Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef diabolotin het volgende:
als het goed gedaan wordt zeg maar... doet het nooit pijn. Dus als je pijn voelt, stoppen, dan lukt het gewoon niet... klaar, probeer je het een andere keer
Ieder hol is weer anders hehquote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef Diebitch het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je het nog nooit gedaan hebt dan voel je toch een ander gevoel wat vaak samengaat met een pijnprikkel. Als je hierna ontspant en je gaat door veranderd dat gevoel vanzelf in een super genot! Veranderd dat gevoel niet binnen een paar seconden, dan moet je stoppen natuurlijk. Dat is mijn ervaring...
Ach de een noemt het pijn de ander noemt het een gevoel van verstopping...tja.......quote:Op maandag 23 mei 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ieder hol is weer anders heh
Maar als je pijn voelt, hebben jullie toch echt iets niet goed gedaan. Het kan ook zonder pijn, alleen bij de één wat makkelijker dan bij de ander.
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??quote:
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:quote:
vooral als je een fles van zo'n formaat in je arse propt...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Jah, dat spul is daar toch origineel ook voor gemaakt??
Van poppers gaat je kringspier open staan...
[afbeelding]
Bijna goed, het is een drug met een positief stimulerend effect dat onder andere ook als spierverslapper werktquote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik wil toch wel een paar woorden hieraan toevoegen, namelijk:
-1 (veel) geduld
-2 (voorzichtig) oefenen
Je moet het niet allemaal in 1x willen, soms gaat het heel vlot soms duurt het maanden voor je je er comfortabel bij voelt.
Het hangt van zoveel factoren af, niemand is gelijk en daarom zal het ook voor niemand gelijk zijn.
van oorsprong is het een geneesmiddelquote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Mooie aanvullingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit dus.
Begin zo klein mogelijk, bv met een buttplug van 2cm doorsnee. Speel daar wat mee en zodra dat lekker voelt (want daar geet het om, het moet lekker zijn!) dan probeer je iets groters. Het zal niet altijd lukken, maar met veel geduld kom (whehehe) je er vanzelf wel..
Daar is het niet speciaal voor gemaakt, maar wordt het wel voor gebruikt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:11 schreef Diebitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?
[EDIT]
Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan
[\EDIT]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |