Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn, als ik het maar lekker vind.![]()
Ik zit een grapje te maken joh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
Ik denk dat je er wel alle 2 plezier aan moet beleven..
Als ik het tegen mijn zin in zou moeten dan dan heeft zij een probleem want dan doe ik er niet meer aan mee.....
Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn, als ik het maar lekker vind.![]()
Maar ik denk niet dat er mannen zijn die nee zullen zeggen eropquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit een grapje te maken joh.
Als mijnheer het niet wil en ik wel, dan is er altijd nog een dildo.
Oh ja, sorry. Even vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij inmiddels al gebonden was?![]()
Schandalig hoor. Nog geen week met je nieuwe vriendje en je kunt je nu alweer niet inhouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Even vergeten.
stel dan een vraag ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef PieterCK het volgende:
Maar zullen we weer OT doorgaan???
Of dat de Man in kwestie te graag wil en te snel gaat, rust en kalmte bewaren als gevende partij scheelt een hoop. Als je partner roept ho stop! dan ook even rust in acht nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is
Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?quote:
die is te makkelijk.. tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als je geblindoekt bent zou je dan verschil merken tussen anaal gaan bij mannen of vrouwen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
Bij de man is het allemaal toch wat hariger lijkt me
Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
Denk wel dat de meeste mannen het verschil wel zullen voelen als ze d'r hand ff naar voren laten glijden![]()
Nou ja ... ik duw ik er niks in heb geen klokkenspel tussen m'n benen dus .... ik PASquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, niet voelen dan en dan over de benen leggen we wel een doekje..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Jah daar zijn er ook genoeg van....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als mijnheer het niet wil en ik wel, dan is er altijd nog een dildo.
Zie melding Diebitchquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn poppers? Ik ben dat woord nou al een paar keer tegengekomen en ik heb echt geen idee wat dat zijn.
Ben ik nou dom?
niet dom alleen onwetend. (niks mis mee)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben ik nou dom?
Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef MikeyMan het volgende:
Spulletje waarvan je je spieren ontspant.. ==> gaat je reet van open staan
Van origine is het medicinaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is een soort softdrug ofzo? Of is het iets wat je bij de apotheek koopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |