Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?
[EDIT]
Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan
[\EDIT]
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?quote:
quequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
Dat staat al vermeldt in het topic...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van lerenof hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
In plaats van meteen je leuter er in te rammen dien je geduld te hebben. Iets wat veel mannen sowieso niet hebben en vrouwen tijdens de seks ook niet echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van lerenof hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
Nou Poppers gebruiken is wel HEEL domquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Diebitch het volgende:
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
Eerst 1 als dat gaat een 2e...het is tenslotte veel dunner...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?
[EDIT]
Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan
[\EDIT]
Wij pakken gewoon altijd een rubbertje, als dat er af is zijn alle eventuele "restjes" ook meteen opgelost...quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:53 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
Yepz... Géén vingers voor mij, die doen pijn. Zitten knokkels aan enzo. Een lul is veel beter vervormbaar, en als die buigt dan is dat niet op één plaats, maar over de hele lengte, zeg maar, waardoor je geen plaatselijke druk krijgt...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Een beschrijving is het zkrquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.
Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.
Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks
Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roesquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is
Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |