"Ja Krieke, ik loop 5 meter moslimsgewijs achter u."quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs" dat woord kende ik niet![]()
Ik kan hem ook niet zien ivm verhuizing en ga daarna op vakantie dus kan hem ook niet downloadenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
stel je video nu al in. Vergeet je het zeker nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
Is op zich niet gek, als ze toevallig een goede lift hebben die naar de juiste plek moet. Dat was zeker die lift van die vrouw die als een man reed?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwam![]()
heb ik niet gezien in de reguliere uitzendingenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:13 schreef 2Drix het volgende:
Hebben ze die botsing van de introfilmpje nog laten zien?
volgens mij niet![]()
Vooral vorig jaar was het erg...ze zullen het dit jaar wel makkelijk hebben gehad denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Denk dat het best een leuke blik achter de schermen kan worden, want voor de crew van PE was het ook af-en-toe afzien, begreep ik.
vooral anders.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:26 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het erg...ze zullen het dit jaar wel makkelijk hebben gehad denk ik
Daar was 'ie, maar geen andere beelden dan uit het introfilmpje.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat we nu dat ongeluk gaan zien.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |