meer iets voor lifestyle
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  donderdag 26 juli 2001 @ 02:08:06 #12
374 beelzebub
master of disaster
pi_1275971
Poppers werken toch als spierverslapper?

Ideaal als je een keer van plan bent iets anaal in te brengen.

donderdag 26 juli 2001 @ 10:05:17 #13
11782 mad26
--==geen==--
pi_1276600
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 02:08 schreef beelzebub het volgende:
Poppers werken toch als spierverslapper?

Ideaal als je een keer van plan bent iets anaal in te brengen.

Niet alleen als spierverslapper, ik heb ook wel 's gehoord dat ze pijnprikkels in lust kunnen omzetten, dus dan wordt SM opeens heel lekker zeg maar
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1276630
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 12:15 schreef Mace het volgende:

[..]

Get a life!
[..]

bah wat een kutmentaliteit heb jij zeg waarom kun je geen luek leven hebben zonder drank en roken jij bent zeker zo'n zielepiet die weer met de groep meedoet en als je dat niet doet heb je geen leven doe es ff normaal zeg

waarom moet je het geprobeert hebben drugs zijn hardstikke slecht voor je wat mij betreft rollen ze al die smartshops op kun je als je in de stad loopt ook nog fatsoenlijk ademhalen ipv die gore wietstank

donderdag 26 juli 2001 @ 10:33:11 #15
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1276736
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:05 schreef mad26 het volgende:

[..]

Niet alleen als spierverslapper, ik heb ook wel 's gehoord dat ze pijnprikkels in lust kunnen omzetten, dus dan wordt SM opeens heel lekker zeg maar

Hierop heb ik twee dingen te zeggen:

1) het is ab-so-luut niet waar.

2) S.M. is al heel lekker!

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1276892
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:10 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

bah wat een kutmentaliteit heb jij zeg waarom kun je geen luek leven hebben zonder drank en roken jij bent zeker zo'n zielepiet die weer met de groep meedoet en als je dat niet doet heb je geen leven doe es ff normaal zeg

waarom moet je het geprobeert hebben drugs zijn hardstikke slecht voor je wat mij betreft rollen ze al die smartshops op kun je als je in de stad loopt ook nog fatsoenlijk ademhalen ipv die gore wietstank

LOL, je lijkt m'n opa wel joh zeikerd
Drink ik, dan bederf ik,
Drink ik niet, dan sterf ik.
Beter gedronken en bedorven,
Dan niet gedronken en toch gestorven.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:59:24 #17
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1277282
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:10 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij gelukkig zonder leestekens en spelling...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1281307
quote:
Er zijn mensen hier, die van allerlei drugs geprobeerd hebben. Die hebben een beter taalgebruik als jij (ooit gehoord van punten, komma's en HOOFD-letters?).
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:12:21 #19
13477 broodroosters
 Geen tefal, maar philips
pi_1281655
Kan iemand es wat opzoeken hierover??
Iets als onderzoeken ernaar ofzo. Da's beter
als elkaar erop afzeiken.

Weet iemand de engelse benaming van dit goedje? Of is dat ook poppers?

pi_1281719
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 02:01 schreef l_Charlize_l het volgende:
wat heeft dit met sexualiteit te maken? dit is meer iets voor lifestyle
Poppers werd oorspronkelijk door homo's gebruikt om de sexuele lust op te wekken/ te verhevigen
bad to tha bone
pi_1282005
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 23:59 schreef saddam_Pinten_man het volgende:

[..]

Er zijn mensen hier, die van allerlei drugs geprobeerd hebben. Die hebben een beter taalgebruik als jij (ooit gehoord van punten, komma's en HOOFD-letters?).

het is DAN JIJ
Yeah right
pi_1282338
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 23:59 schreef saddam_Pinten_man het volgende:

[..]

Alsof dat wat uitmaakt trouwens op die manier komt de boodschap zelfs beter over want 2 mensen is het al opgevallen .

En ik blijf bij mijn standpunt dat drugs slecht voor je zijn (kijk voor de lol eens op een willekeurig NS station , hint hint ).

maandag 30 juli 2001 @ 19:17:01 #23
9879 Merette
Ice And Ice Cold
pi_1298392
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 01:40 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
poppers eh???

de high die je voelt komt doordat je lichaam een lichaamseigen pijnstiller aanmaakt. Deze komt vrij tijdens het vernietigen van XXXXXXX hersencellen tegelijk. De high komt dus van een lichaamswering van brain-destruction.

POPPERS == TROEP.

kun je beter XTC en/of SPEED gebruiken.

Nee, xtc, haal je zeker bij de biologische winkel??Lekker gezond!
Lekker logisch allemaal; ik vind gewoon:
Drugs= troep! Sigaretten ook, maar die zijn wel lekker.
pi_1299504
wil je poppers doen, doe het dan als je XTC op hebt. Dit is niet te beschrijven zo lekker. Alleen super kort, 20 sec ongeveer. Alleen in die 20s weet je niet waar je het hebt.
pi_1303661
quote:
Op maandag 30 juli 2001 19:17 schreef Merette het volgende:

[..]

Nee, xtc, haal je zeker bij de biologische winkel??Lekker gezond!
Lekker logisch allemaal; ik vind gewoon:
Drugs= troep! Sigaretten ook, maar die zijn wel lekker.

Nee, dat niet, maar XTC zorgt ervoor dat een lichaamsreserve aan een of ander hormoon in een klap wordt vrijgegeven (als ik me niet vergis endorfine). Dat is iig een stuk minder schadelijk.
in de meeeste XTC pillen zit idd wel meer zooi die niet goed voor je is, maar poppers is toch wel een stukkie erger.
Yeah right
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')