abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418340
Ah, bedankt! Ben ik weer helemaal op de hoogte.
pi_29419034
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Van origine is het medicinaal.

http://www.trimbos.nl/default577.html

Poppers zijn flesjes of capsules waarin een vloeistof zit die snel verdampt en gemakkelijk ingeademd kan worden. De naam 'poppers' is afgeleid van de oorspronkelijke verpakking, die bij het openen een 'poppend' geluid maakte. Ze zijn populair in de homoscene, maar ze worden ook gebruikt in het uitgaansleven of thuis.
Poppers zijn legaal, mits op doktersrecept verkregen.

Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk is mogelijk.
Steeds meer nodig voor zelfde effect? Nee.
Effecten korte termijn: Ontspannend, bewustzijnsveranderend ('high'). Versterken seksuele gevoelens. Irritatie van huid en slijmvliezen.
Gevolgen lange termijn: Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, coördinatiestoornissen, verwardheid, bloedarmoede, irritatie van luchtwegen.
Belangrijk: Bij hoge dosis kans op bewusteloosheid.Gevaarlijk in combinatie met harttabletten of medicijnen tegen erectieproblemen. Combinatie met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten.
hmm niet iets wat je graag gebruikt!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2005 @ 10:36:50 #153
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_29419113
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

hmm niet iets wat je graag gebruikt!
Wel leuk om een keer te proberen hoor (gaan alleen de korte termijn-effecten op)
(Je kan van poppers heel erg lekker klaarkomen bijv.)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_29419299
Kun je die dingen ook zonder doktersrecept krijgen dan?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2005 @ 11:12:45 #155
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_29419823
sexshops
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:41:02 #156
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29421479
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Onder de toonbank, www.google.com ...
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29422738
Nadeel van poppers is dat het effect maar kort duurt, dus als je daarna uit die rush komt trekt de boel weer gewoon aan, als je dan niet kan ontspannen omdat je dat normaal ook niet kon gaat het echt nogsteeds pijn doen en goed ook omdat hij er dan al inzit

Het is erg lekker opzich, maar zodra je het genomen hebt weet je ook gelijk waarom het wat minder verstandig is, je hoofd loopt echt heel rood aan, het geeft een gevoel van druk in je hoofd, alsof er teveel druk zit.

Het kan opzich, maar wees erg voorzichtig...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29423121
Voor anale seks heb ik ze iig niet nodig. Dat gaat erg gemakkelijk bij mij.
pi_29440048
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor anale seks heb ik ze iig niet nodig. Dat gaat erg gemakkelijk bij mij.
das gewoon een kwestie van wennen!
en dan heb je niks meer nodig!
pi_29448414
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
pi_29448982
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef Tarantula het volgende:
Anale sex wordt hier wel verheerlijkt... Maar het kan toch ook verkeerd gaan? Je kan bijvoorbeeld de darm beschadigen. Wat volgens mij al gebeurd zodra de ontvanger pijn voelt tijdens het inbrengen.
Tja, kweenie. Bij mij doet het helemaal geen pijn en gaat het net zo makkelijk als vaginaal. En ik vind het erg prettig. Nog niks stuk bij mijn weten.
pi_29449082
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef Modus het volgende:
Ik vind het eerder van een soort smetvrees getuigen om er handschoentjes bij te betrekken, ik vind er niks experimenteels aan, klinisch gedoe. We zijn niet aan het afwassen. .
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29449961
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam ze tegen op xtoys.nl. (Zogenaamd) nog over van voor het verkoopverbod, en daarom legaal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29502011
quote:
jah dat kan zeker wel! maar als je voorzichtig aan doet voldoende glijmiddel gebruikt en niet doorgaan als het pijn doet moet het goed komen!
pi_29502562
quote:
Daarom word er ook steeds gezegt het hoort geen pijn te doen, pijn is een waarschuwings sygnaal, daar moet je naar luisteren.

Maar als je bij inbrengen pijn voelt kan het wel beschadigen, maar voor ernstige beschadingen moet je toch wel echt wat geks doen hoor, bij scherpe pijn bij het inbrengen heb je op z'n hoogst 2 a 3 dagen last, pijn bij het ontlasten enzo, wat bloed misschien, maar het geneest allemaal vanzelf weer.
Dan moet je ook nog even door de pijn heen gaan, stop je bij de eerste pijnprikkel gelijk dan is de kans op beschadiging nihil.

Voor serieuze beschadigingen moet je best heel ver gaan, het kan veel meer hebben daar als je op het eerste gezicht zou denken.

Alles kan verkeerd gaan uiteindelijk als je maar lomp genoeg doet en niet naar de signalen van je lichaam luistert, maar luister je goed naar je lichaam dan is anale seks niet gevaarlijker dan vaginale seks.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:15:41 #166
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29550198
In een geile bui lekker jointje roken, superontspannen en supergeil zijn.
Op je linker zij gaan liggen en je minnaar achter je hebben ('lepeltjes').
Je rectum loopt nl. eerst naar links voordat de darm omhoog gaat en de meeste mannen hebben hun erecte penis wat naar links staan.
Laat je lekker maken; een warme natte lul die steeds over je anus gaat en af en toe wat druk geeft maakt je kringspier steeds ontspannener en zal de lul er elke keer iets dieper toelaten, dat je op een gegeven moment zelf je kontje wel over die lul heen wil zetten en in de diepte laat verdwijnen...

mmm.... toch een keer weer wat wiet halen...
pi_29553748
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
pi_29556167
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef Vatsyayana het volgende:
In een geile bui lekker jointje roken, superontspannen en supergeil zijn.
Op je linker zij gaan liggen en je minnaar achter je hebben ('lepeltjes').
Je rectum loopt nl. eerst naar links voordat de darm omhoog gaat en de meeste mannen hebben hun erecte penis wat naar links staan.
Laat je lekker maken; een warme natte lul die steeds over je anus gaat en af en toe wat druk geeft maakt je kringspier steeds ontspannener en zal de lul er elke keer iets dieper toelaten, dat je op een gegeven moment zelf je kontje wel over die lul heen wil zetten en in de diepte laat verdwijnen...

mmm.... toch een keer weer wat wiet halen...
Dat heb ik eerder gehoord dat dat een super ervaring (kan) schijnt te zijn. Ervaringen van mensen?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29556684
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. bij mij gaat het niet echt zo heel erg makkelijk. Maar dat kan ook liggen aan de maat waar ik aan moet wennen.
Het kan helpen hulpmiddelen te gebruiken om op te bouwen, als de maat van je partner erg groot/dik is kan dat idd vrij veel zijn om gelijk aan te wennen, het is best een eng idee zo'n groot ding in je

Als je dan wat vriendelijkere maatjes gebruikt dan geef je jezelf tijd eraan te wennen en als dat eenmaal lekker soepel gaat en je een heerlijk gevoel geeft dan kan groter ook.

Voordat mijn man in me mag moet hij ook wat voorwerk doen, heel soms gaat het zo zonder voorbereidingen(als ik heeeeeeeeel geil ben), maar normaliter is er wel wat voorbereiding nodig.
Zeg maar dat als er 3 vingers in geweest zijn de rest ook zonder enig probleem gaat

Zo hebben we ook een hele grote, dikke vibrator, hij mag die graag gebruiken, vindt hij erg tof om te zien, maar hell no dat dat er zomaar gelijk inpast, dat zou erg pijn doen...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:42:53 #170
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29560044
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:30 schreef HiZ het volgende:
Ja, kan zeker ook aan de maat liggen. Een keer een minnaar gehad die had niet zozeer een grote (lange), maar vooral een dikke. Dat ging toen pas toen ik op hem zat en hij in die positie mn anus aan het teasen was. We hadden het eigenlijk al opgegeven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken, wat ook gelijk goed ging.
Verschil maakt ook uit wat je gedachte is; of je iets in je moet toestaan, of dat je daar helemaal niet bij stilstaat en alleen maar iets met je kontje wilt pakken, als het ware.
Voor mij werkt het het beste als ik mn minnaar erin vertrouw dat hij nooit en te nimmer uit eigen beweging zelf doorstoot, maar het inbrengen 100% aan mij overlaat. Vertrouw ik hem daarin, dan levert dat weer de nodige ontspanning op als je hiermee bezig bent.

Pijn is echt niet fijn en je kringspier trekt er ook accuut van samen wat nog meer pijn oplevert. Als je /je vriend stug doorzet dan kun je daar een fissuur aan overhouden waar je nog jaren last van kunt hebben, dus echt nooit 'flink' zijn en doorzetten!!
pi_29561673
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef Vatsyayana het volgende:

[..]
[knip]
ik kon de verleiding niet weerstaan om me over hem te laten zakken
[knip]
Respect

[ Bericht 4% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 11-08-2005 16:16:57 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:13:53 #172
127278 Vatsyayana
Into the Kama Soetra
pi_29561724
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:09 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Respect
Dank Dank...
(ben gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar in een geile bui met een jointje , hahahaha)
pi_29561900
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:13 schreef Vatsyayana het volgende:

[..]

ben gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar in een geile bui
Nog veel meer respect
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29563475
Hmm.. nou ja.. ik denk dat het op den duur wel makkelijker wordt.. het is al eens gelukt... alleen is het iedere keer weer onzeker hoe het uit gaat pakken. En ik vind gewoon niet elke positie prettig.

(P.S. het gaat om 21 a 22 cm van een behoorlijke dikte)
pi_29565907
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
Daar zou ik heel bang van worden. Een normale lengte kan bij mij bij vaginale seks al pijnlijk zijn bij diep stoten, maar 21 centimeter.
pi_29566888
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar zou ik heel bang van worden. Een normale lengte kan bij mij bij vaginale seks al pijnlijk zijn bij diep stoten, maar 21 centimeter.
Hehe, ja, de eerste keer dat ik 'm zag had ik ook zoiets van 'hmm.. dat zal wel even lastig worden'... (helpt natuurlijk ook niet).
pi_29567018
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:36 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. nou ja.. ik denk dat het op den duur wel makkelijker wordt.. het is al eens gelukt... alleen is het iedere keer weer onzeker hoe het uit gaat pakken. En ik vind gewoon niet elke positie prettig.

Toen het bij mij net een beetje begon te lukken mocht ik blij zijn als het 1 keer van de 10 pogingen ging, maar naarmate je verder komt wordt het steeds makkelijker, gewoon lekker doorgaan dus met proberen en dat vooral leuk houden, dan komt het vanzelf wel goed.
pi_29567123
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen met het feit dat het bij mij zo makkelijk gaat... Weinig voorbereiding nodig, gaat eigenlijk net zo makkelijk als vaginaal. Dacht dat dat 'dus' bij iedereen zo was, maar niet dus.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:37:22 #179
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577066
Wees blij
Zo'n vriendin zou ik ook wel willen
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_29577351
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef PieterCK het volgende:
Wees blij
Zo'n vriendin zou ik ook wel willen
Helaas, mijn kontje is reeds vergeven.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:20:23 #181
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29577763
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hey Dit I mention your name butt
pi_29578432
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

en die andere gaatjes dan?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:10:51 #183
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29578545
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:03 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

en die andere gaatjes dan?
Laten we het OT houden en alleen vanaf de achterkant bekijken he
pi_29579185
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen met het feit dat het bij mij zo makkelijk gaat... Weinig voorbereiding nodig, gaat eigenlijk net zo makkelijk als vaginaal. Dacht dat dat 'dus' bij iedereen zo was, maar niet dus.
Je mag je idd gelukkig prijzen dan

Nu gaat het inmiddels bij mij ook zo makkelijk, maar er zijn heel wat jaartjes overheen gegaan voordat dat lukte, maarja dat komt ook voor een groot deel omdat we verkeerd begonnen zijn, jong en onbeholpen als we waren.

Pas toen we het later op de juiste manier deden ging het zienderogen vooruit en binnen een tijdsbestek van een paar maanden ging ik van het lukt een enkele keer(zeer frustrerend omdat die enkele keer zo godsgruwelijk lekker was) naar het kan altijd wanneer we willen.
pi_29595262
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...
Ik vind dat er echt een verschil is .... anaal bij de vrouw is heerlijk strak en omklemt m'n eikel echt super! De reactie van de vrouw, tja daarom juist zou ik het iedereen aanraden
pi_29601032
ja ls je wilt lukt het wel, temisnten bij mij wel. Moet wel zeggen dat ik het eerste stukje wel pijnlijk vind maar zit ie er 1maal in dan is het wel erug lekker
* uno besa para siempre........*
pi_29852703
Volgens mij is dat voor de meeste mensen wel; als ie eenmaal goed diep zit wordt het meestal wel lekker.
pi_29854963
Jarenlang heeft mijn vrouw me anaal proberen te ontvangen.

Nooit lukte het echt goed. Het was altijd pijnlijk.

Een paar weken geleden probheerden we het weer na een lange geile vrijpartij, en ineens ging het bijna moeiteloos. Tijdens de eerste keer penetreren was het iets pijnlijk. Zowel bij haar als bij mij.

Wanneer ik stil hield, klemde het behoorlijk om mijn lul, zodat het licht pijnlijk was.
Eventjes er weer uit, daarna nog een keer geprobeerd, en beide zeer genoten.

Zij vond vooral het eruit gaan, en opnieuw erin zeer prettig.
Voor herhaling vatbaar dus.

Alleen is het aan te raden om na de vrijpartij niet tegen elkaar in slaap te vallen, maar eventjes retourtje richting badkamer.
pi_30820865
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?

[EDIT]

Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan

[\EDIT]
Erg krap
en dus heeel veel stimulatie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30866890
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb de fascinatie van veel mannen met anale seks nooit begrepen. Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een lastige, ranzige bedoening. Misschien moet ik het binnenkort toch nog maar een paar keertjes gaan proberen.

Dan kan ik me ook aanmelden bij de fanclub.
Nee, het gaat hem toch niet worden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:43:23 #191
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30867114
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, het gaat hem toch niet worden.
Het ontvangen lukte niet?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30867273
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het ontvangen lukte niet?
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.
pi_30867519
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef heiden6 het volgende:
Nee, ik ben nog altijd geen fan en zal het ws. nooit worden ook. Ik zeg bij deze de kontjes vaarwel.
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:02:19 #194
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30867568
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:45 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is dat voor de meeste mensen wel; als ie eenmaal goed diep zit wordt het meestal wel lekker.
klopt, gewoon even "doorbijten".
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:15:25 #195
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30867964
ja het is te leren aldus mijn vriendin.

bij tijd en wijle is in de stemming om anaal te doen en dan gebruiken we wat glijmiddel.
vanaf het allereerste moment heeft mijn vriendin er niet veel moeite mee gehad, komt wellicht ook doordat ze in een vorige relatie al eens wat geexperimenteerd had met anale sex.

btw leuk topic, hier en daar wat cynische reacties, gewoon goed
Neerkomen wel!
pi_30868118
Interessant onderwerp dit . Ik heb eens gelezen dat (ahum) de zogenaamde pornosterren een dag van te voren niet of alleen licht verteerbaar voedsel tot zich nemen, om de darm leeg te maken. Of dit is om de penetratie te vergemakkelijken of om het allemaal wat schoner te doen lijken, weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik kan ook niet uit ervaring spreken, maar vroeg me ook al af hoe ze het op tv in godsnaam allemaal voorelkaar krijgen, en dat soms ook nog in twee gaatjes tegelijk! (we hebben sinds kort digi-tv met tijdelijk de pornozenders erbij, en ik moet eerlijk zeggen: als je relatie een beetje in een sleur geraakt is wat de sex betreft, is het wel een aanrader, meer zeg ik niet ) Gisteren gebruikten ze nogal veel olie, misschien dat dit helpt.
pi_30868629
Porno luitjes eten lichtverteerbaar voedsel of geen voedsel omdat draaidagen lang zijn, ook doen ze er s'ochtens nog even een klysma doorheen gooien.

Dat heeft dus puur met het schoonhouden te maken, dat er wat meekomt met de anale seks is namelijk weer een heel ander genre porno
pi_30869050
Je doelt op de hobby van Ron Brandsteder ?
pi_30869092
Jij begrijpt me
pi_30869724
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')