abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 21:50:59 #26
37769 erodome
Zweefteef
pi_27289864
Het zijn dan ook geen afwashandschoenen waar ik het over heb, klinisch is het al helemaal niet, het glibbert gewoon erg lekker en voorkomt ruwheid...

Latex voelt heerlijk aan, geeft een hele andere sensatie, ik zou zo zeggen probeer het eens, ga je niet dood aan hoor...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27291356
Ik zou er ook geen vinger in moeten hebben, voelt veel te ruw aan.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:53:58 #28
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27309362
Voor de heren die het wel eens gedaan hebben, hoe voelt dat nu aan?

[EDIT]

Voor de heren die een vrouw gepenetreerd hebben wel te verstaan

[\EDIT]

[ Bericht 45% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 24-05-2005 15:11:42 (tjah...) ]
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27310693
Is dit echt serieus te leren (uit te rekken)???
Ik heb het weleens geprobeerd met mijn vriend omdat het hem gewoon zow geil leek (en nog steeds vind hij dat), maar hij vond het zow geil dat hij de eerste keer niet door had dat ik echt PIJN had! heeft ook wel gebloed en we hebben ook weleens geprobeerd met een vinger eerst enzow (misschien wilde hij gewoon te snel erin ofzow) maar de pijn werd er niet minder op! Wil niet opscheppe maar hijs best behoorlijk geschapen dus daar zou het ook aan kunnen liggen, maar help us out!!

weet ook van een vriendin van me namelijk dat ze het meerdere keren geprobeerd heeft omdat haar vriend het ook wel erug leuk vond, maar ook zij heeft nog steeds zoiets van AUW! dus als er nog andere tips ofzo zijn...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:39:36 #30
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27310950
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[EDIT]

[\EDIT]
Tsjah, echt heel erg anders dan vaginaal vind ik het niet... Kan komen doordat we anaal doen met condoom, dat ik minder voel ofzo... Maar het idee en de reaktie van mijn vriendin maakt veel goed...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:41:52 #31
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27311019
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Maar het idee...
Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:44:56 #32
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27311131
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Zou het daar niet allemaal om draaien dan wanneer het toch niet anders aanvoelt?
que
©DiscoveryChannel
pi_27311241
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van leren of hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
pi_27311309
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
Hey aardige mannen ipv praten over hoe het voelt voor jullie... vermeld er ook even bij hoe het voor vrouwen wat minder pijnlijk wordt, dan kunnen andere er weer wat van leren of hoe jij als man dat zeg maar voor elkaar gekregen hebt bij je vriendin (dat zij het leuk vond/vind)
Dat staat al vermeldt in het topic...
Oefenen, veel oefenen en heel veel geduld.
(bij sommige gaat het vlot, bij sommige zal het nooit lekker gaan...)
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:51:48 #35
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27311331
Mjah, erg veel meer dan ontspannen en rustig aan doen is er denk ik niet te doen... En dat ontspannen zul je grotendeels zelf moeten doen...
Wat je wel kunt doen is als het pijn begint te doen, niet meteen terugtrekken, maar even laten zitten, en wennen aan het gevoel, dan kun je misschien wat makkelijker ontspannen...
En ik weet niet of je het met of zonder condoom probeert, maar mét glijdt vaak iets makkelijker...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:54:00 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27311418
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef AkeBiAtch het volgende:
In plaats van meteen je leuter er in te rammen dien je geduld te hebben. Iets wat veel mannen sowieso niet hebben en vrouwen tijdens de seks ook niet echt.
Je ramt er dus niet als begin meteen een vinger in, maar masseert de boel zachtjes... Dan gaat je vinger steeds iets dieper tot op het moment dat een tweede vinger een optie wordt enz.
Bovenstaande hoeft niet in een dag te gebueren, eerder in enkele weken zodat je partner went aan het gevoel en wat minder krampachtig doet.
sim-pel...
Overigens zijn er ook meiden waarbij je vrijwel meteen anale sex kunt hebben, maar ik gok toch echt dat die daarvoor al geoefend hadden ondanks hun ontkenningen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:21:43 #37
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27314447
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Diebitch het volgende:
Na ja, bij mij was het gewoon een kwestie van super geil zijn. Je moet echt wel ff door een pijn grens heen. Maar wat daar achter ligt is zeker de moeite waard!!
Wat mss ook helpt is alcohol drinken. Ben je automatisch wat losser. Waarom probeer je anders niet eens poppers uit?
Je moet je bedenken dat het altijd wel ff pijn doet, maar je moet er gewoon doorheen. En geil zijn, aangeschoten zijn en poppers op helpen meestal wel...
Succes....
Nou Poppers gebruiken is wel HEEL dom Die dingen zijn illegaal en dat is niet voor niets. Het is een spierontspanner die heel snel en effectief werkt, 't werd om deze reden vaak in het homo-wereldje gebruikt. Juist, voor 'vlugge' anale sex.
Maar er komt nog iets 'leuks' bij kijken, namelijk dat je hartspier er ook door verslapt waardoor je best wel dood kan gaan. Dus ik raad het je af.
En voor verder advies over anale sex: ontspanning is inderdaad the key word. Je moet je partner compleet vertrouwen en openstaan (haha, ook letterlijk jah ) voor wat er gaat gebeuren.
Begin anders wat kleiner, met een vinger, en dan twee... glijmiddel is ook erg handig. Blijf gewoon rustig doorademen en ontspan je.
Je moet je ff helemaal op je eigen gevoel en grenzen concentreren en hopelijk lukt het je want het is wel supelekker hoor!
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:34:30 #38
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27314823
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
©DiscoveryChannel
pi_27315339
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef MikeyMan het volgende:
Twee vingers lijkt mij persoonlijk echt vervelender dan een lul, of niet? Lijkt mij nogal hard en een minder handige vorm?
Eerst 1 als dat gaat een 2e...het is tenslotte veel dunner...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:32:46 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_27318313
quote:
Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.

Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks

Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27319766
Het zal ook wel meer het feit zijn dat het al behoorlijk pijn gedaan heeft! maar thnx voor de tips!
zal hij ook wel blij mee zijn
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:26:06 #42
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_27327239
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[EDIT]

[\EDIT]
Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.

Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Non possumus non loqui
pi_27328545
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
pi_27328826
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 07:53 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. een handdoekje in de buurt doet wonderen voor het 'onrustige' gevoel achteraf. Mijn ervaring is dat dat gevoel in de praktijk meestal overbodig is.
Wij pakken gewoon altijd een rubbertje, als dat er af is zijn alle eventuele "restjes" ook meteen opgelost...
pi_27328854
quote:
Yepz... Géén vingers voor mij, die doen pijn. Zitten knokkels aan enzo. Een lul is veel beter vervormbaar, en als die buigt dan is dat niet op één plaats, maar over de hele lengte, zeg maar, waardoor je geen plaatselijke druk krijgt...

Dus TS, ook daar moet je je eigen weg in vinden. Sommigen vinden vingers dé manier van opbouwen, anderen moeten er niks van weten.
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:10:49 #46
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27329491
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef Knip het volgende:

[..]

Om te beginnen voelt het heel erg opwindend. Je doet nl. iets wat eigenlijk niet mag. Het idee is wmb bijzonder geil. Ook het idee dat je partner je anaal wil ontvangen is geweldig. Het geeft het gevoel van een totale acceptatie en dat is magisch.
Hoe het lichamelijk aanvoelt: Omdat de anus vaak wat nauwer is dan de vagina voelt het wat nauwer aan. Je moet ook wat voorzichtiger zijn omdat het anders pijn doet bij haar. Je penis neemt een iets andere hoek dan wanneer je vaginaal neukt, zodat er meer spanning komt op de plaats waar je penis zich aanhecht aan je lies. Het is vaak, zeker in het begin van de neukpartij niet mogelijk om je penis helemaal in te brengen. Je neukstoten moet je langzamer doen. Dit vergt enige concentratie en zelfbeheersing. Soms voel je ook een drol in de endeldarm zitten. Die duw je ahw terug. Dit geeft een merkwaardig prikkelend gevoel aan je eikel.
Een keer dat ik mijn vriendin anaal neukte en haar clitoraal stimuleerde, lukte het ons om precies tegelijkertijd klaar te komen. Dit was één van de geweldigste neukpartijen uit mijn leven.
Na afloop ben je je ervan bewust dat je penis wel vies is. Je moet ervoor zorgen dat je penis niet meer in contact komt met de vagina, omdat je vriendin dan snel blaasontsteking kan krijgen, of andere infectieziekten. Dit wil je natuurlijk voorkomen en ook dat het bed vol met poepvlekken komt. Dit geeft een beetje een onrustig gevoel, vooral als je ligt bij te komen van een geweldig orgasme.

Ik hoop dat ik zo een beetje heb beschreven hoe het aanvoelt voor de man.
Een beschrijving is het zkr
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:07:15 #47
51906 Haemorrhage
Mooi fout is niet lelijk!
pi_27332877
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja is zo, voor mij dan in ieder geval, heb meer moeite met 2 vingers(ruwheid, vorm is ook anders) dan met een pik.

Voor de vraag eerder betrefd(wie was dat nou???), lees de beschijving nog eens door, het is een kwestie van langzaam opbouwen, ontiegelijk opgeilen en ontspannen, neem er eens minimaal 2 weken voor voordat je tot daadwekelijke penetratie overgaat....
En glijmiddel, teveel glijmiddel gebruiken bestaat niet bij anale seks

Het maakt weinig uit of je het nu over grootgeschapen of niet hebt daarin, de opbouw blijft hetzelfde, je wil niet weten wat erin kan passen als het goed gaat
Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is

Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:28:08 #48
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27337676
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

Precies.. ik heb eens gelezen dat ELKE sluitspier zover 'open' kan dat er een gebalde vuist inpast. Niet dat ik nu wil zeggen dat je dát nu meteen maar moet uitproberen, maar het geeft wel aan dat een penis nog maar peanuts is

Ontspannen en veel glijmiddel is de key. Als het auw doet is het omdat de ontvang(st)er niet ontspannen genoeg is, niet omdat het niet zou passen...
Op zich wel logisch, ben zelf Crohn patient waarbij een onderzoek een camaera up yours geweest is, eveneens geen kleintje, en dat ging wel ok (weliswaar met een roes )
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_27338615
ontspannen, glijmiddel, en voorzichtig aan!
mij helpt het heel erg als er na penetratie gewoon even ontzettend rustig aan bewogen wordt, misschien zelfs wel even helemaal geen beweging. dan kan ik me ontspannen, aan de pijn en het gevoel wennen, en als het neuken dan wordt opgebouwd, ebt de pijn opeens weg, en is het alleen maar heerlijk
pi_27340063
Wat bij mij erg hielp trouwens is 2 keer inbrengen, de eerste keer was vaak een beetje zo van wowwwwww dit is wat te heftig, gaat auw doen, dan haalde hij hem er even uit, heel even lekker met het kutje spelen en er weer in.
Het lijkt wel alsof de boel daar dan even wat tijd krijgt zich aan te passen, dat het eerst even schrikt zeg maar(de angst van het verleden dat het pijn deed denk ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')