daarom, en nog belangrijker Rink heeft niets behalve een verneukte reputatiequote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
ACHJA DIE andere twee hebben ook tienduizend euro toch
Maar net niet ver genoegquote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Neva het volgende:
toch knap dat 2 die elkaar niet kenden zover konden komen
Ik riep ook al: Rink heeft niets!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan heeft die nare Rink ook geen geld,.
dat was al in de eerste of tweede aflevering met Just en Brechtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
daar moet dan de crash inzitten anders snap ik het niet
Die crash zit gewoon in de leader (een van de weinige spectaculaire momenten) en was van Just & Brechtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
daar moet dan de crash inzitten anders snap ik het niet
nee, dat was niet die crash, dit is een andere met een rood busje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef ikkebenerook het volgende:
[..]
dat was al in de eerste of tweede aflevering met Just en Brechtje
*Mee doetquote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:geweldige winnaars maar beide koppels waren terechte winnaars geweest, toch gunde k t de dames meer
sophie
ROOS
je bent er lekker op tijd bijquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Wat een manipulatie door de programmamakers. Maar wat ik net in een kwartier zag beviel me wel. Ik ga volgende week zeker weer kijken. Ik hoop dat die meiden winnen.
neeeheee, dat is een andere , met een heel ander busje.........tsjonge jongequote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef misterDre het volgende:
[..]
Die crash zit gewoon in de leader (een van de weinige spectaculaire momenten) en was van Just & Brechtje![]()
Hahaha ja geweldig.. die droop echtquote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef PirE het volgende:
Karla en Sophie![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat Karla dat adres van die Indier nog heeft.
Dat heb je echt iets gemistquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Sport_Life het volgende:
De laatste 15 min gemist vanwege onweer en wind en dan doet onze schotel het niet!.
Die meiden hebben gewonnen dus?. Wat was de eindopdracht? Of hoefden ze alleen maar als eerste aan te komen?
Wat jij wilquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
neeeheee, dat is een andere , met een heel ander busje.........tsjonge jonge
In die treinquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha ja geweldig.. die droop echt
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat heb je echt iets gemist
Lang leve de kabel
iddquote:Op zondag 22 mei 2005 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In die treinHup, gewoon tegen die borst aan
Nou het was echt super spannend gewoon !! 8 min van elkaar binnen gekomen...quote:
Mwah, ER kent dezelfde makers, inclusief EP, dus dat komt wel goed denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef NRH het volgende:
Had het niet gedacht na aflevering 1, maar ben erg blij met deze winnaressen. Moordwijven!
Nu al weer zin in de volgende reeks.. (En Expeditie Robinson, benieuwd hoe 10 dat naar de klote gaat helpen.. En benieuwd of die All Star expeditie nog komt. Wacht ook al op de All Star Peking Express: Manja, Reinier, Rinck, Krieke, Jetske en Elias, Hans en Rani en natuurlijk Karla en Sophie!)
Lijkt me ook érg leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit lijkt me zo vet om mee te doen he. Peking Express. Maar ik zou het echt niet kunnen.. Denk ik.
Ik denk dat jij volgende week maar ff moet kijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat ik me nou alleen afvraag, wat trouwens ook niet in deel 1 werd uitgelegd. Je gaat met zijn 2en liften, maar er lopen wel de hele tijd 2 mannen mee met een camera en een geluidsaparaat. Moeten die mee? Of mag je ze ook achter laten?
Ja is toch een leuk bedrag 10.000 pp .... en een vette reis van 6 wekenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef MrX1982 het volgende:
Karla en Sofie zijn de terechte winnaressen.![]()
Op een leuke en relaxte manier gelift de hele expeditie lang
Gelukkig hebben ze op het laatst toch nog 2 amuletten gewonnen
Ja dat dacht ik bij deel 1 ook. Maar toen werd er geen aandacht aan besteed. Verwacht het nu dus ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij volgende week maar ff moet kijken
dan zie je alles hoe het gebeurd..
het heeft ze goed geld opgeleverd, door alleen maar een beetje opgeilen. Tenminste, als er achter de schermen verder niks gebeurd isquote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef blue-102 het volgende:
Je kan zeggen dat ze wel niet aan emancipatie hebben gedaan![]()
Ik bedoel, hoe vaak ze wel niet ergens mannen hebben zitten opgeilen is niet te tellen... wel een goede techniek maar ik zou het zelf niet hebben gedaan...
Bedankt!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Gert het volgende:
[b]Exclusief: waarom Karla en Sophie Peking Express wonnen - 20/05/2005
Natuurlijk zou je dat doen, als je daardoor in de race kan blijven.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef blue-102 het volgende:
Je kan zeggen dat ze wel niet aan emancipatie hebben gedaan![]()
Ik bedoel, hoe vaak ze wel niet ergens mannen hebben zitten opgeilen is niet te tellen... wel een goede techniek maar ik zou het zelf niet hebben gedaan...
Na de ex-koppels, totaal vreemden en weet ik veel wat, zouden 2 FOK!kers ook wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef Sport_Life het volgende:
Je kunt je al opgeven voor volgend seizoen. Meer mensen die al op zoek zijn naar een geschikte reispartner?
Volgens mij hebben ze een zendertje en is er dan maar 1 man die mee moet als er plek is in de wagen. Rijdt natuurlijk constant ook een crew auto achteraan, die van buitenaf filmt en eventueel deelnemers op pikt als de checkpoint niet op tijd gehaald kan worden of zoals vorig jaar een duo die op geeft mee te nemen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat ik me nou alleen afvraag, wat trouwens ook niet in deel 1 werd uitgelegd. Je gaat met zijn 2en liften, maar er lopen wel de hele tijd 2 mannen mee met een camera en een geluidsaparaat. Moeten die mee? Of mag je ze ook achter laten?
Ik zou best met een fokker willen hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Na de ex-koppels, totaal vreemden en weet ik veel wat, zouden 2 FOK!kers ook wel leuk zijn..
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zou best met een fokker willen hoor![]()
Als hij/zij maar niet gaat lopen miepen dat ie zn computer zo mist
ja daar zat ik ook de hele tijd mee..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef plucky22 het volgende:
Hmmm wat ik me ook afvraag is hoe Karla en Sophie Krieke en Nathalie hebben ingehaald. In het restaurant lagen Krieke en Nathalie nog voor (laatste checkpoint) en ze hadden de lift van die vrouw nog die daarbuiten stond te wachten toch?
Van mij mag Reinier wel een one-man show krijgenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
All Star Peking Expres zou leuk zijn, alleen denk ik niet dat iedereen voor een tweede keer mee wil.
nee mannen hebben het wel eens geprobeert bij mij maar jammergnoeg voor hun ben ik gewoon heteroquote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk zou je dat doen, als je daardoor in de race kan blijven.
Toen ik Karla en Sophie in dat restaurant zag had ik het idee dat zij één vlaggetje pakten en op die tafel er twee vlaggetjes stonden. Bij Krieke en Nathalie stond er duidelijk maar één vlaggetjes dus ik gok dat de makers de volgorde van de beelden hebben omgedraaid voor de spanning.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef plucky22 het volgende:
Hmmm wat ik me ook afvraag is hoe Karla en Sophie Krieke en Nathalie hebben ingehaald. In het restaurant lagen Krieke en Nathalie nog voor (laatste checkpoint) en ze hadden de lift van die vrouw nog die daarbuiten stond te wachten toch?
Renier samen met Eliasquote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Van mij mag Reinier wel een one-man show krijgen![]()
klopt!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, dat was niet die crash, dit is een andere met een rood busje ofzo
Op de zoutvlakte, vorige week.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef mrbombastic het volgende:
En dat shot waar je Krieke en Nathalie op die fiets ziet waar ze "Bombay, here we come" zeggen.
Waar zou dat opgenomen zijn?
Is dat ook uitgezonden? Heb het niet gezien volgens mij.quote:
Ik heb het ook niet gezien. Het viel me wel op dat Natalie het vandaag wel zei toen ze in een auto zaten.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Is dat ook uitgezonden? Heb het niet gezien volgens mij.
Wanneer was dat dan? Toen ze daar weer weg gingen ofzo?
Ik dacht juist Chris (=Krieke) te horen...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef mrbombastic het volgende:
Volgens mij hoorde ik bij dat shot iemand Rink! zeggen.
Zouden Pipi en Rink die crash hebben gemaakt?![]()
Idd vond ik ook _zeer_ laag. Bedenk dan wat anders om tijd te winnen, bijv. eerst alles uitgebreid uitpraten om de meiden wat tijd te geven.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
Als Nederlander schaam ik me voor het gedrag van Rink.![]()
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan)
Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan)
Ik zou liever helemaal niet winnen dan dat walgelijke minne mannetje een gedeelte van mijn prijsgeld gevenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
eens isquote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.
Krieke had natuurlijk nooit met dit contract moeten instemmen.
nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......quote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Eens.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Klopt ja. Ik vind het af en toe ook wel verdacht spannend gemaakt, dat het eigenlijk best wel zo in elkaar gezet kan zijn dat het heel spannend was, terwijl het verschil veel groter was bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:
Dit soort geintjes en onduidelijkheden verpesten deels het programma, natuurlijk heb je leuke televisie maar het zou ook eens een keer leuk zijn als het eerlijk zou gaan.
Contract = contract, dus als je dat tekent moet je je daar als je enig eergevoel hebt aan houden.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:34 schreef janatwork het volgende:
[..]
nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......
zoizo tekende krieke een contract waarbij hij geld van nathalie ging weggeven![]()
Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Maar Rink is natuurlijk een enorme lul dat ie dit probeert...![]()
![]()
Het probleem is dat uit de beelden nooit echt duidelijk blijkt wie waar ligt. Het ene moment zit een koppel in een auto, het volgende moment staan ze weer langs de kant van de weg. Wellicht dat S&K ook een auto hadden die op hun wachtte, dat bleek niet echt duidelijk uit de beelden. En in het drukke verkeer in een wereldstad is een paar minuten voorsprong natuurlijk niets.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:
- K&N lagen idd de laatste reis voorop en hadden constant 1 auto. Waarom toch verliezen?..
De kandidaten zullen zelf wel weten wanneer ze (ongeveer) zijn aangekomen, dus als er achteraf onderling over gepraat wordt dan blijkt dat snel genoeg.quote:- Waaaarom wordt de binnenkomst gefilmd, en de tijden opgeschreven? Laat men de tijden noemen, want de programma makers kunnen nu zelf beslissen wie er eerder binnen was (er zit echt geen notaris bij daar in india..). 8 minuten verschil in het voordeel van C&S, nou laat daar dan maar bewijs van zien, ik geloof er weinig van.
OK. Ieder z'n mening.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.
Die is van het gewonnen geld dus lekker gaan skien, en wint prompt opnieuw iets.quote:Den Skitag im Überblick
Als erstes Skigebiet konnten die Gäste der Planai & Hochwurzen heuer direkt vor Ort ein Skidiagramm erstellen, welches Auskunft über die bewältigten Höhenmeter sowie die Anzahl der Pistenkilometer gibt.
Als voriges Jahr das junge Tiroler Unternehmen "Skiline" mit ihrer Idee, von jedem Gast eine Höhenmeterstatistik zu erstellen, an die Öffentlichkeit trat, waren die Planai-Bahnen das einzige Seilbahnunternehmen im Alpenraum, das bereit war, gemeinsam mit den jungen, innovativen Technikern die Idee in die Realität umzusetzen.
"Wir haben mit 15.000 Usern gerechnet. Dass innerhalb von 3 Monaten 100.000 Gäste dieses neue Angebot nützen, hat uns sehr positiv überrascht", so Mag. Trummer von den Planai-Bahnen. Und so einfach funktioniert es: Am Ende des Skitages gibt der Gast einfach die Skipassnummer (steht auf dem Ticket) und seine Mailadresse in einen eigenen Terminal in der Talstation ein. Innerhalb von 10 Sekunden erhält er einen Ausdruck über die bewältigten Höhenmeter, die benützten Anlagen, die Anzahl der Liftfahrten, die Anzahl der Abfahrtskilometer usw. ausgehändigt.
Der Spitzenreiter liegt übrigens bei 23.000 Höhenmeter an einem einzigen Skitag!
Frau Karla Bosschaerts aus Belgien war die 100.000-sete Benützerin des "Skiline"-Services auf der Planai. Mag. Ernst Trummer überreichte eine kleine Überaschung.
http://www.lbn.at/art_wirtschaft.php
Terugpakken is klieren en blokken zodat Krieke geen lift kan krijgen. Terugpakken is niet als een geldgeile malloot iemand chanteren zijn prijs gedeeltelijk af te staan en in ruil daarvoor het hem niet moeilijk te maken. Dat is niks anders dan je ware minne aard laten zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig gewoon... lekker terug pakken .... hoort er allemaal bij!
Hij had nooit verwacht ( wat hij ook al zei) dat krieke daarop in zou gaan.... dat was gewoon tijd rekken.. meer niet..quote:Op maandag 23 mei 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Terugpakken is klieren en blokken zodat Krieke geen lift kan krijgen. Terugpakken is niet als een geldgeile malloot iemand chanteren zijn prijs gedeeltelijk af te staan en in ruil daarvoor het hem niet moeilijk te maken. Dat is niks anders dan je ware minne aard laten zien.
Ik sluit me helemaal bij je aan!!! Krieke had zich gewoon niet zo moeten laten opnaaienquote:Op maandag 23 mei 2005 10:35 schreef Staps.nl het volgende:
Helemaal mee eens: de ultieme wraak! Heerlijk: "Luitjes, wat ben ik blij jullie te zien"![]()
Ik vind Rinck maar een slappe zak, maar nu heeft Krieke die titel overgenomen. Wie tekent nou zo'n contract? Ik zou nog eerder mijn rugzak opeten dan zo'n contract tekenen. Dan maar dit deel van de etappe verliezen.
En tot wat voor een zeur ontpotpt Krieke zich ook... Dat de dames zo moeilijk in te schatten zijn, en dat ze wel weer wat geregeld hebben. Dat staat de deelnemers toch vrij om te kiezen welke lift of welke overnachtingplaats ze nemen? Er staat nergens dat je de eerste armoedige slaapplaats/lift moet accepteren die je tegenkomt.
En dan als amateur psycholoog: die amuletten zijn niet zo belangrijk, het gaat om het demotiveren van de dames.
Karla en Sofie, van harte gefeliciteerd jullie hebben het echt verdiend. Jullie waren de leukste en slimste kandidaten, terechte winnaars.![]()
Ik zit te denken om misschien met mijn pa te gaan.. lijkt me echt lachen namelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Morphieus het volgende:
Nog Fokkers aanwezig die zich gaan inschrijven voor PE3?
ja vooral nadat hij zolang gewacht hadquote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
als ik krieke was geweest had rink dat kontrakt in zijn reet kunnen steken en had ik me neergelegd bij het verlies van 5 minuten bonus
Ik denk dat Krieke dacht dat Rink de hele finale nog mee moest ipv alleen voor die medaille, want anders had hij dat contract nooit getekend.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
als ik krieke was geweest had rink dat kontrakt in zijn reet kunnen steken en had ik me neergelegd bij het verlies van 5 minuten bonus
Neemt je pa een badmuts mee dan ?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit te denken om misschien met mijn pa te gaan.. lijkt me echt lachen namelijk
hahaquote:
Ik ga me wel aanmeldenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Morphieus het volgende:
Jupsquote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Morphieus het volgende:
En waarschijnlijk zei Rinck later ook wel dat het n geintje was, maar dat hebben ze blijkbaar niet laten zienquote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef Nory het volgende:
Rinck die zei ook wel dat hij niet had verwacht dat Krieke het contract zou tekenen, en Rinck dus gewoon kon blokken![]()
Krieke vertelde het in alle ernst aan Nathalie, dus dat denk ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zei Rinck later ook wel dat het n geintje was, maar dat hebben ze blijkbaar niet laten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Rinck echt op geld uit was..
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:44 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn videorecorder heeft per ongeluk RTL5 opgenomen
Nu heb ik het dus niet gezien
Komt er nog een herhaling ofzo?
Also my thoughts.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Sport_Life het volgende:
En waarschijnlijk zei Rinck later ook wel dat het n geintje was, maar dat hebben ze blijkbaar niet laten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Rinck echt op geld uit was..
nou ik vond het wel slim eigelijk, ik bedoel, het gaat wel om 5000 euro hoor!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:16 schreef Smoonshine het volgende:
Gelukkig kon Rink wel naar zijn centjes fluiten. Wat een ongelofelijke zak stront. Dat je Karla en Sophie een stukje helpt, daar kan ik in komen. Dat hij Krieke wat terug wil doen, daar kan ik ook helemaal inkomen. Maar om op zo'n goedkope en ongelofelijk laffe manier een eventuele winnaar een stuk van zijn prijzengeld willen laten inleveren. Dat getuigd alleen maar van ongelofelijk slecht tegen je verlies kunnen en ongelofelijk inhalig zijn. Ik mocht die eikel al niet en nu walg ik helemaal van die gast. Neemt niet weg dat Krieke natuurlijk nooit dat contract zou moeten tekenen. Het gaat maar om 1 amulet die je nog niet eens zeker weten wint. Maar dat Rink er alleen al aan denkt om iemand op zo'n lage manier een stukje van zijn prijs af te troggelen, nee, dan heb je er echt niets van begrepen.
Rinck maakte ook eens rare (kinderachtige) opmerkingenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef Kozzmic het volgende:
Wat ik eigenlijk nog niet helemaal snap is waarom Krieke zo de pest had aan Rink. Toen Rink en Jorien die omweg van 80 kilometer aan hun broek kregen had Krieke het over de BBQ waar hij op zijn verjaardag niet bij mocht aanschuiven, maar dat was toch net zo goed een beslissing van Karla en Sophie.
Ja, 5000 euro die je verdient hebt door zelf proeven te winnen en tot slot ook nog eens de finale te winnen. Het bewijs dat jij het sterkste koppel was. En daar wil Rinck als een ontzettend slechte verliezer een graantje van meepikken. Dat is dus helemaal niet slim. Rinck had recht gehad op dat geld, wanneer hij de finale had gehaald en had gewonnen. Niet door als een onsportieve klootzak de (eventuele) winnaar te chanteren met zijn eigen gewonnen geld.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef keijz het volgende:
[..]
nou ik vond het wel slim eigelijk, ik bedoel, het gaat wel om 5000 euro hoor!
nee, alleen als ze zouden winnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Nory het volgende:
Maarem, wat ik me dus nog wel afvraag is of Rinck ook nog recht heeft op dat deel van die 10.000 euri's die Krieke en Natalie al hebben gekregen?
En Nathalie heeft verder ook nergens toestemming voor gegeven. Bovendien is een vodje geen rechtsgeldig contract lijkt mequote:
Ik weet het niet hoor. Op een of andere manier acht ik hem wel in staat om het hard te spelen. Ik denk niet dat hij gezegd had van: "Agh, weet je wat, laat die 10.000 euro maar zitten die je me beloofd had, ik vind dat jij ze veel meer verdiend". Maar helaas (of misschien gelukkig maar) zullen we het nooit weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef hardsilence het volgende:
Neem het toch niet zo serieus op.. dat was Rinck z'n actie ook niet.
Volgens mij was de actie van Rinck alleen maar een sneaky reden om hem te blokken terwijl Jorien Karla & Sophie hielp. Hij zei ook dat hij ging blokken maar dat hij een andere manier had gevonden (kijk het maar terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Op een of andere manier acht ik hem wel in staat om het hard te spelen. Ik denk niet dat hij gezegd had van: "Agh, weet je wat, laat die 10.000 euro maar zitten die je me beloofd had, ik vind dat jij ze veel meer verdiend". Maar helaas (of misschien gelukkig maar) zullen we het nooit weten.
Volgens mij wil jij hem het liefst dood onder een trein zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Smoonshine het volgende:
Ik weet het niet hoor. Op een of andere manier acht ik hem wel in staat om het hard te spelen. Ik denk niet dat hij gezegd had van: "Agh, weet je wat, laat die 10.000 euro maar zitten die je me beloofd had, ik vind dat jij ze veel meer verdiend". Maar helaas (of misschien gelukkig maar) zullen we het nooit weten.
Volgens mij vergeet Bertammetje dat zijn 'The Amazing Race' eigenlijk een rip-off is van Jules Verne (reis om de wereld in 80 dagen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef schatje het volgende:
[...]
Overigens stond in TV Weekeinde van de Telegraaf een interview met Bertram van Munster. Hij is de bedenker van 'The Amazing Race', een race waarbij 11 teams van 2 personen een reis om de wereld moeten maken. Hij zei dat Peking Express een rip-off van zijn progamma is.
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet Bertammetje dat zijn 'The Amazing Race' eigenlijk een rip-off is van Jules Verne (reis om de wereld in 80 dagen)![]()
bronquote:Winnaars Peking Express: we zijn niet lesbisch
Zondag werden Karla en Sophie winnaar van Peking Express 2004. Het Vlaamse koppel was erg populair, maar dat was in het begin van de race nog niet het geval. Sophie: Het is eigenlijk best grappig. Op de persconferentie waar alle duo's werden voorgesteld, kwam niemand van de journalisten met ons babbelen. 'Die zullen het toch niet lang volhouden', moeten ze gedacht hebben.
Lees verder >>Maar ook familieleden en vrienden van hadden er weinig vertrouwen in. Omdat we zo onvoorbereid vertrokken waren, geloofde niemand in ons. 'Die zijn na een week al terug', werd achter onze rug gezegd, vertelt Sophie.
En de overige duo's, die hadden ook hun bedenkingen. Ons gedrag heeft ginder voor veel gefronste wenkbrauwen gezorgd, maar dat motiveerde ons nog meer. Just en Brechtje en ook Rink en Jorien hadden het wél door. Die wisten dat ze ons niet moesten onderschatten. Nu ja, wie ons zag liften, zág het ook. We zijn geen Club Med-meisjes, ook al komt dat zo over op het scherm. Sophie en ik zijn er al dikwijls met onze rugzak op uit getrokken, dus we waren met Peking Express niet aan ons proefstuk toe, zegt Karla.
De twee vinden jammer dat het in de serie leek alsof ze het makkelijker hadden. Karla: Er werd te veel de nadruk gelegd op het feit dat wij twee meisjes zijn. We hebben onze charmes kunnen gebruiken tijdens het liften en dat was allicht een voordeel, maar als ik het in een proef weer moest opnemen tegen iemand als Krieke, die in zijn vrije tijd marathons loopt, hadden we het toch moeilijker. Onze charmes hebben het gebrek aan fysieke kracht gecompenseerd, meer niet.
Sophie vult aan: We hebben evenveel kilometers afgelegd, de grond waarop we geslapen hebben, was even hard en we hebben net zo vaak diarree gehad als de anderen. Het is niet, omdat je er mee kan lachen, dat het minder zwaar is.
Om andere misverstanden lachen Karla en Sophie. Karla vertelt: In mijn dorp denkt bijna iedereen dat we lesbisch zijn. Mijn vader was echt gechoqueerd. Hij heeft er alles aan gedaan om duidelijk te maken dat het niet zo is, maar zet het voor alle zekerheid nog maar eens in de krant: we zijn niét lesbisch. In dikke, zwarte letters als het kan.
De aandacht van vooral de Indische mannen missen de twee (nog) niet. Sophie heeft inmiddels zelfs een vriend. Of Karla ook al een vriend heeft, wil je weten? Nee, maar we overwegen om na afloop van de making of-aflevering Karla's nummer over het scherm te laten lopen. Karla: Waag het niet. Ik zet een foto van u in uw onderbroek op het internet. (Parool/Medialog)
Dus toch lesbischquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef Nory het volgende:
'Karla: Waag het niet. Ik zet een foto van u in uw onderbroek op het internet. (Parool/Medialog)'![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef HarigeKerel het volgende:
"Druk me eens tegen je boezem" zegt Natalie en die Krieke doet het maar half: da's a big no no
Ik kijk hem nu pasmaar heb hem dankzij
Keijz
![]()
het is idd een van de hoogtepunten door nathaliequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs" dat woord kende ik niet![]()
Die vond ik briljant die opmerkingquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs"
Haha prachtig jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zullen je maar ineens op de rem trappen, omdat ze denken dat er een hond onder ligtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijkt nu in die laatste aflevering dat het woord "Go" in het Chinees een "hond" is ...
Die Chinezen moeten zich nogal wat afgevraagd hebben toen die kandidaten allemaal "gogogogo!" liepen te roepen ...
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:44 schreef Nory het volgende:
Nog sneller? Ze gingen toch al met een helicopter?
"Ja Krieke, ik loop 5 meter moslimsgewijs achter u."quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik kan hem ook niet zien ivm verhuizing en ga daarna op vakantie dus kan hem ook niet downloadenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
stel je video nu al in. Vergeet je het zeker nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
Is op zich niet gek, als ze toevallig een goede lift hebben die naar de juiste plek moet. Dat was zeker die lift van die vrouw die als een man reed?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwam![]()
heb ik niet gezien in de reguliere uitzendingenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:13 schreef 2Drix het volgende:
Hebben ze die botsing van de introfilmpje nog laten zien?
volgens mij niet![]()
Vooral vorig jaar was het erg...ze zullen het dit jaar wel makkelijk hebben gehad denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Denk dat het best een leuke blik achter de schermen kan worden, want voor de crew van PE was het ook af-en-toe afzien, begreep ik.
vooral anders.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:26 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het erg...ze zullen het dit jaar wel makkelijk hebben gehad denk ik
Daar was 'ie, maar geen andere beelden dan uit het introfilmpje.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat we nu dat ongeluk gaan zien.....
Natuurlijke harmoniequote:Op zondag 29 mei 2005 21:25 schreef schatje het volgende:
Een beeld dat mij is bijgebleven van mijn bezoek aan China is een meisje dat aan het poepen was en een hond die vervolgens de drol op at.
Ja idd wij hebben die vervelende Artquote:Op zondag 29 mei 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
Roos vertelt te weinig
Nee man PE moet in Azië blijvenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
De volgende zal wel in Afrika of in Zuid-Amerika komen
die file regelen was wel goed!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die vervelende Manja zat er weer te doen alsof ze de koningin van heel PE was enzo. Bah.
Ze zijn al bijna door heel Azië geweest, of ze moet door Japan gaan racenquote:
Afrika lijkt me niks. Als je dat zag bij The Trip, toch best onheilspellend enzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
Afrika en Zuid-Amerika zijn helemaal on ontdekt
dat is wel uitgezonden in de reguliere uitzendingquote:Op zondag 29 mei 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Ja beetje vreemd wat was dat ongeluk nou?
Elke week hoopte ik weer dat het ongeluk zou komen maar is nooit uitgezonden. Beetje lekker gemaakt met een dooie mus![]()
wanneer dan? en wie zaten erin??quote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is wel uitgezonden in de reguliere uitzending
die met dat rode busje bedoel je toch?
Noord-Amerika kan niet want dan ken je de taal gewoon voor 100% is te makkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Afrika lijkt me niks. Als je dat zag bij The Trip, toch best onheilspellend enzo.
die tweeling. Dat meiske was toen helemaal over de zeik. Dat was het toch?quote:
Yep, ik zag 'm ook.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:43 schreef 2Drix het volgende:
[..]
je zag em heel even achter iemand zitten....hij was aan het bellen ofzo
Dat was een botsing met een vrachtwagen volgens mij. De botsing met dat busje heb ik niet gezien.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
dat is wel uitgezonden in de reguliere uitzending
die met dat rode busje bedoel je toch?
Waar vind je Belgen en Nederlanders die geen woord Engels kennenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef Nory het volgende:
Je kunt zoveel bedenken. Je kunt het wel in Amerika doen, dan moeten ze gewoon ervoor zorgen dat ze iets verzinnen waardoor het ook een lastig wordt om door het land te reizen.
Lift we reizen wit joe plies!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:50 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Waar vind je Belgen en Nederlanders die geen woord Engels kennen.
Ja, dat bedoel ik dus. Nu is de taal niet meer lastig zoals in China. Moeten ze dus iets anders bedenken waardoor de reis moeilijk wordt.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:50 schreef GHans7 het volgende:
Waar vind je Belgen en Nederlanders die geen woord Engels kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |